Ja tulit sitä täältä hakemaan...Tampereen Tyttö kirjoitti:Korkeintaan yksi toinen juttu tuo samanlaisen olotilan...
Pub Prison **AVATTU**
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Voi pahus.... täällä onkin yksityistilaisuus.... just kun olisin ollut tuhdin paukun tarpeessa. No, menenpä sitten takas kotiin kuivattelemaan märän teepaitani (jäi näköjään vahingossa päälle kun oli saunanpesu-urakan jäljiltä niin kiirus tänne päin)
-kohauttaa olkiaan ja laahustaa väsyneenä kotiin-
-kohauttaa olkiaan ja laahustaa väsyneenä kotiin-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
http://www.youtube.com/watch?v=Z5VDUXKi ... re=related
Pyydettiin tuomaan tällainen joulutervehdys, mutta osoitetta ei mainittu...HUPS! Sori, taisin tulla vähän ns. pahaan aikaan.... ~perääntyy hiljaa oven suuntaan ja toivoo hartaasti ettei kukaan huomannut~ Tätä se joulumieli parhaimmillaan on!
Pyydettiin tuomaan tällainen joulutervehdys, mutta osoitetta ei mainittu...HUPS! Sori, taisin tulla vähän ns. pahaan aikaan.... ~perääntyy hiljaa oven suuntaan ja toivoo hartaasti ettei kukaan huomannut~ Tätä se joulumieli parhaimmillaan on!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
VoDKa lähtee nyt.
Joulut ja semmoset. Kutsu kävi, parempaan paikkaa on lähtö nyt edessä.
Tapaamisiin! *dramaattinen kädenheilautus vielä, ennen kuin pyyhkäisee lähes olematonta pölyä mustien reisitaskuhousujensa lahkeesta, potkaisee mustan viirun ajatuksissaan maihareillaan vielä lattiaan ja kohentaa sitten mustan pitkän takkinsa asentoa, ennen kuin avaa ulko-oven ja katoaa pimenevään iltaan*
Tapaamisiin! *dramaattinen kädenheilautus vielä, ennen kuin pyyhkäisee lähes olematonta pölyä mustien reisitaskuhousujensa lahkeesta, potkaisee mustan viirun ajatuksissaan maihareillaan vielä lattiaan ja kohentaa sitten mustan pitkän takkinsa asentoa, ennen kuin avaa ulko-oven ja katoaa pimenevään iltaan*
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Eipä ihme, jos "uupumuksesta hieman horjahtelet".... sen verran monta kaulaa olet näemmä katkonut tänä iltana
(peräti puoli pellillistäkö se oli)
Otapas tuosta hieman terästystä siihen mehuusi, niin päästään pikkuhiljaa takas murhatunnelmaan kaiken leipomisen jälkeen...
-pullaa paistetaan vasta aatonaattona-
Otapas tuosta hieman terästystä siihen mehuusi, niin päästään pikkuhiljaa takas murhatunnelmaan kaiken leipomisen jälkeen...
-pullaa paistetaan vasta aatonaattona-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hyvää matkaa sitten vaan.... jään jännityksellä odottelemaan tietoja Nordean -keikastaVoDKa kirjoitti:VoDKa lähtee nyt.
Ystävät! Kylänmiehet (Huom! KYLÄN; ei Kyllin...)! Glögiä Kyllin piikkiin, terästettynä tai ilman! Ensimmäinen yhteinen joulumme lähestyy huikeaa vauhtia... Kiitoksia tästä ajasta ja (melkein) kaikista siihen liittyvistä kokemuksista!
Maija, kiitos reseptistä, hirvipaisti onnistui erinomaisesti. Loka, tilasin sulle Negronin -mitämitä, kyllä Kyllikin maistoi Akkuhappoa!! Kai muuten huomasitte että takahuoneessa on myynnissä mm. rautaesineitä, kirjoja, automaalausta ja lääkereseptejä, tuotto menee Prisonin ylläpitoon ja mm. juomareseptien kehittämiseen... TT: tänään saa tanssia pöydillä;=).
Ja Ailar, ostin uudet pillit! Sorry, Minnie, tänään en uskalla mennä pubin vessaan lainkaan... Mutta ota Bombay, Michaelm tai Manual mukaan turvamiehiksi. Mutta älkää jääkö jumiin, kohta alkaa Howlerin, Sadien ja Kalessinin lauluesitys (tiedättehän, se englannin-espanjan-ohjelmointikielinen?). Ei, Lecterin yksintanssiesitys ei ole vielä, vasta illemmalla (se tahtoo hyvät tipit).
Kaikki ei ole vielä paikalla...Täytyy päivystää tässä ovella vielä tovi...tuokaa yksi teräste odottelua helpottamaan
Maija, kiitos reseptistä, hirvipaisti onnistui erinomaisesti. Loka, tilasin sulle Negronin -mitämitä, kyllä Kyllikin maistoi Akkuhappoa!! Kai muuten huomasitte että takahuoneessa on myynnissä mm. rautaesineitä, kirjoja, automaalausta ja lääkereseptejä, tuotto menee Prisonin ylläpitoon ja mm. juomareseptien kehittämiseen... TT: tänään saa tanssia pöydillä;=).
Ja Ailar, ostin uudet pillit! Sorry, Minnie, tänään en uskalla mennä pubin vessaan lainkaan... Mutta ota Bombay, Michaelm tai Manual mukaan turvamiehiksi. Mutta älkää jääkö jumiin, kohta alkaa Howlerin, Sadien ja Kalessinin lauluesitys (tiedättehän, se englannin-espanjan-ohjelmointikielinen?). Ei, Lecterin yksintanssiesitys ei ole vielä, vasta illemmalla (se tahtoo hyvät tipit).
Kaikki ei ole vielä paikalla...Täytyy päivystää tässä ovella vielä tovi...tuokaa yksi teräste odottelua helpottamaan
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Mistäs arvasit, että täällä alkoikin olla jo vähän tylsää.....
kaiken muun lupaamasi ohjelman kyllä uskon järjestyvän, mutta yhtä on pakko ihmetellä: Miten muka luulet saavasi Lecterin tanssimaan
Voipi tarvita aikamoisen tipin (tai tusinan verran Karhu-oluita) ennenkuin moiseen suostuu
Tai sit sä olet vaan älyttömän taitava kutittelemaan...
kaiken muun lupaamasi ohjelman kyllä uskon järjestyvän, mutta yhtä on pakko ihmetellä: Miten muka luulet saavasi Lecterin tanssimaan
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Ei maistu Karhu ei.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ma Helmi 04, 2008 8:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Kalessin
- Adrian Monk
*saapuu nurkille mustat lasit silmillä ja yrittää tekeytyä vaivihkaiseksi, jotta paikallaolijat kiinnittäisivät mahdollisimman paljon huomiota huomiotaherättämättömään saapumiseen*
missä on se mun pyytämä sello?mä en laula ilman selloa! ja missä on ne pinkit gerberat mun pukeutumishuoneesta?mä en voi laulaa, jos mulla ei ole ainakin tusinaa pinkkiä gerberaa luomassa seesteistä ilmapiiriä!!!ja siis missä on mun pukeutumishuone?!?!?!?!?!?!?
*nakkelee niskojaan ja saa järkyttävän itkupotkuraivarin*
*nyyh*...missä on howl ja sadie....*nyyh*
missä on se mun pyytämä sello?mä en laula ilman selloa! ja missä on ne pinkit gerberat mun pukeutumishuoneesta?mä en voi laulaa, jos mulla ei ole ainakin tusinaa pinkkiä gerberaa luomassa seesteistä ilmapiiriä!!!ja siis missä on mun pukeutumishuone?!?!?!?!?!?!?
*nakkelee niskojaan ja saa järkyttävän itkupotkuraivarin*
*nyyh*...missä on howl ja sadie....*nyyh*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-