Kaksi miestä raiskasi 12-vuotiaan Triplan vessassa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Re: Kaksi miestä raiskasi 12-vuotiaan Triplan vessassa

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

canis lupus kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:29 pm
mielen puolikas kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:08 pm Jotain vajaata näiden lastenkin päähän on kehittyny, vai onko se nykyään jollekin 12vee ihan normimenoa mennä vessaan imemään kyrpää tuntemattomilta neekereiltä?
En ole koskaan ollut 12v tyttönen niin en tiedä kuinka normaalia on. No kauppakeskuksissa Normal usein löytyy.

Tiedän toki, että kukaan ei halua penistä suuhunsa tahtomattaan ja purra sitä, mutta jos se penis on jo tungettu suuhun pakotettuna niin kyllä siitä puremalla eroon pääsee ja väitän, että peniksen pakotettu suussa pitäminen päättyy aika hemmetin nopeasti! Lisäksi jos muslimimies yrittäisi väittää, että ei ollut penis naisen suussa, niin jäljistä näkyisi muslimimiehen valehtelevan.
Hienointa olisi jos se todiste rikoksesta löytyisi sieltä vessan lattialta, sinne sylkäistynä. Graavia, sanoisin.
Sehän on näppärää meidän aikuisten tietää helvetin hyvin mitä kaikkea tilanteessa pitäisi tehdä, versus lapsi joka on yksin kahden itseään isomman armoilla. Ja oletan ettei siellä ole ollut ulkopuolisia läsnä, koska NÄIDENHÄN siihen asiaan olisi ennenkaikkea edellyttänyt puuttuvan.

Itse olin jo 21-vuotias kun jäädyin säikähdyksestä kun isokokoinen äijä kävi kiinni. Tuli liskon aivo -reaktio siis. Ei ole vapaasti valittavissa tuleeko pakene-, hyökkää- vai hyydy-reaktio.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Tupla kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:05 pm Kontaktointi tarkoittaa yhteydenpitoa :D

Alleviivasin kohdan, jossa kerrot miehen pitäneen yhteyttä somen kautta tyttöön. Ainakin pariin kertaan.
aivoriihi kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:25 am
Tupla kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 9:56 am Lapset ovat kontaktoineet somessa. Tämä on fakta.
Tuon kopsaamasi jutun mukaan.
Mitään tällaista faktaa en ole uutisoinneista löytänyt.

Tiedämme ainoastaan, että täysi-ikäinen mies, Mohamed Hussein Hussein sai 12-vuotiaan tytön somen avulla kauppakeskus Triplaan, jossa tyttöä seksuaalisesti hyväksikäytettiin, kahdesti, tavalla, joista tuomioksi tuli lapsenraiskaus. Toiseen tapaamiseen liittyy myös kiristys, mieleen pulpahtaa termi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e7e ... 670f8624bc
----

Idioottikin kai tajuaa, kuka tässä kuviossa on se "mastermind" ja ketkä pelkkiä "wingmaneja", toki "with full benefits"!
Kommentissa, johon vastasin väitit "Lapset ovat kontaktoineet somessa"!

Itsekeksityt faktat eivät ole faktoja ja saivartelu ja maalitolppien siirtely on suorastaan noloa! Vesittää totaalisesti sinun ja kaltaistesi mission. Onneksi.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Feliza
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Feliza »

Menkää huviksenne Triplaan illansuussa/myöhään illalla, näette mitä siellä tapahtuu.
Aamuisin ja päivisin on rauhallisempaa, kun osa vielä nukkuu edellisen yön jäljiltä.

Näkyy siellä päivisinkin, kun ananastukan käsipuolessa kulkee tutkalla oleva suomityttö/nainen.
Ei välttämättä kännissä, mutta silmät seisoo päässä ja kulkee minne kuljetetaan.

Ja sitten löytyy myös meikittömiä kalpenaamoja, kaapuvaate ja huivi tiukasti päässä, mitä ilmeisimmin omasta tahdostaan löytäneet itsensä uudestaan.
Ja vielä yksi mielenkiintoinen näky: kokomusta varjo lapsikatraan keskiössä. Ei näy kuin silmän valkuaiset.
Eikö nämä lapset kysy äidiltä, miksi?

Tämäkin nainen on tänne tullut jostain humanitaarista syystä. Ja kuitenkin pukeutuu noin. Tai mies saanut perheenyhdistämisen. Keksinyt juttuja ja nyt jatkaa islamisaatiota luvalla.

Miksi tämä tapahtuu Suomessa? Miksi tämän ANNETAAN tapahtua Suomessa?
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia.
"Halal on niinku jotain, ei sikaa"

Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Tupla »

damfin kirjoitti: La Touko 30, 2026 2:05 am
Tupla kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:12 pm
damfin kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:02 pm . . .

Eli mielestäsi vanhemmat toimivat oikein kun sallivat 12 vuotiaan hengailla somessa ja kaupungilla?
Käsityksesi mukaan vanhemmat siis ovatkin syyllistyneet johonkin :shock:
Itseltäni jäi huomaamatta.
Se luetun ymmärtäminen taas kerran... en minä syyttänyt vanhempia mistään, vaan kysyin sinun mielipidettäsi, arvaan kyllä miksi et vastannut.
Minulla on edelleen se periaate, että pidätän itselleni oikeuden päättää minkä häntäkärpäsen tanssiinkutsuun vastaan.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Tupla
Andy Sipowich NYPD

On uutisoitu tekijän ja uhrien olleen somen kautta yhteydessä.
Onko jonkun muunkin kuin Aivoriihen mielestä faktaa, etteivät ole olleet somen kautta yhteydessä.

Sopineet tapaamisista esimerkiksi molemmilla kerroilla.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tupla kirjoitti: La Touko 30, 2026 11:13 am
damfin kirjoitti: La Touko 30, 2026 2:05 am
Tupla kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:12 pm
Käsityksesi mukaan vanhemmat siis ovatkin syyllistyneet johonkin :shock:
Itseltäni jäi huomaamatta.
Se luetun ymmärtäminen taas kerran... en minä syyttänyt vanhempia mistään, vaan kysyin sinun mielipidettäsi, arvaan kyllä miksi et vastannut.
Minulla on edelleen se periaate, että pidätän itselleni oikeuden päättää minkä häntäkärpäsen tanssiinkutsuun vastaan.
Niin, sinulla selvästi on se periaate että puhut jatkuvasti itseäsi pussiin ja sen huomatessasi yrität väittää tarkoittaneesi jotain muuta mitä sanoit, kuten nyt tuokin, "lapset ovat kontaktoineet somessa" jonka kaikki ymmärtävät sanomanasi tarkoittavan että lapset olisivat olleet aloitteellisia.
Tupla
Andy Sipowich NYPD

:D keinovalikomasta minua vastaan löytyi enää tää yhden lauseen "ymmärtäminen"

"lapset ovat kontaktoineet somessa"
Tarkemmin sanottuna Snapchatissä. Minulle täysin outo paikka. Onko se tarkoitettu 12-vuotiaille kontaktointiin tuntemattomien kanssa?

Ei ole tiedossa kuka on ollut aloitteellinen. Se ei käy selville

Ei sillä kyllä ole mitään merkitystä tapahtumakulun kannalta :roll:

Tyttöjen elämä ei ole millään tavalla pilalla. Jatkunut toivottavasti hyvin nämä pari vuotta. Kunhan ei ole leimattu ikuisiksi uhreiksi ja koko ajan muistutettu asiasta.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Vaikka lapsi itse unelmoisi mussukan munan mussuttamisesta, niin sekö antaa oikeuden käyttää lasta hyväkseen?

Ihmiset joiden mielestä hyväksikäytön kohde on aina itse syypää saamaansa kohteluun pelkäävät että ITSELLE tai läheisille tapahtuisi vastaavaa. Turvallisuuden tunne luodaan kohauttamalla olkiaan että pentu/akka sai mitä kerjäsi.

Samalla tavalla suhtaudutaan kaikkiin kiusattuihinkin. Kusipäälogiikkaa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Joku tamperelainen raiskaaja on sitä Snapchattia myös käyttänyt hyväkseen.

Syyte: Lapsenraiskaaja uhkasi usuttaa uusnatsin 13-vuotiaan perään
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f3c ... YwJGwwJGgw

Käsitelty käräjillä, mutta odottaa mielentilaa.
"Syyttäjän näkemys lapseen kohdistuneista teoista on hirveä. Syyttäjän mukaan mies houkutteli 13-vuotiaan pojan tapaamaan itseään kesäkuussa 2025."
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Tuolle on omakin ketju. Eikö siellä saa keskustella asiasta tarpeeksi?
Tupla
Andy Sipowich NYPD

viivahattu kirjoitti: La Touko 30, 2026 5:05 pm Tuolle on omakin ketju. Eikö siellä saa keskustella asiasta tarpeeksi?
Miksi ei saisi keskustella?

Ei sitä ketjua siellä tunti sitten ollut näkyvissä.
Aikaleimat:
La Touko 30, 2026 4:48 pm/ Levisin lisäys ko ketjuun
La Touko 30, 2026 5:00 pm/ minä postasin tänne

On se Levisi vaan tarkka tyyppi, ja hyvämuistinen.

Minua edelleen kiinnostaa tuollaisen snapchatin käyttö noin nuorten lasten keskuudessa.
Ainakin nämä kaksi rikosjuttua mahdollistunut tuon avulla, toki tuon käytöstä on jo pitkään uutisoitu.
mielen puolikas
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja mielen puolikas »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 30, 2026 9:16 am
canis lupus kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:29 pm
mielen puolikas kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:08 pm Jotain vajaata näiden lastenkin päähän on kehittyny, vai onko se nykyään jollekin 12vee ihan normimenoa mennä vessaan imemään kyrpää tuntemattomilta neekereiltä?
En ole koskaan ollut 12v tyttönen niin en tiedä kuinka normaalia on. No kauppakeskuksissa Normal usein löytyy.

Tiedän toki, että kukaan ei halua penistä suuhunsa tahtomattaan ja purra sitä, mutta jos se penis on jo tungettu suuhun pakotettuna niin kyllä siitä puremalla eroon pääsee ja väitän, että peniksen pakotettu suussa pitäminen päättyy aika hemmetin nopeasti! Lisäksi jos muslimimies yrittäisi väittää, että ei ollut penis naisen suussa, niin jäljistä näkyisi muslimimiehen valehtelevan.
Hienointa olisi jos se todiste rikoksesta löytyisi sieltä vessan lattialta, sinne sylkäistynä. Graavia, sanoisin.
Sehän on näppärää meidän aikuisten tietää helvetin hyvin mitä kaikkea tilanteessa pitäisi tehdä, versus lapsi joka on yksin kahden itseään isomman armoilla. Ja oletan ettei siellä ole ollut ulkopuolisia läsnä, koska NÄIDENHÄN siihen asiaan olisi ennenkaikkea edellyttänyt puuttuvan.

Itse olin jo 21-vuotias kun jäädyin säikähdyksestä kun isokokoinen äijä kävi kiinni. Tuli liskon aivo -reaktio siis. Ei ole vapaasti valittavissa tuleeko pakene-, hyökkää- vai hyydy-reaktio.
No olisko jonkun aikuisen, eikä jonkun ulkopuolisen, hyvä tietää mitä se 12v prinsessa touhuaa ja miks se kirjoittelee parikymppisten suklaakikkeleiden kans?
Kaikilla ei voi olla hyviä vanhempia, mutta miks niin monella nykyäänkin tuntuu olevan ne paskimmat mahdolliset?
Kai mä tästäkin toivun
Koljattii
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Mun mielestä jokainen, joka ajattelee että lapsen raiskauksen syy on jossain muussa kuin tekijässä/tekijöissä, pitäis teloittaa samalla kun raiskaajakin. Miten voi olla joillakin noin paljon vikaa päässä.
mielen puolikas
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja mielen puolikas »

Koljattii kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:45 pm Mun mielestä jokainen, joka ajattelee että lapsen raiskauksen syy on jossain muussa kuin tekijässä/tekijöissä, pitäis teloittaa samalla kun raiskaajakin. Miten voi olla joillakin noin paljon vikaa päässä.
Meillä kaikilla on vikaa jossain päässä...
Jos voit auttaa omaa lastasi toimimaan niin että ei joudu luontaisen raiskarin uhriksi, niin toimitko ennalta ehkäisevästi niin että kerrot mitä kannattaa tehdä, ja mitä ei? Vai sanotko että jos näin käy, niin syy on vain tekijän?
Laittakaa ne lapset puolialasti ostarille, sanokaa että on ok tulla kotiin klo 2 yöllä, ja musulmaani on ihminen siinä kuin muutkin.
Kai mä tästäkin toivun
pasi_nieminen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja pasi_nieminen »

Koljattii kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:45 pm Mun mielestä jokainen, joka ajattelee että lapsen raiskauksen syy on jossain muussa kuin tekijässä/tekijöissä, pitäis teloittaa samalla kun raiskaajakin.
Olisit siis telottamassa kaikki vihervasemmistolaiset poliitikot eli lähes puolet eduskunnasta?
Vastaa Viestiin