Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Mutta kuitenkin olet päätynyt uhkailemaan ihmisiä oikeudella kunniaasi koskien...
Onko sinusta väärin käyttää lain suomia keinoja itsensä suojelemiseen, kun kaikki muut niitä samoja keinoja joka tapauksessa käyttävät? Pitäisikö sinusta siis minun viitata kintaalle kaikille laittomuuksille joita minua kohtaan tehdään, kun samaan aikaan kaikki muut huutavat Gestapoa apuun heti jos minä teen jonkun rikoksen heitä kohtaan? Vastaa pelle.
Kerros vähän tarkemmin miten sinua on uhattu kerro vähänyksityiskohtia
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

turakainen kirjoitti:
markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Mutta kuitenkin olet päätynyt uhkailemaan ihmisiä oikeudella kunniaasi koskien...
Onko sinusta väärin käyttää lain suomia keinoja itsensä suojelemiseen, kun kaikki muut niitä samoja keinoja joka tapauksessa käyttävät? Pitäisikö sinusta siis minun viitata kintaalle kaikille laittomuuksille joita minua kohtaan tehdään, kun samaan aikaan kaikki muut huutavat Gestapoa apuun heti jos minä teen jonkun rikoksen heitä kohtaan? Vastaa pelle.
Vitut. Kaiva itse pelle.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:
turakainen kirjoitti:
markja kirjoitti: Onko sinusta väärin käyttää lain suomia keinoja itsensä suojelemiseen, kun kaikki muut niitä samoja keinoja joka tapauksessa käyttävät? Pitäisikö sinusta siis minun viitata kintaalle kaikille laittomuuksille joita minua kohtaan tehdään, kun samaan aikaan kaikki muut huutavat Gestapoa apuun heti jos minä teen jonkun rikoksen heitä kohtaan? Vastaa pelle.
Vitut. Kaiva itse pelle.

Vitun valehtelia idiootti missä sua on ketään uhkailut? laitappas faktaa kehiin, vai eikö löydy? Häh mitä? Rupee vaan urpo ite kaivamaan niitä jostain sun ihmeelisestä mailmastas, ei taida löytyä. Vittu spede vaatii ensin ite kaikki maholliset linkit, haukkuu valehtelijaks ja sitten, kun läväytetään pöytään niin ruvetaan sössöttämän jostain saatanan miesten syrjinnästä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
markja
Adrian Monk
Viesti:

jamppa kirjoitti:Vitun valehtelia idiootti missä sua on ketään uhkailut? laitappas faktaa kehiin, vai eikö löydy? Häh mitä? Rupee vaan urpo ite kaivamaan niitä jostain sun ihmeelisestä mailmastas, ei taida löytyä. Vittu spede vaatii ensin ite kaikki maholliset linkit, haukkuu valehtelijaks ja sitten, kun läväytetään pöytään niin ruvetaan sössöttämän jostain saatanan miesten syrjinnästä.
Ota lääkkeet pelle.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Markja! Jokainen tajuaa, että sinä olet tämän forumin virallinen pelle.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
turakainen
Poliisikoira Rex

.

Takaisin alkuun

Lähetetty: Ti Elo 19, 2008 2:57 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

ja Skannari.fi foorumilta tämä teksti ja vielä omalla nimellä ei ihme että on kusi sukassa jos joku googlaa nimen.

jansson_markus
Varsinainen saunatonttu

Sukupuoli:
Kirjoituksia: 1380

Big Brother is watching

WWW | Mielenkiintoisia yhteensattumia mulla...
« Päiväys: 15.07.08 20:42:55 » | Vastaa lainauksella | Muokkaa

--------------------------------------------------------------------------------
Tämä on taas näitä, että en tiedä pitäisikö lääkitystä tehostaa vaiko mitä.

Puhelimeni soi, numero oli minulle tuntematon joten en vastannut. (Soittaja oli tietoturva-alalla touhuava "tuttava", jonka kanssa on niitä ja näitä tullut touhuttua ja puhuttua, tämä selvisi hetken päästä kun soitin ko. numeroon takaisin myöhemmin.) Kun kaveri ei jaksanut enää soitattaa vaan laittoi kiinni, TÄSMÄLLEEN SAMAAN AIKAAN tapahtuivat seuraavat asiat:
- Tietokone meni miltei totaalisesti jumiin. Langaton näppäimistö lakkasi kokonaan reagoimasta ja vaivoin vaihtelemalla portteja sain toisen näppiksen toimimaan jotta sain koneen käynnistettyä uudelleen ilman virtajohtojen irtirepimistä. Kone siis aivan totaalisesti tiltissä.
- Puhelimeeni tulvii 5 tekstiviestiä. Viestit oli lähetetty minulle tunteja sitten, yksi itse asiassa eilen illalla. Normaaleja viestejä kavereiltani, lähetetty vaan ajat sitten! Puhelimeni on ollut useaan kertaan päällä pitkiäkin aikoja ja olen soittanut ja vastaanottanut viestejä ja puheluitakin sillä ihan normaalisti tuona aikana.
- Toinen matkapuhelimeni sammuu ja minun pitää käynnistää se uudelleen.

Olisi kiva kuulla jotain, edes teoreettisia selitysmalleja tälle tapahtumaketjulle? Voiko kukaan edes alkaa yrittää selittää asioita? Häh? Villeimpiäkin ehdotuksia otetaan mielenkiinnolla vastaan.

Jokin mystinen magneettimyrsky voisi kaiketi sekoittaa tietokoneen langattoman viestinnän ja koko tietokoneeni, sekä aiheuttaa toisen kännykän sammumisen. Mutta sekään ei voisi selittää, miksi nuo tekstiviestit ovat "viipyneet matkalla" tuntikausia (miltei vuorokauden itse asiassa yksi!) ja olen kuitenkin samaan aikaan saanut muita tekstiviestejä ko. tyypeiltä(kin) ja puheluitakin normaalisti puhelimeeni - sekä olen pystynyt lähettämään ja soittamaan puheluita koko ajan normaalisti.

Vai PLCileeko isoveli vaan?

Tulee vaan pakostakin mieleen taannoiset "yhteensattumat" mm. Kavkazcenteriin liittyen juttujen ja matkapuhelimieni kanssa, joista kirjoitin jo aiemmin tännekin sekä tietysti sivuillenikin aikoinaan.
« Viimeisin muokkaus: 15.07.08 20:45:03 jansson_markus

Vai muka isoveli valvoo sinua pyysin aikaisemmin kommentiasi tuosta mutta sivuutit sen vastaamatta Eli mites se sun lääkitys kun tollaisia oikein kuvittelet
markja
Adrian Monk
Viesti:

turakainen kirjoitti:Vai muka isoveli valvoo sinua pyysin aikaisemmin kommentiasi tuosta mutta sivuutit sen vastaamatta Eli mites se sun lääkitys kun tollaisia oikein kuvittelet
Sinunlaisellasi pellellä ei ole mitään käsitystäkään tietoturva-alasta tai asioista, etkä sinä tiedä missä ja mitä minä olen sen kanssa tekemisissä, joten kannattaisiko pitää pääsi kiinni näistä asioista? Mitä veikkaat?
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Marsalkka kirjoitti:Markja! Jokainen tajuaa, että sinä olet tämän forumin virallinen pelle.
Tähän ei ole mitään lisättävää!
turakainen
Poliisikoira Rex

markja kirjoitti:
turakainen kirjoitti:Vai muka isoveli valvoo sinua pyysin aikaisemmin kommentiasi tuosta mutta sivuutit sen vastaamatta Eli mites se sun lääkitys kun tollaisia oikein kuvittelet
Sinunlaisellasi pellellä ei ole mitään käsitystäkään tietoturva-alasta tai asioista, etkä sinä tiedä missä ja mitä minä olen sen kanssa tekemisissä, joten kannattaisiko pitää pääsi kiinni näistä asioista? Mitä veikkaat?
Nythän ei ole kysymys tietoturvasta vaan sinun vainoharhaisuudesta jota tuossa kirjoituksessa osoitat. Älä nyt taas yritä käännellä asioita vaan kerro onko sinulla lääkitystä ja minkäläistä? :D

Edit eipä ole sinulkaan sekin on tässä ketjusta tullut todistetuksi paljon luotettavammalta lähteeltä
Viimeksi muokannut turakainen, Ti Syys 23, 2008 11:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

turakainen kirjoitti:
markja kirjoitti:
Nythän ei ole kysymys tietoturvasta vaan sinun vainoharhaisuudesta jota tuossa kirjoituksessa osoitat. Älä nyt taas yritä käännellä asioita vaan kerro onko sinulla lääkitystä ja minkäläistä? :D
No kertois nyt vaikka ensin onko ainoa lapsi vai ei!
turakainen
Poliisikoira Rex

ketsku kirjoitti:
turakainen kirjoitti:
markja kirjoitti: Sinunlaisellasi pellellä ei ole mitään käsitystäkään tietoturva-alasta tai asioista, etkä sinä tiedä missä ja mitä minä olen sen kanssa tekemisissä, joten kannattaisiko pitää pääsi kiinni näistä asioista? Mitä veikkaat?
No kertois nyt vaikka ensin onko ainoa lapsi vai ei!
Toivon mukaan
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:

Huvittuneena luin tuon marjan skitsoilu viestin aikoinaan ja koitin kaivella todenteolla syytä siihen jonka takia marja olisi joutunut supon ja sun muiden huipputegnologiaa käyttävien tiedustelupalvelujen tarkkailtavaksi, mutta en vaan keksinyt mitään järkevää syytä moiseen. Onhan se kyllä tullut ihan selväksi ihan marjan omienkin kirjoituksien pohjalta, että lääkitystä kaveri olisi vailla ja reilua sellaista.

Kerroppas marja nytten sitten missä sä toimit "tietoturva-experttinä" niin, että sinä olisit jotenkin vaaraksi yhteiskunnalle jotta sinun kaltaisesi pelle vaatisi seurantaa. Laitan nyt sulle sitten vielä kerran ton linkin tuohon hommaan, että sun skitsoilus helpottaa (nehän voi tosiaan marja kuunnella sun ajatuksiakin).

http://koti.mbnet.fi/roine/salaliitto/foliohattu.php
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
turakainen
Poliisikoira Rex

Niin ja minuntietääkseni lähihoitajan koulutukseen ei kuulu sellaista opetusta joka tekis tietoturva expertiksi
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Sinunlaisellasi pellellä ei ole mitään käsitystäkään tietoturva-alasta tai asioista, etkä sinä tiedä missä ja mitä minä olen sen kanssa tekemisissä, joten kannattaisiko pitää pääsi kiinni näistä asioista? Mitä veikkaat?
Hei Marja. Tietoturvasivusi on yleinen naurunaihe, blogisi on täynnä harhaisen mielen sekoilua ja olet kenkää saanut sairaanhoitaja. Mitä veikkailet nyt?
markja
Adrian Monk
Viesti:

jamppa kirjoitti:Huvittuneena luin tuon marjan skitsoilu viestin aikoinaan ja koitin kaivella todenteolla syytä siihen jonka takia marja olisi joutunut supon ja sun muiden huipputegnologiaa käyttävien tiedustelupalvelujen tarkkailtavaksi, mutta en vaan keksinyt mitään järkevää syytä moiseen.
Et sitten lukenut yhtään mitä kirjoitin siellä?
Parina esimerkkinä kerron tuon Kavkazcenterin ja eduskunnan tietoturvafiaskon. Niin ja tietysti tuo Tetra-vittuilu. Nämä ovat vain julkistamiani asioita. On paljon sellaista, mitä minä en todellakaan kerro julkisesti missään erinäköisistäkin syistä johtuen, muita juttuja ja seikkoja jne. jne.

Sä et oikeasti tiedä paskaakaan siitä, minkälaisten asioiden kanssa minä olen ollut ja olen kyllä vieläkin (joskaan en yhtä paljon) tekemisissä.
Onhan se kyllä tullut ihan selväksi ihan marjan omienkin kirjoituksien pohjalta, että lääkitystä kaveri olisi vailla ja reilua sellaista.
Jos tietäisit edes 1/3 siitä mitä minä tiedän, sinä tarvitsisit melko vahvaa lääkitystä pystyäksesi edes nukkumaan yötäsi. Mutta parempi vaan ettet tiedä, turha on tietämättömiä juntteja huolestuttaa maailman asioilla. Mene vaan katsomaan lätkää nyt.
Kerroppas marja nytten sitten missä sä toimit "tietoturva-experttinä" niin, että sinä olisit jotenkin vaaraksi yhteiskunnalle
Ks. edellä. Jos minä kertoisin, mitä kaikkea olen tehnyt ja teen yhä tietoturvaan liittyen, minä en olisi ekspertti eikä minuun luotettaisi sillä alalla. Vaikeneminen on kultaa tällä alalla. Sinunlaisesi juntti ei tietenkään tajua tai usko tästä mitään, mutta se aikaansaa vain naurua minussa.
Lukittu