annaanna kirjoitti:
Onneksi Kuolemannaakka on antanut itsestään kuulua, olin jo aivan huolissani hänestä, kun ei perhana soikoon edes Niinan blogiin ollut mitään viestiä laittanut. Ei noin saa tehdä!
Kuolemannaakka, mitkä fiilikset?
Mulla on fiilikset ollut katossa, Sarpin sammakkoleivokset ystävättären kanssa välittömän vapautuksen kunniaksi. Sunnuntailounasta ravintolassa. Suurinpiirtein salillinen ihmisiä taitaa tietää nyt Annelin syyttömäksi

. Opettelen ensitöikseni ensi vuonna hillittyä käytöstä. Pikkuhiljaa lopettelen soittamisen ja tekstaamisen asiasta ihmisille. Yhden pariskunnan määräsin elokuviin katsomaan dokumenttia, eivät kuulemma olleet menneet, mutta lepyttelivät kertomalla ostaneensa lehden dokun saadakseen.
Saamattomuuttamme emme järjestäneet kovanluokan rähinää nitten tuulesta temmattujen banniesi vuoksi, mutta kovasti yritimme asiaa tiettäväksi tehdä.
Eli toimimme kaavamaisesti ja samalla tavalla kuin yleensäkin toimimme näissä oikeusmurhatapauksissa.

. Täytyy jotain muuta keksiä.
Mulla on itse asiassa ollut ihan sysimusta vitutus tän tuomion jälkeen. Tietysti hienoa, että vapautettiin, mutta käytännössähän Auer tuomittiin kuitenkin ja hänen maineensa on ihan virallisella taholla mustattu. Että syyllinen, mutta oli pakko vapauttaa, kun ALKUTUTKINTA KÄMMÄSI, sori.
Radiossakin tuli ihan suoraan uutisissa, että esitutkinnan virheitä ei saa käyttää syytettyä vastaan, joten Auer oli pakko vapauttaa. Syyttäjä sanoo, että tuomio on väärä ja poliisi sanoo, ettei tätä nyt tartte tämän enempää tutkia.
Mediassa ei käsitellä syyttömyyttä todistavia asioita lainkaan, ja asiasta on leivottu sitä samaa eipäs-juupas -mielipidekeskustelua. Edes hovin perusteluja ei lueta, vaan jankutetaan, ettei todisteet riittäneet. Todisteita EI OLLUT, siinä on iso ero. Mikään tekninen tutkimus ei liittänyt Aueria murhaan millään lailla. Tämä on täysin tyhjästä keitetty ja pelkillä valheilla ylläpidetty juttu. Tässä on huijattu kansalaisia monta vuotta, ja se mua eniten vituttaa. Suurin osa ihmisistä ajelehtii ihan ulkopuolisten voimien armoilla. Heillä ei ole näköjään minkäänlaista kykyä itsenäiseen ajatteluun. Ja kauhea julmuus, se mua ahdistaa kaikista eniten.
Länsi-Suomi -lehdessä oli sivun juttu, joss kuva murhaveitsestä ja alla lukee, että "Surma-ase kuului talouteen". Sillä lailla. Sitten ihmiset naureskelee, että on meillä hieno huppumies, kun on Annelin keittiöstä hakenut aseenkin ennen puukotusta.
Eikä mitään voi vastaan sanoa, koska virallinen tieto on se, mikä lehdessä lukee. Iltasanomissa sama toimittaja tekee aina samoja faktavirheitä sisältäviä listauksiaan. Kertoo "yhdestä selkeästä kengänjäljestä, jota ei voitu osoittaa lavastukseksi" ja kansa nauraa että hehheh, huppiksella oli vaan yks jalka ja siitä se ponnisti ulos jättäen yhden kengänjäljen... Näitä saa sittne vuosikausia täällä lukea.
Nää on ihan tahallista mustamaalaamista.
Hovin tuomion perusteet oli melkoisen hyvät, vaikka ei siellä nyt kaikkea vieläkään tajuttu oltu. Potenssiin kymmenen parempi kuitenkin kuin käräjien apukouluräpellys.
Mut juu. En ole kovin iloinen edelleenkään. Jos se lsh saadaan kaadettua, niin sitten ehkä pikkuhiljaa...
Ja banneista on tulossa oikein eepos tässä lähipäivinä....oli aikaa kirjoitella.
EDIT: näköjään Bergin blogissa on juttua samasta asiasta.