Nikki papillon
Re: Nikki papillon
No no Mätis, älä liiottele, en minä mitään putkia ota, vaan kerralla sen minkä pää vetää ja jalat kantaa.
Selvinpäin olin kun soitin, joten pitäisi sinulla olla parempaa faktatietoa, kuin pelkkä oletus.
Ja kenelle sitä privaattia olen kirjoitellut ja mitä outoa niissä on ollut.
Voit vastata vaikka privaatisti, kun privaatti asioista on kyse.
Luehan konsta lääkärinkirjaa muualtakin, kuin sukupuolitautien kohdalta, niin kenties voisit saada jotain tietoosi, ja kyllä noista tutkimuksista netistäkin tietoa löytyy, jos haluaa etsiä, niin minäkin olen tehnyt, mutta en Wikipediasta, vaan ihan muualta.
Sitä paitsi, minulla on professoritason tuttavia, mm. eräs johtava TYK:sin aivokirurgi, jonka nimeä en kuitenkaan kerro.
Uskoisin Tenovuon tietävän kenestä on kyse, jos hän palstaa lukisi, jota kuitenkin epäilen.
Kyllä minä hänen kertomaansa uskon enemmän, kuin sinun luuloihisi, tai Tenovuon ja Sariolan sepustuksiin, joista ei suoria vastauksia saisi tekemälläkään, joten silleen.
Selvinpäin olin kun soitin, joten pitäisi sinulla olla parempaa faktatietoa, kuin pelkkä oletus.
Ja kenelle sitä privaattia olen kirjoitellut ja mitä outoa niissä on ollut.
Voit vastata vaikka privaatisti, kun privaatti asioista on kyse.
Luehan konsta lääkärinkirjaa muualtakin, kuin sukupuolitautien kohdalta, niin kenties voisit saada jotain tietoosi, ja kyllä noista tutkimuksista netistäkin tietoa löytyy, jos haluaa etsiä, niin minäkin olen tehnyt, mutta en Wikipediasta, vaan ihan muualta.
Sitä paitsi, minulla on professoritason tuttavia, mm. eräs johtava TYK:sin aivokirurgi, jonka nimeä en kuitenkaan kerro.
Uskoisin Tenovuon tietävän kenestä on kyse, jos hän palstaa lukisi, jota kuitenkin epäilen.
Kyllä minä hänen kertomaansa uskon enemmän, kuin sinun luuloihisi, tai Tenovuon ja Sariolan sepustuksiin, joista ei suoria vastauksia saisi tekemälläkään, joten silleen.
Kyllähän kaikki tietävät, tai saavat helposti selville tuon sinun henkiaivokirurgisi nimen, koska Tyksissäkin on vain yksi johtava aivokirurgi. Hänkö sinulle opetti, että aivovammasta tulee vesipöhö, tai vesipää, joka vaatii niin paljon vettä, että jos ei letkulla suuhun lasketa, niin potilas kuolee? Suosittelisin Hessu sinulle pidempää selvää jaksoa, vaikka muutaman päivän edes kerrallaan.Hessu52 kirjoitti:
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Sinä konsta taidat olla jatkuvasti, joko huumeissa, tai kännissä, kun tuollaisia kiroitat.
Onko sinulla jonkinlainen ongelma noista huumaavista aineista, kun yrität niitä minun niskaani kaataa, mene hoitoon,tai edes katkaisuun.
Ei meikäläisen ammatissa paljon kännejä passaa ottaa, sillä siitä voi tulla pitempiaikaisia sairaslomia, eli käypä tuolla www.crazy-mike.fi sivuilla katselemassa mitä sieltä löytyyy.
Onko sinulla jonkinlainen ongelma noista huumaavista aineista, kun yrität niitä minun niskaani kaataa, mene hoitoon,tai edes katkaisuun.
Ei meikäläisen ammatissa paljon kännejä passaa ottaa, sillä siitä voi tulla pitempiaikaisia sairaslomia, eli käypä tuolla www.crazy-mike.fi sivuilla katselemassa mitä sieltä löytyyy.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Konsta se taitaa luulla, että kaikki tieto löytyy internetistä kuten wikipediasta. Mitäpä jos Konsta kävisit vaikka yliopiston kirjastossa jos yliopistokaupungissa asut. Sieltä löytyy paljon referenssejä kirjojen muodossa. Lycka till.konsta kirjoitti:Tai kusipääksi? Voisitko laittaa tieteellistä referenssiä aiheesta?Hessu52 kirjoitti:Väitätkö konsta, että joku voisi säilyä hengissä, jos on saanut vaikean aivovamman, eikä saisi kesähelteellä moneen tuntiin nestettä?
Kallovamman saaneen aivot kun tuppaavaavat keräämään nestettä sinne aivokoppaan ja sitä kutsutaan kotoisesti vesipääksi, tai vseipöhöksi, ihan kuinka vaan.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Vai niin. Groottikin sitten ilmoittautui vesipää/vesipöhöteorian kannattajaksi. No eipä ollut yllätys.groot kirjoitti: Mitäpä jos Konsta kävisit vaikka yliopiston kirjastossa jos yliopistokaupungissa asut. Sieltä löytyy paljon referenssejä kirjojen muodossa. Lycka till.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Enhän minä puhunut sanakaan siitä, että uskonko teoriaan vai en. Lue se viesti uudestaan - vaikka pari kertaa. Ilmoitin vain kun viestistäsi sai käsityksen, että kaikki mahdollinen löytyy internetistä vaikka kirjastot näin internetin aikakautena ovat edelleen hyviä paikkoja perehtyä asioihin.konsta kirjoitti:Vai niin. Groottikin sitten ilmoittautui vesipää/vesipöhöteorian kannattajaksi. No eipä ollut yllätys.groot kirjoitti: Mitäpä jos Konsta kävisit vaikka yliopiston kirjastossa jos yliopistokaupungissa asut. Sieltä löytyy paljon referenssejä kirjojen muodossa. Lycka till.
Voisit vaikka vierailla lääketieteellisen tiedekunnan kirjastossa etsimässä tietoa asiasta, ettet turhaan pety siihen että kaikkitietävästä wikipediasta ei löydykään asiasta mitään.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Hehee. Jatkat tätä samaa, vaikket edes ymmärrä, mistä puhutaan. Tuo vesipää/vesipöhö oli vain Hessun sekoilua. Kun pyysin sille tieteellistä referenssiä, niin se oli puhdas vitsi. Joten koeta sinäkin pysyä hereillä, äläkä ala opastamaan ihmisiä kirjaston käyttöön.groot kirjoitti:
Voisit vaikka vierailla lääketieteellisen tiedekunnan kirjastossa etsimässä tietoa asiasta, ettet turhaan pety siihen että kaikkitietävästä wikipediasta ei löydykään asiasta mitään.
Voisitko konsta kertoa muillekin, milloin vitsailet ja milloin olet tosissasi, sillä ainahan nuo sinun juttusi ovat olleet pelkkiä vitsejä, sillä en minä ole niistä koskaan mitään järkevää löytänyt.
Saattaa näet olla, että joskus kirjoitat ihan tosissasikin, mutta kun juttusi menee aina vitsin puolelle, niin saattaapi koko vakava homma mennä metsään, joten jos tarkentaisit noita kirjoituksiasi vaikkapa alkukirjoituksella, että "konsta taas vitsailee".
Saattaa näet olla, että joskus kirjoitat ihan tosissasikin, mutta kun juttusi menee aina vitsin puolelle, niin saattaapi koko vakava homma mennä metsään, joten jos tarkentaisit noita kirjoituksiasi vaikkapa alkukirjoituksella, että "konsta taas vitsailee".
PAPILLON PUHUU PERÄTTÖMIÄ
Pistän vielä tännekin tämän kirjoituksen, josta ilmenee, että mm. papillon puhuu perättömiä, eli valehtelee estoitta:
--------------------------------------------------------------------------
Kirjoittaja papillon päivämäärä Ke Kesä 03, 2009 9:30 am
groot kirjoitti:
Minä olen väittänyt sinua tyhmäksi ja syystäkin. Vastaa vielä tähän: oletko oikeasti tyhmä vai annatko vain tahallasi itsestäsi sellaisen kuvan?
Tuo on juuri se kysymysten kysymys.
Arvelen kuitenkin että sariola on kykenemätön vastaamaan tuohon itse, joten olisi sinun käännyttävä lähiomaisten puoleen.
Mutta kun nyt katsoo poika-matlockinkin allekirjoitusta, ei sekään nyt ole tervejärkisen ihmisen toimintaa, saati sitten naapurin mitättömyys, lampolan isäntä, joka silloin tällöin kiljupöhnästään tokenee urahtelemaan sariolalle kannustusölinää. .....
----------------------------------------------------------------------
VASTATAAN NYT KERRALLA MUUTAMAAN KYSYMYKSEEN:
Selvään kysymykseen selvä vastaus: En ole tyhmä, enkä anna tahallani itsestäni sellaista kuvaa. Tuon voisin todistaa sillä mitä olen aikaansaanut, mutta jätän sen kertomatta. Älykkyysosamääräni on mitattu ja se on huomattavasti yli keskitason. Kestää vertailun monenlaisessa seurassa. Olisikohan niin, että joillakin henkilöillä on vaikeuksia pysyä kärryillä lukiessaan minun kirjoituksiani. Se on mahdollista. Se taas riippuu noista henkilöistä itsestään.
Koska muutamat kirjoittajat ovat esittäneet minusta perättömiä tietoja, oikaisen niistä muutamia.
*Jokaiselle kirjoittajalle lienee selvää, että toisesta keskustelijasta ei saa kertoa tämän henkilökohtaisia tietoja täällä keskustelupalstalla. Sellaisia ovat esimerkiksi ammatti, ikä, onko työssä vai eläkkeellä jne... Mainitaan nyt ainakin "pasin" syyllistyneen tähän rikkomukseen. "pasi" tekee sitä jatkuvasti niinkuin se olisi täysin luonnollinen asia. Kellot eivät kilkata. Taitaa siihen kuulua myös "papillon" ja "groot". Minä en mielelläni ryhtyisi nimittelemään jotakin kirjoittajaa esim. vaippa-Papiksi, tai jäkättäjä-pasiksi, tai ääkkös-juureksi.
*En käytä vaippoja. Esim. papillon on esittänyt muistaakseni tällaista. Sensijaan olen fyysisesti hyväkuntoinen. Harrastan eri asioita ja teen pitkiä lenkkejä. Tuollainen papillonin vihjailu on kuvottavan rumaa. Siitä ei taida saada rangaistusta papillonille. Siitä kyllä kuuluisi rangaista, se olisi oikein.
*Matlock tai kukaan muukaan täällä keskusteluissa ei ole minulle minkäänlaista sukua. Kaikki ovat täällä täysin outoja ihmisiä. Ei ole poikaa eikä serkkua täällä keskustelemassa. Tätäkin perätöntä tietoa levittää papillon, siitäkään häntä ei taida saada vastuuseen. Melkoisen häikailemätön "rikollinen" tämä papillon. Tuosta pitäisi jo pistää jäähylle vaikkapa puoleksi vuotta. Se olisi mielestäni oikein.
*Tietysti minulla on syntynyt mielikuva siitä, millaista tasoa täällä kukin kirjoittaja edustaa. Parempi olisi kyllä olla mainitsematta sitä ääneen. Mielipiteitä siitä kyllä on. Muutamat kirjoittajat edustavat kyllä melko matalaa tasoa, jos ajatellaan heidän esityksensä ja ajatuksenkulkunsa loogisuutta ja järkevyyttä. On hyviäkin kirjoittajia, joilla ajatus luistaa hyvin ja järkevää tekstiä syntyy. Voinhan senkin sanoa, että minun mielestäni "pasi" ei kuulu niihin hyviin kirjoittajiin.
Sariola
Pistän vielä tännekin tämän kirjoituksen, josta ilmenee, että mm. papillon puhuu perättömiä, eli valehtelee estoitta:
--------------------------------------------------------------------------
Kirjoittaja papillon päivämäärä Ke Kesä 03, 2009 9:30 am
groot kirjoitti:
Minä olen väittänyt sinua tyhmäksi ja syystäkin. Vastaa vielä tähän: oletko oikeasti tyhmä vai annatko vain tahallasi itsestäsi sellaisen kuvan?
Tuo on juuri se kysymysten kysymys.
Arvelen kuitenkin että sariola on kykenemätön vastaamaan tuohon itse, joten olisi sinun käännyttävä lähiomaisten puoleen.
Mutta kun nyt katsoo poika-matlockinkin allekirjoitusta, ei sekään nyt ole tervejärkisen ihmisen toimintaa, saati sitten naapurin mitättömyys, lampolan isäntä, joka silloin tällöin kiljupöhnästään tokenee urahtelemaan sariolalle kannustusölinää. .....
----------------------------------------------------------------------
VASTATAAN NYT KERRALLA MUUTAMAAN KYSYMYKSEEN:
Selvään kysymykseen selvä vastaus: En ole tyhmä, enkä anna tahallani itsestäni sellaista kuvaa. Tuon voisin todistaa sillä mitä olen aikaansaanut, mutta jätän sen kertomatta. Älykkyysosamääräni on mitattu ja se on huomattavasti yli keskitason. Kestää vertailun monenlaisessa seurassa. Olisikohan niin, että joillakin henkilöillä on vaikeuksia pysyä kärryillä lukiessaan minun kirjoituksiani. Se on mahdollista. Se taas riippuu noista henkilöistä itsestään.
Koska muutamat kirjoittajat ovat esittäneet minusta perättömiä tietoja, oikaisen niistä muutamia.
*Jokaiselle kirjoittajalle lienee selvää, että toisesta keskustelijasta ei saa kertoa tämän henkilökohtaisia tietoja täällä keskustelupalstalla. Sellaisia ovat esimerkiksi ammatti, ikä, onko työssä vai eläkkeellä jne... Mainitaan nyt ainakin "pasin" syyllistyneen tähän rikkomukseen. "pasi" tekee sitä jatkuvasti niinkuin se olisi täysin luonnollinen asia. Kellot eivät kilkata. Taitaa siihen kuulua myös "papillon" ja "groot". Minä en mielelläni ryhtyisi nimittelemään jotakin kirjoittajaa esim. vaippa-Papiksi, tai jäkättäjä-pasiksi, tai ääkkös-juureksi.
*En käytä vaippoja. Esim. papillon on esittänyt muistaakseni tällaista. Sensijaan olen fyysisesti hyväkuntoinen. Harrastan eri asioita ja teen pitkiä lenkkejä. Tuollainen papillonin vihjailu on kuvottavan rumaa. Siitä ei taida saada rangaistusta papillonille. Siitä kyllä kuuluisi rangaista, se olisi oikein.
*Matlock tai kukaan muukaan täällä keskusteluissa ei ole minulle minkäänlaista sukua. Kaikki ovat täällä täysin outoja ihmisiä. Ei ole poikaa eikä serkkua täällä keskustelemassa. Tätäkin perätöntä tietoa levittää papillon, siitäkään häntä ei taida saada vastuuseen. Melkoisen häikailemätön "rikollinen" tämä papillon. Tuosta pitäisi jo pistää jäähylle vaikkapa puoleksi vuotta. Se olisi mielestäni oikein.
*Tietysti minulla on syntynyt mielikuva siitä, millaista tasoa täällä kukin kirjoittaja edustaa. Parempi olisi kyllä olla mainitsematta sitä ääneen. Mielipiteitä siitä kyllä on. Muutamat kirjoittajat edustavat kyllä melko matalaa tasoa, jos ajatellaan heidän esityksensä ja ajatuksenkulkunsa loogisuutta ja järkevyyttä. On hyviäkin kirjoittajia, joilla ajatus luistaa hyvin ja järkevää tekstiä syntyy. Voinhan senkin sanoa, että minun mielestäni "pasi" ei kuulu niihin hyviin kirjoittajiin.
Sariola
^ Voi vittu. Piti sitten tämäkin nähdä 
-
papillon
- Perry Mason
Niin, ei se riitä tälle kahelille että ensin tunkee näitä mielipuolen päiväkirjan sivuja yv nä, sitten vielä tunkee niitä tännekin.apollo kirjoitti:^ Voi vittu. Piti sitten tämäkin nähdä
Eihän se ole sariolan vika, vaan matlokin.
Poika perhana unohti taas paapan iltalääkkeen ja kusi kohosi päähän.
Voi sitä olla tätäkin mieltä, ei siinä sen ihmeempää.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
-
papillon
- Perry Mason
Ota itse ne lääkkeesi, ei se poika nyt tunnu tulevan.Sariola kirjoitti:Miksi papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Tämän tietää ylläpito.
Kirjoitat ihan mitä sattuu, ei se auta vaikka vaihtaisit vaaleanpunaiseen, mikä varmankin on mielivärisi sukkahousuja myöten. Omiesi.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Tietysti nuokin vihjailut ovat täysin perättömiä! En käytä mitään lääkkeitä. Sukkahousuja en ole koskaan käyttänyt enkä käytä. Matlock ei ole minulle mitään sukua, vaan täysin tuntematon henkilö. Kukaan sukulainen tai tuttava ei kirjoittele tälle palstalle. Näin on marjat ja mansikat. papillon vain jatkaa perättömien tietojen levittämistä.papillon kirjoitti:Ota itse ne lääkkeesi, ei se poika nyt tunnu tulevan.Sariola kirjoitti:
Miksi papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Tämän tietää ylläpito.
Kirjoitat ihan mitä sattuu, ei se auta vaikka vaihtaisit vaaleanpunaiseen, mikä varmankin on mielivärisi sukkahousuja myöten. Omiesi.