Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Kirjoittaja claw
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm
Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Hae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltä
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:51 pm
Tiedättekö muuten mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
Hae kyselyllä mikä on Jussi Halla-Ahon suosikkikapppale Matilta ja Tepolta?
AI-yhteenveto
Julkisuudessa ei ole yleisesti tiedossa, että Jussi Halla-aho olisi nimennyt tiettyä yksittäistä suosikkikappaletta Matti ja Teppo -duolta.
Halla-aho on kuitenkin tunnetusti kovan luokan metallimusiikin ja thrash metalin ystävä. Hän on jopa soittanut kitaraa omassa Blashemia-yhtyeessään. Hänen musiikkimakunsa painottuu huomattavasti enemmän raskaaseen rockiin kuin iskelmään.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä tuota tekoälyltä
Hah! No sehän on tietenkin "Et voi tulla rajan taa".
Eero Lupari – kitara, laulu (1980–2015) Eero Raittinen – laulu, rummut (1964–1966, 1967–1968, 1980–1999)
Jarkka Rissanen – kitara (1992–1999)
Vesa Anttila – kitara (1997–1999)
Olli Haavisto – kitara (1986–1996) Hillel Tokazier – koskettimet, laulu (1980–1986) Aikka Hakala – rummut (1967–1968, 1971–1980) Pekka Tammilehto – kitara, laulu (1975–1980) Antti Tammilehto – bassokitara (1977–1980)
Kaj Westerlund – kitara, bassokitara (1964–1966, 1970–1977)
Kalle Lae – kitara (1974–1975) Antero Jakoila – kitara (1968–1974)
Mikki Nuorivaara – koskettimet, laulu (1968–1969, 1970–1972)
Rauli Puumalainen – rummut (1970–1971) Jukka Hauru – kitara (1969–1970) Pekka Pohjola – bassokitara (1969–1970)
Raimo Rautarinne – rummut (1969–1970)
Heikki Kasari – saksofoni, huilu, basso (1967–1969)
Arto Alaspää – trumpetti (1968–1969) Eero Koivistoinen – saksofoni (1968–1969) Matti Oiling – rummut (1969) Ronnie Österberg – rummut (1968–1969)
Arno "Nono" Söderberg – kitara (1967–1969) Timo Kalaoja – koskettimet, laulu (1967–1968)
Lasse Kvist – bassokitara (1964–1967)
Pekka Laitinen – koskettimet, laulu (1966–1967) Seppo Paakkunainen – saksofoni, huilu, viulu (1966–1967)
Kurt Mattson – rummut (1967)
Ken McLeod – kitara (1967)
Mikko Kuoppamäki – rummut (1966–1967)
Ronnie Österberg – rummut (1966)
Seppo Keurulainen – laulu, kitara (1966)
Arto Lönnfors – laulu, kitara (1965–1966)
Harry Sjöberg – bassokitara (1964)
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: To Kesä 18, 2026 12:21 am
Kirjoittaja Schimanski
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: To Kesä 18, 2026 4:03 am
Kirjoittaja acp
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: To Kesä 18, 2026 12:42 pm
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Andy Weirin romaaniin pohjautuva elokuva Project Hail Mary on kyllä odotuslistan kärjessä. Malttamattomana odotan 4K-julkaisua joka ilmestyy joskus syksyllä. Maailman/ maailmojen pelastamisen ohella pääteemaksi nousee ystävyys ja se ettei kaveria jätetä.
Rapumainen avaruusolento Rocky Erid-planeetalta rulettaa. Vaikuttaa symppiksemmältä kuin itse ET.