Onko toikin pornoistumisen seurauksia ^ .. Todnäk on..
Edit. Sittenkin vielä yksi
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 8:15 pm
Kirjoittaja Barbie
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:00 pm
Onko toikin pornoistumisen seurauksia ^ .. Todnäk on..
Seurausta mielihyväaineiden puutteesta ja kaipuusta.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 8:46 pm
Kirjoittaja Bird
^ joo, niinkin voi olla.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 9:39 pm
Kirjoittaja Bird
Vielä yksi Mucky Pupilta, tämä sopii sanoineen minfoon hyvin:
Kuuntelin aikoinaan tätäkin yhtyettä paljon, kun sain tietää siitä yhdeltä skeittari-kaveriltani.
Google tietää nyt kertoa, että kyseessä oli jenkkiläinen crossover -bändi, mikä yhdisteli etenkin hardcore punkia, trash metalia, skata ja funkia. Huumori oli myös iso juttu heille, kuten näistä biiseistäkin huomaa..
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:32 pm
Kirjoittaja Barbie
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:06 pm
Kirjoittaja LexVeritas
Nyt soimassa minfon nyt soimassa - biiseihin hyvin sopiva Japanin Kirkan ja Kumppaneiden "Aion olla homo".