Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Näinkö pian jo tuli Tuplallakin ikävä?

I must try to oblige.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Officer Crabtree kirjoitti:Näinkö pian jo tuli Tuplallakin ikävä?

I must try to oblige.
:oops: :oops: ei tässä varsinaisesti tottelevaisuutta peräänkuulutettu :oops: :oops: :oops: ,
koittaisit pikemminkin päästää vapaaksi sisältäsi sen pienen tuhmapojan, joka ei elämöi mursuviiksillään. Tai kiihotu helmasynneistä. Kun sentään pääsimme eroon siitä villistä ja seksuaalisesti vapautuneesta rantiksesta, et toista samanmoista en kuitenkaan peräänkuuluta.
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Yrittäkääs nyt rauhoittua. Minkäs minä appealilleni mahdan. Tai onhan tässä tietenkin pelko siitä että sittenkin Tupla sotket minut johonkuhun toiseen. Mikä raastava triangelidraama tästä vielä kehkeytyykään?
Dixi.

annaanna

Officer Crabtree kirjoitti:Yrittäkääs nyt rauhoittua. Minkäs minä appealilleni mahdan. Tai onhan tässä tietenkin pelko siitä että sittenkin Tupla sotket minut johonkuhun toiseen. Mikä raastava triangelidraama tästä vielä kehkeytyykään?
Triangeli? Olen kuullut käsirautojen käytöstä ja tottelevista pojista, mutta ne on jäänyt ihan vaan kuulopuheitten varaan. Kuulopuheitakaan en kyllä triangelin käytöstä ole kuullut. Varmaan joku tuhmapoikien erikoisuus, triangeliadraamailu. Ei välttämättä tästä tarvitse avautua, mutta jos ei muu sytytä, niin menköön tämäkin aihe siinä tapauksessa. Jotenkin tuo kipsisisi täytyy rikkoa.

Että minä joskus erehtyisin, sotkisin jonkun johonkuhun? Liian hätäisesti päättelisin jonkun nikin tehtailleen jälleen yhden uuden valehenkilöllisyyden. Jaa-a. Onhan se mahdollista :wink:, ihminen se minäkin vain olen.

En minä avatarkuviin kuvitelmiani perusta, muistat kyllä mistä oletan sut narauttaneeni. Muun muassa. Objektiivinen, veneen keikuttamista kavahtava tarkastaja/tarkkailija/järjestyksenylläpitäjä. Sinä se olet avattaresi ja nikkinimesi valinnut.
Kunhan koitan jostakin narusta nykiä, jotta saatasiin sut sieltä kuorestasi ulos.

Ei tässä montaa nyöriä ole tarjolla joista nykiä.
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

AHAHAHAHAHAAHAAA! *huutonaurua*

annaanna on hyvä ja keksii oman pilkkanimens, lanseeraamani #housu on vain sinua varten, ettäs tiedät.
annaanna

Frankie kirjoitti:AHAHAHAHAHAAHAAA! *huutonaurua*

annaanna on hyvä ja keksii oman pilkkanimens, lanseeraamani #housu on vain sinua varten, ettäs tiedät.
Hyvähän se annaanna on, samaa mieltä.
Erimieltä kyllä olen housusta.

A. Mikä B-luokan mies minä olen :o ?

B. Sana löytyy Urbaanisanakirjasta, on löytynyt jo vuodesta 2013;

housu

B-luokan mies. Yleensä vahvasti kumppaninsa tossun alla.

Näitkö sen Roosan jätkän? V*ttu mikä HOUSU!
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Nämä lasten kertomukset näyttävät olevan herkkä ja kii....attava aihe annelisteilla.

Toinen toisiaan tuuppivat ja toruvat - että etkö nyt sisso ymmärrä ku nihli sanoo jotta....

Toivottavasti tuuppivat toinen toisiaan eikä l ....
t. awa
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

^awa se tuuppii itseään kalanpäillä. Siksi "se" haiseekin siltä itteltään 8)

awa on vanha erakoitunut vanhapiikamummo, joka on nyt näköjään vaihtanut aihetta kun kukaan ei enää jaksa kanssaan inttää bodomista. Sekopäinen akka ja pikkuorava :mrgreen:
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

peltirumpu kirjoitti:^awa se tuuppii itseään kalanpäillä. Siksi "se" haiseekin siltä itteltään 8)

awa on vanha erakoitunut vanhapiikamummo, joka on nyt näköjään vaihtanut aihetta kun kukaan ei enää jaksa kanssaan inttää bodomista. Sekopäinen akka ja pikkuorava :mrgreen:
Te annelistit olettte mun silmissäni päivä päivältä enemmän pohjasakkaa, joiden argumentit ovat pelkkää toista mielipidettä olevien lokaamista. Sinäkin peltirumpu varmaan oikeasti tiedät mm. nimimerkin awa sukupuolen ja iän. Jos samaan mennään, niin et sitten itse ole tuhkamunan omistava äijä, joka ei ole koskaan naista saanut?
Säälittävää. Auer on vapautettu murhatuomiosta, mutta peloissanne ilmeisesti jatkatte vatkaamista, kun on se mahdollisuus olemassa, että tuomio tuleekin? Minulle toi osoittaa sitä, etteivät annelistitkaan ole täysin varmoja syyttömyydestä.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Terveiset WalkingDisasterille!

Nuoreksi naiseksi saat minusta liikaa huonoja vaikutteita täältä murhainfon lautamiehet-osiosta. Jos Ulvilan murha-asiat kiinnostavat, niin käytä aikasi hyödyllisemmin ja lue suoraan oikeuden antamia tuomioita, sillä niistä pääset melko hyvin perille tapahtumista.

Vaikutat fiksulta nuorelta, joten lakkaa lukemasta tätä lautamiehet-osiota, joka on täällä ainoastaan sitä varten, että kirjoittajat pääsevät laukomaan ilkeyksiä toisille. Itse olen sitä mieltä, että koko osio on turha, koska kyllä jokaiselta pitäisi ne alkeelliset käytöstavat löytyä. Omille lapsilleni olen yrittänyt opettaa, että kaikista ihmisistä ei voi tykätä, mutta kaikkien kanssa voi ainakin yrittää tulla toimeen.

Voin sinulle, WalkingDisaster, vakuuttaa, että Anneli Auer on täysin syytön niihin karmeisiin tekoihin, joista häntä syytetään. Itse toivoisin, että poliisi puhdistaa hänen maineensa lopullisesti ottamalla oikean tekijän kiinni. Tämä tekijä ei ole ainoastaan tappanut yhtä ihmistä, vaan on välillisesti vaikuttanut myös siihen, että tällä hetkellä kaksi syytöntä ihmistä istuvat seksuaalirikoksista tuomioita

Tällaisia seksuaalirikoksia ei ole onneksi koskaan tapahtunut. Lapset ovat vaan alkaneet ympäristön paineesta värittää isänsä kuolemasta aiheutuneista traumoista ja sitä seuranneesta tapahtumaketjusta itselleen sitä sillä hetkellä turvallisinta kertomusta. Lapset pelkäsivät vuonna 2011 äidin vapauduttua vankilasta joutuvansa murhaajan kouriin, koska julkinen media oli leimannut äidin. Me näemme nämä surulliset seuraukset, mutta toivottavasti perheen elämä saadaan vielä normalisoitumaan. Mukavaa opiskelu- tai työpäivää sinulle!
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

awa kirjoitti:Nämä lasten kertomukset näyttävät olevan herkkä ja kii....attava aihe annelisteilla.

Toinen toisiaan tuuppivat ja toruvat - että etkö nyt sisso ymmärrä ku nihli sanoo jotta....

Toivottavasti tuuppivat toinen toisiaan eikä l ....
t. awa
Niin näkyy olevan ja toinen herkkä aihe on Vilja-Erikan case, se on kyllä tiedossa että mikä on todellinen syy tämän kaiken vatkaamisen takana, eipä hetkauta suuntaan eikä toiseen :mrgreen:
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Pieni liekki kirjoitti: Itse olen sitä mieltä, että koko osio on turha, koska kyllä jokaiselta pitäisi ne alkeelliset käytöstavat löytyä. Omille lapsilleni olen yrittänyt opettaa, että kaikista ihmisistä ei voi tykätä, mutta kaikkien kanssa voi ainakin yrittää tulla toimeen.
Oletko opettanut myös, että on ok imarrella toisaalta mairein sanoin edestäpäin fiksuksi, ajattelevaksi jne, ja sitten toisaalta huitoa takaapäin leimakirveillä ja Excel-taulukoilla....
Valehteleva "äiti".
Dixi.

WalkingDisaster
Adrian Monk

Pieni liekki kirjoitti:Terveiset WalkingDisasterille!

Nuoreksi naiseksi saat minusta liikaa huonoja vaikutteita täältä murhainfon lautamiehet-osiosta. Jos Ulvilan murha-asiat kiinnostavat, niin käytä aikasi hyödyllisemmin ja lue suoraan oikeuden antamia tuomioita, sillä niistä pääset melko hyvin perille tapahtumista.

Vaikutat fiksulta nuorelta, joten lakkaa lukemasta tätä lautamiehet-osiota, joka on täällä ainoastaan sitä varten, että kirjoittajat pääsevät laukomaan ilkeyksiä toisille. Itse olen sitä mieltä, että koko osio on turha, koska kyllä jokaiselta pitäisi ne alkeelliset käytöstavat löytyä. Omille lapsilleni olen yrittänyt opettaa, että kaikista ihmisistä ei voi tykätä, mutta kaikkien kanssa voi ainakin yrittää tulla toimeen.

Voin sinulle, WalkingDisaster, vakuuttaa, että Anneli Auer on täysin syytön niihin karmeisiin tekoihin, joista häntä syytetään. Itse toivoisin, että poliisi puhdistaa hänen maineensa lopullisesti ottamalla oikean tekijän kiinni. Tämä tekijä ei ole ainoastaan tappanut yhtä ihmistä, vaan on välillisesti vaikuttanut myös siihen, että tällä hetkellä kaksi syytöntä ihmistä istuvat seksuaalirikoksista tuomioita

Tällaisia seksuaalirikoksia ei ole onneksi koskaan tapahtunut. Lapset ovat vaan alkaneet ympäristön paineesta värittää isänsä kuolemasta aiheutuneista traumoista ja sitä seuranneesta tapahtumaketjusta itselleen sitä sillä hetkellä turvallisinta kertomusta. Lapset pelkäsivät vuonna 2011 äidin vapauduttua vankilasta joutuvansa murhaajan kouriin, koska julkinen media oli leimannut äidin. Me näemme nämä surulliset seuraukset, mutta toivottavasti perheen elämä saadaan vielä normalisoitumaan. Mukavaa opiskelu- tai työpäivää sinulle!
Ihan ensimmäiseksi voin todeta, että lautamiesosio on ainoa paikka, missä antiannelistit voivat sanoa mielipiteensä ilman, että heitä vasikoidaan annelistien taholta, jos pienikin erhe tapahtuu kirjoituksessa.
Toisekseen lautamiehissä saa parhaimmat naurut, koska elämä ei saa olla liian vakavaa.

Sinä yrität vakuuttaa muita lähes lahkomaiseen tyyliin, josta olen maininnut aiemminkin. Toi ei ole enää tervettä, usko pois. Oletko ollut paikalla, jotta voisit muita vakuuttaa Auerin syyttömyydestä? Olen jutellut monenkin kanssa, jotka eivät kirjoittele minfossa, mutta ovat syyllisyyden puolella. Mutta eivät vaahtoa mielipiteestään, kuten annelistit tekevät täällä. Ovat vain surullisia siitä, miten tuomion kanssa kävi.

Mitä taas tulee tuohon lasten hyväksikäyttöön, niin lapsi EI PYSTY KEKSIMÄÄN tuollaisia asioita, ellei niissä ole vinha perä. Etenkin, kun kyseessä ei ole vain yhden lapsen kertoma asiasta.

Mene pussaamaan Annelia perseeseen, mutta älä mulle ala saarnaamaan. Osaan päätellä asiat ihan omin päin. Eli en siirry excelissäsi toiselle puolelle vieläkään. Amen ja iltarukous päälle. Siis sen puolesta, että syyllinen saa ansionsa mukaan edes lapsiensa suhteen. Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin pedofilia. Ja tämän olen tuonut mielestäni julki tällä palstalla muissakin ketjuissa, kuin Aueriin liittyvissä.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

WalkingDisaster kirjoitti:Te annelistit olettte mun silmissäni päivä päivältä enemmän pohjasakkaa, joiden argumentit ovat pelkkää toista mielipidettä olevien lokaamista. Sinäkin peltirumpu varmaan oikeasti tiedät mm. nimimerkin awa sukupuolen ja iän. Jos samaan mennään, niin et sitten itse ole tuhkamunan omistava äijä, joka ei ole koskaan naista saanut?
Säälittävää. Auer on vapautettu murhatuomiosta, mutta peloissanne ilmeisesti jatkatte vatkaamista, kun on se mahdollisuus olemassa, että tuomio tuleekin? Minulle toi osoittaa sitä, etteivät annelistitkaan ole täysin varmoja syyttömyydestä.
Pikkuorava vikisee. Sinäkin haukut täällä suu vaahdossa ja raivosta täristen ihmisiä, joista et oikeasti tiedä yhtikäs mitään. Miksi et sallisi samaa muille?

Sinusta siis sellainen ihminen on säälittävä, joka ei ole saanut naista? Oletko itse saanut? 8)

Anneli on syytön paitsi murhaan, myös seksuaalirikoksiin. Ei mene kauan, kun Anneli ja Jens on vapaana ja tuomiot kumottu.
WalkingDisaster
Adrian Monk

peltirumpu kirjoitti:

Sinusta siis sellainen ihminen on säälittävä, joka ei ole saanut naista? Oletko itse saanut? 8)
En ole oikeestaan edes kaivannut, kun olen hetero.
peltirumpu kirjoitti: Anneli on syytön paitsi murhaan, myös seksuaalirikoksiin. Ei mene kauan, kun Anneli ja Jens on vapaana ja tuomiot kumottu.
Saahan sitä toivoa. Edelleenkään en tajua Auerin puolustajia, kun lapset ovat kertoneet omat tarinansa. Oikeastaan toivon olevani väärässä, koska pedofilian uhrien elämä ei tule ikinä olemaan onnellinen.
Vastaa Viestiin