Ulvilan tapaus ( ketju 2 )

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Jos murhaaja olisi suoraan joku tällaisen auton omistaja, niin kaipa poliisi olisi jo päässyt jäljille. Varmaan tutkintaan on jouduttu ottamaan myös henkilöitä jotka kuuluvat autonomistajien lähipiiriin ja perheeseen.

Näissä autojutuissa on kyllä se vika, että loppujen lopuksi voi olla, ettei ko. auto liity tapaukseen lainkaan. On lukemattomia syitä, miksi joku auto voidaan nähdä pari kertaa perin viikon aikana samalla alueella.
Every ship must sail a world.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Matula kirjoitti:
-Hale- kirjoitti:
Matula kirjoitti:.
No, eikös se ollut niin, että silminnäkijällä oli ollut samanlainen Volvo ja siksi oli varma havainnostaan? Aika kauan vaan menee, että se Volvo saadaan suljettua pois tapauksesta, jos saadaan lainkaan..
Silminnäkijän oma auto... :D :D
Ehdit ensin :lol:

Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
Muista lähdekritiikki!
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

skoone kirjoitti:Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
Olen samoilla linjoilla. Autolla ei myöskään kauheasti voida todistaa mitään. Surmaa ei ole tehty autossa, joten sieltä ei voi löytää mitään kuituja tms.
vanha ja väsynyt
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

murhavaari kirjoitti:
skoone kirjoitti:Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
Olen samoilla linjoilla. Autolla ei myöskään kauheasti voida todistaa mitään. Surmaa ei ole tehty autossa, joten sieltä ei voi löytää mitään kuituja tms.
Come on!! poliisikin on jo sanonut, että tekijän tullessa ilmi todisteet ovat vahvat häntä vastaan. Dna epäillystä ja jos kohdentuvat surmapaikan DNA:n kanssa niin tekijä on siinä.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Matula kirjoitti:
murhavaari kirjoitti:
Come on!! poliisikin on jo sanonut, että tekijän tullessa ilmi todisteet ovat vahvat häntä vastaan. Dna epäillystä ja jos kohdentuvat surmapaikan DNA:n kanssa niin tekijä on siinä.
Niin. Ei puutu enää kuin se tekijä... ;)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

^"Vain yksi puuttuu: Tekijä."
Näinhän Joutsenlahti jo aikoja sitten totesi, viime kesänä muistaakseni. Silloin spekuloitiin sillä, milloin tutkinnanjohto siirtyy KRP:lle. Syksyä silloin arvelivat poliisin edustajat ajankohdaksi jolloin tehtäisiin välitilinpäätös ja katsottaisiin miten siitä jatketaan. No, J.J. sai jatkaa.

Uusien tutkijoiden tuominen tapauksen käsittelyyn voisi tuoda uusia, aiemmin käsittelemättömiä näkökulmia ja tutkintapolkuja jutun käsittelyyn. Eikö se Eveliinan surmaajakin jäänyt näin kiinni?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Jack the Ripper kirjoitti: Uusien tutkijoiden tuominen tapauksen käsittelyyn voisi tuoda uusia, aiemmin käsittelemättömiä näkökulmia ja tutkintapolkuja jutun käsittelyyn. Eikö se Eveliinan surmaajakin jäänyt näin kiinni?
Joo, eikös Tuominen ollut KRP:n miehiä? Tekijää oli jo kuulusteltu muiden joukossa, mutta silti vasta Tuomisen uusi näkökulma sai huomion kiinnittymään häneen. Tosin siinä jutussahan ei ollut DNA:ta käytettävissä, ellen väärin muista.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Jo on kumma, jos tämäkään rikos ei selviä. Noin äkiksestään tuntuu, että tuollainen teko varmaan selviää melko pian. Mutta ei.

Tuleekohan tästä yksi juttu pitkään ketjuun selvittämättä jääneitä rikoksia.
Toivottavasti ei.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Sariola kirjoitti:Jo on kumma, jos tämäkään rikos ei selviä. Noin äkiksestään tuntuu, että tuollainen teko varmaan selviää melko pian. Mutta ei.

Tuleekohan tästä yksi juttu pitkään ketjuun selvittämättä jääneitä rikoksia.
Toivottavasti ei.
Miten oli se juttu,kun jossain kerrottiin että Lahdella oli edellisestä avioliitosta lapsia? Minkähän ikäisiä, jos niitä on?
Muista lähdekritiikki!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

onpa todella epäilyttävää...mitä sitten jos lahdella olisi lapsia edellisestä liitostakin? meinaatko että lasten äiti on pistänyt palkkamurhaajan kintereille perinnön toivossa :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
skoone
Ainesta Watsoniksi

cicero kirjoitti:onpa todella epäilyttävää...mitä sitten jos lahdella olisi lapsia edellisestä liitostakin? meinaatko että lasten äiti on pistänyt palkkamurhaajan kintereille perinnön toivossa :lol:
Mä en meinaa mitään, kunhan tuli tuokin asia mieleeni.
Muista lähdekritiikki!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Itseäni lähinnä kiinnostaisi se toinen tekoväline ja syy miksi sitä ei paljasteta? :roll: Vai onko mennyt ohi,että onko paljastettu?
Totuus on tarua ihmeellisempää
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Itseäni lähinnä kiinnostaisi se toinen tekoväline ja syy miksi sitä ei paljasteta? :roll: Vai onko mennyt ohi,että onko paljastettu?
Ei ole paljastettu. Eikä murhaajaakaan.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Primavera kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Itseäni lähinnä kiinnostaisi se toinen tekoväline ja syy miksi sitä ei paljasteta? :roll: Vai onko mennyt ohi,että onko paljastettu?
Tämän takia herää epäilys ettei poliisilla ole DNA-näytettä joka varmasti kuuluisi tekijälle. Muutoin mitään estettä julkaista myös tämä toinen väline ei olisi. Toinen tekoväline pidetään salassa jotta mahdolliset tunnustajat voitaisiin karsia ja vasta jos tunnustaja puhuu tästä nimenomaisesta astalosta poliisi suhtautuu asiaan vakavammin. Eipä vaan noita tunnustajia taida olla jonoksi asti.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

Jack the Ripper kirjoitti:
Primavera kirjoitti:
Tämän takia herää epäilys ettei poliisilla ole DNA-näytettä joka varmasti kuuluisi tekijälle. .
Kyllä poliisi on sanonut, että heillä tekijän DNA, mutta tekijää ei ole.
Toista tekovälinettä ei ole paljastettu juuri em. syistä.
Lukittu