Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Waja
Jane Marple

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Waja »

:mrgreen: ...kultainen divaani on kyllä saavuttamattomissa.
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Damien kirjoitti:Huomenta kaikki hassunassut ja siis aevan ehanaa aamua!
Oikeasti on niin hienot ilmat ettei mitään rajaa.Miulle kuppi kahvia ja muille sisään eksyville
mitä ikänä mielenne halajaakin, Gaymienin piikki on juhlan kunniaksi koko viikon auki.
Dodih! Mitäs me nyt sit oikein juhlitaan? Tämä tyttö voisi juhlia vaikka... Sitä että ärsytysketjussa mainitsemani vittumainen naapuri muuttaa pois! Jee! :) Ja sen kunniaksi ottaisin toiselle kädelle siiderin, ja toiselle valkoryssän.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

MERRIS! Kelpaako kunnon bileseura?! :D :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MerryLea
Sabrina Duncan

Aina se kelpaa! :) Otetaas nyt parit drinksut tuon Gaymienin piikkiin, tai vähän useammatkin, kun ei se taida olla paikalla valvomassa että paljonko menee... :D
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

TÄYDELLINEN ASENNE! :D Bf ei oikeen uskalla esitellä mua lääkärikaverilleen, joka on über tosikko ja sen muija vasta kuivempi...oon kuulemma liian...eloisa.. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Ihan kohta vapun kautta jo toukokuuhun...siinä on jonkinlaista pikkujuhlan paikkaa. Otan sille pari karpalolonkeroa ja pistän lievästi jalalla koreasti...
http://www.youtube.com/watch?v=YIsBYYxcjio
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
MerryLea
Sabrina Duncan

No hö... Onhan se nyt ainakin sata kertaa parempi vaihtoehto olla liian eloisa kuin jäykkä tylsimys! Onneksi oman äijän kaverit on suurin osa itsekin niin outoja, ettei sen ole mua tarvinnut koskaan hävetä... :D Nyt vähän vielä lisää juomaa, naapurilähtee naapurilähtee jeejeejee! :D
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Joo. Hei kyyppari drinksut jakoon ja heti. Soini maksaa. Ja mä juon nyt kahvia ja syön silakoita Holkerin Harrin kanssa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Perusjytky omaan piikkiin, mä voisin esitellä mut mun tulevan anopin lakimiehille jo nyt.

Joskus otettiin kuppia suht suositun tositv heebon kans, jos lenkkareill ei pääse sisään niin mesta ei oo tarpeeks hyvä meille.

Aika moni mesta ei ollu pelkästään lenkkareista kii.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Täällä alkoi vappu jo tänään joten sen kunniaksi kuohujuomaa eli (tietysti) pullollinen Fresitaa.
Ja heviä: http://www.youtube.com/watch?v=4edMCgaD ... ure=relmfu :D

Kierros kuohuvaa kaikille janoisille. Ja hyvää vappua kaikille näin etukäteen!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Olihan mielenkiintoinen avaus tälle ämäm taipaleelle, Saksan kunniaksi jukesta http://www.youtube.com/watch?v=My0HQ0QkGLQ
Ja tuopillinen olutta vkonlopun kunniaksi, ei auta jäädä kun yhdelle ku ei yhäkään ole varaa palkata ketään tätä huushollia siivoilemaan päivisin!
Hienoa Saksa!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Vastapaistettuja rapeita munkkeja ja kaupan simaa tarjolla kaikille halukkaille :D
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

^Kiitos, jospa puolikkaan munkin ottais. Simat jätän väliin; tuli tänään työpaikalla lasillinen (kohteliaisuudesta) juotua.

Musiikkia: http://www.youtube.com/watch?v=gaZhytCf ... re=related
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Puhuitte munkeista ja minulle tuli mieleen trappistiolut. Chimay Blueta otan siis taas.

Haluan juhlistaa tällä myös sitä että olen löytänyt elämäni T-paidan. Se on musta ja siinä lukee että "paitani muuttuu mustaksi aina kun ajattelen olutta".
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Mariacka kirjoitti:Vastapaistettuja rapeita munkkeja ja kaupan simaa tarjolla kaikille halukkaille :D
Ihanaa kiitos!
Simat ne on täälläkin tehtynä, mutta munkkeja en millään ehtinyt itse paistamaan. No, onneksi kulman takana on kaupungin paras leipomo ja siellä kunnon hillomunkit :D

Mä en täällä alakaan enää notkuilemaan liikoja (toivottavasti). Vapun aion viettää selvinpäin ja muutenkin rakentelen elämänmuutosta jättäen turhan tissuttelun kokonaan. Nyt olen ollut vajaan viikon polttamatta ja toivottavasti tällä kertaa pääsen nikotiiniperkeleestä eroon.

Men klara vappen hela natten kaikille muille iloisille juhlijoille =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Lukittu