Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Anteeksi, cicero, mutta minä luulin, että me spekuloidaan!
Alethes doksa meta logu
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

cicero kirjoitti:no pistäisikö sirpa sitten linkkiä tuosta muratin alibin murenemisesta? että nähdään kuink aasiallisesta lähteestä tieto on kotoisin?. En pyytäisi muuten, mutta mollaat täällä muita ja muiden tietoja siihen malliin että varmaan sinulla itselläsi on sitten todella hyvät lähteet j alinkit?
:lol: :lol: Päivänpiristys kaikkine" kirotusvirneeneen",ei kai tässä ihan Thaimaasta olla etsimässä lähteitä
Totuus on tarua ihmeellisempää
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

höh, mulle tätä tapahtuu hela tiden :oops:

siis ihan lähempääkin löydetty linkki kelpaa...onko jollain?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sirpa

Minä annan heti yhden hyvän linkin, kun cicero antaa linkin McCannien PR-miehen tekemiin kiristämisyrityksiin.
Alethes doksa meta logu
cicero
Michael Knight

ou...linkkiä ei siis löydy? ok ei se mitään.

hakisitko sitten sen viestin jossa sanon että mitchell kiristää? Auttaisi minua kovasti löytämään sen linkin kun tietäisin mille päiväälle sen olen kirjoittanut. Linkkinä mitä luultavammin daily mailin kertomus siltä päivältä...muistan kyllä jutun mutta päivämäärää en muista...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sirpa

Mutta, entä jos lause kuuluukin näin?

Minä annan heti yhden hyvän linkin, kun cicero antaa linkin McCannien PR-miehen kiristämisyrityksiin.
Alethes doksa meta logu
cicero
Michael Knight

siis etkö löytänyt sellaista tekemääni viestiäkään? perin kummallista....
Sirpa

Minusta alkaa tuntua perin kummalliselta myös, jos täytyy alkaa linkittää täällä keskusteleville jo Madeleine-ketjuakin.
Alethes doksa meta logu
cicero
Michael Knight

Sirpa kirjoitti:Minusta alkaa tuntua perin kummalliselta myös, jos täytyy alkaa linkittää täällä keskusteleville jo Madeleine-ketjuakin.
minusta tuntuu hyvin kummalliselta että mihinkään mitä kirjoitat ei löydy linkkiä....tai muutakaan....
Sirpa

Niin minustakin.
Alethes doksa meta logu
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801 ... 9_ul.shtml

Lehtiväite:
Muratin tyttöystävästä Maddy-epäilty
7.1.2008 13:40

Daily Mailin mukaan poliisi tutkii nyt Muratin tyttöystävän alibin pitävyyttä.

Portugalilaisen 24 Horas -lehden mukaan Portugalin poliisi on nimennyt Robert Muratin saksalaissyntyisen tyttöystävän Michaela Walczuchin jo marraskuussa epäillyksi Maddyn katoamiseen.

Portugalin poliisi kiisti myöhemmin lehden väitteet.

Walczuch on jo neljäs epäillyksi julistettu henkilö Maddyn vanhempien Gerry ja Kate McCannin sekä Robert Muratin lisäksi.

Daily Mailin mukaan poliisi tutkii nyt Muratin tyttöystävän alibin pitävyyttä.

Walczuch on kertonut poliisille olleensa Jehovan todistajien kokouksessa Maddyn katoamisyönä Lagosissa noin runsaan seitsemän kilometrin päässä Praia da Luzista.

Walczuchin alibi on kuitenkin kyseenalainen, sillä erään Jehovan todistajiin kuuluvan henkilön mukaan Walczuch olisi lopettanut käyntinsä kokouksissa jo useita kuukausia aiemmin.
cicero
Michael Knight

tuo muratin tyttöystävä ei ole koko jutun aikana ollut virallisesti epäilty....poliisi on systemaattisesti kieltänyt sen joka kerta erittäin selvästi kun juttu on tullut daily mailin sivuille (noin kerran kuukaudessa...)
Viimeksi muokannut cicero, Ma Tammi 07, 2008 4:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Ja vielä toinen uutinen Madeleinen katoamisesta:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801 ... 2_ul.shtml

Ystävä valehteli Muratin alibista
7.1.2008 11:54

Oliko Robert Murat baarissa vai kotona Maddyn katoamisiltana.

Brittiläisen The Sun -lehden Muratin ystävä on Sunin mukaan valehdellut poliisille Muratin istuneen baarissa Maddyn katoamisiltana.

Murat itse on kertonut poliisille olleensa kotona äitinsä kanssa. Portugalin poliisi paljasti eilen Muratin ristiriitaiset alibi.

- Muratin ystävä yllättyi ja yritti puolustaa Robertia, Muratin asianajaja selitti.

Tieto Muratin ristiriitaisista alibeista tulee samaan aikaan kun ainakin yhdeksän silminnäkijää on väittänyt nähneensä Muratin tai tämän näköisen miehen McCannien Praia da Luzin loma-asunnon lähettyvillä.

Brittilehtien tietojen mukaan McCannien Praia da Luzin loma-asunnon ulkopuolella olisi nähty myös outo hiippari vain muutama päivä ennen Maddyn katoamista.
cicero
Michael Knight

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770

jaaha, tuossa linkissä ensimmäistä kertaa mun mielestä tämän jutun kaksoisolennot...todella hätkähdyttävää :shock:

Siis moni on varmaan nähnyt paynen ja kun hänen kuvaans aei muuten ole tabloideissa näkynyt niin ovat ajateleet että kyseessä oli varmaan murat...
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:ou...linkkiä ei siis löydy? ok ei se mitään.

hakisitko sitten sen viestin jossa sanon että mitchell kiristää? Auttaisi minua kovasti löytämään sen linkin kun tietäisin mille päiväälle sen olen kirjoittanut. Linkkinä mitä luultavammin daily mailin kertomus siltä päivältä...muistan kyllä jutun mutta päivämäärää en muista...
Sirpa saattaa viitata tähän mielenkiintoiseen tekstiin, josta itsekin tiedustelin aikoinaan lisätietoja:
mitchellillä on aika iso valta tuolla toimittaja-maailmassa. Hänne kanssaan ei briteissä kannata ruveta mittelemään eli kaikenlasiet varoitukset on syytä ottaa tosissaan. ei sillä väliä vaikka se olisikin suoranaista kiristystä. näyttö kun jää aina puuttumaan...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Lukittu