Jukka kirjoitti::o) kirjoitti:Ota nyt huomioon, että murhaaja oli paikalla vielä 4-5 tuntia murhien jälkeen. Hän "viimeisteli" Björklundin 4-5 tuntia murhien jälkeen raahaamalla tämän teltanresun sisältä, riisumalla tämän alaruumiin paljaaksi ja asettelemalla tämän teltan päälle...osittain Gustun alle.
Hän "viimeisteli" silloin viimeistään silloin Mäenkin - peittämällä tämän pään huovalla.
Pelkkää fantasiointia. Mitä todisteita ei ole siitä, että ylläoleva kuvaus vastaisi jotenkin tapahtumien oikeaa kulkua.
Lintupojat eivät nähneet koko telttapaikkaa kuuden maissa ja lisäksi
telttapaikan luona on todistettavasti ollut henkilöitä, joita ei ole tunnistettu saati kuulusteltu. Myös lääkintämiesten toimet teltan luona ovat jääneet epäselviksi. Murhaaja on vain yksi monista Irmelin riisujakandidaateista.
Vai fantasiointia? Salli minun hirnahtaa, kun luin omat fantasiointisi!
Oikeudessa "lintupojalta" kysyttiin, olisiko hän nähnyt teltan päällä alastoman tytön, jos siinä sellainen olisi ollut. Hän vastasi: " Kyllä olisin nähnyt, jos siinä olisi sellainen ollut".
Lauhkea laamanni kielsi tuon todistuksen käytön (!), ja minulle ei ole vielä valjennut, miksi kielsi.
Telttapaikalla
ei todistettavasti ole ollut tunnistamattomia henkilöitä (monikossa), vain epämääräinen havainto yhdestä hahmosta, joka piiloutui pensaan siimekseen. Minä uskon, että tuo hahmo oli Gustafsson. Tätä on kyllä kuulusteltu...
Sen sijaan fantasiointisi siitä, että lääkintämiehet olisivat raahanneet Björklundin teltasta, riisuneet tältä housut (miksi?) ja jättäneet kasan päälle on kyllä jo itsepetoksen huipentuma - ihan mikä tahansa käy, paitsi se kaikista todennäköisin - ja se fantasiointi kumoutuu sillä perusfaktalla, joka pitäisi olla jopa Gustu-fanien rajoittuneella käsityskyvyllä ymmärrettävissä:
Gustafsson makasi löydettäessä osittain Björklundin päällä!
Koetapas nyt oikein kovasti pinnistellä ja ulostaa jotain murhatapahtumaan liittyvää, mistä sinulla ON todisteita, ja todisteita siitä, että kuvauksesi vastaisi tapahtumien oikeaa kulkua, jostain sellaisesta, jossa olen mielestäsi totaalisti väärässä."
Kas kun minä olen sitä mieltä, että kun minulta vaaditaan todisteita silloin, kun esitän minusta todennäköisimpiä tapahtumainkulkuja ja loogisimpia (järkeenkäypiä) vaihtoehtoja itsestäänselviin yksityiskohtiin, niin minulla on oikeus myös vastaanjankuttajalla vaatia edes jonkinlaisia todisteita omille "fantasioilleen"...
Faktaahan on, että vain yksi elossaoleva henkilö tietää tarkalleen, mitä murhayönä ja sitä edeltävänä iltana tapahtui, nimittäin tämä murhaaja itse.
Hän ei tule koskaan tietojaan kertomaan, joten me joudumme järkeilemään omillamme. Sen ei silti tarvitse merkitä sitä, että heitetään kolmen nuoren murhajuttu aivan hihuliviihteeksi, jossa kierretään kaikkien nähtävissä olevaa todennäköisintä tapahtumainkulkua aivan minkälaisilla "fantasioilla" tahansa... (konstan versio kenkäpyykkäreistä, teltan verkkoräppänästä ensituikkaisuja tökkivästä murhaajasta, Kekkosen versio seksuaalimurhista, Palon versio kaksois- tai kolmoisagentista ym. ym.)