Anneli Auer medioissa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Ensisijaisesti saitteihin sovelletaan hosting-firman sijaintimaan lainsäädäntöä.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Elizzza kirjoitti:
Sellaisia, jotka eivät kirjoita nettiin vihapuheita ja käy polttamassa muiden taloja.
Viittaako Susku siihen AA;n viereisen talon palamiseen Tähtisentiellä?
kesäkuussa, 7.6.2012
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 88#p454488

Mulle ainakin tuli sama mieleen, ihan kuin joku olisi juuri 'sen naapurin' (viereisen talon) talon käynyt polttamassa, kostoksi kun oli mennyt hovissa jotakin muka kertomaan... Palanut talo oli remontin vuoksi tyhjillään, ja n 300 metrin päässä Auerin talosta. Olkoot, että talon asukas oli todistanut Auerin puolesta hovissa (myöhästyneenä kaapista tullut Auerin ystävä, todisti ettei Auer ja Lahti olleet aikoneet ottaa avioeroa..)

Tulipalo leimahti 10 päivää hovioikeuskäsittelyn jälkeen. Poliisi ei usko toistaiseksi asioilla olevan yhteyttä.

Onko jutusta kuulunut jotain perästä päin, en tiedä.

http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lkeen.html
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Jaa että "Susku". No ainakin nimi on oikein. Sisotalon mukaan Jens Kukalla on sisar Lontoossa, nimeltään Susanna Laune. Ja olen sen verran tarkistanut, että sen niminen henkilö todella asuu Lontoossa, E8 postinumeroalueella (eli ei mitään hienostoaluetta...) Sisotalo väittää sisaren olevan "äänen kanssa tekemisissä", oikein expertiksi tituleeraa analyseeramaan häke-nauhoja. Tiijäppä hänestä sitten, enempi näyttäs olevan jonkinlainen filmipuolen ihminen. Yksi filmi tosin on nimeltään lupaavasti: "Hearing colours, seeing sounds" elikkä "kuulen värit, näen äänet". Yleensähän tuo ilmaisu on liitetty LSD-nimisellä kemikaalilla aikaansaatuihin "trippeihin" pään sisällä. No, ehkäpä se häke-nauha sitten parhaiten aukeaa noilla konsteilla. Sitähän vois Satakunnan käräjäoikeuskin kokeilla. "Nallekarkkeja" vaan kahvin joukkoon ja eikun käräjät käyntiin.

Yksi "Suskun" kirjoitama asia hyppäsi kyllä tekstistä silmille:
"Maanantaina soitin heti aamulla Poriin Satakunnan poliisilaitokselle tutkinnanjohtaja Erik Salonsaarelle. Kerroin hänelle, että hänellä on väärä mies putkassa. Kerroin hänelle perhehistoriastamme ja siitä, että minua on seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena."
Viimeksi muokannut CSI, Ti Tammi 15, 2013 12:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tara kirjoitti: Tulipalo leimahti 10 päivää hovioikeuskäsittelyn jälkeen.
Jukan poltergeist kävi tuikkaamassa tuleen.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Tara: oliko tuosta mitään muuta tietoa saatavilla? Eli tiedotettiinko syttymissyystä mitään? Oliko tuo palo koska (kesä vai talvi). Tokihan huono tuuri voi käydä, ei siinä mitään...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

kuolema kirjoitti: Eikä tuossa kyllä csi mitään salaisia nimiä esille tuonut. Se on julkista tietoa se - ja liittyi minusta tähän keskusteluun. Kyllä sieltä minunkin nimi, puhnro, osoite ja email löytyy useammankin saitin takaa. :) ne, joiden kanssa keskustelen minfossa privassa oikealla nimelläni, niin hakuun vaan jos se kovin paljon kiinnostaa. ;)
Julkista tietoa, kenen tahansa enterin painalluksella haettavissa. Joka saitin perustaa, se yhteystietonsa jakaa :)

(tai sitten käyttäköön register-proxyä)

Ihan yhtälailla jokaisen osakeyhtiön perustajan henkilötiedot on kaivettavissa kaupparekisteristä.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

annaanna kirjoitti: Onko jonkun fyffenhankinta pois sinun kukkarostasi CSI, eihän se sulle mitään maksa, jos käyt klikkaamassa. Jos kovasti oot kateellinen, niin jätät klikkaamasta :lol: .
Minähän käynkin klikkimässä ihan kannatuksen vuoksi.

Mutta saahan sitä ihmisille kertoa, minkä vuoksi saitteja ehkä perustellaan.... vink vink. Onhan se ihan kiva ihmistenkin saada tietää, ettei ehkä kaikilla ole filantropia mielessä (vaikka väittävät) vaan mani mani mani...
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

kuolema kirjoitti:Tara: oliko tuosta mitään muuta tietoa saatavilla? Eli tiedotettiinko syttymissyystä mitään? Oliko tuo palo koska (kesä vai talvi). Tokihan huono tuuri voi käydä, ei siinä mitään...
En löytänyt muuta. Mutta noitten remonttien yhteydessähän tulipalot eivät ole niitä harvinaisimpia? Porattu jotain, jätetty jokin reikä savuamaan.. nähnyt omin silmin miten siinä voi käydä. Joku puupalkki, parru, rossi tms, päältä vaikka märkä, sisältä kuiva, naula, oksa kohdalle, käytä tylsää terää, älä huomaa eristettä, kosteussuojaa, t tervapaperia ym ym.. hirveä kärtsä, savu jää nousemaan.. Sitä vähän katseli, että huh, uskaltaako tästä lähteä poiskaan. Vai pitäskö hakea vettä..syttykö se, vai sammuks se jo.

( tehtiin taannoin remonttia, se kesti n 10 vuotta.. omaan taloon)
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

CSI kirjoitti:
annaanna kirjoitti: Onko jonkun fyffenhankinta pois sinun kukkarostasi CSI, eihän se sulle mitään maksa, jos käyt klikkaamassa. Jos kovasti oot kateellinen, niin jätät klikkaamasta :lol: .
Minähän käynkin klikkimässä ihan kannatuksen vuoksi.

Mutta saahan sitä ihmisille kertoa, minkä vuoksi saitteja ehkä perustellaan.... vink vink. Onhan se ihan kiva ihmistenkin saada tietää, ettei ehkä kaikilla ole filantropia mielessä (vaikka väittävät) vaan mani mani mani...
Ai jaa. Senkö takia siis huippumies ja toripolliisi näitä kahta blogia mainostaa täällä, rahanhankinta mielessä. Mitä tästä sitten pitäisi päätellä. Että tuollaiset omien blogien mainostamiset pelkällä osoitteella ilman mitään viestiä tai kaneettia on palstalla kiellettyjä rahanhankintakeinoja. Mainostaminen on kiellettyä, jaaha.

Vai julkista tietoa sinä täällä levittelet, Anneli Auer medioissa ketjussa, jaaha.
Minä kuule en tykännyt kun Auerin tietoja jossakin paljon vähemmän seuratussa blogissa julkaistiin, enkä tykkää siitäkään, että täällä niin tehdään kenellekään.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Se että Suska Laine väittää Salonsaarelle että häntä on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty, ei tarkoita että hänelle olisi niin tehty, ja jos olisikin tehty, niin vielä vähemmän se tarkoittaa - että se tarkoittaisi että hänen veljensä Jens Rurik Kukka ei voi olla pedofiili.

Eli tuo on samaa tasoa kuin Suska Laineen surullisenkuuluisa kirje KKO:lle.

Sekä myös virhepäätelmän yksi räikeä esimerkki: Koska minua Suska Laine on hyväksikäytetty lapsena, nyt aikuisikäinen puolveljeni Jens Rurik Kukka ei voi olla pedofiili.

:D :D

Kenen järjenjuoksu on tuollaista? Lue: Sisotalon. Hän on Suskan noihin suostutellut. Uskoisin. Mutta mikä ihmeen rooli Seppo Isotalolla on tässä? Huh..............
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kyllähän tuo menee ihan päinvastoin. Jos Jensin sisko on lapsena hyväksikäytetty niin se enemmänkin suurentaa niitä varjopuolen vaikutteita joiden myötä Jens itsekin tätä pakotettuna seuraamaan saattoi myöhemmin ryhtyä samoihin rikoksiin.

Seksuaalinen väkivalta on usein osiltaan oire. Niin kuin moni muukin väkivalta.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

rantakoski kirjoitti:Se että Suska Laine väittää Salonsaarelle että häntä on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty, ei tarkoita että hänelle olisi niin tehty, ja jos olisikin tehty, niin vielä vähemmän se tarkoittaa - että se tarkoittaisi että hänen veljensä Jens Rurik Kukka ei voi olla pedofiili.

Eli tuo on samaa tasoa kuin Suska Laineen surullisenkuuluisa kirje KKO:lle.

Sekä myös virhepäätelmän yksi räikeä esimerkki: Koska minua Suska Laine on hyväksikäytetty lapsena, nyt aikuisikäinen puolveljeni Jens Rurik Kukka ei voi olla pedofiili.

:D :D

Kenen järjenjuoksu on tuollaista? Lue: Sisotalon. Hän on Suskan noihin suostutellut. Uskoisin. Mutta mikä ihmeen rooli Seppo Isotalolla on tässä? Huh..............
Tarkoittaako tämä ^lausumasi sitä, että niinkuin julkisuudessa, elikkäs medioissa, on esitetty, hyväksikäytön kohteeksi joutumisesta kertominen ei aina olekaan totta. Kukas se täällä kertoi jakavansa saman kohtalon, en nyt kerro.

Ootko tosissasi! Sisotalo olisi Suskan suostutellut noihin hyväksikäyttöihin. Pöyristyttävää.
__________________________________________________________________________________

Jessus sentään kun onkin aivan uudenuutukaista psykologista tietoa Valhalla. Linkkivinkit tosin puuttuu, missäs tätä tietoa jaetaan. Vai onko tää taas jotain kuvitteellista faktaa tapahtuneesta, vrt. kuvitteellinen huoltoasema.

Oletettavasti eri osoitteessa asuminen ja täydellinen tietämättömyys (vai onko Valhalla faktaa esittää tapahtuneesta tietoisena olo) tapahtuneesta kuitenkin aiheuttaa ehkä telepaattisesti sillan sisarruspuolien välille. Tiedostamaton tietoisuuskin voisi pahimmillaan aiheutta matkimisilmiön ei-toivotun käytöksen suhteen. Kuulostaa loogiselta. Todellakin. Ja moneen kertaan todetulta tapahtumaketjulta.

Puhumattakaan tilanteesta, jossa on PAKOTETTU, siis kuka sairas yksilö pakottaa jonkun seuraamaan tilannetta, siis että katsos nyt mitä mä teen, et osaat sit isona, siis tätäkö sä tarkoitit Valhalla. Miten tää sun fantasiasi sitten jatkuu tästä ...

Onko tässäkin mukana niitä tuskasta kirkuvia lapsia, niinkuin niissä jo kertomissasi fantasioissa.

Kirjoittaja Valhalla » 15 Tammi 2013, 13:56
Kyllähän tuo menee ihan päinvastoin. Jos Jensin sisko on lapsena hyväksikäytetty niin se enemmänkin suurentaa niitä varjopuolen vaikutteita joiden myötä Jens itsekin tätä pakotettuna seuraamaan saattoi myöhemmin ryhtyä samoihin rikoksiin.

Seksuaalinen väkivalta on usein osiltaan oire. Niin kuin moni muukin väkivalta.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

rantakoski kirjoitti:Se että Suska Laine väittää Salonsaarelle että häntä on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty, ei tarkoita että hänelle olisi niin tehty, ja jos olisikin tehty, niin vielä vähemmän se tarkoittaa - että se tarkoittaisi että hänen veljensä Jens Rurik Kukka ei voi olla pedofiili.
En ota kantaa mitä se tarkoittaa tai mitä mieltä itse olen. Mutta em. seikan kertominen pedofiliaepäiltyä tutkivalle tutkinnanjohtajalle osoittaa kyllä erittäin heikkoa pelisilmää ja harkintaa. Tuo on saattanut Salonsaaren korvaan kuulostaa vaikka siltä, "pedofilia on kyseisessä perheessä aktiivista kulttuuriperintöä".

Sen voin sanoa, ettei se ainakaan ole ollut epäilyjä vähentävä kommentti vaikka Susku ilmeisesti luuli argumentoivansa väkevästikin.
rantakoski kirjoitti:Sekä myös virhepäätelmän yksi räikeä esimerkki: Koska minua Suska Laine on hyväksikäytetty lapsena, nyt aikuisikäinen puolveljeni Jens Rurik Kukka ei voi olla pedofiili.
Ainakin elokuvissa toistuu teema, että lapsuudenkodissa nähty/koettu pedofilia voi olla jopa "periytyvää". No, pahuus ja väkivaltaisuus ainakin "periytyy". Osaako joku kertoa, lisääkö lapsuudenkodin pedofiliaroolimalli myöhempää pedofilia käyttäytymistä? (joku mies se on oletettavasti ollut asialla Suskun kimpussa, joten olisiko toiminut Jensille vaikka roolimallina kuinka miehen kuuluu käyttäytyä?) Miten on, onko kyseisen psykologian alan asiantuntemusta paikalla?
Puhumattakaan tilanteesta, jossa on PAKOTETTU, siis kuka sairas yksilö pakottaa jonkun seuraamaan tilannetta, siis että katsos nyt mitä mä teen,....
No, eikö ole tarpeeksi sairasta, että hyökkää tuolla tavalla lapsen kimppuun ja hyväksikäyttää? Enpä usko kyseisen pedon tunnontuskia moisesta kokevan. Ehkei nyt ihan asenteella "katsos mitä teen" vaan "hälläväliä jos sä olet siinä silmät ymmyrkäisinä kattomassa, mä teen mitä teen" tyylisesti riittää.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Lasten hyväksikäyttäjän kehityshän on jossakin vaiheessa tai hiljalleen vinoutunut. Myös aikuiskontaktit ja sosiaalinen verkko on vaillinainen tai puuttuvat.

Väkivaltainen ja traumaattinen lapsuus tietenkin näkyy kehityksessä eikä se niin mene, että esimerkiksi väkivaltaisten vanhempien lapsesta ei voi tulla aikanaan alkoholisoitunutta ja väkivaltaista hänestäkin. Kyllä tuo kasvuperimä paremminkin haavoittaa ja tekee heikommaksi, alttiimmaksi.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Niin, ei vissiin puolsisko eli Suska ja puolveli Jenssi ole asuneet lapsena samassa taloudessa? Mutta kuinka paljon olleet tekemisissä lapsena, nuorena ja aikuisena? Eli Suska sopii luonnetodistajaksi vaikka eivät ole tuntenee? :D Kyllä Jenssiäkin on voitu seksuaalisesti hyväksikäyttää.. Tai hän on sellaista toimintaa nähnyt..

Jens Rurik Kukalla ei tietojen mukaan ollut kavereita eikä hän tullut ihmisten kanssa toimeen. Kuulostaa tyypilliseltä pedofiililta. Kun ei aikuisten kanssa tule toimeen, on seksiä saatava sitten lapsilta. Huh.. Anneli ei myöskään tullut ihmisten kanssa toimeen eikä hänellä ollut kavereita.
Vastaa Viestiin