Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
Cicciolina käsitän pointin , mutta kun nyt ei ole kysymys mistään tavarasta ,vaan pienistä lapsista ,minusta tuossa tapauksessa jos vanhemmat eivät, itse ole tekoon mitenkään syyllisiä, täyttyy siltin tuo heitteillejättö täysin .
itse pienten lasten äitinä en voi ymmärtää , miksi lapset on jätetty ilman valvontaa , jos haluaa lomalla omaa aikaa, niin sillon palkataan se hoitaja , otetaan hoitaja matkaan mukaan ,taikka jätetään ne lapset pois sieltä kännäys matkalta .
Tässä tapauksessa vanhempien virheestä tuli kohtuuttoman suuret seuraukset jotka olisi ehkäpä voitu välttää paremmalla valvonnalla
itse pienten lasten äitinä en voi ymmärtää , miksi lapset on jätetty ilman valvontaa , jos haluaa lomalla omaa aikaa, niin sillon palkataan se hoitaja , otetaan hoitaja matkaan mukaan ,taikka jätetään ne lapset pois sieltä kännäys matkalta .
Tässä tapauksessa vanhempien virheestä tuli kohtuuttoman suuret seuraukset jotka olisi ehkäpä voitu välttää paremmalla valvonnalla
-
Cicciolina
- Neuvoja-Jack
Samaa mieltä olen kanssasi asiasta, lasta en verrannut tavaraan. Mutta jotenkin vaan on itselle tätä ketjua lukiessa olo että vanhemmat ovat pääsyyllisiä juuri tuon seikan takia että olivat jättäneet lapsensa keskenään. Ja kuten mainitsinkin, en itse toimisi lomareissulla vastaavalla tavalla; kyllä ne kännäys reissut tehdään ihan ilman lapsia.Susanna kirjoitti:Cicciolina käsitän pointin , mutta kun nyt ei ole kysymys mistään tavarasta ,vaan pienistä lapsista ,minusta tuossa tapauksessa jos vanhemmat eivät, itse ole tekoon mitenkään syyllisiä, täyttyy siltin tuo heitteillejättö täysin .
On the night of May 2 at least one of the McCanns' children woke up and cried for an hour and a quarter. Because of this, whoever was doing the sedation (O'Brien?) decided to increase the dose.
This made his own daughter sick - making the story about his own daughter vomitting true - and caused the death of Madeleine.
Tämä on spekulointia tämän päivän portugalilaisita lehdistä: 2.5 iltana Maddie itki 1,5 h. Tämän takia O´Brien päätti lisätä rauhoittavien annostusta. Tämä sai hänen oman tyttönsä oksentamaan ja aiheutti Maddien kuoleman.
Tämä teoria sopii yhteen yläkerran vanhan rouvan kertomuksen kanssa: jospa Maddie on itkenyt katoamisiltana melko aikaisin. Rouvan mukaan Maddien äiti tuli silloin paikalle, jospa Maddien annos annettiin vasta tämän jälkeen (tai lisättiin aikaisempaa annostusta). Englantilaisilla foorumeilla puhutaan rauhottavista, ei sleeping pills (unilääkkeet).
This made his own daughter sick - making the story about his own daughter vomitting true - and caused the death of Madeleine.
Tämä on spekulointia tämän päivän portugalilaisita lehdistä: 2.5 iltana Maddie itki 1,5 h. Tämän takia O´Brien päätti lisätä rauhoittavien annostusta. Tämä sai hänen oman tyttönsä oksentamaan ja aiheutti Maddien kuoleman.
Tämä teoria sopii yhteen yläkerran vanhan rouvan kertomuksen kanssa: jospa Maddie on itkenyt katoamisiltana melko aikaisin. Rouvan mukaan Maddien äiti tuli silloin paikalle, jospa Maddien annos annettiin vasta tämän jälkeen (tai lisättiin aikaisempaa annostusta). Englantilaisilla foorumeilla puhutaan rauhottavista, ei sleeping pills (unilääkkeet).
Joo, juttu haiskahtaa kuin viikon vanha turska. Varmaankin tämän vuoksi myös PJ on lähtenyt noille kuolemantuottamus-tutkimuslinjoille.EuroJR kirjoitti:Kuka jättää (O'Brien) hetkeksikään vatsataudissa olevaa lastaan yksin vieraassa maassa ja illastaa kaverien kanssa ravintolassa? Omituista käytöstä, niin Madden vanhemmilta kun ns. ystäviltään.
Madeleine
Eikö vahingossakuolematilanteessa olisi ollut viisainta olla hiljaa ja palata pikaisesti kotiin Englantiin toivoen, että juttu pian unohtuisi, eikä pitää yllä tätä mieletöntä mediarumbaa. Miksi ajattelette heidän pitävän asiaa näin sitkeästi mediassa, jos olisi kyseessä vahingossa itseaiheutettu tappo, ja vielä rahastavatkin asialla? Eikö se jo olisi aika härskiä?
Niin, ehkä he vahingossa jättivät lapsensa yksin, vahingossa tappoivat ja vielä vaihgossa hukkasivat ruumiin. Ja tietysti vahingossa tästä tuli mieletön mediakohu. Koko vahinko-idea on mieletön, koska syy-seuraussuhteen mukaan kaikki tapahtunee kuitenkin erilaisten valintojen seurauksena.
Niin, ehkä he vahingossa jättivät lapsensa yksin, vahingossa tappoivat ja vielä vaihgossa hukkasivat ruumiin. Ja tietysti vahingossa tästä tuli mieletön mediakohu. Koko vahinko-idea on mieletön, koska syy-seuraussuhteen mukaan kaikki tapahtunee kuitenkin erilaisten valintojen seurauksena.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Elo 23, 2007 3:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Madeleinesta tuli mediassa lumipalloilmiö. Työskentelen itse media-alalla ja olen todistanut sitä monasti ihmetellen kuinka paljon julkisuutta oman työpaikkani tekele on saanut, vaikkemme ole tehneet asian eteen paljon mitään. Joku vain kiinnostui siitä ensin ja teki tarpeeksi ison jutun, joka sitten herätti muiden mielenkiinnon... Vanhemmat eivät välttämättä aikoneet tehdä muuta kuin rikosilmoituksen, jolloin Portugalin passipoliisista joku hälytti lehdistölle. Siinä vaiheessa ei tietenkään olisi muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa valhetta.
Tässäkin ketjussa on monta kertaa arveltu, että McCannit eivät ole hallinneet Maddy-julkisuutta aikoihin. Tuskinpa osasivat aavistaa että muun muassa J.K. Rowling puuttuisi asiaan!
Mutta härskiä se on.
Tässäkin ketjussa on monta kertaa arveltu, että McCannit eivät ole hallinneet Maddy-julkisuutta aikoihin. Tuskinpa osasivat aavistaa että muun muassa J.K. Rowling puuttuisi asiaan!
Mutta härskiä se on.
Correio da manha kirjoittaa tänään (tiivistelmää):
'Maddyn vanhemmat olivat itse ehdottaneet PJ:lle, että paikalle kutsutaan eteläafrikkalainen "professori", eli selvänäkijä tai taikavarpumies, joka on erikoistunut ruumiiden löytämiseen. Tämä proffa oli sitten kuulemma DNA-tekniikkaa, GPS-teknologiaa ja kvanttifysiikkaa(!) käyttämällä etsinyt Maddya esim. rannalta. Vasta tämän jälkeen tulivat sitten brittien ruumiskoirat ym.
Myöhemmin, kun Portugalin poliisi alkoi uskoa, ettei Maddy ole enää elossa, vanhemmat alkoivat ennemminkin kieltää tämän mahdollisuuden. Tänään on väitetty, että kaksi naista olisi nähnyt Maddyn lähellä Espanjan rajaa, jossain huoltoasemalla. Kate on antanut haastattelun, jossa hän vihjaa mahdollisuuteen, että Maddy jopa elelisi jossain vuoristossa.'
Portugalin lehdet syyttävät nyt vanhempia melko avoimesti.
'Maddyn vanhemmat olivat itse ehdottaneet PJ:lle, että paikalle kutsutaan eteläafrikkalainen "professori", eli selvänäkijä tai taikavarpumies, joka on erikoistunut ruumiiden löytämiseen. Tämä proffa oli sitten kuulemma DNA-tekniikkaa, GPS-teknologiaa ja kvanttifysiikkaa(!) käyttämällä etsinyt Maddya esim. rannalta. Vasta tämän jälkeen tulivat sitten brittien ruumiskoirat ym.
Myöhemmin, kun Portugalin poliisi alkoi uskoa, ettei Maddy ole enää elossa, vanhemmat alkoivat ennemminkin kieltää tämän mahdollisuuden. Tänään on väitetty, että kaksi naista olisi nähnyt Maddyn lähellä Espanjan rajaa, jossain huoltoasemalla. Kate on antanut haastattelun, jossa hän vihjaa mahdollisuuteen, että Maddy jopa elelisi jossain vuoristossa.'
Portugalin lehdet syyttävät nyt vanhempia melko avoimesti.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Tässä kuitenkin vanhemmat ovat kohdelleet lapsia kuin tavaraa..laitetaan hyllylle...haetaan tai otetaan esille kun halutaan.Cicciolina kirjoitti:Samaa mieltä olen kanssasi asiasta, lasta en verrannut tavaraan. Mutta jotenkin vaan on itselle tätä ketjua lukiessa olo että vanhemmat ovat pääsyyllisiä juuri tuon seikan takia että olivat jättäneet lapsensa keskenään. Ja kuten mainitsinkin, en itse toimisi lomareissulla vastaavalla tavalla; kyllä ne kännäys reissut tehdään ihan ilman lapsia.Susanna kirjoitti:Cicciolina käsitän pointin , mutta kun nyt ei ole kysymys mistään tavarasta ,vaan pienistä lapsista ,minusta tuossa tapauksessa jos vanhemmat eivät, itse ole tekoon mitenkään syyllisiä, täyttyy siltin tuo heitteillejättö täysin .
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
blackwidow