LexVeritas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:06 pm
Nyt soimassa minfon nyt soimassa - biiseihin hyvin sopiva Japanin Kirkan ja Kumppaneiden "Aion olla homo".
Hienoa, jos löysit minfoon laittamiisi biiseihin hyvin sopivan kappaleen.
Älä unohda, me hyväksytään sut sellaisena kuin olet.