Hakaristilippu liehuu omakotitalon lipputangossa Lappeenrannassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Noh_juuh
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Kesä 25, 2026 12:28 pm

Re: Hakaristilippu liehuu omakotitalon lipputangossa Lappeenrannassa

Viesti Kirjoittaja Noh_juuh »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Touko 14, 2026 10:08 am Jättikö HS tarkoituksella kertomatta Aleksi Lehdon taustasta vai puuttuiko vaan tieto siitä, että oli lähtöjään venäläinen? Toisaalta HS on myös saattanut koko ajan selvittää kaverin taustoja, minkä jälkeen sitten esimerkiksi tulevana viikonloppuna tyhjentää pajatson kertomalla Alexandr Morozovin elämäntarinan. PS-kansanedustaja Sanna Antikainen taas epäilee, että HS on peitellyt tietoa, että saa "agendaan sopivan jutun".

https://x.com/SannaAntikainen/status/20 ... 1851947194

Olen aika tyytyväinen, että moni ei niellyt Hesarin tarinaa ”suomalaisesta natsista Aleksi Lehdosta” sellaisenaan. Liian moni ”asiantuntija” ja ”toimittaja” kuitenkin nieli. Oikeastihan kyseessä on Aleksandr Morozov.

Alkoiko @hsfi yhtään hälytyskellot soida, kun Morozov niin mielellään jäi antamaan haastattelua ja niin mielellään antoi suomalaisen nimensäkin julki? Tarkistitteko taustoja yhtään ennen kuin painoitte ”julkaise” -nappia?

Mä todella toivon tän maan kannalta, että jos uutisiin tulee näinä aikoina jotakin vastaavankaltaisia ja omituiselta kuulostavia juttuja niin lehtien toimitukset osaisivat pysähtyä, katsoa taustat ja katsoa myös, ketkä toimittajat juttuja raapustavat. Kai te tiesitte, miten hyökkäystä Ukrainaan pohjustettiin ja miten sitä edelleen selitellään? Jutun voi toki tehdä, mutta ihmisille pitäisi tuoda myös taustat julki, kuten tämän henkilön tausta, jotta jokainen voi itse arvioida, millaisen painoarvon antaa kyseisen henkilön puheille. Se on sitä journalismia parhaimmillaan, josta agendajournalisteilla kokemuksen puutetta.
Oikeisto pelkää vaalien häviämistä niin pitää yrittää taas mustamaalata vasemmistoa. Ikäänkuin kremlin vakooja sabotaasireissulla edustaisi vasemmistoa... tuohan potkittiin pois heti kun aloitti öyhöttämisen. Huonosti sujui soluttautumiskeikka
Vastaa Viestiin