Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
sedusamuli
Hercule Poirotin viikset

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

Kivireki kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:Pointti olikin tämä; jos tapaamisesta on sovittu kahdenvälisellä yksityisviestillä niin ihmettelen miten poliisi on siitä tiedon saanut. Ja jos jotenkin kummassa tieto olisi kuitenkin virkavallalle päätynyt ilman että kukaan sitä olisi sinne välittänyt, niin eikö olisi luultavaa että tapaamisen molemmat osapuolet olisivat olleet paikalla?
Sama pohtisin aiemmin, eikä ole vastapuolesta sen koommin kuultu. En oikein jaksa uskoa että RealPitti olisi itse soittanut kyttiä, vaikea myöskin uskoa että kytät olis sähköpostiin murtautuneet. Vaihtoehdoksi siis jää vain puhelinkuuntelu tai vastapuoli.
Kirjoittaja RealPitti päivämäärä Ke Heinä 25, 2012 2:04 pm

Vajaa 30min niin Markus & kumppanit pitäis olla framilla, saapi nähdä kuinka monta mongoloidia sieltä ilmestyy mua pieksemään

Eikö tosta selviä tapaaminen palstaa lukevalle.
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).
vandaali
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja vandaali »

Kyllä sä sedusamuli aika houdini oot jos ton viestin perusteella selvitit tapaamispaikan :lol: Eiköhän tää hurja "mongo" Markus ihan itte vasikoinut kytille ton homman ja hihitteli hame päällä jossain nurkan takana ja katseli kun ävätsyt ratsaa tapaamiskumppanin :lol:
realdeal
Susikoski

Viesti Kirjoittaja realdeal »

vandaali kirjoitti:Kyllä sä sedusamuli aika houdini oot jos ton viestin perusteella selvitit tapaamispaikan :lol: Eiköhän tää hurja "mongo" Markus ihan itte vasikoinut kytille ton homman ja hihitteli hame päällä jossain nurkan takana ja katseli kun ävätsyt ratsaa tapaamiskumppanin :lol:
so rest of the world Finland Teemu Please bring vest to Sweden at the same time you can reduce the repayments. is it good here in the uhoat things, you talk shit. we look forward to seeing you again it will be unforgettable. Finnish club will open in October a big party that is the way into things for us. not succeeded in Finnish Teemu hear all of it to spoil and steal. support local mongols mc kerhoa.kuulin also rumor that the Vasa coming at the same time mongols mc club.
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

realdeal kirjoitti:
vandaali kirjoitti:Kyllä sä sedusamuli aika houdini oot jos ton viestin perusteella selvitit tapaamispaikan :lol: Eiköhän tää hurja "mongo" Markus ihan itte vasikoinut kytille ton homman ja hihitteli hame päällä jossain nurkan takana ja katseli kun ävätsyt ratsaa tapaamiskumppanin :lol:
so rest of the world Finland Teemu Please bring vest to Sweden at the same time you can reduce the repayments. is it good here in the uhoat things, you talk shit. we look forward to seeing you again it will be unforgettable. Finnish club will open in October a big party that is the way into things for us. not succeeded in Finnish Teemu hear all of it to spoil and steal. support local mongols mc kerhoa.kuulin also rumor that the Vasa coming at the same time mongols mc club.
Eh... Mitä ihmettä tossa piti lukea?
bibo ergo sum
LakuPekka
Susikoski

Viesti Kirjoittaja LakuPekka »

Kivireki kirjoitti:
realdeal kirjoitti:
Googlen mukaan näin, mutta vaikea sitäkin on lukea.

niin muualla maailmassa Suomen Teemu Tuo liivi Ruotsiin samalla voit vähentää lyhennykset. on se hyvä täällä uhoat asioita, puhut paskaa. Odotamme näkevämme taas se on unohtumaton. Suomalainen klubi avataan lokakuussa suuri puolue, joka on tie asioita meille. ei onnistunut suomalainen Teemu kuulevat kaiken sen pilata ja varastaa. paikallisesta mongolit mc kerhoa.kuulin myös huhu, että Vaasa tulee samalla mongolien mc club
naavala
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja naavala »

Aika hassu on google-kääntäjän tulos, mutta yhtä kaikki, kyllähän siitäkin pointin saa selville. Koitampa ainakin. Boldattuna suomennokset:
so rest of the world Finland Teemu Please bring vest to Sweden at the same time you can reduce the repayments.
Vie liivit Ruotsiin. Saat samalla vähennettyä velkoja.

"rest of the world Finland Teemu" meni ohi. Ilmeisesti jonkun Teemun tulisi viedä ne liivit.
is it good here in the uhoat things, you talk shit.
Hyvä täällä uhota ja puhua paskaa.
we look forward to seeing you again it will be unforgettable.

Toivomme tapaavamme sinut uudestaan. Se tulee olemaan unohtumatonta.
Finnish club will open in October a big party that is the way into things for us.
Suomalainen klubi tulee aukeamaan lokakuussa. Tulee isot juhlat. Se on meidän tapamme.
not succeeded in Finnish Teemu hear all of it to spoil and steal.

tätä ei pysty kääntämään...
support local mongols mc kerhoa.
Tue paikallista mongols kerhoa.
kuulin also rumor that the Vasa coming at the same time mongols mc club.
Kuulin huhua että Vesa on tulossa samaan aikaan mongols klubiin.

Sellaista. Eiköhän se tärkein tuossa ole.

Tekstistä heräsi kyllä muutamia kysymyksiä:
- miksi liivit pitäisi viedä Ruotsiin?
- kuka on Teemu ja kuka on Vesa?
- mistä juhlista on kyse ja mitä siellä juhlitaan?
- viitattiinko uudella tapaamisella realpittin ja mongojen aiempaan tapaamiseen?
Viimeksi muokannut naavala, Ti Heinä 31, 2012 3:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ainoa syy muuttaa maalle on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua"
- Fatim Diarra (vihr)
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Mikäli mä oikein ymmärsin niin Vaasaan tulee Mongolsin chapteri :roll:

Joko Markus soitti skoudet, tai skoudet laitto itse mulle mailia tai sitten vaihtoehtoisesti joku muu esitti markusta ja soitti ne poliisit sinne. Mulle ihan sama miten se meni mutta tsemppiä Mongols Mc:n Suomen valloitukselle.

Mikäli mun neuvot ei kelvannut vaan uhotaan puukottaa jne niin siitä tulee kuoppainen matka teille kaikille.

Ihan btw, pikkulinnut visertelee sellaista että teidän yksi teidän ukoista olisi menettänyt paitansa stadissa eilen :mrgreen:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
Hangman
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Hyi Hyi Pitti. Et kai sä vaan ole mennyt varastamaan jonkun pojun paitaa? :lol:
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Jonteksi itsensä esitellyt ei ole originaali...

Markus porskuttaa edelleen ja willumsenista on leivottu koko Euroopan resitentti... Siinä mun loman aikaiset tapahtumat :mrgreen:

Järkkäiletkö pitti siitä kadonneesta paidasta kuvan niin voidaan arvuutella kenen päältä olet sen riisunut?? :mrgreen:
Meikku
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Meikku »

Kannattanee lähteä metsästämään Häyhässä ollutta Teemua.

Mikäli oikein käsitin, kun vanhan tutun kanssa juttelin. Toisaalta tuntuu niin sekavalta toi kuvio etten ihmettelis vaik' Suomessa olis parikin epävirallista mongooliosastoa tällä hetkellä.
LL&R
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Hangman kirjoitti:Hyi Hyi Pitti. Et kai sä vaan ole mennyt varastamaan jonkun pojun paitaa? :lol:
Enhän mä sellasta tekis :mrgreen:
corppi kirjoitti: Järkkäiletkö pitti siitä kadonneesta paidasta kuvan niin voidaan arvuutella kenen päältä olet sen riisunut?? :mrgreen:
http://aijaa.com/0058910624175

Pyynnöstä laitettu, tosiaan poika jonka päällä tuo oli taisi tulla siihen ajatukseen että ei ole terveellistä pitää paitaa päällänsä ja luovutti sen mulle ja osti myös multa mun "Snitches A Dying Breed" hupparin 60€ :mrgreen:

Ja kyse oli nimen omaan pojasta, katoin mä sen henkkaritkin ja oli syntynyt vuonna 1994 :roll:

Edit: Sitä poikaa ei uhkailtu mitenkään, kysyin vaan että onkohan ihan viisasta pitää paitaa ja se riisui sen pois ja kysyi että myynkö mun hupparin 60€ sille.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
Priapismus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Priapismus »

<<<<<eli ymmärsinkö oikein, että täällä aletaan juhlia sitä, että on riisuttu -94 syntyneeltä pojalta support paita. Nooh onhan se aika temppu ja bikerpiireissä Filthy few.
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Priapismus kirjoitti:<<<<<eli ymmärsinkö oikein, että täällä aletaan juhlia sitä, että on riisuttu -94 syntyneeltä pojalta support paita. Nooh onhan se aika temppu ja bikerpiireissä Filthy few.
Et ymmärtänyt oikein.
Karvaperuna
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Kivireki kirjoitti:
realdeal kirjoitti:
No,
eiköhän se ole niin että toi realdeal on joku piripää-provo ja jengi jaksaa meuhkata siitä.
Tolla ei ole ollut mitään faktaa sanottavana ja kaikki asiat pelkkiä olettamuksia joita olisin miltei itsekkin voinut tehdä/arvailla.''

-Jonten- sanomat sensijaan ovat siinä ja siinä. Eikös Laksonen ole ravannut pesästä toiseen joten velatkin ovat mahdollisia neljäntuulen hatun suuntiin. Elikäs sen puoleen voisi olla perää. Toisaalta aika "rohkea" teko mieheltä tulla avautumaan tänne jolla ei topiikin mukaan ole montaa kalenterikuukautta jäljellä. Tsemppiä jos on oikea mies ja järjestä asias niinkuin mies.
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
kurt meyer
Alokas

Viesti Kirjoittaja kurt meyer »

RealPitti kirjoitti:
Hangman kirjoitti:Hyi Hyi Pitti. Et kai sä vaan ole mennyt varastamaan jonkun pojun paitaa? :lol:
Enhän mä sellasta tekis :mrgreen:
corppi kirjoitti: Järkkäiletkö pitti siitä kadonneesta paidasta kuvan niin voidaan arvuutella kenen päältä olet sen riisunut?? :mrgreen:
http://aijaa.com/0058910624175

Pyynnöstä laitettu, tosiaan poika jonka päällä tuo oli taisi tulla siihen ajatukseen että ei ole terveellistä pitää paitaa päällänsä ja luovutti sen mulle ja osti myös multa mun "Snitches A Dying Breed" hupparin 60€ :mrgreen:

Ja kyse oli nimen omaan pojasta, katoin mä sen henkkaritkin ja oli syntynyt vuonna 1994 :roll:

Edit: Sitä poikaa ei uhkailtu mitenkään, kysyin vaan että onkohan ihan viisasta pitää paitaa ja se riisui sen pois ja kysyi että myynkö mun hupparin 60€ sille.
Voi perkele aikas hyvä :lol: S.Y.L.B
Vastaa Viestiin