Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Veristi
Christopher Lorenzo

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Mun pitäis varmaan rauhoittuu, mutta kun täällä ei oo ketään muuta. Tai emmä tiiä, vieläkö se Nooruska on tuolla koisimassa, kun mä oon "tääl" ja taisin jo sammuttaa taas valot "sielt". Mulla alkaa olla vähän vainoharhainen olo... onkohan siel viel joku...?
Veristi
Christopher Lorenzo

Huh, ihan oli pakko käydä tuolla "terassilla" viilentymässä. No, nyt jäi kengät jalkaan, ei millään viittis näistäkään luopua... Jäätä on jo maan pinnassa. Ei ihme, että Nooruskakin luiskahteli siellä. Kukille en tiiä, mitä pitäis tehdä. Ei oo ihan nuokahtanutkaan vielä mutta kohta varmaan. Ja jotain tolle ovelle pitäis tosissaan kyllä tehdä...
Veristi
Christopher Lorenzo

Nyt mua alkaa kyllä totta puhuen jo kyllästyttämään tää linjoilla oottelu... Onks kaikki jo hiljenneet vai? Tulkaa jo nopeesti!

Eikö ketään edes kiinnosta tietään, miten mä voin tietää asioita jo etukäteen? Miten mä saan kaikki järjestelyt synkkaamaan niin hyvin yhteen? Eiks mun kristallikallokaan kiinnosta?
Veristi
Christopher Lorenzo

Sori juu, hetki sitten olin lähellä kirosanan lipsauttamista... Onneksi tuli vain epäselvästi itsekseen manailtua. Nyt oon jälleen oma viilipyttymäinen itseni.

Nop, nyt kaikki näyttää taas hyvältä: pyöräyttelin tuossa juuri lihapullat uuniin. Muutama tovi vielä, niin sitten pääsee tarjoamaan taas kaikelle kansalle itse taputtelemiani pallukoita! Eiköhän sitten jo suljetunkin huoneen mysteeri ala aukeamaan..
Veristi
Christopher Lorenzo

Enää reilu neljä minuuttia, niin pääsen tässä lopettelemaan, kun liha on kypsää.

Mut tavoittaa sitten illemmalla taas tästä samasta numerosta. Ai mut unohdinkos mä kertoo, mikä se on? No, ilmankos kukaan ei oo soittanut... Mä luulin, että sen näkee tästä sillä kolmannella silmällä...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ei jestas, ku niskat jumis tonne pöytää hyytymisen seurauksena! Ja nyt ymmärrän Prisonin paikoitellen sekavan menon! Otin pari huikkaa tosta etiketittömästä vesipullosta ja samantien alko nii julmetusti ramasee! Mitäs mä menetin ja mutäs kaikki muut sai ku olin vähä tua pimennossa?!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Tulin mielestäni jo ajat sitten, ovi oli selällään, mutta en nähnyt ketään ja taisin pökertyä näihin huuruihin. MITÄ tääll on ilmassa?

Nuuh, nyt on kyllä ihan hyvä ruoan tuoksu!

Täytyypä tutkia se vesipullo!

Haloo? Otin ruoat pois uunista. Kokki on tainnut kadota. Ketäs muita täällä piti olla?
Veristi
Christopher Lorenzo

Hello tätskät! Täältä tullaan taas... Hmm.. juu herkullinen tuoksu, ettehän oo vielä syöneet kaikkea? Mulle kanssa, ainaskin yks!

Oikeessa ootte, läpiveto tekis terää... Toi on kyllä vaan mun lähdevesipullo, ei kai sitäkin oo terästetty?

Ketäkö muita sais tulla? No, hartaana toiveena olis edes joku minfon tutkijapojuista... Mutta niille taitaa tuo suljetun huoneen mysteeri olla ylitsepääsemättömän vaikea pulma.

Niitä ootellessa voitais perustaa vaikka oma bändi, vai mitä? Mullon tässä tällainen äänentoistolaite... Jos tästä painaa niin mitäköhän tapahtuu??
TiiaStiina
Vic Mackey

Epäilen että sait itse ratkaistavaksi suljetun suun mysteerin, kävijöitähän täällä on kyllä ollut.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jaa-a..perustamalla bändin ainakin varmistat, että me ollaan kolmistaan täällä koko ilta. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Veristi
Christopher Lorenzo

Ai, tarkoitatkos, ettei tällaiset koreat sinkut oikein kellekään kelpaa??
TiiaStiina
Vic Mackey

... ja suljetun pullon mysteerin... :mrgreen:
Veristi
Christopher Lorenzo

Rupeenkin soolouralle...

Katri Helena - Tiedät aivan liikaa
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Onpa täällä ollut pileet mun työmatkani aikana. Onnea vaan jälkikäteen.

GT pöytään ja äkkiä. Juu ei haittaa, laita vaan sitä halvinta mahdollista giniä (eihän täältä muutakaan löydy.) Korkkarit nurkkaan ja pöydälle tanssaamaan. Ai ei ole sallittua? Jaa. No, istun tässä sitten sivistyneesti hiljaa itsekseni ja maistelen drinksuani. Onko täällä muita?
All is pretty.
- Andy Warhol
TiiaStiina
Vic Mackey

Ei kun hyppää pöydälle vaan. Veksu on tossa vetänyt sooloa jo pari vrk, aplodit! Aloin kerätä sisäänpääsymaksua, kanta-asiakkaat pääsee sisään ilmaiseksi.

Edit: Veksun sooloputken tuotolla voimme nyt rahoittaa vaativampienkin kävijöiden ryyppyputket. Apua löytyy myös kahvihampaan kolotukseen, suklaanhimoon ym.
Vastaa Viestiin