Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 1:02 am
Kyllä todellakin toivon että transpolilla on aina psykiatrit ja psyk.hoitajat läsnä.
Varmasti onkin. Mutta itseäni huolestuttaa, että psykiatria on myös muuttunut yksilönpalvonnaksi. Ihmisellä on vain oikeuksia ja häntä pitää tukea pyrkimyksissään, älyttömissäkin, muu olisi henkistä väkivaltaa. Sinne poleille tarvittaisiin sellaisia psykiatrian ammattilaisia, jotka pystyisivät sanomaan, että nyt riittää, lopeta tuo haihattelu. Sukupuolenvaihdos ei nyt ratkaise sinun lukemattomia mielenterveysongelmiasi.
Re: Sukupuolenvaihdos ja transseksuaalisuus
Lähetetty: Pe Touko 22, 2026 1:13 am
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Samaa mieltä, O.G. mielisairaanhoitajia. "Hullun takia ei kannata minuuttiakaan valvoa" sanoi yksi.
Tilastoja Briteistä kolmen vuoden takaa, koskien transsukupuolisuutta. Mitä nuorempia ihmisiä tarkastellaan, sitä suurempi prosentti heistä katsoo olevansa transsukupuolisia.
Toki voi olla niin, että vanhemmat ikäluokat eivät kehtaa alkaa sukupuolenkorjausprosesseihin. Mutta voi olla myös niin että jos ihmisillä on nuorempana ollut epävarma olo, niin tarpeeksi kasvettuaan ja kypsyttyään ovat sopeutuneet biologiseen sukupuoleensa. Ja tietysti voi olla myös niin, että periaatteessa prosenttien pitäisi olla kaikkien ikäpolvien kohdalla yhteneväiset, ja jos nuorimpien kohdalla luvut pomppaavat, niin kyllähän se sitten nykyajan vouhotuksista voipi kertoa.
damfin kirjoitti: To Touko 28, 2026 4:42 pm
Aivan mainio vastaus
No se totuus sensuroitiin äkkiä...
Eli videossa kysyttiin nuorelta naiselta montako sukupuolta on olemassa, vastaus oli 3...
1. Male
2. Female
3. Mentaly ill
Ei oo nykypäivän ransut yhtä cooleja kuin Lou Reedin ja John Watersin aikaan...
Re: Sukupuolenvaihdos ja transseksuaalisuus
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 10:49 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
. - Pride-lippu on kaapattu.
*
*
Re: Sukupuolenvaihdos ja transseksuaalisuus
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 6:25 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Honkasalon mukaan ministeri Rydman on toiminut epäasiallisesti ja syrjivästi avustusten kriteereistä päättäessään. Honkasalo vetoaa kantelussaan perustuslakiin, yhdenvertaisuuslakiin, hallintolakiin ja STEA-avustuksia koskevaan lakiin.
– Näyttää ilmeiseltä, että Rydmanin päätös kohdistuu tarkoituksellisesti ainakin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia puolustaviin ja maahanmuuttajien ja turvapaikanhakijoiden kanssa toimiviin järjestöihin.
GO Wille!!!
Re: Sukupuolenvaihdos ja transseksuaalisuus
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 5:58 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Oulussahan muistelisin ehdotetun että tyttöjen pitää pukeutua tavalla joka ei provosoi miehiä?
Entä jos kasvavien tyttöjen elämässä alkaa olemaan liikaa ahdistusta ja jännitystä, koska samaan aikaan pitäisi olla suvaitsevainen ja antirasisti, ja kuitenkin pelätä että ettei nyt vaan joudu yksittäistapauksen uhriksi, tai peräti kokonaisen seksuaalisessa hätätilassa olevan joukon suorittaman luvattoman naiskehon käyttöönoton kohteeksi?
Entä jos tuo johtaa haluun ryhtyä mieheksi? Relampi olo sen jälkeen?
Re: Sukupuolenvaihdos ja transseksuaalisuus
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 8:51 pm
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:58 pm
Oulussahan muistelisin ehdotetun että tyttöjen pitää pukeutua tavalla joka ei provosoi miehiä?
Entä jos kasvavien tyttöjen elämässä alkaa olemaan liikaa ahdistusta ja jännitystä, koska samaan aikaan pitäisi olla suvaitsevainen ja antirasisti, ja kuitenkin pelätä että ettei nyt vaan joudu yksittäistapauksen uhriksi, tai peräti kokonaisen seksuaalisessa hätätilassa olevan joukon suorittaman luvattoman naiskehon käyttöönoton kohteeksi?
Entä jos tuo johtaa haluun ryhtyä mieheksi? Relampi olo sen jälkeen?
Kyllä. Vähän niinkuin rekkalesbojen habitus kehittyi USA:ssa 40- ja 50-luvuilla. Kadulla naisparin toinen osapuoli ei pistänyt niin räikeästi silmään kun näytti pikavilkaisulla miespuoliselta ammattinyrkkeilijältä.
Tilastoja Briteistä kolmen vuoden takaa, koskien transsukupuolisuutta. Mitä nuorempia ihmisiä tarkastellaan, sitä suurempi prosentti heistä katsoo olevansa transsukupuolisia.
Toki voi olla niin, että vanhemmat ikäluokat eivät kehtaa alkaa sukupuolenkorjausprosesseihin. Mutta voi olla myös niin että jos ihmisillä on nuorempana ollut epävarma olo, niin tarpeeksi kasvettuaan ja kypsyttyään ovat sopeutuneet biologiseen sukupuoleensa. Ja tietysti voi olla myös niin, että periaatteessa prosenttien pitäisi olla kaikkien ikäpolvien kohdalla yhteneväiset, ja jos nuorimpien kohdalla luvut pomppaavat, niin kyllähän se sitten nykyajan vouhotuksista voipi kertoa.
Ei ne vanhempana yleensä enää ala kun ovat jo "tottuneet" pärjäämään ja häpeävät. Valitettavan moni on varmaan myös tehnyt itsemurhan, edes homoja ei hyväksytty menneinä vuosikymmeninä. Transsukupuolisia on ollut aina, vaikka muuta väitetään.
Ei se pomppaaminen paljoa kerro. Tai kertoohan se positiivisesti siitä että asioita saa pohtia. Nuorena vielä etsitään identiteettiä eikä välttämättä olla varmoja siitä mitä ollaan. Joku saattaa muuttaa mieltään, toinen ei.
Re: Sukupuolenvaihdos ja transseksuaalisuus
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:46 am
Kirjoittaja Marokon Kauhu
-Martta- kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:40 pm
Se mitä kuukkeloin niin AI vastasi perusreluiksi eläinten nussijat psyykkisesti sairaiksi. Tarvitsevat hoitoa, eikä rangaistusta.
Asian voi taas kriminalisoida eläinsuojelulain perusteella.
impressive-very-nice.jpeg (29.83 KiB) Katsottu 57 kertaa