Jokelan koulusurmat 7.11.2007
Täällä loistavaa ja informatiivista keskustelua! Mitä tulee Karhu -ryhmän sisäänmeno aikaan, niin se on yksi kaikkein paljastavimmista yksityiskohdista tässä keississä. He eivät tee minuutiakaan turhaa.
Jokelan terrori-isku on ollut hyvin suunniteltu ja tehokkaasti toteutettu.
1. Ammattimaisesti toteutettu "media info boksi" kahdeksan kuukauden ajalta.
2. Koko suomalainen yhteiskunta huomioon ottaen taustaltaan ja maineeltaan täydellisesti valittu tekijä/uhri
3. Paikka ja aika valittu niin, että myös ne vahingnoittavat mahd paljon demokraattisen ja tasa-arvoon pyrkivän yhteiskunnan toimintaa.
2. Koko suomalainen yhteiskunta huomioon ottaen taustaltaan ja maineeltaan täydellisesti valittu tekijä/uhri
3. Paikka ja aika valittu niin, että myös ne vahingnoittavat mahd paljon demokraattisen ja tasa-arvoon pyrkivän yhteiskunnan toimintaa.
Meinaatko että tässä on poliisin salaliittoa?killshot kirjoitti:Täällä loistavaa ja informatiivista keskustelua! Mitä tulee Karhu -ryhmän sisäänmeno aikaan, niin se on yksi kaikkein paljastavimmista yksityiskohdista tässä keississä. He eivät tee minuutiakaan turhaa.
Jos ei ole poliisin salaiitto niin sittenhän niitä kyttiä pitäisi singahdella joka suuntaan ja kovaa. Ja olisi jo muutaman päivän.
Nyt on kyllä pehkut kostuneet. Mietis nyt hiukan.
Poliisin salaliitto? Suomalainen poliisi ei siihen pystyisi. Itse asiassa olen erittäin tyytyväinen suomailaisen poliisin toimintaan tässäkin tapauksessa ja yleensä.
Puhuin terroristien toimintamallista. Joka paistaa tästä läpi, ja jota ehkä (ainakaan suomalainen poliisi julkisuudessa) ei toitota. Kv kylläkin.
Puhuin terroristien toimintamallista. Joka paistaa tästä läpi, ja jota ehkä (ainakaan suomalainen poliisi julkisuudessa) ei toitota. Kv kylläkin.
Globaali ja netin kautta markkinoitu terrorismi on nyt (Jokela) työntänyt yhden piikïn myös Suomeen...
Tällä saitilla asiasta puhutaan, mutta isoin ongelma on, "kytkikö kirkonkylän poliisi vilkun päälle ajoissa vai ei..."
Raid ja hallinta - koska täällä siirrytään nyky-aikaan ja tämän päivän ongelmiin...?
Tällä saitilla asiasta puhutaan, mutta isoin ongelma on, "kytkikö kirkonkylän poliisi vilkun päälle ajoissa vai ei..."
Raid ja hallinta - koska täällä siirrytään nyky-aikaan ja tämän päivän ongelmiin...?
Jannu itse nimitti tekoaan terrorismiksi ja lisäsi vielä että vaikka tapahtuu koulussa niin ei pidä pistää kouluamuskeluksi.killshot kirjoitti:Poliisin salaliitto? Suomalainen poliisi ei siihen pystyisi. Itse asiassa olen erittäin tyytyväinen suomailaisen poliisin toimintaan tässäkin tapauksessa ja yleensä.
No kyllä toi nyt varmaan ainakin jenkeissä menisi terrorismista jos sattuisi jannu edustamaan jotain sopivaa uskontokuntaa.
Etkös sä tuolla jo taannoin floodannut kauheen läjän innostuneissävytteistä lyhyttä viestiä. Ota rauhallisesti. Älä panikoi.
Tyyppihän jo nimitti itseään muistaakseni poliittiseksi terroristiksi?
"Poliittinen terrorismi hyökkää yleensä vallitsevaa yhteiskuntajärjestystä vastaan, pyrkien korvaamaan sen oman näkemyksen mukaisella järjestelmällä" (wikipedia)
Auvinen ainakin halusi kovasti tekoon terrorismin piirteitä ja idealismin paloa, sikäli epäonnistunut suoritus että ainoat kannattajat tai vaikuttajat henkilön julistamassa "aattessa" oli tekijä itse ja hänen kieroutunut ajatusmaailmansa. Väkisin lietsottu viha...joka sekin purkautui täysin viattomiin ihmisiin edesauttamatta mitään tai kenenkään päämääriä, joten teko oli täysin hyödytön ja turha katsoi sitä miltä kantilta tahansa.
Elämäänsä kyllästynyt teini joka haki teolleen oikeutusta ja ihailua muiden silmissä.
Aika sama vaikka tekijän motiivi olisi olut "koira joka puhui demonien äänellä" tai "epäonninen rakkaus" lopputulos täysin sama typerä, typerä teko joka kohdistu täysin syyttömiin sivullisiin onnettomin seurauksin.
Lisää ihania ihmistaimia itää internetin ihmeellisessä maailmassa sekä siellä toivottavasti jo nukkumassa ja toiset yhtä mieleltään sairaat lannoittavat ja vaalivat kasvualustaa...rakkautta ja substraalia saatana.
lainaus keskustelu palstalta: spreekillers.org
"Poliittinen terrorismi hyökkää yleensä vallitsevaa yhteiskuntajärjestystä vastaan, pyrkien korvaamaan sen oman näkemyksen mukaisella järjestelmällä" (wikipedia)
Auvinen ainakin halusi kovasti tekoon terrorismin piirteitä ja idealismin paloa, sikäli epäonnistunut suoritus että ainoat kannattajat tai vaikuttajat henkilön julistamassa "aattessa" oli tekijä itse ja hänen kieroutunut ajatusmaailmansa. Väkisin lietsottu viha...joka sekin purkautui täysin viattomiin ihmisiin edesauttamatta mitään tai kenenkään päämääriä, joten teko oli täysin hyödytön ja turha katsoi sitä miltä kantilta tahansa.
Elämäänsä kyllästynyt teini joka haki teolleen oikeutusta ja ihailua muiden silmissä.
Aika sama vaikka tekijän motiivi olisi olut "koira joka puhui demonien äänellä" tai "epäonninen rakkaus" lopputulos täysin sama typerä, typerä teko joka kohdistu täysin syyttömiin sivullisiin onnettomin seurauksin.
Lisää ihania ihmistaimia itää internetin ihmeellisessä maailmassa sekä siellä toivottavasti jo nukkumassa ja toiset yhtä mieleltään sairaat lannoittavat ja vaalivat kasvualustaa...rakkautta ja substraalia saatana.
lainaus keskustelu palstalta: spreekillers.org
TragicOne kirjoitti:I am disappointed really. 8 kills is powerful weak. I could go into any room at my college and kill that many people.
(votanee tulkita hieman jo yllytykseksi)fuckhead kirjoitti:Please do thatdon't just brag... faggot
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Meinaat että sivut ovat avattu tätä keissiä varten? Toki voi olla mahdollista mutta epäilen suuresti. Ihme väittämiä sinulla kyllä on, jotenkin nyt ei mene minun kaaliin tämä kansainvälinen terrorismi tässä tapauksessa. Vai onko se sitten sellaista kun on "tyttö"ystävä netin kautta tanskasta? sekä on keskustellut aihepiiristä kansainvälisillä saiteilla?killshot kirjoitti:Koska tämä saitti avattiin?
Oliko lähes samaan aikaan, kun Jokelan terrori-iskun nettikampanja alkoi- viime keväänä?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Ok.supernova kirjoitti: Sori. Unohtui yksi olennainen sana. Eli se että alaikäinen saisi mun puolesta pysyä ilma-aseissa.
Ja practikal-tyyppiset ynnä muut vastaavat ammunnat eivät mielestäni kuulu alaikäiselle. Eikä ainakaan ne aseet joilla sitä harrastetaan.
Ja samaa mieltä olen muuten kaikista reserviläisten siviilirynkyistä. Ei niitä tarvita mihinkään. Ja niissä porukoissa on kokemukseni mukaan niin paljon ajatusmaailmaltaan kieroutuneita että jo sillä perusteella nää puoliautomaatti-rynnärit voisi kieltää.
Niitä ammuntoja mitä niissä piireissä ammutaan voidaan harrastaa ihan hyvin jollain muulla kuin 30 patruunan lippaalla varustetulla aseella.
Enkä minä ole vastaan fiksua ampumaurheilua.
Mitä alaikäisten practicaliin tulee, tiedän yhden kaverin, joka aloitti alaikäisenä ja on nykyisin yksi parhaista. Siinä mielessä practical on tosiaan hyvin turvallinen, että sitä ei kerta kaikkiaan voi harrastaa yksin.
En kovin hyvin tunne SRA:n puolta, mutta elinvoimainen reserviläistoiminta on maamme historian huomioon ottaen mielestäni yhteiskunnan etu, ei haittatekijä. Toki asenteiden pitäisi olla kunnossa.
Every ship must sail a world.
No niinpä tuollakin oli jo lauma suomalaisia pässejä palvoskelemassa Auvisen tekoa ja "keräämässä suomalaisille maailmanmainetta". Voihan kettu. Mutta hedelmistään kai kansa tunnetaan ja niin pois päin.EuroJR kirjoitti:En olisi halunnut edes postata tätä seuraavaa linkkiä, mutta jos kerran Katrinan ihan asiallisille kirjoituksille piti jeesustella niin tässä olisi sille kansalle ihan aiheesta pällisteltävää
http://spreekillers.org/forums/index.php
Katsokaas etusivun "viesti"
Huom! Varoitus. Kaikki te, joita tämä tapaus on oikeasti koskettanut, älkää menkö linkin sivuille, pahoitatte vain mielenne.
Katrinan alias VoDKan kirjoitukset ovat olleet erittäin hyviä ja asiallisia, ja kaikille tiedoksi, ettei ainakaan minulla ole ollut mitään häntä vastaan. Mutta tällaiset vasta vähän aikaa sitten tapahtuneet teot, joissa niinsanoakseni pöly ei ole vielä ehtinyt laskeutua, eikä maailma ympärillä muuttua, vetävät puoleensa kaikenkarvaisia faneja. Nimimerkki Katsan kanssa jo otinkin pultit, kun mielestäni hänen ihailunsa oli turhan provosoivaa.
Every ship must sail a world.
Tuen aika pitkälle ABC:nnäkemystä mitä tulee ase asiaan.
Btw Jos Jokelaa ja Columbinea vertaa, niin poliisin toimet Jokelassa pieksee columbinen toimet 100-0
Ampuminen alkoi klo 11.19
Poliisi paikalla klo 11.24 (ampui välittömästi kohti ammuskelijoita)
Poliisi ampui useampaan otteeseen laukauksia rakennuksen ulkopuolelta sisään kouluun
2 swat ryhmää sisään klo 13.09 tällöin aloitettiin vasta evakuointi/ensiapu sisätiloissa.
Poliisi saapuu kirjastoon (jossa ampujat kuolleena) klo 15.22
klo 16.30 ilmoitus "koulun sisätilat varmistettu" (kuitenkin myöhemmin löytyy vielä räjähteitä)
vielä klo 22.45 räjähtää pommi parkkialueella.
Katsokaa muutenkin videoita ulkoa, poliisi osoittaa aseella koulusta pakenevia ja käskyttää juoksemaan kädet ylhäällä.
paikalle saapuneita vanhempia käskytetään maahan ja osoitetaan aseella
Ympäristön eristäminen on täysin kontrolloimatonta vanhempia juoksee lapsiaan vastaan ovelle, amuskelu käynnissä kokoajan.
HUOM, suurin osa uhreista ammutaan sen jälkeen kun poliisi on tullut paikalle useiden yksiköiden voimin, eikä sisälle kouluun edes yritetä.
Btw Jos Jokelaa ja Columbinea vertaa, niin poliisin toimet Jokelassa pieksee columbinen toimet 100-0
Ampuminen alkoi klo 11.19
Poliisi paikalla klo 11.24 (ampui välittömästi kohti ammuskelijoita)
Poliisi ampui useampaan otteeseen laukauksia rakennuksen ulkopuolelta sisään kouluun
2 swat ryhmää sisään klo 13.09 tällöin aloitettiin vasta evakuointi/ensiapu sisätiloissa.
Poliisi saapuu kirjastoon (jossa ampujat kuolleena) klo 15.22
klo 16.30 ilmoitus "koulun sisätilat varmistettu" (kuitenkin myöhemmin löytyy vielä räjähteitä)
vielä klo 22.45 räjähtää pommi parkkialueella.
Katsokaa muutenkin videoita ulkoa, poliisi osoittaa aseella koulusta pakenevia ja käskyttää juoksemaan kädet ylhäällä.
paikalle saapuneita vanhempia käskytetään maahan ja osoitetaan aseella
Ympäristön eristäminen on täysin kontrolloimatonta vanhempia juoksee lapsiaan vastaan ovelle, amuskelu käynnissä kokoajan.
HUOM, suurin osa uhreista ammutaan sen jälkeen kun poliisi on tullut paikalle useiden yksiköiden voimin, eikä sisälle kouluun edes yritetä.
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
supernova kirjoitti: Sori. Unohtui yksi olennainen sana. Eli se että alaikäinen saisi mun puolesta pysyä ilma-aseissa.
Ja practikal-tyyppiset ynnä muut vastaavat ammunnat eivät mielestäni kuulu alaikäiselle. Eikä ainakaan ne aseet joilla sitä harrastetaan.
Ja samaa mieltä olen muuten kaikista reserviläisten siviilirynkyistä. Ei niitä tarvita mihinkään. Ja niissä porukoissa on kokemukseni mukaan niin paljon ajatusmaailmaltaan kieroutuneita että jo sillä perusteella nää puoliautomaatti-rynnärit voisi kieltää.
Niitä ammuntoja mitä niissä piireissä ammutaan voidaan harrastaa ihan hyvin jollain muulla kuin 30 patruunan lippaalla varustetulla aseella.
Enkä minä ole vastaan fiksua ampumaurheilua.
Nyt kysyisinkin että mitä ovat "reserviläisten siviilirynkyt"?
Supernova, tiedätkö mikä on puoliautomaattiase?
Ja sitäpaitsi 30 patruunan lippaat kuuluvat lähinnä sarjatulta ampuviin aseisiin, esimerkiksi RK-62. Tai Kalashnikov.
Tottakai saa vaikka nälkävuoden mittaisen lippaan aseeseen Glock 18, mutta siitä voidaan olla montaa mieltä että mitä kukaan tekee 1/5 metrin mittaisella ja sarjatulta ampuvalla käsiaseella yhtään mitään. No onhan se hauskaa täräyttää mökin pihassa oleva meloni atomeiksi, mutta kuitenkin.
Taidan ottaa kaljan, jääkaapissa näköjään on.
Öh mikähän se pointti nyt oli.. No mutta en ole minäkään ampumaurheilua vastaan.
Vähän humalassa olen.