Taksikuski raiskasi 15-vuotiaan tytön Helsingissä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
negraham
Harjunpää

Re: Taksikuski raiskasi 15-vuotiaan tytön Helsingissä

Viesti Kirjoittaja negraham »

Rubiskreebeli kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 3:38 pm
Siirimaria kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 5:23 pm
Jos minulla olisi 15-vuotias tytär joka pyörisi jatkuvasti päihteiden alaisena ympäri PK-seutua ja imisi kehitysmaataksikuskien kyrpää niin en kokisi onnistuneeni kasvattajana ihan täysin. Rohkenisin kuitenkin väittää, ettei tällaista tilannetta luultavasti pääsisi kehittymään jos olisin ollut kasvattajana.
Juurikin näin. 15 vuotias joka on kännissä imemässä taksikuskia ja muutaman päivän päästä jälleen kännissä tapaamassa samaista kuskia . . .

Kasvatustyö on todella epäonnistunut, ja tyttö pitäisi ottaa huostaan, siirtää jonnekin itärajalle yhden lukukauden ajaksi.
Huostaanotetut ja laitoksiin paiskatut tapaukset ovat vielä paljon pahempia, ne on imemässä kullia tuolla piritorilla peukku imuja vastaan sukupuollestaan riippumatta.
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
Confusius
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Confusius »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 2:52 pm vangit kivitaloissa vois ryhdistäytyä ja tehdä nää vitun raiskaavat ihmisjätteet vaarattomiksi.
nyt nää ja muut pedofiilit saa lusia kaikessa rauhassa ku kukaan ei halua liata käsiään.
Jotenki läppä lukee näitä ulostuloja ku edgyilet ja postaat jotain "tänne mahtuu mamuja" kommentteja joka kolmanteen keskusteluun.
River
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja River »

negraham kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 5:29 pm
Siirimaria kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 5:23 pm
Jos minulla olisi 15-vuotias tytär joka pyörisi jatkuvasti päihteiden alaisena ympäri PK-seutua ja imisi kehitysmaataksikuskien kyrpää niin en kokisi onnistuneeni kasvattajana ihan täysin. Rohkenisin kuitenkin väittää, ettei tällaista tilannetta luultavasti pääsisi kehittymään jos olisin ollut kasvattajana.
Juurikin näin. 15 vuotias joka on kännissä imemässä taksikuskia ja muutaman päivän päästä jälleen kännissä tapaamassa samaista kuskia . . .

Kasvatustyö on todella epäonnistunut, ja tyttö pitäisi ottaa huostaan, siirtää jonnekin itärajalle yhden lukukauden ajaksi.
Huostaanotetut ja laitoksiin paiskatut tapaukset ovat vielä paljon pahempia, ne on imemässä kullia tuolla piritorilla peukku imuja vastaan sukupuollestaan riippumatta.
Joo tää alkaa tuntumaan siltä että miten sitten lapsi tai aikuinen on sekaisin niin sen saa raiskata, pikkasen on muuttunut ajatukset suomessa.
Täytyy sanoa että nämä jutut alkaa riittää, minun seuraava taksikuski on aivan varmasti sitä mitä minä haluan. Jos ei onnistu kuski minun toiveen mukaan, niin näkemiin taksit, silloin en koske taksiin tikullakaan. Suosittelen ettette pistä lapsia ja naisia tietyn ominaisuuden omaavien henkilöiden kyytiin.
mielen puolikas
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mielen puolikas »

Taksitolpan kyltin alle lisäkilpi: Varo raiskaavaa mutakuonoa
Voi sitä varoa sitten muitakin raiskaajia, mutta yleensä varoitetaan suurimmasta vaarasta.
Jos on nainen, ja pakko mennä taksilla, niin se riski vain pitää ottaa että voi tulla mulkku suuhun.

OT: onko vielä yhtään uutisoitua miehen raiskausta taksikamelin toimesta?
Kai mä tästäkin toivun
Joku toinen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

River kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 8:24 pm

Joo tää alkaa tuntumaan siltä että miten sitten lapsi tai aikuinen on sekaisin niin sen saa raiskata, pikkasen on muuttunut ajatukset suomessa.
Täytyy sanoa että nämä jutut alkaa riittää, minun seuraava taksikuski on aivan varmasti sitä mitä minä haluan. Jos ei onnistu kuski minun toiveen mukaan, niin näkemiin taksit, silloin en koske taksiin tikullakaan. Suosittelen ettette pistä lapsia ja naisia tietyn ominaisuuden omaavien henkilöiden kyytiin.
Nytkö tähän vasta herätään? Itse olen valinnut taksikuskini aina ja vapautumisen jälkeen valinta on vaikeutunut, kun kantiskuskit on vähentyneet. Kriteeri on kantiskuski, vaikka vastineeksi olisi kävely kotiin. Tuntemani naiset sopivat kyytejä illanvietoista ja jopa varaavat taksin etukäteen tuntemaltaan kantiskuskilta. Nyt kun syksyllä alkaa erilaiset firmojen pirskeet ja kesäharrastusten päätösjuhlat, niin saa nähdä onko kuskikavalkaadi vielä tummempi kuin aiemmin.
Rubiskreebeli
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

BillyHill kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 4:53 pm
Cosmic_cowboy kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 10:58 am

Haluatko yhtään perustella miksi?
Ei millään pahalla mutta sulla taitaa oilla nyt liian suuret luulot kasvatustaidoistasi. Tai sitten metodeihisi kuuluu joku lämpöpatteriin kahlitseminen tms.
Se on ihan 15v:n luonteesta ja mielestä kiinni mitä se tekee.
Niin tai sitten minulla on asiasta ihan omakohtaista kokemusta ja olen nimenomaan onnistunut kasvattajana. Sitähän sinä et tiedä. Jotkut onnistuvat lapsien kasvatuksessa paremmin ja jotkut huonommin. Ne ketkä eivät pärjää luovuttavat ja syyttävät kaikkea muuta kuin itseään. Ihan kuten muissakin asioissa elämässä. Eikä siinä, kyllähän geeneillä on suuri vaikutus asiaan. Jos vanhemmat on jätettä niin todennäköisesti on lapsetkin ja kasvattaminen kunnollisiksi on epätodennäköinen yhtälö.

Tuossa iässä on aika tärkeää tarkkailla millaisten ihmisten kanssa se oma lapsi viettää aikaansa. Seura nimittäin tekee kaltaisekseen. Jos se porukka on jätettä niin vanhemman duuni on tehdä asialle jotain jotta se tuttavapiiri vaihtuu tai muuttaa tapojaan.
NeroKatti
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Jos tämä paskiainen on ensikertalainen pääsee puolikkaalla lapsen raiskaamisesta, niin ja sitäpaitsi tuo kolikko juttu nyt vielä oli kaiken huippu
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Cosmic_cowboy kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 10:58 am
Rubiskreebeli kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 9:25 am

Jos se nyt ei vielä tuosta aiemmasta kirjoituksestani käynyt ilmi niin kyllä se sitä osittain on.
Haluatko yhtään perustella miksi?
vittu sä oot kuvottava nyt lähti eka nimimerkki estoihin täällä.
Antifa Free Palestina
SSaippuakauppiaSS
Alokas

Viesti Kirjoittaja SSaippuakauppiaSS »

Eli pikku lortto oli itse ehdottanut että voi maksaa luonnossa. Ja jälkeenpäin alkoi pikku kännilorttoa kaduttamaan. Voi voi
River
Hercule Poirotin viikset

Rubiskreebeli kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 10:11 pm
BillyHill kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 4:53 pm

Ei millään pahalla mutta sulla taitaa oilla nyt liian suuret luulot kasvatustaidoistasi. Tai sitten metodeihisi kuuluu joku lämpöpatteriin kahlitseminen tms.
Se on ihan 15v:n luonteesta ja mielestä kiinni mitä se tekee.
Niin tai sitten minulla on asiasta ihan omakohtaista kokemusta ja olen nimenomaan onnistunut kasvattajana. Sitähän sinä et tiedä. Jotkut onnistuvat lapsien kasvatuksessa paremmin ja jotkut huonommin. Ne ketkä eivät pärjää luovuttavat ja syyttävät kaikkea muuta kuin itseään. Ihan kuten muissakin asioissa elämässä. Eikä siinä, kyllähän geeneillä on suuri vaikutus asiaan. Jos vanhemmat on jätettä niin todennäköisesti on lapsetkin ja kasvattaminen kunnollisiksi on epätodennäköinen yhtälö.

Tuossa iässä on aika tärkeää tarkkailla millaisten ihmisten kanssa se oma lapsi viettää aikaansa. Seura nimittäin tekee kaltaisekseen. Jos se porukka on jätettä niin vanhemman duuni on tehdä asialle jotain jotta se tuttavapiiri vaihtuu tai muuttaa tapojaan.
Niin tai sitten sulla on käynyt lasten kanssa oikein hyvä tuuri, siis ettet ole ketään perheenjäsentä laittanut kenenkään taksikuskin kyytiin joka tolpalla hakkaa hanskaansa, tiedä häntä, ehkä kannattaa olla pienempi suu ettei tule karvaita pettymyksiä. Se että sinä syyttelet ihmisiä joita et tunne mitenkään tai ole nähnyt, sanotaanko näin, minä laitan yllä olevat tekstit sinne roskakorin alimmaiseksi. Eli tällaiset heittelyt kertoo minusta ihmisestä todella paljon,,,, pikkaisen on ennakkoluuloja ja toivottavasti ei ole oikein rasismia joitakin kohtaan....
Paikalla
Le chat bleu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

SSaippuakauppiaSS kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:22 pm Eli pikku lortto oli itse ehdottanut että voi maksaa luonnossa. Ja jälkeenpäin alkoi pikku kännilorttoa kaduttamaan. Voi voi
Sairas viesti, eikä ylläpito tee mitään. Lapsi ei ole mikään lortto koskaan, ja kyyti maksettiin rahalla, ei mitään syytä yön timolla ehdotella.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Koljattii
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Le chat bleu kirjoitti: La Loka 03, 2026 11:40 am
SSaippuakauppiaSS kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:22 pm Eli pikku lortto oli itse ehdottanut että voi maksaa luonnossa. Ja jälkeenpäin alkoi pikku kännilorttoa kaduttamaan. Voi voi
Sairas viesti, eikä ylläpito tee mitään. Lapsi ei ole mikään lortto koskaan, ja kyyti maksettiin rahalla, ei mitään syytä yön timolla ehdotella.
Uutisessahan lukee tytön itse ehdottaneen muuta maksutapaa. Ehkä ajatteli että matupaska vain hieman työntää rupista nahkapatukkaa huulien väliin, mutta todennäköisesti nuslimi painoi nieluun asti, josta tyttö ei tykännytkään. Oma valinta, joka sitten kostautui. Hyvä asia kuitenkin on että maturaiskaaja pääsee lukemaan tiilenpäitä, monta naisoletettua jää tuossa ajassa ilman pakkomunaa. Ainakin tältä ihmisjätökseltä
River
Hercule Poirotin viikset

Koljattii kirjoitti: La Loka 03, 2026 12:01 pm
Uutisessahan lukee tytön itse ehdottaneen muuta maksutapaa. Ehkä ajatteli että matupaska vain hieman työntää rupista nahkapatukkaa huulien väliin, mutta todennäköisesti nuslimi painoi nieluun asti, josta tyttö ei tykännytkään. Oma valinta, joka sitten kostautui. Hyvä asia kuitenkin on että maturaiskaaja pääsee lukemaan tiilenpäitä, monta naisoletettua jää tuossa ajassa ilman pakkomunaa. Ainakin tältä ihmisjätökseltä
Niin tai lapsethan maksoi matkansa mutta parivaljakko rupesi ahdistelemaan humalaisia tyttö lapsia. Parhaat ratkaisuthan ne tulee ahdistelun hetkellä juopuneelta lapselta. Onni onnettomuudessa ettei olla löydetty kasi tyttöä jostain ojan penkasta hangettömänä, mistä tällaisista suhareista (taksikuskista) ikinä tietää mihin ajavat vielä itsensä. Palstaa kun lukee niin tuntuu että aika moni kuittaisi maksamattomuuden munallaan, erikoista, vai jotenkin kieroon kasvanutta, no tiedä häntä...

On nää jutut kyllä muuttunut minun nuoruudesta, taksikuski olisi saanut turpaansa alta yksikön ja toverinsa nokkaa olisi oijottu kuntoon, sit hiukan katseltu perään et miten se elämä lähtee siitä eteenpäin..... Siis tarviiko lisäojennusta tuomion lisäksi!
Viimeksi muokannut River, La Loka 03, 2026 2:14 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
negraham
Harjunpää

Kyllä tytöt oli tosiaan itse ehdotellut että mitäs jos maksettaisiin imemällä kullia kyyti. Ei vaan saisi suostua alaikäisiltä tuollaisia maksuja ottamaan. Jos olisi ollut täysi-ikäiset lortot kyydissä niin niiltä voisi maksun hyväksyä kullinlutkutuksella.

Kaveri kertoi että joku tuollainen pikkulutka oli tulllut kysymään suostuisiko hakemaan röökiä R-kioskilta sillä palkiolla että imee sitten kullia. Ei suostunut mutta kun pikkulutka sitä kurvin metroasemalla kyseli niin eiköhän aika nopeasti löytynyt joku joka suostui. Kyllä sitä pitää tupakkia saada.
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
negraham
Harjunpää

Sairas viesti, ulkomaalainen taksikuski ei ole mikään yön timo! Eikö ylläpito ja moderaattorit tee mitään tällaiselle rasismille!
Vastaa Viestiin