Tää on tosi siisti tyyppi
Ja hei, jos ei toimi niin aina voi erota!
Juu, Nooruska, tänne vaan, Alicelle myös punaista! Mahtavan käännöstyön olit Allu tehnyt, mä oon niin ylpee sustaNooruska kirjoitti: Ja hei, jos ei toimi niin aina voi erota!
Punkku se on tällasten talvi-iltojen ilo. Kiitos May kysymästä, pari päivää saikulla, kun sellanen stressiväsymysflunssa päätti yllättää rajummin. Nenä punottaa eikä ruoka maistu. Ajattelin lääkitä itseni punaviinillä, josko sitä alkuviikko lähtisi uuteen käyntiin. Mä en edes muista, milloin viimeksi olisi ollut tällanen tappo-olo. Tänään pääsin sentäs sängystä ylös ja kuumettakin vaan 37,5. Jospa tää tästä, hyvässä seurassa minfossa.Maybrick kirjoitti:Punkkua tännekin, kiitos. Millainen työviikko ylläkirjoittaneilla on ollut? Ihan lyhyesti vain, ei ahdistusten uhalla
Missäs se olikaan kun sai tinkiä juomansa hinnasta?....ehkä tuollainen tsydeemi vois olla kelpo tännekin "kaltereiden taakse". Tiedä vaikka ne ripsuttelut maksuksi silloin riittäisivätkin...Nooruska kirjoitti:Oon tarjonnu tässä aikojen saatossa jo niin paljon, että mun visakortti toivoo todella, että mun ripsien räpsyttely käy piikkin kuitaamisesta!
Eeh, tuntuko susta, että Facebook ahdistiAlice Cullen kirjoitti:Pakkohan se oli lasilliselle tulla kun kauniisti pyydettiin![]()
Eli sitä punaista vaan taas ja musiikkia boxista hiljaiselle tästä näin
http://www.youtube.com/watch?v=7G0_eN36QVc&ob=av2em
Eikö olekkin ihana, ja niin mua, tottarosamarine kirjoitti:
Eeh, tuntuko susta, että Facebook ahdistiMuuten, ihana biisi! Niin sua. Noh, mitäs väsäisin sulle tänä vuonna? Tykkäsisitkö muotokuvasta vai ihan perinteisestä kubistisen surrealistisen assemblaasisesta picassomaisen kollaasiomaisesta maisemataulusta?
![]()
Kristallit kiliskööt tänä yönä.