Lili & Luna, oujee. Olen heitä yrittänyt löytää, että saisin tarjota sen kolme kaljaa ja sitten naimisiin.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:07 am
Kirjoittaja LexVeritas
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:03 pm
Kirjoittaja Schimanski
Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 2:48 pm
Paras Danny on kyllä "Kauan"!
Minä olen aina pitänyt enemmän tästä...
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:21 pm
Kirjoittaja Schimanski
Danny-show’t oli 1960–1970 luvulla Suomessa ja varsinkin maaseudulla joka vuosi todella ISO tapaus ja tapahtuma.
Danny-show oli eräänlainen iskelmälaulajien korkeakoulu ja siellä esiintyi vuosien kuluessa suunnilleen kaikki iskelmätaivaan nousevat ja tuikkivat tähdet kuten esimerkiksi Katri Helena, Irina Milan, Päivi Paunu, Ami Aspelund, Muska, Virve Rosti, Kirka, Kari Tapio, Markku Aro, Pepe Willberg ja Kisu.
Ei Danny ole minullekaan ikinä erityisen paljoa kolahtanut vaikka joistakin (käännös) biiseistä pidänkin, mutta arvostan kyllä suuresti tuota viihdemusiikin monitoimimiestä.
.
Hmm..?? Tässä hieman "Liliä ja Lunaa" Dedicated to the memory of Chris Acland
*
*
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:03 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Schimanski kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:21 pm
...Ei Danny ole minullekaan ikinä erityisen paljoa kolahtanut vaikka joistakin (käännös) biiseistä pidänkin, mutta arvostan kyllä suuresti tuota viihdemusiikin monitoimimiestä.
No, jaa..? Kuka mitäkin arvostaa.
Meillä päin Danny tunnetaan "Armintappajana".
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:03 pm
No, jaa..? Kuka mitäkin arvostaa.
Meillä päin Danny tunnetaan "Armintappajana".
Aina tällä on ollut hädintuskin täysikäistä pillua kierroksessa. Ei jaksa kauaa samaa mopoa polkea. Ja edelleen!!!
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:50 pm
Kirjoittaja Schimanski
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:19 pm
Aina tällä on ollut hädintuskin täysikäistä pillua kierroksessa. Ei jaksa kauaa samaa mopoa polkea. Ja edelleen!!!
Täysikäisiä kuitenkin.
Viriili vanha mies
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:00 pm
Kirjoittaja Schimanski
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:10 pm
Kirjoittaja Schimanski
Topi Sorsakoski on joskus ilmoittanut suosikkilaulajakseen Dannyn. Miesten laulutyylit eivät kuitenkaan ole edes toisiaan lähellä kasvavista puista veistetyt.
"Kyllä minä edelleen diggaan Dannyn vanhoja biisejä. Minä muinoin jopa soitin yhden kesän Dannyn show´ssa taustalla. Se oli sitä Armi & Danny -aikaa."
"Me soitimme Dannyn oikeista kappaleista vain East Virginiaa. Kaikki muu oli sitä Armin ja Dannyn hellyyttä."
Ja mukavaa oli? "No ihan saatanan kivaa", Topi Sorsakoski kuittaa.