Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

joey kirjoitti:Haha, sinäkin Brutukseni! Mulle on opetettu ihan vanhempien toimesta lapsena, että ovea ei avata ellei tiedetä kuka sen takana on (asuttiin joskus lähellä Jehovantodistajien salia). Inhoan muutenkin sitä, jos joku tulee kylään lyhyellä varoitusajalla...
Harmi kun vanhempasi eivät opettaneet sinulle, että myöskään nettiä ei sinun ei kannattaisi avata ja osallistua mihinkään keskusteluun koska sinulla ei ole mitään sanottavaa sinne. Tai ainakin valitsisit omaan aihepiiriisi paremin soveltuvan sivuston. Ehkä pissispuolelta löytyisi jotain sopivampaa...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Doctor Lecter, tässä on ainakin otsikkona Muuta keskustelua. Jos jokin jossain muussa ketjussa sanomani kismittää, kerro ihmeessä mikä kommentti on kyseessä.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Doctor Lecter kirjoitti:Harmi kun vanhempasi eivät opettaneet sinulle, että myöskään nettiä ei sinun ei kannattaisi avata ja osallistua mihinkään keskusteluun koska sinulla ei ole mitään sanottavaa sinne. Tai ainakin valitsisit omaan aihepiiriisi paremin soveltuvan sivuston. Ehkä pissispuolelta löytyisi jotain sopivampaa...
Ei perkele sentään... Miks tämmöstä ihan selvää riidan haastamista?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Doctor voi varmaan keskittyä kiukkuamaan valamiehissä ja jättää tämän keskustelun rauhaan.
What's up, fuckers?
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Täällä alkaa tämä porukka kiukustua. Onko netissä jotenkin isompi oikeus pamauttaa päin naamaa että "vittu oot tyhmä" vai voisiko sitä koittaa sanoa jotenkin järkevämmin tai jättää sanomatta jos ei kyse ole mistään oikeasta aiheesta?

Joo tiedän, ei kaikki voi miellyttää kaikkia mutta olis täällä kiva olla ilman että joka neljäs viesti on joltain jollekkin "haista vittu" tyyppinen. Aargh :twisted:

"Can't we all just get along?" :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
aarno80

asia ei tietenkään minulle kuulu

Viesti Kirjoittaja aarno80 »

*poistettu asiatonta tekstiä*t:mode
Loka
Alibin Kestotilaaja

Re: asia ei tietenkään minulle kuulu

Viesti Kirjoittaja Loka »

aarno80 kirjoitti:*poistettu asiatonta tekstiä*t:mode
Luin aarnon kaikki 3 viestiä enkä näe syytä bannaamiseen. No, virhearvioita sattuu paremmissakin piireissä, tämä nyt vaan taas meni jo naurettavuuden puolelle palstan tuomioistuimen virkaa tekevältä. Lukekaapa moderaattorit ihan huvikseen nämä aarnon kolme viestiä joista ban seurasi.

edit, lukekaa sen jälkeen enemmän kirjoittaneiden viestihistoria, joissa sallitaan mm. idiootiksi, kusipääksi yms. nimittäminen ilman varoitusta. :lol: Pimeetä sakkia välillä, ei voi muuta sanoa.
Doctor Lecter

Loka kirjoitti:edit, lukekaa sen jälkeen enemmän kirjoittaneiden viestihistoria, joissa sallitaan mm. idiootiksi, kusipääksi yms. nimittäminen ilman varoitusta. :lol: Pimeetä sakkia välillä, ei voi muuta sanoa.
Aarno80:n m-p juttu oli, heh, aika paha ja jopa totta.

Keitä Loka nyt tarkoittaa? Ei ole sinun asiasi arvostella ylläpidon toimintaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Doctor Lecter kirjoitti: Keitä Loka nyt tarkoittaa? Ei ole sinun asiasi arvostella ylläpidon toimintaa.
Ei olekaan, tosin sitä samaa kritiikkia on annettu mm. lautamiehissä ylläpidolle. Moni on antanut. Ja nimiä mainitsematta tarkoitin lähinnä bodom -sakkia ja näitä vajaaksi haukkumisia Vaikka Sitä on kyllä harrastettu muissakin osioissa. :psus psus doc: :mrgreen:
Doctor Lecter

Loka kirjoitti::psus psus doc: :mrgreen:
Ittelles 8) Kunhan käyttäydyt jatkossa asiallisesti etkä unohda ystäviäsi.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Doctor Lecter kirjoitti:
Loka kirjoitti::psus psus doc: :mrgreen:
Ittelles 8) Kunhan käyttäydyt jatkossa asiallisesti etkä unohda ystäviäsi.
En unohda sua koskaan. Ikinä. 8) Ja käyttäydyn asiallisesti, siitä voidaan kinastella vaikka maailman tappiin. :D
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mikä ihme on saanut tohtorin noin pois tolaltaan? ja mitä taas on tapahtunut, kun kaikki tuntuvat olevan jotenkin äärettömän riidanhaluisia, kun kerettiin sentään olla kaikessa rauhassa jo muutama kuukausi???kevät taitaa käydä kaikkien hermoille...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kalessin kirjoitti:mikä ihme on saanut tohtorin noin pois tolaltaan? ja mitä taas on tapahtunut, kun kaikki tuntuvat olevan jotenkin äärettömän riidanhaluisia, kun kerettiin sentään olla kaikessa rauhassa jo muutama kuukausi???kevät taitaa käydä kaikkien hermoille...
Oma vaatimaton arvaukseni: liikaa naisia palstalla.... se ei tuo tohtorimme enää tiedä, kenen juttuja ennättää lukemaan ja kenen ei. Ja jos tällä kommentillani joudun seuraavaksi hänen hampaisiinsa, niin siinäpähän saan, mitä tilaankin 8) :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no joo...en vaan jaksa ymmärtää miksi jatkuvasti pitää tapella ja vielä samoista asioista. toisaalta, itse olen jättäytynyt tai vahingossa joutunut tämän hetkisen valtataistelun ulkopuolelle ja siellä aion pysyäkin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin