Michael Jacksonin biisien jakaminen on aina vähän kyseenalaista, kun ottaa huomioon tästä liikkuneet huhut. Vai tuliko niistä ihan tuomioitakin, en muista, pitänee tsekata. Näkihän sen kyllä jo siitä ulkonäön muokkaamisestakin, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa.
Harmi sinänsä koko juttu, koska musiikillisesti hän oli lahjakas.
*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia
–
Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta. - "The American musician reclaiming his lost Welsh roots" https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z
–
Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*
*
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 12:32 am
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 1:52 am
Kissat on ihania, meilä on 2 kissatyttöä ja ne on mahtavia ja mystisiä olentoja.
*
– Haloo... kuka sanoi KISSA..!?!?
*
*
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 9:40 am
Kirjoittaja Barbie
Häpeä tappaa.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 10:13 am
Kirjoittaja Schimanski
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 10:21 am
Kirjoittaja Schimanski
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 11:53 pm
Kirjoittaja Schimanski
m1ckey kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:29 am
Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...