Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

turakainen kirjoitti: Mutta eipä kuitenkaan oikeusistuimet pursua näistä jutuista vai kuinka? Tuskin tätä konstia käytettäisiin niin paljon jos se olisi laitonta vai mitä?
ON SE IHME JA KUMMA KUN SUKUPUOLISYRJINTÄ ON LAISSA KIELLETTYÄ JA SILTIKÄÄN OIKEUSISTUIMET EIVÄT PURSUA NIISTÄ JUTUISTA, VAIKKA ERÄIDEN PALSTALAISTEN MIELESTÄ SUOMESSAKIN NAISIA SYRJITÄÄN SUKUPUOLENSA PERUSTEELLA JATKUVASTI.

Ei hitto että olette naurettavia ja epäloogisia pellejä, ei voi muuta todeta. Kun mä sanon tuota, niin todetaan, ettei se pidä paikkaansa ja sitten toisaalla sanotte naama pokkana juurikin saman mitä minä ja toteatte sen olevan ehdoton totuus.
ei kiellä ehdottomasti käyttämästä muita julkisia lähteitä kuten nettiä.
Ei laki kiellä ehdottomasti toisen ihmisen silpomista moottorisahallakaan, mutta, kas kummaa, silti moottorisahalla toisen silpominen on laitonta. Kuinkas se silleen häh?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

^Noh kerrohan missä vaiheessa se sun oikeusjuttus menee? Pitäis varmaan olla aika nopee keissi, kun sullahan oli selvät näytöt. Mielestäni on aika lapsellista verrata moottorisahalla leikkelemistä ja netistä ihmisen profiileja tutkivaa. Noh, se nyt onkin marjan rautalangan vääntö yritys joka menee pahasti solmuun. On sulla kyllä aika puupää.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

.

Postaanpa tämän tännekin että ävripodi tietää:

Nyt on markja pari viikkoa ehdonalaisessa ellei joku sattunut huomaamaan (ks. Tuomioistuin). Eli vastausten puuttumaan jääminen johtuu tästä.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Luupää kirjoitti:.

Postaanpa tämän tännekin että ävripodi tietää:

Nyt on markja pari viikkoa ehdonalaisessa ellei joku sattunut huomaamaan (ks. Tuomioistuin). Eli vastausten puuttumaan jääminen johtuu tästä.

Noh ehdonalainenhan on annettu sunnuntaina ja markjahan tuon on kirjoittanut tiistai aamuyönä joten voisin kuvitella et toi ehdollinen on jonkinnäköistä kirjoitus tarkkailua. Eihän ehdonalaisesta linnakaan pistetä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Tää on testi. Mun mielestä markjan pitäis ampua ittensä koska se on kusipää,pelle,ääliö,idiootti,mastodontti yms. joka päästelee pahan hajuisia aivopieruja. Jojoon joutais koko paskakasa ja ikuiseen kadotukseen. Punakynän viuhuntaa odotellessa :shock:
One,two,fuck you!
markja
Adrian Monk
Viesti:

tmk666 kirjoitti:Tää on testi. Mun mielestä markjan pitäis ampua ittensä koska se on kusipää,pelle,ääliö,idiootti,mastodontti yms. joka päästelee pahan hajuisia aivopieruja. Jojoon joutais koko paskakasa ja ikuiseen kadotukseen. Punakynän viuhuntaa odotellessa :shock:
Idioottina et tietenkään tajua, että tämä on "Lautamiehet" ryhmä, jossa moista saa kirjoittaa. Olet todellakin aivan ääliö, kun et moista tajua! HAHAHAHAA! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Idiootina et itse tajua markus että jos sinä sanot että tää netti haku työhön otossa on laitonta niin se on kuitenkin sinun mielipiteesi.Mutta kuten yllä on kerrottu niin ainakin hyvin yleinen tapa ja eikä laiton paitsi sinun mielestäsi joten ota lusikka kauniiseen käteen ja mieti olisiko sinun pitänny harkita vähän mitä nettiin laitat omalla nimellä.Mietihän itse mitkä olivat ne todelliset syyt miksi työsuhdetta ei jatkettu. Hyvästä työpanoksesta olet maininnut itse mutta vastaavasti täälä on kerrottu myös vastakkaisia mielipiteitä joten eiköhän jäädä odottelemaan oikeuden päätöstä tässä asiassa ( jos se nyt sinnne asti menee)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

markja kirjoitti:
tmk666 kirjoitti:Tää on testi. Mun mielestä markjan pitäis ampua ittensä koska se on kusipää,pelle,ääliö,idiootti,mastodontti yms. joka päästelee pahan hajuisia aivopieruja. Jojoon joutais koko paskakasa ja ikuiseen kadotukseen. Punakynän viuhuntaa odotellessa :shock:
Idioottina et tietenkään tajua, että tämä on "Lautamiehet" ryhmä, jossa moista saa kirjoittaa. Olet todellakin aivan ääliö, kun et moista tajua! HAHAHAHAA! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nauran teille molemmille. Älyn riemuvoitot ja evoluution tulos, luomakunnan kruunut. :D :D :D :D :D :D :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

^Mitä väliä,pääasia että jotain naurattaa.
One,two,fuck you!
markja
Adrian Monk
Viesti:

turakainen kirjoitti:Idiootina et itse tajua markus että jos sinä sanot että tää netti haku työhön otossa on laitonta niin se on kuitenkin sinun mielipiteesi.
Ei, vaan niin laissa sanotaan, kuten olen jo kertonut tuhat kertaa, mutta idioottina et tajua.
Mutta kuten yllä on kerrottu niin ainakin hyvin yleinen tapa
Siitä ei seuraa, etteikö olisi myös laiton.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Laitas sitten se laki kohta mikä kieltää sen ehdottomasti
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Eilen oli radiossa uutinen, jossa kerrottiin, että joku kunnallisvaaliehdokas oli pitänyt netissä blogia salanimellä jossa hän oli kehunut jne. omaa toimintaansa vaaliehdokkaana... :lol: :D
Meitsillä tuli välittömästi mieleen Markus uutisen kuullessani :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
markja
Adrian Monk
Viesti:

turakainen kirjoitti:Laitas sitten se laki kohta mikä kieltää sen ehdottomasti
Laita sä se kohta, mikä ehdottomasti kieltää viattoman sivullisen silpomisen moottorisahalla. Ei taida löytyä, joten logiikallasi se ei sitten ole rikos. HAH!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

markja kirjoitti:
Laita sä se kohta, mikä ehdottomasti kieltää viattoman sivullisen silpomisen moottorisahalla. Ei taida löytyä... HAH!
:lol: LÄÄKKEET!!!
Kuulostaisi siltä, että murhan tunnusmerkistö täyttyisi tuolla tekotavalla :D
Mutta jos se ei ole rikos, niin ei siinä sitten mitään...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jamppa
Andy Sipowich NYPD

markja kirjoitti:
Laita sä se kohta, mikä ehdottomasti kieltää viattoman sivullisen silpomisen moottorisahalla. Ei taida löytyä, joten logiikallasi se ei sitten ole rikos. HAH!

No et sitten upo miettinyt taas paljoa, kun tuohonkin yritit jotain näsäviisaasti vastata. Eiköhän toisen ihmisen tarkoituksellinen vahingoittaminen oli se sitten moottorisaha tai joku ihan muu ole rikos. En nyt lukenut rikoslakia vastatakseni tähän kysymykseen, mutta voisin veikata että helpommin tuomio tulee moottorisahalla silpomisesta, kun sun urpon tekemästä kantelusta, laittomasta tiedon hankinnasta josta sulla ei ole ollut esittää mitään kunnon todisteita. Sun sanas ei varmaankaan paljoa paina siellä oikeudessa.
Lukittu