Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
aivoriihi
David Starsky

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Ilta-Sanomissa ilman maksumuuria:

https://www.is.fi/viihde/art-2000010797078.html

Viihde
IL: Viime vuonna kadonnut Iida ”Ibi Love” Lukander paljastaa, mitä oikeasti tapahtui

Ibi Love -nimellä tunnettu Iida Lukander katosi kesällä 2023. Nyt hän kertoo IL:lle tapahtumien taustoista.

30.10. 11:30

Viime vuonna uutisoitiin Idols-ohjelmasta tunnetun Iida Lukanderin, taiteilijanimeltään Ibi Love, katoamisesta. Nyt Lukander kertoo Iltalehdessä, mitä todella tapahtui.

Lukander kertoo haastattelussa, että katoamisesta noussut uutisointi tuntui nöyryyttävältä. Hän kertoo lähteneensä lomalle Eurooppaan, koska tarvitsi irtiottoa stressaavasta arjesta.

– Olen elänyt yli kymmenen vuotta rauhallista elämää, pois mediasekoiluista. Ja sitten, kun lähden treenileirille, tämä kaikki pamahtaa käyntiin, Lukander sanoo IL:lle.

Iltalehden mukaan Lukander oli tietämätön siitä, että hänen etsinnöistään oli tullut suuri uutinen kotimaassa. Vasta puhelu äidin kanssa paljasti totuuden.

Viime vuoden elokuussa IL ja HS kertoivat, että Lukanderin tavaroita oli löytynyt Tønderin kaupungin läheisyydestä. Kaupunki sijaitsee lähellä Tanskan ja Saksan rajaa.

Lukander selventää Iltalehdelle, että hän liftasi rekan kyytiin, mutta hänelle tuli kuskin kanssa erimielisyyksiä ja hän poistui. Lukanderin tavaroita, puhelin mukaan lukien, jäi autoon ja kuski heitti ne pois.
Ilta-Sanomat kertoi, että vuoden 2023 elokuussa Länsi-Uudenmaan poliisi pyysi havaintoja Lukanderista, koska lähiomaiset eivät olleet tavoittaneet häntä heinäkuun alun jälkeen. Lukander oli nähty edellisen kerran Tanskassa.

Etsintöihin osallistui myös Tanskan poliisi. Tanskan poliisi tiedotti, että nainen oli nähty 7. heinäkuuta Tønderin alueella sijaitsevassa McDonald’s-ravintolassa. Hänet ilmoitettiin kadonneeksi 19. heinäkuuta.

Lukander löydettiin viime maaliskuussa.

----

Loput löytyy linkistä: https://www.is.fi/viihde/art-2000010797078.html
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Koska Iidan juttua on ollut muissakin lehdissä, joka on kopio maksumuurijutusta olettaisin. Tämänhän huomaisit itsekin lukemalla, joten en ihan ymmärrä sun viestiä. Halusit vaan haukkua Iida.

Minusta noin ei "oikeasti tapahtunut" ja Iida ei kerro koko totuutta vaan esittää tässä jotain uhria, vaikka aiheutti tilanteen ihan tahallaan.

Ja Iltalehti soitti minulle ja laitoin ne tahallaan Iidan kotiin käymään, että Iida joutuisi kohtaamaan sen mitä aiheutti. Lopputulos nyt ei ainakaan vastuun ottamiselta silti vaikuta.

Ja hörhölle Jaanalle tiedoksi : Saan Kelasta itse asiassa lähemmäs 2100e kk ja vielä kaikki taksit ne maksaa päälle valtion taksikortilla, Helsingin Kaupunki mun 10 000e lääkkeet.

Sua ärsyttää Jaana ihan kaikki sen huomaan. Käy siellä töissä niin mä voin hengata.

Ja sori meidän perhe on maksanut nää hilut valtiolle jo aikoja sitten etukäteen. Niillä meidän rahoilla tuhansia juoppoja elätetty, eipä yhtään nolota joskus ottaa itsekin jotain vastaan.

Iida ei osaa hakea tukea eikä siihen ryhdy vaikka olen ehdottanut useasti "tukipakettia" jolla saisin tytölle pysyvät, ikuiset humputtelurahat jotka sinä maksaisit mikäli edes töissä kuljet.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Wildchild: Ja miksi sinä valehtelet Iidasta kun tiedät varsin hyvin että Iida oli treenaamassa ja maalaamassa eikä missään radalla. Tää sun tyyli on vaan niin hupaisaa kun sun katkeruuden voi oikein maistaa kun lukee sun juttuja.

Kaikki tietää kenelle meistä ei mene hyvin. Olet itsesi vanki ja se vasta pelottavaa onkin.

Itse varmasti pidät itseäsi erinomaisena jne. mutta tosiasiassa olet painajainen.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Bassetiini kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 4:00 am Wildchild: Ja miksi sinä valehtelet Iidasta kun tiedät varsin hyvin että Iida oli treenaamassa ja maalaamassa eikä missään radalla. Tää sun tyyli on vaan niin hupaisaa kun sun katkeruuden voi oikein maistaa kun lukee sun juttuja.

Kaikki tietää kenelle meistä ei mene hyvin. Olet itsesi vanki ja se vasta pelottavaa onkin.

Itse varmasti pidät itseäsi erinomaisena jne. mutta tosiasiassa olet painajainen.
Vaikka sinä voit tota "idolstähteä" vainota ja lähettä jotain roskalehden kesähessuja sen ovelle kyselemään irtiotosta niin aivan turha tulla mulle sanomaan mitä tiedän tai en tiedä.

Onko toi "Treenaamassa ja maalaamassa" eli ryyppäämässä ja harrastamassa irtosuhteita teidän joku salakoodi?

Sen kyllä voin kertoa että hyvin ei mulla mene, viikottain saa lukea jostain "mukajulkkiksista" ja "sometähdistä" kun on käyty kaupassa, kampaajalla tai "kerrotaan totuus vaijetusta aiheesta".

En nyt erinomaisena itseäni pidä vaan olen reilusti keskiarvon yläpuolella ja kiitos siitä kuuluu Sinulle, suvullesi, näille "tositv ja somejulkkiksille" ja maahan roudattavilla työvoimapulan paikkaajilta.

Nämä nykyajan somehuorat vois perustaa oman salaseuran ja lopettaa jokaisen tekemisensä ilmoittamisen lehdistölle. Tekisivät vaan niitä tiktokhaasteita missä hypitään korkealta, leikitään kotitekoisilla pommeilla tai juodaan ranskanleivän läpi suodatettua lasolia.

Ja tohon hyvinmenemiseen voin kertoa että ihan kivasti menee toistaseksi. On oma koti, koulussa menee hyvin, pystyn maksamaan oman elämisen ja on harrastuksia.

En ole katkera eikä mun tarvitse päteä jollain kelan kahden tonnin rahoilla jotka "isäpappa on maksanut" etukäteen. Mun ei tarvitse käyttää kymppitonnia muiden masseja mielialalääkkeisiin kuukaudessa vaan perusburanalla mennään.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Wildchild79 kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 5:33 amMun ei tarvitse käyttää kymppitonnia muiden masseja mielialalääkkeisiin kuukaudessa vaan perusburanalla mennään.
Jep tää on kyllä ihme asia kehuskella. 😆
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mitkähän vitun mielialalääkkeet maksaa kymppidonan kuussa? Entä kuka vittu saa Kelalta yli 2000€?

Ihan mätäkuun juttuja tuollaiset.
Tontta82
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

Missä Ibi love tällä hetkellä menee?.
Vastaa Viestiin