Sivu 419/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:12 pm
Kirjoittaja Bird


Michael Jacksonin biisien jakaminen on aina vähän kyseenalaista, kun ottaa huomioon tästä liikkuneet huhut. Vai tuliko niistä ihan tuomioitakin, en muista, pitänee tsekata. Näkihän sen kyllä jo siitä ulkonäön muokkaamisestakin, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa.
Harmi sinänsä koko juttu, koska musiikillisesti hän oli lahjakas.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 10:31 pm
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 11:19 pm
Kirjoittaja Bird



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 11:24 pm
Kirjoittaja Bird


❤️

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 1:35 am
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 2:29 am
Kirjoittaja m1ckey
Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:16 am
Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 4:20 am
Kirjoittaja acp




Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 3:38 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:24 pm
❤️
*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia

Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta.
- "The American musician reclaiming his lost Welsh roots"
https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z

Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*

*

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 12:32 am
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 1:52 am
Kissat on ihania, meilä on 2 kissatyttöä ja ne on mahtavia ja mystisiä olentoja.
*
– Haloo... kuka sanoi KISSA..!?!?
*

*

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 9:40 am
Kirjoittaja Barbie


Häpeä tappaa.

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 10:13 am
Kirjoittaja Schimanski





Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 10:21 am
Kirjoittaja Schimanski



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 11:53 pm
Kirjoittaja Schimanski
m1ckey kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:29 am Tossa on upea riffi..

Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...
Pyhä yksinkertaisuus...siinä sen salaisuus!






Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 12:33 am
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Hyvät vibat...


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 2:12 am
Kirjoittaja Schimanski
Game of Anarchy :mrgreen: