Tsemppiä elämään.JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 11:51 am Olen ollut 28-vuotisesta elämästöni vaa 3 vuotta onnellinen nii aika surkeeta jos elämä on ihmisen parasta aikaa. Sekin oli valheellinen onnen kokemus kun käytin sillo alkoholia paljon. Kuten sanoin, apua on haettu ja mikään ei auta.
Johanna Kaarna
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Re: Johanna Kaarna
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Yo. lainaus lukitusta ketjusta (viewtopic.php?t=35033&hilit=johanna+kaarna&start=570). Siis kun oikeus on näin todennut, niin vain ja ainoastaan siksi ja sen perusteella et ole yrittänyt tappaa ?JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:39 pm Oikeuden päätöksessä sanottiin ettei tarkoitustahallisuus toteutunut joten en yrittänyt tappaa.
Ei siis suinkaan niin, että se (et yrittänyt tappaa) olisi ollut (tuomioistuimelta) oikea/totuuteen perustuva johtopäätös saati edes oma, todellinen, tarkoituksesi (ettet yrittänyt/tarkoittanut tappaa) ?
Viimeksi muokannut matlockb, Ti Heinä 15, 2025 12:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Laitoin tuon kun ei miuta uskota jos vaan sanon etten yrittäny tappaamatlockb kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 12:18 pmYo. lainaus lukitusta ketjusta. Siis kun oikeus on näin sanonut, niin et ole yrittänyt tappaa ? Ei suinkaan niin, että se (et yrittänyt tappaa) olisi ollut oikea johtopäätös saati edes oma tarkoituksesi (ettet yrittänyt/tarkoittanut tappaa) ?JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:39 pm Oikeuden päätöksessä sanottiin ettei tarkoitustahallisuus toteutunut joten en yrittänyt tappaa.
*Yhdistetty 2 eri ketjua*tm
No haukkukaa miuta, kertokaa mikä kaikki miussa vikana. Ei se oo rikos.
Antaa tulla Huutaja Jaana ja kumppanit niin saan tsemppiä tappaa itteni vihdoinkin nyt ku opinnot pilalla lopullisesti
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
No en mä oo sua missään vaiheessa itsemurhaan yllyttänytJohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 4:23 am Antaa tulla Huutaja Jaana ja kumppanit niin saan tsemppiä tappaa itteni vihdoinkin nyt ku opinnot pilalla lopullisesti
Pikemminkin päin vastoin
Kaikkea hyvää!!
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Ei kukaan sinua halua haukkua. Kaikki toivovat sinulle pelkkää hyvää.JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 7:55 pm No haukkukaa miuta, kertokaa mikä kaikki miussa vikana. Ei se oo rikos.
Miksi kukaan toivoisi hyvää rikolliselle joka sai liian lyhyen tuomion. Uhri haluaa miut takas vankilaa ja sinne joudunkin kohta. Jos yhtään luet tätä keskusteluu nii kaikki haluu et kärsin lisää.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 8:41 amEi kukaan sinua halua haukkua. Kaikki toivovat sinulle pelkkää hyvää.JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 7:55 pm No haukkukaa miuta, kertokaa mikä kaikki miussa vikana. Ei se oo rikos.
Haukuit minua ja vähätteli ja sanoit että sain liian lyhyen tuomion nii älä nyt esitä mitään pyhimystä. Tekisin sinusta rikosilmoituksen jos tietäisin kuka olet.Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:55 amNo en mä oo sua missään vaiheessa itsemurhaan yllyttänytJohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 4:23 am Antaa tulla Huutaja Jaana ja kumppanit niin saan tsemppiä tappaa itteni vihdoinkin nyt ku opinnot pilalla lopullisesti
Pikemminkin päin vastoin
Kaikkea hyvää!!
Ja sinulla on näköjään edelleen tuo minun fraasi pilkkanaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:55 amNo en mä oo sua missään vaiheessa itsemurhaan yllyttänytJohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 4:23 am Antaa tulla Huutaja Jaana ja kumppanit niin saan tsemppiä tappaa itteni vihdoinkin nyt ku opinnot pilalla lopullisesti
Pikemminkin päin vastoin
Kaikkea hyvää!!
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Mikä on lopullinen tuomiosi? Todella surullinen tarina.JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:58 pm Miksi kukaan toivoisi hyvää rikolliselle joka sai liian lyhyen tuomion. Uhri haluaa miut takas vankilaa ja sinne joudunkin kohta. Jos yhtään luet tätä keskusteluu nii kaikki haluu et kärsin lisää.
Et taatusti ollut tekohetkellä täydessä ymmärryksessä. Jotenkin tuntuu, että tälläkin hetkellä sinulla ei ole läheskään kaikki kunnossa. Olethan sellaisessa paikassa, missä apu on lähellä?
Eihän nämä lausuntosi mitään imartelevia ole. Nämä olivat asioita, mitä ihmiset saivat lukea sinusta ensimmäiseksi. Heillä ei ollut mitään tietoa kokonaisuudesta.
Kuulustelija kysyi, millainen kosto ja kärsimys olisi naisen mielestä riittävä.
Sellainen, että sitä sattuu ja että sille tulee paha mieli. Tarkoitan kyllä ihan fyysistä ja henkistä sattumista, mutta en tarkoita kuolemaa.
Osaatko kuvailla, millaista fyysistä kärsimystä ajattelet tässä? kuulustelija tiedusteli.
Rintaan tulee joku syvä haava tai taju menee tai tulee joku murtuma. Esimerkiksi.
Nainen kertoi kuitenkin olevansa tyytyväinen siihen kärsimykseen, mitä oli nyt aiheuttanut.
Vaikka nyt ei mitään luunmurtumia tullutkaan, niin se kauhun ilme, minkä näin sen kasvoilla, niin se sai minut tyytyväiseksi, hän sanoi.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Ota jossain vaiheessa vastuuta hölmöilyistäsi.JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 8:00 pmJa sinulla on näköjään edelleen tuo minun fraasi pilkkanaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:55 amNo en mä oo sua missään vaiheessa itsemurhaan yllyttänytJohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 4:23 am Antaa tulla Huutaja Jaana ja kumppanit niin saan tsemppiä tappaa itteni vihdoinkin nyt ku opinnot pilalla lopullisesti
Pikemminkin päin vastoin
Kaikkea hyvää!!
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.
Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.
Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
En koska et sinäkään eikä uhri otaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:10 pmOta jossain vaiheessa vastuuta hölmöilyistäsi.JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 8:00 pmJa sinulla on näköjään edelleen tuo minun fraasi pilkkanaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:55 am
No en mä oo sua missään vaiheessa itsemurhaan yllyttänyt
Pikemminkin päin vastoin
Kaikkea hyvää!!
Soitinkin vankilaan että pääsenkö takas, eivät ottaneet valitettavasti.LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.