Sivu 422/422

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:44 pm
Kirjoittaja Bird
LexVeritas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:06 pm Nyt soimassa minfon nyt soimassa - biiseihin hyvin sopiva Japanin Kirkan ja Kumppaneiden "Aion olla homo".

Hienoa, jos löysit minfoon laittamiisi biiseihin hyvin sopivan kappaleen.



Älä unohda, me hyväksytään sut sellaisena kuin olet. ❤️

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:44 am
Kirjoittaja Schimanski

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:47 am
Kirjoittaja Schimanski

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 2:12 am
Kirjoittaja m1ckey

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 2:41 am
Kirjoittaja Kalle-Ville

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:30 am
Kirjoittaja LexVeritas

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 10:18 pm
Kirjoittaja Virdon
Róisín Murphy - Ramalama (Bang Bang)