Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
^ Noissa on muuten jopa samaa näköä. Ns. naimanaamat?
1700-luku Euroopassa oli ikävää aikaa. Itsevaltius kukoisi, sadot olivat huonoja, hygienia heikkoa kun keskiajan saunomiskulttuuri oli tuhottu. Protestanttisissa maissa Raamattu otettiin kirjaimellisesti, eli otettiin käyttöön Mooseksen lain säädöksiä. 1800-luku oli vielä kurjempaa, kun alkoi yksitoikkoinen raataminen tehtaissa. 700-luvulla saattoi olla mukavampaa.
1700-luku Euroopassa oli ikävää aikaa. Itsevaltius kukoisi, sadot olivat huonoja, hygienia heikkoa kun keskiajan saunomiskulttuuri oli tuhottu. Protestanttisissa maissa Raamattu otettiin kirjaimellisesti, eli otettiin käyttöön Mooseksen lain säädöksiä. 1800-luku oli vielä kurjempaa, kun alkoi yksitoikkoinen raataminen tehtaissa. 700-luvulla saattoi olla mukavampaa.
-
Siirimaria
- Lauri Hanhivaara
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 9:33 am
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Asia on ennemminkin niin että Suomessa ei ole ollut tarvetta kriminalisoida asiaa jota täällä ei muutenkaan harrasteta kuin erittäin harvoin.
[/quote]
Juurikin näin. Jonkun yksinäisen raukan kokeilu lampaan kanssa, ei lähtökohtaisesti ole ollut raakuutta ja julmuutta sisältävää. Mutta nämä kieroon kasvatetut afgaanit ovat eri asia.
[/quote]
Juurikin näin. Jonkun yksinäisen raukan kokeilu lampaan kanssa, ei lähtökohtaisesti ole ollut raakuutta ja julmuutta sisältävää. Mutta nämä kieroon kasvatetut afgaanit ovat eri asia.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Pitikö 1. kappaleessa olla vuosi 1800, eikä 800? Vuonna 800 ei mitään Helsinkiä ollut olemassakaan.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:19 pm Jossain on varmaan akateeminen tutkimus aiheesta eläimiin sekaantumisen tavoista läpi vuosisatojen Helsingissä vuodesta 800 vuoteen 2026. Siitä sitten referoimaan niin päästään mutuilusta.
Mun käsitys on, että se oli kielletty, lailla koska se kiellettiin Toorassa, ja vaikka ihmistä ei pahenna se, mikä menee kurkusta alas niin homo- ja eläinpanoa Jeesus tai Paavali ei pyhittänyt.
Mitä ryssän perseeseen tulee niin siellähän on jo se suristin, joka ei surise eikä mahdu perseeseen.
En ota kantaa miten yleistä eläimiin sekaantuminen oli itä-Ruotsissa 1500-luvulla verrattuna Suomen suurruhtinaskuntaan 1800-luvulla, mutta epäilen vahvasti että kirkollisessa yhtenäiskulttuurissa se oli harvinaisempaa kuin dekadentillä 60-luvulla puhumattakaan pride-ajasta, jolloin mikään ei ole pyhää paitsi tietysti afgaanipakolaiset, myös vuohennussija-afgaanipakolaismiehet.
Mut tämähän on vain epäily ja te jauhotitte jo vastapuolen joten ei tartte sit enää riidellä.
Millä perusteella laki kumottiin 1971 selviää varmaan arkistosta, eli siitä on jotain faktaa. Siitä 55 vuotta, tuolloin päättäjät oli 1900‐1930-luvuilla syntyneitä.
Ja kyllä, se oli kielletty, koska se oli kielletty Toorassa (Jeesus ja Paavali eivät asiaa mainitse, eikä Jeesus homosteluakaan). Sen verran historiaa, että vuonna 1734 toteutettiin Ruotsissa suuri lakiuudistus: Entisten maakuntalakien, paikallisen tapaoikeuden ja kuninkaan säädösten sijaan koko valtakuntaan tuli yksi ja sama lainsäädäntö, siis myös Suomeen. Osana sitä oli rikoskaari, ja sen säädöksistä monia perusteltiin juuri sillä, että Raamatussa asia on näin. Sivumennen sanottuna myös kirkollinen vihkiminen tuli pakolliseksi tuon lain myötä, ja avioliiton ulkopuolinen sukupuolielämä rangaistavaksi. Tässä tietenkin vaikutti protestanttinen puhdasoppisuus ja oman aikansa päiviräsäset. Eläimiin sekaantumisesta rangaistus oli kuolemanrangaistus, ja myös eläin piti tappaa. Näitä tuomioita myös oikeasti pantiin täytäntöön. (Ehkä tuo eläimentappomääräys saattoi vaikuttaa niin, ettei isännällä ollut niin intressiä ilmiantaa renkipoikaa, jonka tapasi lammasta nussimassa; lammas sentään oli arvokas omaisuus.)
Vähitellen enimmästä raamatullisuus-pöllystä selvittiin ja rangaistusta lievennettiin. Kriminalisointi poistettiin osana yleisempää seksuaalirikoslainsäädännön uudistusta. Siinä taisi olla niin paljon vääntöä homoseksin ympärillä silloin, ettei eläimistä huomattu keskustella. Kuitenkin lienee katsottu, että eläimiin sekaantuminen on enemmänkin sosiaalinen (maaseudun yksinäiset poikamiehet) tai psykiatrinen ongelma, ei mitään mille rangaistuksilla saataisiin jotain tehtyä. Taustalla oli 60-luvun yhteiskunnallista edistysuskoa, jonka mukaan elinoloja kehittämällä ne rikokset häviää.
"Dekadentilla" 60-luvulla eläimiin sekaantujat tuskin niinkään ovat olleet mitään vastakulttuurihippejä; hehän saivat nyt luvan kanssa ja ilman raskauden pelkoa sekaantua toisiinsa. Eiköhän tapaukset löytyneet lähinnä maaseudulta, joka vähitellen alkoi autioitua. Ei joka pientilan isännälle enää ihmislajin edustajaa emännäksi piisannut.
Aina ja kaikkialla on kourallinen niitä, joille eläin on se ensisijainen mielenkiinnon kohde. Mutta enimmäkseen se on hätävara ja edellyttää oloja, joissa karjatalous on merkittävä elinkeino ja sukupuolielämä tiukkaan säädeltyä niin että moni mies (taikka teinipoika) ei pääse tarpeitaan paremmin toteuttamaan. (Esim. elokuva Isäni, herrani, jossa tiukan katolisella köyhällä Sardinian maaseudulla pojat oppivat panemisen alkeet lampaiden ja toistensa seurassa.) Meillä nykyään ei toteudu noista kumpikaan. Tietenkään naista ei kaikille miehille ole, mutta pornoa on saatavilla ja käteen veto hyväksyttävää.
Sitä voi miettiä, mihin kehitys meillä menee (ilman afgaanimiehiäkin). Sinkkuus yleistyy, eikä irtosuhteetkaan enää niin nappaa kuin joskus ennen. Kumppanin suhteen ollaan entistä nirsompia. Lemmikit sen sijaan ovat nousseet perheenjäsenen asemaan. En ole suinkaan varma, että ensisijaiseksi eroottisen mielenkiinnon kohteeksi eläimen valitsevista suurin osa olisi miehiä.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
- Viestit: 4775
- Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
- Paikkakunta: Rio Grande
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Voinemme kuitenkin tulla siihen johtopäätökseen, että tämä ei ole geneettisesti periytyvä taipumus, vaan kulttuurillinen.Siirimaria kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 2:14 pm
Juurikin näin. Jonkun yksinäisen raukan kokeilu lampaan kanssa, ei lähtökohtaisesti ole ollut raakuutta ja julmuutta sisältävää. Mutta nämä kieroon kasvatetut afgaanit ovat eri asia.
Eikä silloinkaan aina hyväksytty.
https://www.newindianexpress.com/india/ ... 08954.htmlBURDWAN: An inebriated man allegedly attempted to rape a goat in West Bengal's East Burdwan district, following which a mob thrashed the person injuring him critically, police said on Wednesday.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Uskon että me kaikki yhtään sivistyneet tiedämme suunnilleen milloin Santahaminaan perustettiin kauppapaikka. Ei se kai ole edes relevanttia asian suhteen, enemmänkin halusin kiinnittää ketkusti huomiota siihen, että kovin kauas historiaan ei Suomessa pääse, edes pääkaupungissa, kun saavutaan rautakauteen ja kirjoitettua historiaa ei ole lainkaan.Rousku kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 3:01 pm Pitikö 1. kappaleessa olla vuosi 1800, eikä 800? Vuonna 800 ei mitään Helsinkiä ollut olemassakaan.
Mielenkiintoisia muistiinpanoja, kiitos niistä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Harras muslimi noudattaa kaikessa Profeetan perimätiedossa antamaa esimerkkiä.Marokon Kauhu kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:00 pm tämä ei ollut raiskaus eikä rikos, rakasti.jpeg
Ikävää että Afgaanit ja muut musulmaanit elävät vielä ei 1700 lukua, vaan 700 lukua.Carelin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:01 pm Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Sakem aleikum.
Pitää kuitenkin muistaa että heidän näkökulmastaan kysymyksessä ei ollut rikos.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
- Viestit: 2555
- Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm
-
aavikkoralli
- Olivia Benson
- Viestit: 745
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2021 1:07 pm
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lampaathan halusivat heidät maahansa ja tappaa kaikki suomalaiset työttömät esimerkiksi pois heidän tieltään. Lammas sai mitä halusi.
-
aavikkoralli
- Olivia Benson
- Viestit: 745
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2021 1:07 pm
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Nazima ei kyllä ole mikään suomalainen. Jokainen tietää minkälainen ja minkä näköinen on suomalainen ja nämä ählämit ei sitä ole. Tiedätte sen itsekin. Tuollaisille on olemassa valtioita kuten Yhdysvallat joihin voi mennä levittämään juuretonta väkivallan palvontaa ja muuta sairasta paskaa. Ei tarvitse tänne tulla tallomaan viattomien ja itselleen täysin tuntemattomien kansan ihmisten varpaita ja aiheuttamaan lasten raiskauksia.
Aikuinen ihminen varmaan tämän itsekin tajuaisi ellei olisi narsistinen ählämi.
Aikuinen ihminen varmaan tämän itsekin tajuaisi ellei olisi narsistinen ählämi.
-
mielen puolikas
- Nikke Knatterton
- Viestit: 166
- Liittynyt: Su Tammi 11, 2026 1:47 pm
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Ikinä näitä ei olisi tänne saanut päästää, ja nyt on myöhäistä.
Ensin nämä saivat sosiaaliavustukset, sitten omat edustajat.
Nyt kun syöpä on jo meidän hallinnossa, niin mitään ei ole tehtävissä.
*Poistettu poliittinen julistus*tm
Ensin nämä saivat sosiaaliavustukset, sitten omat edustajat.
Nyt kun syöpä on jo meidän hallinnossa, niin mitään ei ole tehtävissä.
*Poistettu poliittinen julistus*tm
Kai mä tästäkin toivun
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Natsima Razzstin uskonveljiä, niitä joita Natsi edelleen kiimafanittaa, vaikka paskemaassa Natsima olisi umpeenomneltu ja säkitetty .mielen puolikas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:49 pm Ikinä näitä ei olisi tänne saanut päästää, ja nyt on myöhäistä.
Ensin nämä saivat sosiaaliavustukset, sitten omat edustajat.
Nyt kun syöpä on jo meidän hallinnossa, niin mitään ei ole tehtävissä.
*Poistettu poliittinen julistus*tm
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Emme voine tulla moiseen johtopäätökseen, ellemme sitten halua käyttää muukalaisvihamielisyyden lietsomiseen keppihevosenamme tätä yhden miehen tekoa ja sen avulla rajata miesten yleismaailmallista kiinnostusta eläimiin sekaantumiseen vain afgaanien erikoisuutena.Marokon Kauhu kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 3:42 pm stop-rape!.jpeg
Voinemme kuitenkin tulla siihen johtopäätökseen, että tämä ei ole geneettisesti periytyvä taipumus, vaan kulttuurillinen.
Eikä silloinkaan aina hyväksytty.
Ette ole huomanneet kidutusta ja kuolemaa, eläinrääkkäystä ja eläimiin sekaantumista tapahtuvan muualla kuin Ranskassa ja Afganistaniassa
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Ei kuulu umpeenompelu sikäläisiin tapoihin. Missä se kiimafanitus näkyy? Ei edes naimisiin mennyt uskonveljen kanssa.Perilla kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:01 pm Natsima Razzstin uskonveljiä, niitä joita Natsi edelleen kiimafanittaa, vaikka paskemaassa Natsima olisi umpeenomneltu ja säkitetty .
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Jokainen jolla looginen päättelykyky edes auttavalla tasolla ymmärtää, että näiden Nazimien tarkoitus ei ole puolustaa suomalaista kulttuuria, vaan asuttaa mahdollisimman nopeasti maa täyteen heidän kaltaisiaan mutiaisia. Sitä toki sanotaan isänmaallisuudeksi, mutta ei kysymyksessä ole suomalainen isänmaa, vaan tietenkin kokonaisuutena saada meille afgaanien kulttuuri ja ihmismassat. Syrjäyttäen suomalaisuuden ja luoda lopulta omannäköinen maa.aavikkoralli kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:43 pm Nazima ei kyllä ole mikään suomalainen. Jokainen tietää minkälainen ja minkä näköinen on suomalainen ja nämä ählämit ei sitä ole. Tiedätte sen itsekin. Tuollaisille on olemassa valtioita kuten Yhdysvallat joihin voi mennä levittämään juuretonta väkivallan palvontaa ja muuta sairasta paskaa. Ei tarvitse tänne tulla tallomaan viattomien ja itselleen täysin tuntemattomien kansan ihmisten varpaita ja aiheuttamaan lasten raiskauksia.
Aikuinen ihminen varmaan tämän itsekin tajuaisi ellei olisi narsistinen ählämi.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
OT
En usko että Razmyar haluaa levittää islamia varsinaisesti. Mutta rahanahneena turvapaikanhakijoilla tehty bisnes voi moiseen johtaa.
Eikä hyötyjät kultaa vuollessaan välitä siitä, miten yhteiskunnan käy.
En usko että Razmyar haluaa levittää islamia varsinaisesti. Mutta rahanahneena turvapaikanhakijoilla tehty bisnes voi moiseen johtaa.
Eikä hyötyjät kultaa vuollessaan välitä siitä, miten yhteiskunnan käy.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?