Ulvilan tapaus ( ketju 2 )
Jos murhaaja olisi suoraan joku tällaisen auton omistaja, niin kaipa poliisi olisi jo päässyt jäljille. Varmaan tutkintaan on jouduttu ottamaan myös henkilöitä jotka kuuluvat autonomistajien lähipiiriin ja perheeseen.
Näissä autojutuissa on kyllä se vika, että loppujen lopuksi voi olla, ettei ko. auto liity tapaukseen lainkaan. On lukemattomia syitä, miksi joku auto voidaan nähdä pari kertaa perin viikon aikana samalla alueella.
Näissä autojutuissa on kyllä se vika, että loppujen lopuksi voi olla, ettei ko. auto liity tapaukseen lainkaan. On lukemattomia syitä, miksi joku auto voidaan nähdä pari kertaa perin viikon aikana samalla alueella.
Every ship must sail a world.
Ehdit ensinMatula kirjoitti:Silminnäkijän oma auto...-Hale- kirjoitti:No, eikös se ollut niin, että silminnäkijällä oli ollut samanlainen Volvo ja siksi oli varma havainnostaan? Aika kauan vaan menee, että se Volvo saadaan suljettua pois tapauksesta, jos saadaan lainkaan..Matula kirjoitti:.![]()
Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
Muista lähdekritiikki!
-
murhavaari
- Harjunpää
Olen samoilla linjoilla. Autolla ei myöskään kauheasti voida todistaa mitään. Surmaa ei ole tehty autossa, joten sieltä ei voi löytää mitään kuituja tms.skoone kirjoitti:Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
vanha ja väsynyt
Come on!! poliisikin on jo sanonut, että tekijän tullessa ilmi todisteet ovat vahvat häntä vastaan. Dna epäillystä ja jos kohdentuvat surmapaikan DNA:n kanssa niin tekijä on siinä.murhavaari kirjoitti:Olen samoilla linjoilla. Autolla ei myöskään kauheasti voida todistaa mitään. Surmaa ei ole tehty autossa, joten sieltä ei voi löytää mitään kuituja tms.skoone kirjoitti:Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
Niin. Ei puutu enää kuin se tekijä...Matula kirjoitti:Come on!! poliisikin on jo sanonut, että tekijän tullessa ilmi todisteet ovat vahvat häntä vastaan. Dna epäillystä ja jos kohdentuvat surmapaikan DNA:n kanssa niin tekijä on siinä.murhavaari kirjoitti:Olen samoilla linjoilla. Autolla ei myöskään kauheasti voida todistaa mitään. Surmaa ei ole tehty autossa, joten sieltä ei voi löytää mitään kuituja tms.skoone kirjoitti:Mä en usko, että tämä autovihje ja mahdollinen auton löytyminen johtaa mihinkään. Olisikohan syytä tutkia jotain muuta, konkreettisempaa?
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
^"Vain yksi puuttuu: Tekijä."
Näinhän Joutsenlahti jo aikoja sitten totesi, viime kesänä muistaakseni. Silloin spekuloitiin sillä, milloin tutkinnanjohto siirtyy KRP:lle. Syksyä silloin arvelivat poliisin edustajat ajankohdaksi jolloin tehtäisiin välitilinpäätös ja katsottaisiin miten siitä jatketaan. No, J.J. sai jatkaa.
Uusien tutkijoiden tuominen tapauksen käsittelyyn voisi tuoda uusia, aiemmin käsittelemättömiä näkökulmia ja tutkintapolkuja jutun käsittelyyn. Eikö se Eveliinan surmaajakin jäänyt näin kiinni?
Näinhän Joutsenlahti jo aikoja sitten totesi, viime kesänä muistaakseni. Silloin spekuloitiin sillä, milloin tutkinnanjohto siirtyy KRP:lle. Syksyä silloin arvelivat poliisin edustajat ajankohdaksi jolloin tehtäisiin välitilinpäätös ja katsottaisiin miten siitä jatketaan. No, J.J. sai jatkaa.
Uusien tutkijoiden tuominen tapauksen käsittelyyn voisi tuoda uusia, aiemmin käsittelemättömiä näkökulmia ja tutkintapolkuja jutun käsittelyyn. Eikö se Eveliinan surmaajakin jäänyt näin kiinni?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Joo, eikös Tuominen ollut KRP:n miehiä? Tekijää oli jo kuulusteltu muiden joukossa, mutta silti vasta Tuomisen uusi näkökulma sai huomion kiinnittymään häneen. Tosin siinä jutussahan ei ollut DNA:ta käytettävissä, ellen väärin muista.Jack the Ripper kirjoitti: Uusien tutkijoiden tuominen tapauksen käsittelyyn voisi tuoda uusia, aiemmin käsittelemättömiä näkökulmia ja tutkintapolkuja jutun käsittelyyn. Eikö se Eveliinan surmaajakin jäänyt näin kiinni?
Miten oli se juttu,kun jossain kerrottiin että Lahdella oli edellisestä avioliitosta lapsia? Minkähän ikäisiä, jos niitä on?Sariola kirjoitti:Jo on kumma, jos tämäkään rikos ei selviä. Noin äkiksestään tuntuu, että tuollainen teko varmaan selviää melko pian. Mutta ei.
Tuleekohan tästä yksi juttu pitkään ketjuun selvittämättä jääneitä rikoksia.
Toivottavasti ei.
Muista lähdekritiikki!
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tämän takia herää epäilys ettei poliisilla ole DNA-näytettä joka varmasti kuuluisi tekijälle. Muutoin mitään estettä julkaista myös tämä toinen väline ei olisi. Toinen tekoväline pidetään salassa jotta mahdolliset tunnustajat voitaisiin karsia ja vasta jos tunnustaja puhuu tästä nimenomaisesta astalosta poliisi suhtautuu asiaan vakavammin. Eipä vaan noita tunnustajia taida olla jonoksi asti.Primavera kirjoitti:Ei ole paljastettu. Eikä murhaajaakaan.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Itseäni lähinnä kiinnostaisi se toinen tekoväline ja syy miksi sitä ei paljasteta?Vai onko mennyt ohi,että onko paljastettu?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kyllä poliisi on sanonut, että heillä tekijän DNA, mutta tekijää ei ole.Jack the Ripper kirjoitti:Tämän takia herää epäilys ettei poliisilla ole DNA-näytettä joka varmasti kuuluisi tekijälle. .Primavera kirjoitti:Ei ole paljastettu. Eikä murhaajaakaan.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Itseäni lähinnä kiinnostaisi se toinen tekoväline ja syy miksi sitä ei paljasteta?Vai onko mennyt ohi,että onko paljastettu?
Toista tekovälinettä ei ole paljastettu juuri em. syistä.