Sen lisäksi on myös saattanut olla debiilikin tai vain vihannut omaa lastaan.rosamarine kirjoitti:Niin, oliskohan se vaan sitä?
Yksi vuotias kuoli kuumaan autoon
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Yksi vuotias kuoli kuumaan autoon
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
speguleerausta, odotellaan faktoja 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
avaimien ja lompakon unohtaminen on mielestäni hieman eri asia kuin sen oman lapsensurfergirl kirjoitti:Onnea teille paremmille ihmisille, jotka ette koskaan unohda mitään. Varmaan teillä on aina avaimetkin ja lompakkokin mukana, se nyt on ainakin varma mielisairauden merkki jos rahat unohtuu... Ettekä ikinä ole heijannut kaupassa ostoskärryjä niin kuin lastenvaunuja.![]()
MInä olen eri mieltä tässä asiassa. Vaikka olen elänyt lapseni ollessa pieni kovin hektistä elämää ja on juostu kellon kanssa kilpaa, jotta saa yhdistettyä tienaamisen ja äidin roolin, niin en minä ole IKINÄ tarvinnut miettiä, että missä minun lapseni on. Oli lapsi sitten päivähoidossa (tällä hetkellä jo koululainen kylläkin) tai mummin kanssa tai kaverin luona, niin minä tiedän, missä päin mualimmoo minun lapsi on.surfergirl kirjoitti:Mutta kyllä minä väitän, että vaikka lapset olisivat kuinka tärkeitä tahansa niin työkiireissä päivä kuluu suurimmalta osalta ihmisiä ihan helposti ilman, että miettii, hetkinen hetkinen, kävinkö aamulla päiväkodissa vai unohdinkohan lapset autoon, joo, kävin, en unohtanut, huhhuh.
Juu, ja en nyt tuo esille tätä asiaa siksi, että yrittäisin olla yli-ihminen, minä vaan en jaksa käsittää tätä tapausta.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Mistä vielä kaipaat faktoja?Siitä että lapsi oli itse budjaillut itsensä autoonrosamarine kirjoitti:speguleerausta, odotellaan faktoja
isän vastusteluista huolimatta?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Älähän sinä laita sanoja mun suuhun. Faktoja siitä, mitä löytyy perheen taustoilta.Damien kirjoitti:Mistä vielä kaipaat faktoja?Siitä että lapsi oli itse budjaillut itsensä autoonrosamarine kirjoitti:speguleerausta, odotellaan faktoja
isän vastusteluista huolimatta?
Minua mietityttää lähinnä se, eikö isälle tullut lapsi ylipäätään kertaakaan mieleen koko päivän aikana? Luulisi, että vauvan vilahtaminenkin ajatuksissa olisi muistuttanut siitä, että penska jäi autoon.
Sinänsä uskon kyllä, että kuka tahansa voisi unohtaa lapsen autoon. Mutta kuka tahansa ei kyllä unohtaisi lasta autoon koko päiväksi.
Puolisoni ei ole millään tavalla toimintakykyinen aamunsa ensimmäiseen puoleen tuntiin. Heti herättyään hän voi jutella järkevänkin kuuloisesti asioita, joita ei sitten myöhemmin päivällä muista ollenkaan. Voisin hyvinkin kuvitella, että hän tajuaisi takapenkillä hiljaa tuhisevan lapsen vasta työpaikallaan, jos joutuisi lähtemään kiireessä kotoa. Juuri tästä syystä olen suunnitellut hoitavani tulevat ipanamme itse kotona
Sinänsä uskon kyllä, että kuka tahansa voisi unohtaa lapsen autoon. Mutta kuka tahansa ei kyllä unohtaisi lasta autoon koko päiväksi.
Puolisoni ei ole millään tavalla toimintakykyinen aamunsa ensimmäiseen puoleen tuntiin. Heti herättyään hän voi jutella järkevänkin kuuloisesti asioita, joita ei sitten myöhemmin päivällä muista ollenkaan. Voisin hyvinkin kuvitella, että hän tajuaisi takapenkillä hiljaa tuhisevan lapsen vasta työpaikallaan, jos joutuisi lähtemään kiireessä kotoa. Juuri tästä syystä olen suunnitellut hoitavani tulevat ipanamme itse kotona
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joey, meinasitko hoitaa muksut samalla tyylillä kun T. A. Mikkosen perhe?
Kyllä mä edelleen olen sitä mieltä, että normi isi ja äiti ei todellakaan unohtele jälkikasvuaan autoon, olisi niin kiva tietää, onko jokin oikea syy, miksi näin tapahtui? Jos ei ollut, niin aikamoinen moka...
Kyllä mä edelleen olen sitä mieltä, että normi isi ja äiti ei todellakaan unohtele jälkikasvuaan autoon, olisi niin kiva tietää, onko jokin oikea syy, miksi näin tapahtui? Jos ei ollut, niin aikamoinen moka...
Ehdottomasti. Aion heti lasten synnyttyä heittäytyä täyspäiväiseksi sekopääksi, joka käy aina välillä aamuteeveessä vaahtoamassa silmät suurina ja prozacit kielen alla lasten (joiden kasvatukseen sovellan puolustusvoimien koulutusperiaatteita) oikeuksista. Aion myös pitää huolen, että puolisolta loppuu duuni mahdollisimman nopeasti lasten synnyttyä, jotta leveän elämäntyylin esittämisestä saadaa taiteenlajirosamarine kirjoitti:Joey, meinasitko hoitaa muksut samalla tyylillä kun T. A. Mikkosen perhe?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ennenkuin syytellään työn priorisoimisesta lapsen edelle tai työnarkomaniasta, niin ajatellaan nyt sitä, että nykyisessä taloudellisessa tilanteessa isällä on voinut olla stressi vaikkapa työpaikan menetyksestä. Siis huoli oman perheen tulevaisuudesta, kova kiire tärkeään palaveriin, väsymys painaa, niin, lapsen pitäisi olla ensimmäisenä mielessä mutta pelko irtisanomisesta on koko ajan mielessä..
Ja ennenkuin rupeaa säätämään lakeja siitä kuka saa lisääntyä ja kuka ei, niin kannattaa varoa ettei vedä rimaa niin ylös ettei itse lipsahdakin sen alapuolelle. Kuten on esiin tuotu on tämäkin perhe saattanut olla mallikelpoinen yli-ihmisperhe johon verrattuna kaikki muut ovat olleet aivan onnettomia.. kunnes kakka on osunut tuulettimeen, syystä tai toisesta. Näin voi käydä, mutta ei se silti vie näiltä vanhemmilta heidän ihmisarvoaan tai oikeutta lainmukaiseen rangaistukseen (eikä mihinkään höpöhöpö-rangaistukseen kuten saunassa grillaamiseen tai pakolla sterilointiin).
Ja ennenkuin rupeaa säätämään lakeja siitä kuka saa lisääntyä ja kuka ei, niin kannattaa varoa ettei vedä rimaa niin ylös ettei itse lipsahdakin sen alapuolelle. Kuten on esiin tuotu on tämäkin perhe saattanut olla mallikelpoinen yli-ihmisperhe johon verrattuna kaikki muut ovat olleet aivan onnettomia.. kunnes kakka on osunut tuulettimeen, syystä tai toisesta. Näin voi käydä, mutta ei se silti vie näiltä vanhemmilta heidän ihmisarvoaan tai oikeutta lainmukaiseen rangaistukseen (eikä mihinkään höpöhöpö-rangaistukseen kuten saunassa grillaamiseen tai pakolla sterilointiin).
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Paras tähänastisista.aniko kirjoitti:kova kiire tärkeään palaveriin,
No niin, mulla ainakin kiireessä unohtuu asioita helpommin. Ehkä pomo on ollut ääliö ja huomautellut isälle että "taas oot myöhässä, älä vaan sano että piti viedä pentua tarhaan, aina sama laulu". Tai jtn. Mikä lienee isän mieltä painanutkaan, joku kuitenkin kai.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Jopa näin tärkeitä?aniko kirjoitti:No niin, mulla ainakin kiireessä unohtuu asioita helpommin.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Aniko niin...kun ei voi tietää, mitkä syyt oikeasti ovat johtaneet tähän tragediaan. Ja edelleen painotan, että normi isi ja äiti eivät unohtele lapsiaan autoon, vaikka olisi kuinka kiire palaveriin tai pomo olisi ollut ilkeänä.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Voihan tuon tietysi ajatella että kun on yksi suu vähemmän ruokittavana, se talouskinaniko kirjoitti:ajatellaan nyt sitä, että nykyisessä taloudellisessa tilanteessa isällä on voinut olla stressi vaikkapa työpaikan menetyksestä. Siis huoli oman perheen tulevaisuudesta, kova kiire tärkeään palaveriin, väsymys painaa, niin, lapsen pitäisi olla ensimmäisenä mielessä mutta pelko irtisanomisesta on koko ajan mielessä..
helpottuu huomattavasti.