Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
turumurre kirjoitti:Enkä minä puhuisi sinuna mitään vääristelystä ylensäkään.
Tässä puhuu vääristelijä no.1. Syytä tuon kaltaiseen käyttäytymiseen voi vain arvailla. Kirjoittajan (tm) henkkilökohtaiset ongelmat/syyt tuonevat vastauksen?
Näin tulee tapahtumaan. Moninikki taapertajatkin paljastuvat ja heille avoimesti yv nä nauretaan.
MissHolmes kirjoitti:Voitko tarkentaa. Juurihan kerroin moneen otteeseen, ettei ko. materiaalia minulla enään ole.
MissHolmes kirjoitti:Ahaa.
Siis moderni nelikymppinen pariskunta, jolla sänky ulkonäön perusteella oli vuodelta 83, mutta patja moderni likaa, vettä ja verta hylkivä??? Saat minut nauramaan uudelleen ja uudelleen.
Ymmärtääkseni kyse oli vaahtomuovipatjasta.
Ainakin ETP:n mukaan.
Se ettei sinulla enää ole etp:a (Ulvilan tutkimusten esitutkintamateriaali), ei poista sitä että käytät/käytit ko. lähdemateriaalia väärin. Sinulla oli se materiaali ja tämän lukijat kyseisellä osastolla tietävät. Tuossa edellä kerrot että tietty tieto patjasta löytyy etp:sta. Se on lähdemateriaalin tahallista väärinkäyttöä koska sitä tietoa siellä ei ole. Tietoista väärinkäyttöä siis.
Mutta ei tämä minua yllätä, minulla on jo vuoden kokemus sinun 'etp-lukutaidostasi'.
turumurre kirjoitti:Enkä minä puhuisi sinuna mitään vääristelystä ylensäkään.
Tässä puhuu vääristelijä no.1. Syytä tuon kaltaiseen käyttäytymiseen voi vain arvailla. Kirjoittajan (tm) henkkilökohtaiset ongelmat/syyt tuonevat vastauksen?
Näin tulee tapahtumaan. Moninikki taapertajatkin paljastuvat ja heille avoimesti yv nä nauretaan.
- hymm -
Tällä kirjoittajalla on vain yksi ainut keino olla oikeassa tässä asiassa, osoita se missä asiassa minä olen vääristellyt. Ja kun et siihen viimeeksikään pystynyt, niin et siihen pysty nytkään. Mutta sopii yrittää awa.
Se että osaa silloin tällöin kirjoittaa vain pari ylläolevan kaltaista herjalausetta, ei osoita muuta kuin kirjoittajasta jotain.....
turumurre kirjoitti:Tällä kirjoittajalla on vain yksi ainut keino olla oikeassa tässä asiassa, osoita se missä asiassa minä olen vääristellyt.
Sanotaanpa aluksi vaikkapa se kolme (3) sekuntia.
Lisäksi tähän voisi liittää kaikki huppumieshavaintosi
Puhelinjohdosta puhumattakaan. Selityksesi (kuvineen) siitä kuin se Annu, kyynrpäät tiskillä päivitteli puhelimessa, notta voi voi kun täällä on hirmuinen hupparimies.
- käyppä tyttö kattomassa joko se lähti
Siinäpä taas tulee eteen yksi tutkinnan puutteista. Raportteihin ei näemmä ole edes kirjattu patjan materiaalia. Imeytymis -sanan perusteella meni tahdittomasti luulemaan, että patja olisi vaahtomuovia.
Oletukseni osoittautui kuitenkin Turren erityistietämyksen mukaan täysin vääräksi. Ja luotan tähän, koska oletan, että Turre osaa ETP:n ulkoa ja että hänellä on jotain faktaa sen pohjalle, että patja oli moderni hylkivästä materiaalista valimistettu.
Sääli, että materiaalia ei minulla enää ole, koska muistan hyvin ne listat tutkituista lakanoista ja muista tekstiileistä ja haloista. Sieltä siis puuttuu tuo patja.
Ja arvatkaapa miksi? JJ ei katsonut veren imeytymismäärää olelliseksi, koska etsi epätoivoisesti niitä huppumiehen kuituja, mutta ei yrittänytkään hahmottaa kokonaistilannetta.
turumurre kirjoitti:Tällä kirjoittajalla on vain yksi ainut keino olla oikeassa tässä asiassa, osoita se missä asiassa minä olen vääristellyt.
Sanotaanpa aluksi vaikkapa se kolme (3) sekuntia.
...- hymm -
Oliko tämä sinulta jonkinlainen osoittaminen jota tuossa edellä perään. Tuo on vain jokin heitto jostain 3 sekunnista, ilman omia perusteluita awa.
Tämän kerran: Oletan sinun tarkoittavan keskustelua jossa Anneli oven aukaisun jälkeen pitäisi ehtiä talon toiselta puolelle toiselle muutamassa sekunnissa lyömään astalolla miestään. Tämä astaloimisaika 2:02 on syyttäjän alunperin esittämä astaloimisaika. Olen väittänyt/väitän (muiden ohella), ettei tämä voi olla mahdollista.
Jos esität että jotain vääristelen, sinun pitää osoittaa se muutenkuin tyhjänpäiväisillä herjalauseilla.
Jos olet asiasta todella kiinnostunut; voisit herjalauseiden sijaan mieluummin paneutua vaikka tähän allaolevaan esittämääni (toki tiedän etukäteen että tulet olemaan tästä erimieltä, MUTTA PERUSTELE SE MIELIPITEESI !):
Luuri kädessä merkitsee puhujan sijainnista edes auttavasti jotakin, kun kyseessä on lankapuhelin. Koita tm painaa se takaraivoosi vääristelyjä kehitellessäsi. Huutelut taustalla on eri asia. Valitettavasti.
Niin - faktoja tarkastellessa tuo kolme sekuntia taitaa venyä minuutiksi, jopa kahdeksi. Sorry.
Turunmurre, kikkailusi ei osaltasi johda muuhun kuin naurettavaan epäonnistumiseen. No - sinulla lienee toiset tavoitteet? Valitettavasti.
Pelkään pahoin, että vääristelystäsi huolimatta ovi menee lukkoon.
ulkosuomalainen, Ulvila-osastolta kirjoitti:
....
Onnittelut silti: mission accomplished. Talla kertaa ylitit arsytyskynnykseni ennatysajassa, tyhjentavasti. En viitsi enaa kanssasi tyhjennella. Tarkoitukseni oli joka tapauksessa vain vilkaista, joko hoviin valituksesta kuului mitaan uutta.
(Talla kanavalla ohjelmassa seuraavaksi normaaliin tapaan tassujen takomista rintakarvoihin, voitonjulistus ja -tanssi. Esiintyjat: Turre ja sekalintukuoro.)
Kiitoksia US.
Tämän parempaa myönnytystä ei tietenkään ole odotettavissakaan. Mutta hyvä edes näin.
Voitontanssiin tuskin on aihetta näin surkean tapauksen yhteydessä.
Jos sinulle jää aikaa, voit käyttää vielä seuraavankin vuoden oheisessa linkissä olevien asioiden pohtimiseen. 'Tyhjentelemään' niitä totuuksia et pysty.
OT:
Onhan meillä täällä ennenkin ollut 'Anneli-lahkolainen', joka ei suostunut edes keskustelemaan Annelin mahdollisesta syyllisyydestä. Edes vihjaus siihen suuntaan, sai tuon entisen 'lahkojohtajan' kilahtamaan täysin.
Vaan kuinkas kävikään? Visiitit harvenivat jo Annelin pidätyksen jälkeen ja tuomion tultua, jättäytyi tuo uskollinen puolustaja todennäköisesti kokonaan pois.
Anneli on sinällään mukavassa asemassa, etten usko Turren luovuttavan yhtä helpolla. Todennäköisesti hovin päätöksenkin jälkeen Turre jatkaa missiotaan. Vaikka yksinään. Vaikkei mitään hyötyä enää olekaan.
Henkilökohtaisesti olen luvannut lähettää Annelille ihan omalla nimelläni pahoittelukirjeen epäilyistäni, mikäli hänet aukottomasti syyttömäksi todetaan. Ja myöntää täälläkin ääneen häpeällisen virheeni.
turumurre kirjoitti
Tämän parempaa myönnytystä ei tietenkään ole odotettavissakaan.
Luetun ymmartaminen ei todistettavasti kuulu Turren vahvuusalueisiin. Oletan etta kyse on lahinna tahdon eika alyn puutteesta, mutta saatan olla vaarassa.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Ti Huhti 26, 2011 3:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand. Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger. Confucius
Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon te asiasta vuosia vääntäneet käytätte aikaanne tähän Ulvila-caseen?
Päivittäin? Eikö tuon materiaalin lukeminen ja analysointi (suuntaan tai toiseen) ole aikaa vievää?
Kaikenkaikkiaan kiinnostava tapaus jamolemmilla "lahkoilla" hyviä pointteja.
Rezah kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon te asiasta vuosia vääntäneet käytätte aikaanne tähän Ulvila-caseen?
Päivittäin? Eikö tuon materiaalin lukeminen ja analysointi (suuntaan tai toiseen) ole aikaa vievää?
Kaikenkaikkiaan kiinnostava tapaus jamolemmilla "lahkoilla" hyviä pointteja.
Muista en tieda -- itse kayn Minfossa harvakseltaan kun sattuu jostain syysta jaamaan aikaa. Usean kuukaudenkaan poissaolo ei yleensa haittaa: keskustelu junnaa samoissa asemasotapoteroissa. Molemmilla puolilla on omat uskonkappaleensa, joista ei anneta periksi. Kognitiivista dissonanssia on vahvasti ilmassa.
Mielestani Anneliuskovaisilla on huomattavasti isompi malka silmassa kuin vastapuolella -- Annelilahkon keissi perustuu pitkalti turumurteen olettamuksiin ja valikoivaan ETP-lukuun. Anneliuskovaiset ovat esim. nauhaa kuulematta kehittaneet Annelille Hake-nauhan litterointiin perustuvan alibin, joka ei tullut Annelin puolustukselle, poliisille tai edes mehutesteja tehneelle Annelille itselleen mieleen. Muita uskonkappaleita: puhelimesta ei nahnyt takkahuoneesta ulos johtavaa ovea. (Ei pida paikkaansa. Kysymys on puhujan halusta/tarpeesta. ) Lapsen ja Annelin kertomukset istuvat Hake-nauhaan. (Ainoastaan jos kuulusteluja lukee tarkoitushakuisesti. The devil is in the details. Huom. myos etta karajaoikeus ei--mielestani oikein-- ottanut lapsen 2009 kuulusteluja paatoksessaan huomioon.)
Yksinkertaisesta ja selvasta tapauksesta ei ole kuitenkaan missaan nimessa kysymys-- eihan sita muuten normaalialyisina pidetyt ihmiset viitsisi siita vuosikausia vaantaa. Minfolaisilta vain valitettavasti puuttuu palapelista aivan olennaisia palasia ( ruumiinavaustiedot, Hake-nauha kuultuna).
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand. Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger. Confucius
Aikoinaan, kun ETP:n sain, luin sitä iltaisin ja öisin viikkoja. Nyttemmin minulla ei sitä edes enää ole.
Muodostin oman näkemykseni Annelin syyllisyydestä jo kauan ennen ETP:tä, eikä se mieltäni muuttanut. Päin vastoin.
Nyt minua 'takerruttaa' täällä lähinnä se, etten vilpittömästi ymmärrä ''Turren ja lintukuoron'' uskoa ja perusteluja. Ja siksi, että Annelin läheisten vuoksi odotan sitä päivää, että hän kertoo itse KOKOtotuuden ja sillä vapauttaa kaikki osalliset ikuisesti kaivavasta epävarmuudesta ja ...pelosta.
Ihan vilpittömästä mielenkiinnosta MissHolmes (ja pahoitteluni mikäli olet sen jo kertonut, oma motivaationi ei valitettavasti riitä selaamaan koko Ulvila-materiaalia): miksi tai miten olet luopunut etp:stä kun kuitenkin olet pitkään ja aktiivisesti osallistunut tämän tapauksen pohtimiseen?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...