Ärsyttää Murha.infossa->
Perhanan perhana, pelkkä ajatuskin pistää vihaksiMariella kirjoitti:Ärsyttää murhainfossa, kun ei tekstin väliin saa hymiötä klikkaamalla, vaikka kursori olisikin siinä paikassa johon sen haluaa.
Ei käynyt mielessä opetella noita hymiöiden koodeja ulkoa ja kirjoittaa sen hymiön koodi kohtaan johon sen haluaa?Mariella kirjoitti:Ärsyttää murhainfossa, kun ei tekstin väliin saa hymiötä klikkaamalla, vaikka kursori olisikin siinä paikassa johon sen haluaa. Kirvelee tautisesti kun se paiskaa sen tonne lopuun ja sit joutuu leikata ja liimata sen sieltä siihen kohtaan mihin haluaaHirvee homma!
Uuh, ja nyt ärsyttää se, että ketjujen annetaan paisua ylipitkiksi. Esim. ei tee mieli selata yli 200 sivuisesta topicista viestejä löytääkseen tietyn jutun, kun muistaa että onhan se siellä, muttei sivua. Lisäksi jo yli 100 sivua on LIIKAA, ihan jo sen takia että jos joku aloittelija haluaa lukea keskustelun ennen siihen mukaan liittymistä, niin joo-o, onnea yritykselle. (ko. syystä olen itse hylännyt monet mielenkiintoiset tapaukset)
^ Tuossa on ärsyttävää lisäksi se, että kun selaamisen lopettaa esim. sivulle 20, on se seuraavalla kerralla aloitettava alusta eikä sivulle 20 pääse suoraan. Tämä vitutti mm. kun kävin läpi Columbine -ketjua, joka ei muuten ole pisimmästä päästä, mutta jonka lukeminen on varsin hidasta lukuisten linkkien takia, ja pääsin vain pari sivua eteenpäin päivässä. Pitäisi olla joku siirry sivulle X -toiminto...
^Joo, aivan sama vitutti tosi raskaasti Columbine ketjussa. Muodostelin sitten omia kirjanmerkkejä aina kohtaan jossa olin. Ja nyt sitten vituttaa se, että kirjanmerkeissä on niitä Columbine sivuja vaikka kuinka paljon.... 
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer
Haku-toiminnolla voi hakea myös viestejä, eikä vain pelkkiä aiheita, kunhan muistaa ruksia oikean kohdan.Howler kirjoitti:Uuh, ja nyt ärsyttää se, että ketjujen annetaan paisua ylipitkiksi. Esim. ei tee mieli selata yli 200 sivuisesta topicista viestejä löytääkseen tietyn jutun, kun muistaa että onhan se siellä, muttei sivua. Lisäksi jo yli 100 sivua on LIIKAA, ihan jo sen takia että jos joku aloittelija haluaa lukea keskustelun ennen siihen mukaan liittymistä, niin joo-o, onnea yritykselle. (ko. syystä olen itse hylännyt monet mielenkiintoiset tapaukset)
Every ship must sail a world.