Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Virdon
Frank Columbo

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Suomipoppi-osasto ainakin pelittää mainiosti, mutta pitänee kai kävästä tuollakin danceosastolla yhdellä...
http://www.youtube.com/watch?v=UKWUoiIMwJI

Taidan ottaa tähän väliin jotain juomaa teholla tai batterylla että saan ainakin kuvitella saaneeni lisää energiaa. Yö on näet vielä pitkä...
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Nooruska kirjoitti:Hyvä pointti. Otetaaks vähä kaikkee?
Joo, sellanen sekoitustarjotin... Ja Virdonille myös yksi, vaikka se kuunteleekin huonoa musiikkia! :D
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Virdon
Frank Columbo

MerryLea kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Hyvä pointti. Otetaaks vähä kaikkee?
Joo, sellanen sekoitustarjotin... Ja Virdonille myös yksi, vaikka se kuunteleekin huonoa musiikkia! :D
Ai mahtavaa! kiitos juomasta ja siitä että ymmärrät vajavaisuuksiani. :D
MerryLea
Sabrina Duncan

No, pakko se on ymmärtää jos kaikki ei ole yhtä hienolla, sivistyneellä, maulla varustettuja, kuin minä! Ja sitäpaitsi, olen tänään hyvällä tuulella! :)
-On, Merry on!! Alkaa menojalka vipattaa siihen tahtiin että kirjoitustaito jää... :mrgreen:
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Nooruska kirjoitti:Tää on just tätä, miks kaikki miehet oikeesti haluaa suhteen? :roll: Mä haluan vaan pitää hauskaa.

Cosmo tänne, kiitos! ^^
Jaa, menee toisinpäin muuten täälläpäin. Ja sekös vasta nyppii.

Heitellään kysymystä, oletteko ikinä tilanneet baarissa "ihanmitävaan"? Jos olette, mitä olette baarimikolta saaneet? 8)
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Joku on nyt imassu mun punkkulasin tyhjäks joten täytynee laittaa sellainen tilaukseen.. Hopi hopi! :twisted: Helevetin raskas viikko takana..
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Alice muru, kiitos :D My darling! Lumienkulille punkkua ja Alicelle kuoharia, ja Maijalle kans. Niin ja Kyllille, vaikkei läsnä olekaan. John Doelle yksi säälinsekainen katse ;)

Merrylea kyllä punkkua joutuu ottaan sen pullon poikineen, jos lääkkeeksi ottaa, öhöm... Mää jätän itse kuoharit tän saunaillan tiimoilta ottamatta, että löydän viä huomenna kotio ajaa, mutta pitäkää hauskaa jokaikinen tässä pubissa ja lippu korkealla!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MerryLea
Sabrina Duncan

No, määrätkääs sitten Merrylle lääkettä... Merry ottaa kiltisti pullollisen, ilman vastalauseita! :) Ja tarjoaa lasilliset myös kaikille halukkaille!
Virdon
Frank Columbo

Iloinen puheensorina on vaihtumassa uhkaavasti sisällöttömäksi muminaksi...

Hmmm..."Osa on simahtanut vessakoppiin, osa on heitetty pihalle, osa on vaihtanut jo anniskelupaikkaa, osa on mennyt kotiinsa/jonkun muun luokse nukkumaan tms". Minfolaisena täytyy etsiä alibeja ja teorioita tällaiseenkin Pub Prisonin hiljentymiseen.

Otan kaksi mustikkashottia tähän hätään ja jatkan Sherlockin uraa keskenäni...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Repsu kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Tää on just tätä, miks kaikki miehet oikeesti haluaa suhteen? :roll: Mä haluan vaan pitää hauskaa.

Cosmo tänne, kiitos! ^^

Heitellään kysymystä, oletteko ikinä tilanneet baarissa "ihanmitävaan"? Jos olette, mitä olette baarimikolta saaneet? 8)
No oon mä tavallaan, kun mies kysyny mitä haluan, että hän tilaa mulle niin oon usein sanonu, että samapa tuo. :D Että yllätä mut. :mrgreen: Iha kivoja Cosmoja ja Shotteja sieltä on tullut. :)
Nyt, kun Repsukin on viimeinkin takas ilmestyny tänne niin seuraavan kerran, kun hän piipahtaa täällä tilatkoon mitä tahansa mun laskuun! (kohtuudella, oon kuitenkin vaan opiskelija! :wink: )
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Nooruska kirjoitti:
Repsu kirjoitti:

Cosmo tänne, kiitos! ^^

No oon mä tavallaan, kun mies kysyny mitä haluan, että hän tilaa mulle niin oon usein sanonu, että samapa tuo. :D Että yllätä mut. :mrgreen: Iha kivoja Cosmoja ja Shotteja sieltä on tullut. :)
Nyt, kun Repsukin on viimeinkin takas ilmestyny tänne niin seuraavan kerran, kun hän piipahtaa täällä tilatkoon mitä tahansa mun laskuun! (kohtuudella, oon kuitenkin vaan opiskelija! :wink: )
Umm, punainen kala taitaa olla nykyään muodissa niin otetaan semmoiset! Ja opiskelijakortilla toki puoleen hintaan. 8) Olisi helppoa olla naisopiskelija, keimailulla saisi itselleen helpostikin ilmaisen baari-illan. Tai välttämättä ei tarvitse edes keimailla, jos ulkonäkö on tyrmäävä. :twisted:

P.S. Ne joille punainen kala on tuntematon niin: Ohje ja maku on suoraan kuin BonBonin kaatissäkkipussista löytyvästä punaisesta kalasta.
Nooruska
Michael Knight

Never heard, mutta oon Repsun messissä! :wink:

Sängyssä suju tänää tavallista upeemmin, kaikille läsnä oleville sen kunniaks juoma mun laskuun!
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Pics or didnt happen, Vois ottaa pari ihan kulinaristisena nautintona
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Nooruska
Michael Knight

^ Valitettavasti kameramies oli tällä kertaa ryyppäämäs :wink:

Mitäs Diggiksen iltaan?
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Perus influenssa, hoidettu kovalla pakkasella, viinalla ja viimeistelty kuoppaamalla joku satanen nettipokeriin.

Eli jos löytyy kamera ni voin lähtee kuvaan kohtuullista korvausta vastaan.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Lukittu