Tuskin on kehitysvammaa, muista diagnooseista en tiedä. Eiköhän tuo yksin pärjääPössiperk kirjoitti: La Maalis 09, 2024 5:04 pmOk. Eli ei osaa pitää itsestään huolta, autismia tai lievä kehitysvamma? Toiv. ei joudu kenenkään hyväksikäytetyksi.
Eikö vanhemmat vois ottaa takaisin kotiin asunaan tai joku hoito-laitos?
Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa
- A Lad Insane
- Lauri Hanhivaara
Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa
„˙ǝunʇ uı ǝɹǝʍ spuıɯ ɟı ɓuıɹoq ʎlǝʌıʇısod ǝq plnoʍ ʇI„
Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa
Toivottavasti pärjää. Epäilyttää kuitenkin, kun tuntuu olevan jatkuvasti hukassa ja kun tiedän noiden maiden huumekuviot, niin varsinkin naiset voi päätyä hyvin hämäriin kuvioihin, joissa puoliksi pakotetaan seksuaalisiin tekoihin huumetta, suojelua tai yösijaa vastaan. Monta tuttua naista on käynyt tuon paskan läpi. Yksi selvisi ilman sukupuolitautia, mutta kaikille jäi traumoja ja päihdeongelmia.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ibi ... #gs.641rti
Tässä vielä uutinen tältä päivältä löytymisestä.
Harrison kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 2:19 pm https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ibi ... #gs.641rti
Siis kohta puoliin 3kk sitten tavoitettu ja tuotu Suomeen vai? Ei suinkaan fb ole sekoillet sitten viime kesän (2023) vaikka Suomessa olisikin. Olisko hoidossa?
että Lukanderin tavoittivat Euroopan viranomaiset jo vuodenvaihteessa.
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Mistä tieto että täysi-ikäistä naista olisi tuotu Suomeen, tai minkä takia olisi tuotu hoitoon?HKV kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 2:22 pmHarrison kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 2:19 pm https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ibi ... #gs.641rti
Siis kohta puoliin 3kk sitten tavoitettu ja tuotu Suomeen vai? Ei suinkaan fb ole sekoillet sitten viime kesän (2023) vaikka Suomessa olisikin. Olisko hoidossa?
Kyllä ihan tavallinen Iita saa täysi-ikäisenä tulla ja mennä just niin kuin haluaa ja perse kestää maailmalla. Jos joku melkein sukulainen jonkun nimimerkin takaa huhuilee sivustoilla perään, niin sehän osoittaa vain viranomaisilla olevan liikaa resursseja käytössään jos tarttuvat tuollaisen täkyyn.
Hei vittu joo, Iitasta ei ole taas varmaa havaintoa tältä iltapäivältä, äkkiä kaikki viranomaiset etsimään Iitaa. Ja toki Interpolikin pitää valjastaa Iitan etsintään.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
No täällä se ystävä julkihomo bassetiini kirjoitti että tuotu Suomeen jos viitsit ketjua lukea... Ja kyllähän se vähän ihmetyttää jos fb päivittänyt kymmeniä julkaisuja päivittäin ja viime kesän jälkeen kaikki loppui?kakkosurpo kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 3:50 pmMistä tieto että täysi-ikäistä naista olisi tuotu Suomeen, tai minkä takia olisi tuotu hoitoon?HKV kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 2:22 pmHarrison kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 2:19 pm https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ibi ... #gs.641rti
Kyllä ihan tavallinen Iita saa täysi-ikäisenä tulla ja mennä just niin kuin haluaa ja perse kestää maailmalla. Jos joku melkein sukulainen jonkun nimimerkin takaa huhuilee sivustoilla perään, niin sehän osoittaa vain viranomaisilla olevan liikaa resursseja käytössään jos tarttuvat tuollaisen täkyyn.
Hei vittu joo, Iitasta ei ole taas varmaa havaintoa tältä iltapäivältä, äkkiä kaikki viranomaiset etsimään Iitaa. Ja toki Interpolikin pitää valjastaa Iitan etsintään.
"Iida on löydetty asumasta kartanosta n 40km Pariisista ja oli sillä maalaus työhuonekin linnassa. Mä vähän arvasin tän että Ibillä joku vaihe päällä. Tiesi kuulemma kokoajan että häntä etsitään muttei halunnut ilmoittaa itsestään. Iida lennätetty takaisin. Vielä useimmille kommentoijille; haistakaa oikeasti paska kun olette elämässänne lähes aina väärässä tai aika moni täällä on. Noi spekulaatiot oli tosi surkeita ja ei edes hauskoja. Miltä tuntuu olla huono jopa puhumaan paskaa?"
Julkisuus vähän nyt on semmoista.
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
-
PaikallaWildchild79
- Rico Tubbs
HKV kirjoitti: Ke Maalis 20, 2024 4:05 pm
"Iida on löydetty asumasta kartanosta n 40km Pariisista ja oli sillä maalaus työhuonekin linnassa. Mä vähän arvasin tän että Ibillä joku vaihe päällä. Tiesi kuulemma kokoajan että häntä etsitään muttei halunnut ilmoittaa itsestään. Iida lennätetty takaisin. Vielä useimmille kommentoijille; haistakaa oikeasti paska kun olette elämässänne lähes aina väärässä tai aika moni täällä on. Noi spekulaatiot oli tosi surkeita ja ei edes hauskoja. Miltä tuntuu olla huono jopa puhumaan paskaa?"
- Liitteet
-
- Sometähdet
- Screenshot_20240326_080844_Chrome.jpg (297.04 KiB) Katsottu 2290 kertaa
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
- jukuripää
- Axel Foley
Mikähän mahtaa olla Ibin sijainti nyt. Toivottavasti kaikki hyvin ja siten, kuin hän itse itselleen hyväksi kokee.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Suomessa oli ainakin eilen.jukuripää kirjoitti: Ke Syys 25, 2024 4:09 pm Mikähän mahtaa olla Ibin sijainti nyt. Toivottavasti kaikki hyvin ja siten, kuin hän itse itselleen hyväksi kokee.
jukuripää kirjoitti: Ke Syys 25, 2024 4:09 pm Mikähän mahtaa olla Ibin sijainti nyt. Toivottavasti kaikki hyvin ja siten, kuin hän itse itselleen hyväksi kokee.
https://www.facebook.com/share/v/qB8DFdB9pMkwXPLD/
Siinä.
- jukuripää
- Axel Foley
Eipä ole tullut facen kautta kaivettua, kun olen sieltä itseni vuosia sitten lingonnut pois.HKV kirjoitti: Ke Syys 25, 2024 5:54 pmjukuripää kirjoitti: Ke Syys 25, 2024 4:09 pm Mikähän mahtaa olla Ibin sijainti nyt. Toivottavasti kaikki hyvin ja siten, kuin hän itse itselleen hyväksi kokee.
https://www.facebook.com/share/v/qB8DFdB9pMkwXPLD/
Siinä.
Mutta voi Ibiä... paljain jaloin syksyisessä säässä. Lauluääni on kaunis, mutta kappale lähes tunnistamaton, kuten myös kitarasäestys
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Maksumuurin takana mutta Ibi kertoo katoamisestaan?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... OtGSju0ckQ
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... OtGSju0ckQ
-
Bassetiini
- Hercule Poirotin viikset
En ole IL + juttua vielä lukenut, mutta vähän ihmettelen silti näitä juttuja joita Iida tässä luettavissa olevassa uutisessa reissustaan esitti.
Minä olin lähdössä kiertelemään Eurooppaa ja lomailemaan ja pyysin Iidaa reissuun mukaan päivän varoitusajalla. Tietysti oli täysin selvää että jatkamme joka tapauksessa jossain vaiheessa eri teille.
Ibi lähti hetken mielijohteesta autoon mukaan ja oli minuuteista kiinni ettei jäänyt matkasta kun hidasteli lähtöä. Eli tuo selitys jostain suunnitellusta "irtiotosta" stressin ja töiden takia ei nyt ihan pidä paikkaansa eikä matka kyllä ollut mitenkään suunniteltu. Toki Iida halusi Ranskaan kyllä kisoihin.
Kuulostaa enemmän nyt jälkikäteen sepitetyltä kertomukselta.
Minulle Iidan äiti soitteli puheluita joissa kyseli että miksi olen tappanut Iidan ja onko se kosto jostain tädilleni eli Iidan äidille.
Jos tämä Iidan äiti Mia kerran on saanut Iidaan puhelimella yhteyden - eipä tästä ole missään vaiheessa rakas tätini minulle kertonut, tai tietääkseni myöskään poliisille. Eli kyllä kiva lukea lehdestä näin jälkikäteen että Iidan äiti olikin saanut tyttäreensä yhteyden kertomatta siitä niille, jotka oikeasti tekivät töitä Iidan löytymisen eteen. Jaksoi kuitenkin syytellä minua tappajaksi muttei kertoa että Iida on löytynyt. Soitin kuitenkin ambulanssin tädilleni psykoottisen kuuloisen puhelun jälkeen.
Ja lehdessä on ihan asiavirheitäkin. Iidaa etsi myös Sveitsin poliisi Alpeilta helikopterilla jne. Eli ei pelkästään kolmen maan poliisit.
Minulle ainakin tuli tästä paljon enemmän haittaa kuin Iidalle.
Jouduin suremaan koko kesän, käyttämään tuntikausia aikaani koko kesän ajan Iidan etsintöihin, tiedottamaan tapahtuneesta vielä koko loppuvuoden kaikkia mahdollisia Iidasta huolestuneita ihmisiä, jotka olivat yhteydessä ja olemaan epäilyjen kohteena ja sain vielä ns "kuulustelupuheluita" joiltain hyvin epäluuloisilta yhteisiltä tutuilta jne, jouduin käytännössä jättämään työni tämän tapauksen takia ( kk palkka 12 500e) nykyään n. 1500e kk Kelasta kun tulin takaisin tänne perseenreikäsuomeen jossa en todellakaan veroja maksa enkä tätä paska yhteiskuntaa rahoita.
Kukaan muu ihminen ei ole ollut joka ikisen tahon kanssa yhteydessä joka Iidaa etsi tai kaipasi. Kenelläkään muulla ei ole tietoa kokonaiskuvasta siinä määrin mitä minulla liittyen nimenomaan etsintöihin ja siihen mitä tapauksen eteen on tehty kenenkin toimesta.
Outoa että Iida sanoi että tiesi että häntä etsitään muttei vaan jaksanut ilmoittautua kenellekään ja nyt väittää että ollut yhteydessä äitiinsä, joka ei kertonut asiasta mitään.
Suututtaa vaan entistä enemmän että miten itsekäs moukkamainen voikaan olla oma suku.
No nyt on viimeinenkin sukulainen deletoitu elämästä.
Minä olin lähdössä kiertelemään Eurooppaa ja lomailemaan ja pyysin Iidaa reissuun mukaan päivän varoitusajalla. Tietysti oli täysin selvää että jatkamme joka tapauksessa jossain vaiheessa eri teille.
Ibi lähti hetken mielijohteesta autoon mukaan ja oli minuuteista kiinni ettei jäänyt matkasta kun hidasteli lähtöä. Eli tuo selitys jostain suunnitellusta "irtiotosta" stressin ja töiden takia ei nyt ihan pidä paikkaansa eikä matka kyllä ollut mitenkään suunniteltu. Toki Iida halusi Ranskaan kyllä kisoihin.
Kuulostaa enemmän nyt jälkikäteen sepitetyltä kertomukselta.
Minulle Iidan äiti soitteli puheluita joissa kyseli että miksi olen tappanut Iidan ja onko se kosto jostain tädilleni eli Iidan äidille.
Jos tämä Iidan äiti Mia kerran on saanut Iidaan puhelimella yhteyden - eipä tästä ole missään vaiheessa rakas tätini minulle kertonut, tai tietääkseni myöskään poliisille. Eli kyllä kiva lukea lehdestä näin jälkikäteen että Iidan äiti olikin saanut tyttäreensä yhteyden kertomatta siitä niille, jotka oikeasti tekivät töitä Iidan löytymisen eteen. Jaksoi kuitenkin syytellä minua tappajaksi muttei kertoa että Iida on löytynyt. Soitin kuitenkin ambulanssin tädilleni psykoottisen kuuloisen puhelun jälkeen.
Ja lehdessä on ihan asiavirheitäkin. Iidaa etsi myös Sveitsin poliisi Alpeilta helikopterilla jne. Eli ei pelkästään kolmen maan poliisit.
Minulle ainakin tuli tästä paljon enemmän haittaa kuin Iidalle.
Jouduin suremaan koko kesän, käyttämään tuntikausia aikaani koko kesän ajan Iidan etsintöihin, tiedottamaan tapahtuneesta vielä koko loppuvuoden kaikkia mahdollisia Iidasta huolestuneita ihmisiä, jotka olivat yhteydessä ja olemaan epäilyjen kohteena ja sain vielä ns "kuulustelupuheluita" joiltain hyvin epäluuloisilta yhteisiltä tutuilta jne, jouduin käytännössä jättämään työni tämän tapauksen takia ( kk palkka 12 500e) nykyään n. 1500e kk Kelasta kun tulin takaisin tänne perseenreikäsuomeen jossa en todellakaan veroja maksa enkä tätä paska yhteiskuntaa rahoita.
Kukaan muu ihminen ei ole ollut joka ikisen tahon kanssa yhteydessä joka Iidaa etsi tai kaipasi. Kenelläkään muulla ei ole tietoa kokonaiskuvasta siinä määrin mitä minulla liittyen nimenomaan etsintöihin ja siihen mitä tapauksen eteen on tehty kenenkin toimesta.
Outoa että Iida sanoi että tiesi että häntä etsitään muttei vaan jaksanut ilmoittautua kenellekään ja nyt väittää että ollut yhteydessä äitiinsä, joka ei kertonut asiasta mitään.
Suututtaa vaan entistä enemmän että miten itsekäs moukkamainen voikaan olla oma suku.
No nyt on viimeinenkin sukulainen deletoitu elämästä.
-
PaikallaWildchild79
- Rico Tubbs
Et ole juttua lukenut mutta ihmettelet miksi huomiohuora hakee huomiota välittämättä siitä mitä puhuu ja kenelle.
Oletko jotenkin vastuussa tästä elämäntapaseikkailijasta vai miksi tiedotat "katoamistapauksesta" jossa joku ex-mukajulkkis on puoli vuotta "radalla"?
Ei kiinnosta veroja maksella mutta silti pitää valittaa kun Kela antaa ilmaista rahaa 1500€/kk?
Eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla saanut.
Oletko jotenkin vastuussa tästä elämäntapaseikkailijasta vai miksi tiedotat "katoamistapauksesta" jossa joku ex-mukajulkkis on puoli vuotta "radalla"?
Ei kiinnosta veroja maksella mutta silti pitää valittaa kun Kela antaa ilmaista rahaa 1500€/kk?
Eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla saanut.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Bassetiini: miten saat 1500€/kuussa KELAsta tekemättä mitään?!? Kiinnostaa itseänikin...