Sivu 421/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 11:56 pm
Kirjoittaja Bird
Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:43 pm
Kommentit saa käännettyä selaimen käännösvalikosta yhdellä klikkauksella 8)
Jep, arvaa tuliko se mullekin jälkikäteen mieleen. Hauska toikin video. :lol:

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:28 am
Kirjoittaja acp








Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:43 am
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:24 pm
Kirjoittaja Barbie

Milloin viimeksi voitit pelkosi?

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 4:13 pm
Kirjoittaja Bird



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:02 pm
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:14 pm
Kirjoittaja Bird



Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:21 pm
Kirjoittaja Bird
LexVeritas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 6:02 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:43 pm
Kirjoittaja Barbie

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 8:00 pm
Kirjoittaja Bird
Onko toikin pornoistumisen seurauksia ^ .. Todnäk on..





Edit. Sittenkin vielä yksi :D


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 8:15 pm
Kirjoittaja Barbie
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:00 pm Onko toikin pornoistumisen seurauksia ^ .. Todnäk on..
Seurausta mielihyväaineiden puutteesta ja kaipuusta.


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 8:46 pm
Kirjoittaja Bird
^ joo, niinkin voi olla.




Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 9:39 pm
Kirjoittaja Bird
Vielä yksi Mucky Pupilta, tämä sopii sanoineen minfoon hyvin:



Kuuntelin aikoinaan tätäkin yhtyettä paljon, kun sain tietää siitä yhdeltä skeittari-kaveriltani.
Google tietää nyt kertoa, että kyseessä oli jenkkiläinen crossover -bändi, mikä yhdisteli etenkin hardcore punkia, trash metalia, skata ja funkia. Huumori oli myös iso juttu heille, kuten näistä biiseistäkin huomaa..

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:32 pm
Kirjoittaja Barbie


Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:06 pm
Kirjoittaja LexVeritas
Nyt soimassa minfon nyt soimassa - biiseihin hyvin sopiva Japanin Kirkan ja Kumppaneiden "Aion olla homo".