Fobiat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Homokammo!!!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Haa!
Kun luin otsikon "fobiat", ja näin että viimeisin kirjoittaja Sami, sanoin ääneen "homofibia". :P
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

:lol: ylläri

Hm en nyt kammoa tahi pelkää homoja mutta en kyllä tykkää olla niiden seurassa.
I am an African!
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

En uskalla uida sameassa vedessä, jos en tiedä mitä pohjassa on.
Johtuu siitä, että olen 3-vuotiaana pudonnut lampeen, josta isäni minut kuiville veti ja jaloista roikottaen sai vedet pois keuhkoista, synnyin siis kahdesti ja olen horroskoopiltanikin kaksonen. :roll:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä en muuten kanssa uskalla uida sameassa vedessä enkä varsinkaan sukeltaa, kun pelkään, et joku tappajahauki hyökkää...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Ainakin perinteinen lentokammo ja vahvasti.
Lisäks puhelinpelko. Vastaan kyllä jos kukaan muu ei ole vastaamassa, mutta nakitan melkeen kaikki soittamiset muille perheenjäsenille. Joskus jopa henk. kohtaiset puhelutkin; (soita mun kaverille ja sano, että mä myöhästyn kakskytminuuttia jne.)
Surku

Viesti Kirjoittaja Surku »

...................
Viimeksi muokannut Surku, Ti Elo 14, 2007 6:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

häijyjä otuksia nukensilmineen ja terävine hampaineen, kidukset ja kaikkea...syövät toisten veneitä ja poijuja...hirveän epäkohteliasta sakkia..hai-kalat siis...;)

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1418282
Viimeksi muokannut Kalessin, To Elo 09, 2007 3:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Minun listalleni lisätään korkean paikan kammo ja sellaisissa tilanteissa, joissa ei ole mitään ikkunaa tai seinää ym. suojana. Esim. lentokoneessa ei tämä kammo ahdista yhtään, mutta jossain korkean paikan reunalla kyllä hieman.
KemikaaliAli
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Elo 22, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla

Viesti Kirjoittaja KemikaaliAli »

Hmm, mielenkiintoista luettavaa. Itselläni on hämähäkkikammo, ei mitkään normaalit kotihämikset mutta tarantellat yms. inhottavat. Ainoa hyvä hämähäkki on liiskaantunut sellainen.

Pimeääkin pelkään, mutta vain jos on täysin hiljaista. Tätä vastaan sotii taas se, että tykkään kävellä pimeässä metsässä otsalampun kanssa. Siitä saa välillä nami nami väristyksiä :twisted:

Olisko vielä joku.. Ei tuu nyt mieleen.
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^ Mä pelkään myös pimeää, mutta jos sinne joudun, esim. metsään, niin olen mielummin täysin pimeässä kuin että ottaisin esim. taskulampun.
Ja mielestäni paras pimeä on hiljainen pimeä. Äänet on muutenkin aika inhottavia, niin saati sitten kun sydän hakkaa kahta miljoonaa ja nurkan takaa kuuluu riks raks ja poks :evil:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

-Korkean paikan kammo
-Auto-onnettomuuskammo (joskus olin rekkakolarissa, liekö selitys)
-Kuolemansairas-kammo :) (mikä se on?)
..Joo, lista mun osalta loputon, aina silloin tällöin huomaan pelkääväni mitä ihmeellisimpiä asioita, ja kaikkiin liittyy jollakin tavalla lapset.. Kuten tuo korkeanpaikan pelko, jos lapset putoo parvekkeelta.. Tai jos kuolen auto-onnettomuudessa miten käy lasten.. Tai jos sairastun vakavasti... Että näin sairas yksilö mä oon!!! :lol:
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Myönnän minäkin pelkäävän pimeää, siis sellaisessa tilanteessa, jossa on yksin tai vähän ihmisiä liikkeellä. Missään kaupungin vilkkaassa keskustassa en pelkää, mutta muuten kyllä. Minulle pimeys merkitsee käytännössä vain pahuutta, raiskauksia, murhia ja kuolemaa.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

EuroJR kirjoitti:No onhan noita....

- kaikki pienetkin kolikot pitää aina noukkia maasta. Jos joku "onnen jumala" näkisi, ettei pienet kolikot kiinnosta, voisi laittaa ylpeän ihmisen vaikeuksiin
Sitten et haluaisi nähdä minun ja kavereideni touhuja.. Oulussa ollessamme
minä, Tomi, Holappa, Failed ja Mersu heiteltiin 5 sentin kolikoita maahan niin paljon että siitä tuli 95 senttiä.. Eipä aikaakaan kun joku mummo käveli ohi, katsoi meitä ja kolikkokasaa, alkoi muka puhua puhelimeen ja samalla noukki niitä =D
What you do... Makes you who you are.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Spider kirjoitti:Minulla on fobia (ei sairaalloinen mutta joka tapauksessa vahva) kaikenlaisia kuusi- ja kahdeksanjalkaisia elukoita kohtaan. Erityisasemassa hämähäkit. :? Niinä päivinä, kun koiralta on löytynyt punkki jonka urhoollinen avopuolisoni on poistanut, minä tunnen tuntikausia jatkuvaa "ryömintää" ja kylmänväreitä pitkin kehoa. Tällä fobialla ei sinänsä ole mitään todellista logiikkaa, koska en esim. pelkää lentävää kärpästä mutta vahingoittunut, lentokykynsä menettänyt kärpänen on puistattava otus. :roll:

Muita sellaisia pelkoja ei löydy, jotka normaalielämää haittaisivat.
Tämä taas on minulla myös. Samoin synkässä, paskaisessa ja syvässä vedessä uinti.

Sellaset pikkuotukset kuten hämähäkit, kaikki ötiäiset ja muut tuhatjalkaiset.. Hyh!
What you do... Makes you who you are.
Vastaa Viestiin