Sirpa
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Re: Sirpa
Hei Sirpa, tarjootkos Jussille kahveet, jos hovi vapauttaa Annelin?
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Sirpan päiväkäsky:
Ja sassiin kaikki lopettaa nyt just hourailunsa ja palaa takaisin maanpinnalle. Kaikki Suomen virkamiehet - myös asiakaspalvelussa olevat - ymmärtävät, että he nauttivansa palkkansa kansan palvelemisesta ja hoitavat työnsä niin, että myös kaikissa toimissa etusijalla on Suomen kansan etu. Tämä koskee ennen kaikkea poliitikkoja, mutta myös liike-elämän edustajia, sekä jokaista meistä kaikissa toimissamme. Meidän elämämme syntyy jokapäiväisestä kanssakäymisestä - ei ideologioista, utopioista tai Sinisistä kirjoista.
Ja sassiin kaikki lopettaa nyt just hourailunsa ja palaa takaisin maanpinnalle. Kaikki Suomen virkamiehet - myös asiakaspalvelussa olevat - ymmärtävät, että he nauttivansa palkkansa kansan palvelemisesta ja hoitavat työnsä niin, että myös kaikissa toimissa etusijalla on Suomen kansan etu. Tämä koskee ennen kaikkea poliitikkoja, mutta myös liike-elämän edustajia, sekä jokaista meistä kaikissa toimissamme. Meidän elämämme syntyy jokapäiväisestä kanssakäymisestä - ei ideologioista, utopioista tai Sinisistä kirjoista.
Alethes doksa meta logu
No, voi hitsi. Olisin halunnut kysyä Sirpalta yhtä raamattuaiheista kysymystä, mutta se saikin taas tuhmuuttaan bannia kokonaiseksi kuukaudeksi. Tai no - nyt heräsi vielä jatkokysymyskin, mutta jos en esitäkään sitä tässä ja nyt vaan vasta seuraavassa kuussa. Saa kai tämän jättää tähän lepäämään vähän niin kuin kirjanmerkiksi??
-
huippumies
- Roger Murtaugh
No voih, just kun oltiin Sipen kanssa edes hetken samalla aaltopituudella. Piti itsekin käydä tuomioistuimessa katsomassa, joudunko itsekin jalkapuuhun. Mutta uskon asiat ei sentään tainneet olla syynäVeristi kirjoitti:No, voi hitsi. Olisin halunnut kysyä Sirpalta yhtä raamattuaiheista kysymystä, mutta se saikin taas tuhmuuttaan bannia kokonaiseksi kuukaudeksi. Tai no - nyt heräsi vielä jatkokysymyskin, mutta jos en esitäkään sitä tässä ja nyt vaan vasta seuraavassa kuussa. Saa kai tämän jättää tähän lepäämään vähän niin kuin kirjanmerkiksi??
Kuukausi ilman Sirpan loppumattomia jokelluksia Ulvilassa! Onnen päivät!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Kertoo vara-Sirpa.Veristi kirjoitti:Sirpalle kaikkea hyvää näin Einsteinin syntymäpäivänä! Täällä odottelen sinua kuin joulua konsanaan, ei enää pitkä aika! Riemurinnoin... relaa siihen saakka!
No, sittenpä meillä onkin täällä kaksi suunnatonta talenttia... Jos minut ja Sirpan istuttaa sohvalle vierekkäin, niin ihan varmasti joku voi luulla meitä samanmunaisiksi kaksosiksi, joo-o. Retale oot, CSI! Vaan on sitä pahempiakin asioita joita voisin tehdä kuin haikailla Sirpan perään. Mutta en vaan kerro mitä, jottet muutu punaiseksi.
Vaikuttaako Sirpa(le) nykyään Murossa vai kuvittelenko vain? 
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Mukavaa, että Minfon ylläpito tarjoaa Sirpalle tasaisin väliajoin hermolomaa. Täytyyhän vanhan rouvan saada lepuuttaa hermojaan!
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
No niin, paljonko pannaan vetoja? Sille, kuinka pitkä aika Sirpan seuraavan bannin alkuun menee siitä, kun palaa takaisin?Nätti_Jussi kirjoitti:Mukavaa, että Minfon ylläpito tarjoaa Sirpalle tasaisin väliajoin hermolomaa. Täytyyhän vanhan rouvan saada lepuuttaa hermojaan!
Ehdotan, että ylläpito lähettää Sirpan mielentilatutkimukseen. Ei syyntakeettomia saa kopittaa vaan heidät pitää pakkohoitaa!