Olihan teltta täynnä reikiä, sitä olisi helposti repinyt. Alkuperäisessä teltan tutkimuksessa 60-luvulla todetaan, että osa aukoista etenee samaa neuleväliä, eli ovat mahdollisesti revittyjä.Baretta kirjoitti: Minäkin mietin jotta millä ovat lanssimiehet viiltonsa tehneet...?
Ettei vaan teräase löytynyt sopivasti maasta ja jäänyt hötäkässä lanssimiehen taskuun...![]()
Siinä kulkeutui tärkein todiste bodomilta suoraan kohti uusia seikkailuja...
Lanssimiesten taskut heti tarkistukseen.
Telttamysteeri?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Nils kertoo hypnoosissa, että hän näki surmaajan ylävartalon teltan aukon kautta. Myös hypnoosissa teltta on siis ollut pystyssä ja siihen on tehty ainakin kakkossivun aukko. Tätä tukee myös uusi tutkinta, kumma kyllä. Esimerkisi veriroiskeita on todennäköisesti syntynyt juuri tuon aukon kaitaleisiin, teltan ollessa pystyssä(todennäköisesti).Hessu52 kirjoitti: Gusse hypnoosissa laverteli, kuten kait taksimiehellekin, että "joku hyppäsi "kahareisin" teltan päälle, jolloin sieltä ei päässyt pakoon ja sitten alko puukkoa tulla niin pirusti"..!
Miten olisi Hessu, jos kertaisit nuo "Bodomia aloittelijoille" jaksot?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Aikalaistiedot puhuvat kuitenkin teltan LEIKKAAMISESTA ei siis repimisestä.konsta kirjoitti:Olihan teltta täynnä reikiä, sitä olisi helposti repinyt. Alkuperäisessä teltan tutkimuksessa 60-luvulla todetaan, että osa aukoista etenee samaa neuleväliä, eli ovat mahdollisesti revittyjä.Baretta kirjoitti: Minäkin mietin jotta millä ovat lanssimiehet viiltonsa tehneet...?
Ettei vaan teräase löytynyt sopivasti maasta ja jäänyt hötäkässä lanssimiehen taskuun...![]()
Siinä kulkeutui tärkein todiste bodomilta suoraan kohti uusia seikkailuja...
Lanssimiesten taskut heti tarkistukseen.
Se on oikeastaan ihan sama, mitä ne kertovat. Teltan tutkimus on kuitenkin se oikea lähde.Baretta kirjoitti: Aikalaistiedot puhuvat kuitenkin teltan LEIKKAAMISESTA ei siis repimisestä.
No ei oikeastaan aivan sama jos halutaan saada tietoa mistä mitkäkin vauriot ovat syntyneet ja kenen synnyttäminä.konsta kirjoitti:Se on oikeastaan ihan sama, mitä ne kertovat. Teltan tutkimus on kuitenkin se oikea lähde.Baretta kirjoitti: Aikalaistiedot puhuvat kuitenkin teltan LEIKKAAMISESTA ei siis repimisestä.
Okei.Baretta kirjoitti:No ei oikeastaan aivan sama jos halutaan saada tietoa mistä mitkäkin vauriot ovat syntyneet ja kenen synnyttäminä.konsta kirjoitti:Se on oikeastaan ihan sama, mitä ne kertovat. Teltan tutkimus on kuitenkin se oikea lähde.Baretta kirjoitti: Aikalaistiedot puhuvat kuitenkin teltan LEIKKAAMISESTA ei siis repimisestä.
Katsos konsta, kun sinunja erään toisen satuilut sotkevat tätä juttua varmaan tarkoituksellisesti ihan muualle, kuin totuuteen, niin sitä itsekin on sekaisin mihin pitäisi uskoa ja mihin ei.
Kun sinä ja se eräs ja varsinkin se eräs., jatkuvasti jauhaa paskaa siltä kohdin, ettei Gussen juttuihin pidä uskoa ja on jotenkinsaanut useiden tänne kirjoittavien mielen sille kannalle, ettei niihin sitten uskota, niin mihin tässä voi uskoa.
Jos Gusse on kertonut taksimies Toivolalle, että puukkoa alko tulla niin pirusti, niin kait sitä sitten on tullut, tai ei sitä tullutkaan, kun niitä puukonhaavoja ei Gussesta löytynyt.
Olen minä tämän jutun ympärillä ihan tarpeeksi teutaroinut ja kanssanne väitellyt, joten ovat nämä asiat minulle tutut, kuten itsekin konsta hyvin tiedät.
Jokaisele on tässä sattunut lipsahduksi, niinsinulle, kuin muillekin, enkä niistä kaikista ole ollut kimpussanne, kuten te kaksi olette jokaiseta pilkun puuttumisestakin.
Itse sinä ja se toinen, myös omalla tavallanne vaikeutatte jutunselvittelyä, noilla jatkuvilla provoyritelmillänne, ja jos nyt minulle tulee tästä bannia, kun vastaan vittuiluunne, niin anti tulla vaan, sillä kait sen sitten olen ansainnut.
Voisit tuolle renkipojallesi sen sijaan sanoa, ettei noin läpinäkyvästi puolustaisi idoliaan, sillä hän se tekee itsestään todella naurettavan.
Kun sinä ja se eräs ja varsinkin se eräs., jatkuvasti jauhaa paskaa siltä kohdin, ettei Gussen juttuihin pidä uskoa ja on jotenkinsaanut useiden tänne kirjoittavien mielen sille kannalle, ettei niihin sitten uskota, niin mihin tässä voi uskoa.
Jos Gusse on kertonut taksimies Toivolalle, että puukkoa alko tulla niin pirusti, niin kait sitä sitten on tullut, tai ei sitä tullutkaan, kun niitä puukonhaavoja ei Gussesta löytynyt.
Olen minä tämän jutun ympärillä ihan tarpeeksi teutaroinut ja kanssanne väitellyt, joten ovat nämä asiat minulle tutut, kuten itsekin konsta hyvin tiedät.
Jokaisele on tässä sattunut lipsahduksi, niinsinulle, kuin muillekin, enkä niistä kaikista ole ollut kimpussanne, kuten te kaksi olette jokaiseta pilkun puuttumisestakin.
Itse sinä ja se toinen, myös omalla tavallanne vaikeutatte jutunselvittelyä, noilla jatkuvilla provoyritelmillänne, ja jos nyt minulle tulee tästä bannia, kun vastaan vittuiluunne, niin anti tulla vaan, sillä kait sen sitten olen ansainnut.
Voisit tuolle renkipojallesi sen sijaan sanoa, ettei noin läpinäkyvästi puolustaisi idoliaan, sillä hän se tekee itsestään todella naurettavan.
Mitä ihmeen bannia tuosta tulisi, asillista tekstiä, asiasisällötöntä toki, mutta muuten ihan normilööperiä.Hessu52 kirjoitti: Itse sinä ja se toinen, myös omalla tavallanne vaikeutatte jutunselvittelyä, noilla jatkuvilla provoyritelmillänne, ja jos nyt minulle tulee tästä bannia, kun vastaan vittuiluunne, niin anti tulla vaan, sillä kait sen sitten olen ansainnut.
Hei Hessu, etkö tosiaan osaa erottaa sitä, Kun Nils spekuloi tapahtumilla? Kun hän sanoo puukkoa tulleen teltan läpi, niin se juuri sitä, mihin hän uskoi.
Juttua tuskin vaikeuttavat ne, jotka ovat täällä jotakin tutkimssa. Enneminkin ne, jotka yrittävät vaan paasata jo valmista ratkaisua.
Ei se Nils mitään spekuloi, vaan kertoo totena juttua, jonka toivoisi muiden uskovan.
Luuletko, että joku keksii omin päin tuollaisn tarinan puukosta ja silmäkulmastaan.
Kuten omassa tutkielmassani, tai demossani totesin, niin vaistomaisesti sitä kuvittelee, että joku asia on tapahtunut juuri niin kuin meinaa, eli minäkin sitä, että teltan päälle on hypätty ja sen jälkeen alettu mätkiä puukolla, kun ensin on kivellä kolautettu uhri tajuttomaksi.
No näin ei ole käynyt, ja tuskin on edes teltan päälle kenenkään tarvinnut heittäytyä, kun on kumautettu teltan läpi uhrit tainnoksiin, sillä sekin toimii, kuten olen jlkeenpäin asian tutkinut.
Myöskään avunhuutoja kukaan olisi kerinnyt kiekaista, kun jo olisi taju himmentynyt.
Sitten aukot telttaan ja puukolla pistelyt, mutta Tuulikki mokoma on sotkenut suunnitelmat, yrittäessään karkuun, joten hoppua on pitänyt, että hänet on saatu vielä kolkattua.
Tämän teorian mukaan surmaajan on täytynyt tietää nukkumajärjestys, että on sen pahimman vastuksen, eli Sepin saanut hengiltä.
Olen jokusen kertaa tarjonnut myös sellaista vaihtoehtoa, että Gusse on pantu nukkumaan kuusen alle, kun on jurrissa sekoillut teltan naruihin ja pudonnut törmältä, no hänet on hoidettu porukassa kuntoon ja viety kuusen juurelle makaamaan.
Kun kiilusilnmä on tullut tappotöihin, on Gusse herännyt vielä melkoisessa kännissä ja huomannut menon teltalla, jolloín on mennyt väliin ja saanut nukutuksen hänkin.
Tässä olisi parikin syytä Gussen muistamattomuuteen, eli putoaminen töyräältä kännissä kivikkoon, jolloin lärvi on saanut uuden muodon ja sitten se, kun on mennyt väliin ja saanut uudelleen tärskyn, jolloin on toisen kerran saattanut mennä muisti ja lisäksi sen takia on muisti saattanut mennä, kun on kankkusessa ollut niin huono omatunto, kun ei ole pystynyt auttamaan ystäviään, kun on surmien aikaan maannut kännissä kuusen alla.
Tuo viimeinen saattaisi selittää sen "pirun viina" jutun...?
No tuossa noita syitä muistinmenetyksiin, mutta se surmajan motiivi puuttuu ja se olisikin se tärkein juttu.
Luuletko, että joku keksii omin päin tuollaisn tarinan puukosta ja silmäkulmastaan.
Kuten omassa tutkielmassani, tai demossani totesin, niin vaistomaisesti sitä kuvittelee, että joku asia on tapahtunut juuri niin kuin meinaa, eli minäkin sitä, että teltan päälle on hypätty ja sen jälkeen alettu mätkiä puukolla, kun ensin on kivellä kolautettu uhri tajuttomaksi.
No näin ei ole käynyt, ja tuskin on edes teltan päälle kenenkään tarvinnut heittäytyä, kun on kumautettu teltan läpi uhrit tainnoksiin, sillä sekin toimii, kuten olen jlkeenpäin asian tutkinut.
Myöskään avunhuutoja kukaan olisi kerinnyt kiekaista, kun jo olisi taju himmentynyt.
Sitten aukot telttaan ja puukolla pistelyt, mutta Tuulikki mokoma on sotkenut suunnitelmat, yrittäessään karkuun, joten hoppua on pitänyt, että hänet on saatu vielä kolkattua.
Tämän teorian mukaan surmaajan on täytynyt tietää nukkumajärjestys, että on sen pahimman vastuksen, eli Sepin saanut hengiltä.
Olen jokusen kertaa tarjonnut myös sellaista vaihtoehtoa, että Gusse on pantu nukkumaan kuusen alle, kun on jurrissa sekoillut teltan naruihin ja pudonnut törmältä, no hänet on hoidettu porukassa kuntoon ja viety kuusen juurelle makaamaan.
Kun kiilusilnmä on tullut tappotöihin, on Gusse herännyt vielä melkoisessa kännissä ja huomannut menon teltalla, jolloín on mennyt väliin ja saanut nukutuksen hänkin.
Tässä olisi parikin syytä Gussen muistamattomuuteen, eli putoaminen töyräältä kännissä kivikkoon, jolloin lärvi on saanut uuden muodon ja sitten se, kun on mennyt väliin ja saanut uudelleen tärskyn, jolloin on toisen kerran saattanut mennä muisti ja lisäksi sen takia on muisti saattanut mennä, kun on kankkusessa ollut niin huono omatunto, kun ei ole pystynyt auttamaan ystäviään, kun on surmien aikaan maannut kännissä kuusen alla.
Tuo viimeinen saattaisi selittää sen "pirun viina" jutun...?
No tuossa noita syitä muistinmenetyksiin, mutta se surmajan motiivi puuttuu ja se olisikin se tärkein juttu.
Taksimies Toivolan mukaan NG on kertonut tosiaan niin, että "joku hyppäsi teltan päälle ja puukkoa alkoi tulla niin pirusti", sellainen kuvaus sopii hyvin yhteen sen kanssa mitä lehdissä oli tuolloin kirjoitettu.Hessu52 kirjoitti: ....... ....... .......
...... ......
Hypnoosissa NG taas on kertonut aivan toisenlaisen kuvauksen, niinkuin siitä NG:n hypnoosikertomuksesta voi lukea. Annoin siitä linkin. Ne kuvaukset eroavat suuresti toisistaan. NG:n hypnoosissa antama kuvaus on lähellä sitä kuvausta, jonka KRP:n veritutkimusryhmä on antanut. Hessu väitti näitä samanlaisiksi - ehkä tahallaan. Nehän ovat aivan erilaisia. Näyttää olevan niin, että normaaliolotilassa NG ei muista tapauksesta mitään, vaan kertoo samoin kuin lehdissä oli kirjoiteltu. Hypnoosissa hän esittää erilaisen tarinan, kuten jokainen voi itse todeta, jos käy lukemassa tuon aidon kuvauksen hypnoosikokeesta.
Tämä asia ei ollut Hessulle tuttu, tai hän "esitti väärää tietoa tahallaan". Kumpi lienee kysymyksessä, sitä on vaikea sanoa. Siellähän se hypnoosikertomus on ollut luettavissa MTV3:n sivuilla jo pitkän aikaa. Siellä sen voi käydä lukemassa aina uudestaan jos ei muista mitä siinä kerrotaan.
Tuo oikeastaan kertoo, että todellista muistiaukkoa on ollut. Normaalia muistikuvaa tapahtumista ei ole. Siltä se näyttää.
Tässä vielä linkki siihen hypnoosikokeeseen:
http://img.mtv3.fi/mn_liitteet/mtv3/uut ... 300078.pdf
Siis tuo hypnoosijuttu on niin paksua "savea", ettei sitä voi nauramatta lukea ja jos joku siihen tosissaan uskoo, niin ei ole ihan terve päästään.
Napit muistaa, mutta ei sitä, minkäväriset nappisilmat surmaajalla oli.
Muistaa Irmelin verisen pään, muttei oliko miehellä solmiota.
Näki teltassa olevista puukonreistä ilmeisesti surmaajan, mutta ei sitten osannut juuri mitään tästä kertoa.
Kun sitten kertoo, ettei teltan seinässä ollut reikää, eikä surmaaja tullut siitä sisään, niin puhuu jälleen kerran itseään pussiin, sillä mistä se surmaaja hänet sitten on ulos vetänyt, jollei juuri siitä teltan kylkeen tehdystä reiästä?
Se mikä myös on fuulaa, on se, että tytöt olisivat muka jotain huutaneet, sillä ei sieltä kukaan ole mitään kerennyt huutaa, kun on taju jo mennyt.
Siis tuo koko juttu on kokonaisuudessaan keksitty, tai valemuisto, Asser Stenbäckiä miellyttääkseen kerrottu, koska eihän tuota tarinaa, jumaliste usko Saimaan Sällikään, ja se sentään uskoi melkein mitä vaan.
Napit muistaa, mutta ei sitä, minkäväriset nappisilmat surmaajalla oli.
Muistaa Irmelin verisen pään, muttei oliko miehellä solmiota.
Näki teltassa olevista puukonreistä ilmeisesti surmaajan, mutta ei sitten osannut juuri mitään tästä kertoa.
Kun sitten kertoo, ettei teltan seinässä ollut reikää, eikä surmaaja tullut siitä sisään, niin puhuu jälleen kerran itseään pussiin, sillä mistä se surmaaja hänet sitten on ulos vetänyt, jollei juuri siitä teltan kylkeen tehdystä reiästä?
Se mikä myös on fuulaa, on se, että tytöt olisivat muka jotain huutaneet, sillä ei sieltä kukaan ole mitään kerennyt huutaa, kun on taju jo mennyt.
Siis tuo koko juttu on kokonaisuudessaan keksitty, tai valemuisto, Asser Stenbäckiä miellyttääkseen kerrottu, koska eihän tuota tarinaa, jumaliste usko Saimaan Sällikään, ja se sentään uskoi melkein mitä vaan.