Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Schimanski kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:00 pm
SINGS MATTI & TEPPO!!!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Avatar
claw
Martin Beck
Viestit: 827
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja claw »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Hae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltä :D
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

claw kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Hae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltä :D
Hah! No sehän on tietenkin "Et voi tulla rajan taa".

https://youtu.be/XPyEOyPUQkM?list=RDXPyEOyPUQkM
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »



Jussi ja Pojat:

Eero Lupari – kitara, laulu (1980–2015)
Eero Raittinen – laulu, rummut (1964–1966, 1967–1968, 1980–1999)
Jarkka Rissanen – kitara (1992–1999)
Vesa Anttila – kitara (1997–1999)
Olli Haavisto – kitara (1986–1996)
Hillel Tokazier – koskettimet, laulu (1980–1986)
Aikka Hakala – rummut (1967–1968, 1971–1980)
Pekka Tammilehto – kitara, laulu (1975–1980)
Antti Tammilehto – bassokitara (1977–1980)
Kaj Westerlund – kitara, bassokitara (1964–1966, 1970–1977)
Kalle Lae – kitara (1974–1975)
Antero Jakoila – kitara (1968–1974)
Mikki Nuorivaara – koskettimet, laulu (1968–1969, 1970–1972)
Rauli Puumalainen – rummut (1970–1971)
Jukka Hauru – kitara (1969–1970)
Pekka Pohjola – bassokitara (1969–1970)
Raimo Rautarinne – rummut (1969–1970)
Heikki Kasari – saksofoni, huilu, basso (1967–1969)
Arto Alaspää – trumpetti (1968–1969)
Eero Koivistoinen – saksofoni (1968–1969)
Matti Oiling – rummut (1969)
Ronnie Österberg – rummut (1968–1969)
Arno "Nono" Söderberg – kitara (1967–1969)
Timo Kalaoja – koskettimet, laulu (1967–1968)
Lasse Kvist – bassokitara (1964–1967)
Pekka Laitinen – koskettimet, laulu (1966–1967)
Seppo Paakkunainen – saksofoni, huilu, viulu (1966–1967)
Kurt Mattson – rummut (1967)
Ken McLeod – kitara (1967)
Mikko Kuoppamäki – rummut (1966–1967)
Ronnie Österberg – rummut (1966)
Seppo Keurulainen – laulu, kitara (1966)
Arto Lönnfors – laulu, kitara (1965–1966)
Harry Sjöberg – bassokitara (1964)


Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »



Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Avatar
acp
Axel Foley
Viestit: 2283
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja acp »




Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Andy Weirin romaaniin pohjautuva elokuva Project Hail Mary on kyllä odotuslistan kärjessä. Malttamattomana odotan 4K-julkaisua joka ilmestyy joskus syksyllä. Maailman/ maailmojen pelastamisen ohella pääteemaksi nousee ystävyys ja se ettei kaveria jätetä.
Rapumainen avaruusolento Rocky Erid-planeetalta rulettaa. Vaikuttaa symppiksemmältä kuin itse ET.

m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:59 pm
m1ckey kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
.
Hmm..?? Tässä hieman "Liliä ja Lunaa"
Dedicated to the memory of Chris Acland
*

*


Miki ajoi tuon hienon Fiatin ojaan videon kuvauksissa.
m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »



AJAMISESTA tuli mieleen...
m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja manearia »

"Ten"-albumi mun mielestä kaikkien aikojen top 10-listalla melko korkealla.

https://youtu.be/cs-XZ_dN4Hc?si=TO1VG-xX45wZhkUC
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »


Juhlat jatkuu

More and faster, here we come
White and trashy and incredibly dumb
Enjoy yourselves, crash, boom, bang
The final solution, KMFDM


Kun vaimo ei anna ostaa moottoripyörää ja menet ruokaostoksille Toyotalla ja ostat sixpäkin kaljaa:


My Wife Yes. My Dog Maybe. My Dodge... NEVER!

Blow me.
Vastaa Viestiin