Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

loneliness kirjoitti:
Porin kirjoitti:
No, työttömänä sinulla on toki aikaa surffata vaikka 24/7.
Kokki, siinä sulle tuo mistä aiemmin kyselit, että kuka markjaa työttömäksi on väittänyt.
En ollut perillä Janssonin uusimmista käänteistä. Jäi vain mieleen se kun hän sai kenkää, tai virallisemmin määräaikaista ei uusittu vaikka töitä olisi riittänyt. Mun virhe, kuvittelin että Jansson on edelleen ilman duunia.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Kokki kirjoitti:
John Smith kirjoitti:Hmm!... Markjan huonon naiskäsityksen täytyy perustua huonoihin treffikokemuksiin.
Tai vittumaiseen isosiskoon (vai onko ainut lapsi?), vanhempaan naapurin tyttöön joka retuutti kun m oli pieni tai sitten lastenkodin johtajattareen.
Vaihtoehtoja on monia, mutta totuus on, että tämä hortonomi-hoitaja (kukkamyönteinen) ei tule toimeen terveiden ihmisten kanssa, tuskin sairaidenkaan kanssa (tähän tulee se "vitustako sä mun työstäni tiedät, ammu ittes vastaus).
Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?
Missä etiikka, käytöstavat ja järki?

Ja sehän tässä ironisinta on että m ei itse tajua minkalaisen kuvan antaa tällä netti vaahtoamisellaan.Tuo oli valaisevaa kun hän väitti että kaikki ovat valehtelijoita ja hän on oikeassa ei hitto jos tollanan ontöissä niin jossain vaiheessa ontaas insuliini piikit väärässäkäytössä..
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

*poistettu henkilöspekulaatiota*tm
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

markja kirjoitti:
Kokki kirjoitti:Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?
Entä, onko oikein, että kaltaisesti tyhjäntoimittaja saa kulkea vapaana kadulla ja ulostaa typeriä ajatuksiaan nettifoorumille?
Hei perseaivo, vastaa kysymykseen vitun kusipää idiootti. Vertauksesi oli luvattoman huono, johon voisi heittää 10 argumenttivirhettä. Etkö osaa lukea kyrpänaama? Pitääkö Kokin toistaa kysymys, älykääpiö? Vittuako täällä muuten vaahtoat, jos netin jokaikisen keskustelupalstan jokaikinen keskustelija on eri mieltä kanssasi kaikesta, silloin vika on sinun ulosannissasi, ei meissä. Sananvapauden nimissä sanon vielä sinulle että hei paskanaama, ime apinan kyrpää, jne. Ai niin ja vedä ittes hirteen.
turakainen
Poliisikoira Rex

markja kirjoitti:
Kokki kirjoitti:Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?
Entä, onko oikein, että kaltaisesti tyhjäntoimittaja saa kulkea vapaana kadulla ja ulostaa typeriä ajatuksiaan nettifoorumille?
Missä etiikka, käytöstavat ja järki?
Kiva ettet kysy tätä niiltä ääliöiltä, jotka toistuvasti syyttävät minua perusteettomasti valehtelijaksi, vääristelevät kirjoituksiani, selittävät samaa moneen kertaan kumottua hevonpaskaansa uudelleen ja uudelleen, tunkevat sanoja suuhuni ja idioottimaisuuttaan jättävät tajuamatta yksinkertaisiakin esimerkkejä ja rautalankaväännöksiäni.
Tuon ensimmäisen kysymymyksen voit esittää itsellesi peilin edessä :!:

Ja toi toinen kohta kuka ruikuttaa nyt ite läksit soitellen sotaan ja turpiin tuli.Tälläisen kuvan tästäkin keskustelusta saa. Kaikki siirot joita sinä yritit tehdä niin ne kyllä oikaistiin asiallisesti. Ja niitä väität että kaikki valehtevat no todisteita kiitos(omat kotisivut ei käy)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

markja kirjoitti:Kiva ettet kysy tätä niiltä ääliöiltä, jotka toistuvasti syyttävät minua perusteettomasti valehtelijaksi, vääristelevät kirjoituksiani, selittävät samaa moneen kertaan kumottua hevonpaskaansa uudelleen ja uudelleen, tunkevat sanoja suuhuni ja idioottimaisuuttaan jättävät tajuamatta yksinkertaisiakin esimerkkejä ja rautalankaväännöksiäni.
Itse asiassa minun "valheitani" et voinut selittää, että miksi ne olisi perusteettomia. Näin niinkuin sivuhuomautus. Alennuit vain haukkumaan ja vänisemään. Tässä viesti, johon viittaan, siis jossa perustelin miksi sinä, markja, olet valehtelija.
turakainen
Poliisikoira Rex

Mariacka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:Jos työhönottaja jättää henkilön valitsematta siksi, ettei pidä hänestä (tai hänen mielipiteistään ja käytöksestään), se ei ole laissa tarkoitettua syrjintää.
http://www.arcticcentre.org/includes/fi ... .pdf&pdf=1
ÄLÄ VALEHTELE JA VÄÄRISTELE SAATANAN PELLE!
Tuo, mitä kirjoitit sulkuihin, EI LUE TUOLLA LINKISSÄSI!
Siellä lukee vain "ettei pidä hänestä, se ei ole laissa tarkoitettua syrjintää". Mielipiteistä ja käytöksestäkään siellä ei sanota mitään!
Siksihän se suluissa olikin. Yleensä pitäminen ja ei-pitäminen määräytyy juuri toisen henkilön käytöksen ja mielipiteiden suhteen.
markja kirjoitti:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990523
Poikkeukset arkaluonteisten tietojen käsittelykiellosta
Mitä 11 §:ssä säädetään, ei estä:---
2) sellaisen henkilön yhteiskunnallista, poliittista tai uskonnollista vakaumusta tai ammattiliittoon kuulumista koskevan tiedon käsittelyä, jonka rekisteröity on itse saattanut julkiseksi;---
TAAS VÄÄRISTELET!
"Tätä lakia sovelletaan henkilötietojen automaattiseen käsittelyyn." Ei liity mitenkään tapaukseeni.
Olet itse siteerannut samaa tai tähän läheisesti liittyvää lakia osoittaaksesi, että sinua on kohdeltu väärin. Lainaamasi teksti kokonaisuudessaan kuuluu sitäpaitsi näin:
Tätä lakia sovelletaan henkilötietojen automaattiseen käsittelyyn. Myös muuhun henkilötietojen käsittelyyn sovelletaan tätä lakia silloin, kun henkilötiedot muodostavat tai niiden on tarkoitus muodostaa henkilörekisteri tai sen osa. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990523
Eli markuksen mukaan netti on siis henkilörekisteri :D :D

Ja eikös merkus vähän muuttanut lakiatekstiä lainauksen muodossa ja yritti uskotella että on oikeassa

valehtelukisa merkus vastaan muut m 1 muut 0 laittakaa lisää näitä epätotuuksiamja markuksella tietysti että hänen pitää todistaa muiden valheeet
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

turakainen kirjoitti: Ja toi toinen kohta kuka ruikuttaa nyt ite läksit soitellen sotaan ja turpiin tuli.Tälläisen kuvan tästäkin keskustelusta saa.
Ehkä sinunlaisesi vajaalla älyllä varustettu yksilö saa.
Kaikki siirot joita sinä yritit tehdä niin ne kyllä oikaistiin asiallisesti.
Taas valehtelet minkä kerkiät, kuten normaalistikkin.
Ja niitä väität että kaikki valehtevat no todisteita kiitos(omat kotisivut ei käy)
Idioottina luulet, että tieto muuttuu vääräksi jos minä kirjoitan sen omille kotisivuilleni.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Howler kirjoitti:Itse asiassa minun "valheitani" et voinut selittää,
En viitsi lähteä kaivelemaan arkistoista sinun paskapuheita, teitä trolleja piisaa niin paljon että saisi koko päivän täällä kaivaa paskaanne, eikä se silti ikinä loppuisi. Kohta taas "unohtaisit" jo kerrotun asian ja taas inttäisit sitä.
Tässä viesti, johon viittaan, siis jossa perustelin miksi sinä, markja, olet valehtelija.
Ei siinä puhuta muuta kuin marsalkan jostain sanomisesta jotakin.
MISSÄ ja MITÄ tarkalleen ottaen muka? Häh?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

markja kirjoitti:En viitsi lähteä kaivelemaan arkistoista sinun paskapuheita, teitä trolleja piisaa niin paljon että saisi koko päivän täällä kaivaa paskaanne, eikä se silti ikinä loppuisi. Kohta taas "unohtaisit" jo kerrotun asian ja taas inttäisit sitä.

Ei siinä puhuta muuta kuin marsalkan jostain sanomisesta jotakin.
MISSÄ ja MITÄ tarkalleen ottaen muka? Häh?
Jos sinä selität minulle kerran ymmärrettävästi, asiallisesti ja perustellusti miten esim. valheesi Suomen lakiin liittyen ei ole valhe tai miten koko tämän sivuston teksti http://www.angelfire.com/indie/ssh-jansson/ ei ole täynnä valheitasi, niin minä en enää ikinä mainitse niitä millään tapaa. Siis JOS voit selittää kerran noilla ehdoilla, jotka mainitsin. Nyt vastasinkin MISSÄ ja MITÄ kysymyksiin.

Niin ja se Suomen laku-juttu minkä mainitsin äsken, mainitsin sen jo tuolla aiemmassa viestissäsi jonka vielä kiltisti sinulle linkitin:
Howler kirjoitti: Lisäksi esimerkiksi sivuillasi on ennen lukenut, että Suomen lakiin nojaten sivujasi ei saa linkittää mihinkään, mikä on valhe, koska Suomen laki ei kiellä nettisivujen linkittämistä muualle, eikä siihen tarvitse edes kysyä lupaa. Lähde
.
turakainen
Poliisikoira Rex

markja kirjoitti:
turakainen kirjoitti: Ja toi toinen kohta kuka ruikuttaa nyt ite läksit soitellen sotaan ja turpiin tuli.Tälläisen kuvan tästäkin keskustelusta saa.
Ehkä sinunlaisesi vajaalla älyllä varustettu yksilö saa.
Kaikki siirot joita sinä yritit tehdä niin ne kyllä oikaistiin asiallisesti.
Taas valehtelet minkä kerkiät, kuten normaalistikkin.
Ja niitä väität että kaikki valehtevat no todisteita kiitos(omat kotisivut ei käy)
Idioottina luulet, että tieto muuttuu vääräksi jos minä kirjoitan sen omille kotisivuilleni.
Siis jos markus väittää ettähän täällä tarjoaa todisteeksi kotisivuaan jonka on tehnyt ylätys yllätys markus itse niin mikä todistus arvo sillä on?

ja todisteet sille etä olen vajaaälyinen :D (kotisivusi ei käy :lol: )

Ja tosta ruikutuksesta riittää todisteeksi kun lukee tämän keskustelua alusta ja vertaa alun mahtipontisuutta näiden viimeisten viestien älkää tönikö minua aneluihin :wink:

Moni on sanonnut että vastaa esitettyihin kysymyksiin mutta miksiet voi edes yrittää asiallista keskustelua :?:

Howler laittoi linkin linkittämisestä josta selvä lainaus:

Suomessa linkitystä koskevien kysymysten voidaan katsoa saaneen melko selvän perusratkaisun hallituksen esityksessä HE 28/2004. Sen perustelujen mukaan normaali linkitys on sallittua, lupia kyselemättä, kun taas upottaminen vaatii yleensä luvan.

Kyseinen esitys tekijänoikeuslainsäädännön muuttamiseksi sisältää yksityiskohtaisten perustelujen alussa seuraavat kannanotot:

Verkkosivujen linkittämistä toisiinsa siten, että käyttäjä linkkiä seuraamalla siirtyy sivulta tai sivustosta toiseen, ei ole katsottu tekijänoikeudellisesti merkitykselliseksi toimeksi. Tällainen esimerkiksi kirjanmerkin tai alaviitteen asettamiseen verrattavissa oleva linkittäjän toimenpide olisi siis lähtökohtaisesti mahdollinen ilman linkitettävän aineiston oikeudenhaltijan lupaa.

Jos verkkosivulle tuodaan suojattua aineistoa ulkopuolelta linkkien avulla siten, että aineistosta valmistetaan kappale linkittäjän sivun osaksi, tapahtuu tekijänoikeudellisesti merkityksellistä kappaleen valmistamista ja/tai yleisön saataviin saattamista. Tällaiseen linkittämiseen olisi hankittava oikeudenhaltijan lupa.

Mitkä on markuksen väittämät tässä tapauksessa?
markja
Adrian Monk
Viesti:

Howler kirjoitti:Jos sinä selität minulle kerran ymmärrettävästi, asiallisesti ja perustellusti miten esim. valheesi Suomen lakiin liittyen
Ei vittu että olet idiootti. Lainaus ja lähde kiitos. MITÄ muka olen sanonut? LAINAUS JA LÄHDE. Et osaa edes perustella tuotakaan. Ei vittu millainen ääliö olet.
ei ole valhe tai miten koko tämän sivuston teksti http://www.angelfire.com/indie/ssh-jansson/ ei ole täynnä valheitasi
Olen jo vastannut, mutta idioottina et tietenkään tajua. Kotisivuillani lukee kyllä mitä minä sanon SSH:sta ja voit lukea sen ja verrata tuohon paskaan mitä tuonne sivulle on kirjoitettu ja huomata erot.
Howler kirjoitti:Lisäksi esimerkiksi sivuillasi on ennen lukenut, että Suomen lakiin nojaten sivujasi ei saa linkittää mihinkään, mikä on valhe, koska Suomen laki ei kiellä nettisivujen linkittämistä muualle, eikä siihen tarvitse edes kysyä lupaa.
Olet siis idioottina kaivanut jonkun varmaan 10v vanhan kirjoitukseni netistä. Onnea vitusti sulle tampio. Vinkki: Tuolloin laissa ei ollut selkeää tulkintaa linkittämisen ja tekijänoikeuksien suhteesta. Debiili.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Aiheeseen liittyvä tietosuojavaltuutettu Aarnion mainio näkemys:
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koul ... 822890/139

Erityisesti kehotan miettimään tätä kohtaa:
Taloussanomat kirjoitti:Blogi voi
paljastaa sinut

Kansalaisten pitäisi ymmärtää sekä erilaisten yhteisöjen sivuilla että erinäisissä blogeissa, mitä he tekevät. Tietosuojavaltuutettu Aarnio kertoo Ruotsissa sattuneista ongelmista.

Aftonbladetin mukaan työtön ruotsalaisnuori piti blogia, jossa hän kirjoitti, että hakee täyspäiväisesti töitä. Hän kuitenkin lisäsi, että koska on nuori ja energinen ja haluaa kehittää itseään, hän myös opiskelee. Kirjoitus tuli viranomaisten tietoon, ja nämä ilmoittivat kirjoittajalle, että hänen statuksensa muuttuu työttömästä opiskelijaksi ja työttömyyspäivärahan maksaminen lakkaa.

Toisessa tapauksessa bloginpitäjä kirjoitti, että hänen avomiehensä hakee töitä toiselta paikkakunnalta. Kirjoittaja toivoi, että tämä ei saisi paikkaa, koska hän itse ei haluaisi muuttaa. Työnantaja olisi valinnut hakijan, mutta ilmoitti, että henkilö ei tule valituksi, koska tämän muuttovalmius on niin huono.
markja
Adrian Monk
Viesti:

turakainen kirjoitti:
Siis jos markus väittää ettähän täällä tarjoaa todisteeksi kotisivuaan jonka on tehnyt ylätys yllätys markus itse niin mikä todistus arvo sillä on?
Ei vittu miten joku voi olla noin saatanan tyhmä kuin sinä olet? Siis vittu, ihan oikeasti, onko tämä joku piilokamerajuttu vai mitähäh?

Ymmärrätkö eron
- Asia X todenperäisyys ei muutu sillä, että minä kirjoitan siitä nettisivuilleni
- Todiste asian X todenperäisyydestä voi olla muuallakin kuin minun omassa päässäni tai nettisivuillani, jos olen kirjoittanut nettiin niin olen antanut kyllä LÄHTEET tiedoille.

Idioottina et tietenkään edes tajua mikä on lähde. Ei se mikään ihme ole, kun ääliönä kuvittelet, että asia muuttuu epätodeksi, jos minä kerron sen blogissani. RAUTALANKAA KALTAISILLESI DEBIILEILLE PASKAKASOILLE:

Jos minä kirjoitan blogiini, että maapallo on pyöreä ja annan lähteeksi vaikkapa maantiedon oppikirjan, niin teidän aivottomien ääliöiden mielestä valehtelen...maapallo ei ole pyöreä koska minä sanon niin blogissani, ettekä viitsi edes tarkistaa antamastani lähteestä, sanotaanko siellä kenties, että maapallo on pyöreä. LUULETTE, että maapallon pyöreys on jotenkin riippuvainen siitä sanonko minä vaiko en sen blogissani. LUULETTE, että keksin päästäni väitteen maapallon pyöreydestä, ettekä tajua katsoa lähdettä jonka annan.

Tajuatko? Et luultavasti. Otan osaa.
Suomessa linkitystä koskevien kysymysten voidaan katsoa saaneen melko selvän perusratkaisun hallituksen esityksessä HE 28/2004. Sen perustelujen mukaan normaali linkitys on sallittua, lupia kyselemättä, kun taas upottaminen vaatii yleensä luvan.
Huomasitko sinä idiootti, koska minä olin tehnyt väitteeni linkityksen lainvastaisuudesta? Olisiko, mitä veikkaat, ollut ennen tuota? Häh?
turakainen
Poliisikoira Rex

Mariacka kirjoitti:Aiheeseen liittyvä tietosuojavaltuutettu Aarnion mainio näkemys:
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koul ... 822890/139

Erityisesti kehotan miettimään tätä kohtaa:
Taloussanomat kirjoitti:Blogi voi
paljastaa sinut

Kansalaisten pitäisi ymmärtää sekä erilaisten yhteisöjen sivuilla että erinäisissä blogeissa, mitä he tekevät. Tietosuojavaltuutettu Aarnio kertoo Ruotsissa sattuneista ongelmista.

Aftonbladetin mukaan työtön ruotsalaisnuori piti blogia, jossa hän kirjoitti, että hakee täyspäiväisesti töitä. Hän kuitenkin lisäsi, että koska on nuori ja energinen ja haluaa kehittää itseään, hän myös opiskelee. Kirjoitus tuli viranomaisten tietoon, ja nämä ilmoittivat kirjoittajalle, että hänen statuksensa muuttuu työttömästä opiskelijaksi ja työttömyyspäivärahan maksaminen lakkaa.

Toisessa tapauksessa bloginpitäjä kirjoitti, että hänen avomiehensä hakee töitä toiselta paikkakunnalta. Kirjoittaja toivoi, että tämä ei saisi paikkaa, koska hän itse ei haluaisi muuttaa. Työnantaja olisi valinnut hakijan, mutta ilmoitti, että henkilö ei tule valituksi, koska tämän muuttovalmius on niin huono.
[/quote

Aivan niin jokainen järkevä netin käyttäjä ottaa kyllä nämä seikat huomioonn paitsi markus joka luulee että henkilötietolaki suojaa häntä kun hän on tajunnut että netissä on tietoja jotka eivät esitä häntä täysin normaalissa valosssa
Lukittu