SINGS MATTI & TEPPO!!!
Nyt soimassa... ( ketju 3 )
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltäHae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Hah! No sehän on tietenkin "Et voi tulla rajan taa".claw kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pmHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltäHae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.![]()
https://youtu.be/XPyEOyPUQkM?list=RDXPyEOyPUQkM
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Jussi ja Pojat:
Eero Lupari – kitara, laulu (1980–2015)
Eero Raittinen – laulu, rummut (1964–1966, 1967–1968, 1980–1999)
Jarkka Rissanen – kitara (1992–1999)
Vesa Anttila – kitara (1997–1999)
Olli Haavisto – kitara (1986–1996)
Hillel Tokazier – koskettimet, laulu (1980–1986)
Aikka Hakala – rummut (1967–1968, 1971–1980)
Pekka Tammilehto – kitara, laulu (1975–1980)
Antti Tammilehto – bassokitara (1977–1980)
Kaj Westerlund – kitara, bassokitara (1964–1966, 1970–1977)
Kalle Lae – kitara (1974–1975)
Antero Jakoila – kitara (1968–1974)
Mikki Nuorivaara – koskettimet, laulu (1968–1969, 1970–1972)
Rauli Puumalainen – rummut (1970–1971)
Jukka Hauru – kitara (1969–1970)
Pekka Pohjola – bassokitara (1969–1970)
Raimo Rautarinne – rummut (1969–1970)
Heikki Kasari – saksofoni, huilu, basso (1967–1969)
Arto Alaspää – trumpetti (1968–1969)
Eero Koivistoinen – saksofoni (1968–1969)
Matti Oiling – rummut (1969)
Ronnie Österberg – rummut (1968–1969)
Arno "Nono" Söderberg – kitara (1967–1969)
Timo Kalaoja – koskettimet, laulu (1967–1968)
Lasse Kvist – bassokitara (1964–1967)
Pekka Laitinen – koskettimet, laulu (1966–1967)
Seppo Paakkunainen – saksofoni, huilu, viulu (1966–1967)
Kurt Mattson – rummut (1967)
Ken McLeod – kitara (1967)
Mikko Kuoppamäki – rummut (1966–1967)
Ronnie Österberg – rummut (1966)
Seppo Keurulainen – laulu, kitara (1966)
Arto Lönnfors – laulu, kitara (1965–1966)
Harry Sjöberg – bassokitara (1964)
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 77
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Andy Weirin romaaniin pohjautuva elokuva Project Hail Mary on kyllä odotuslistan kärjessä. Malttamattomana odotan 4K-julkaisua joka ilmestyy joskus syksyllä. Maailman/ maailmojen pelastamisen ohella pääteemaksi nousee ystävyys ja se ettei kaveria jätetä.
Rapumainen avaruusolento Rocky Erid-planeetalta rulettaa. Vaikuttaa symppiksemmältä kuin itse ET.
Rapumainen avaruusolento Rocky Erid-planeetalta rulettaa. Vaikuttaa symppiksemmältä kuin itse ET.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:59 pm.
Hmm..?? Tässä hieman "Liliä ja Lunaa"
Dedicated to the memory of Chris Acland
*
*
Miki ajoi tuon hienon Fiatin ojaan videon kuvauksissa.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
AJAMISESTA tuli mieleen...
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
"Ten"-albumi mun mielestä kaikkien aikojen top 10-listalla melko korkealla.
https://youtu.be/cs-XZ_dN4Hc?si=TO1VG-xX45wZhkUC
https://youtu.be/cs-XZ_dN4Hc?si=TO1VG-xX45wZhkUC
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 77
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Juhlat jatkuu
More and faster, here we come
White and trashy and incredibly dumb
Enjoy yourselves, crash, boom, bang
The final solution, KMFDM
Kun vaimo ei anna ostaa moottoripyörää ja menet ruokaostoksille Toyotalla ja ostat sixpäkin kaljaa:
My Wife Yes. My Dog Maybe. My Dodge... NEVER!
Blow me.