Mietin muutama päivä sitten ihan samaa. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Kumisilmä
Re: Kumisilmä
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
miks?Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 1:45 pmMietin muutama päivä sitten ihan samaa. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Etkö itse koskaan mieti, mitähän kellekin aktiivikirjoittajalle mahtaa kuulua, jos häntä ei hetkeen näy (kun sellaisen ehtii hoksata)? Toivo niille hyvää?Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:02 pmmiks?Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 1:45 pmMietin muutama päivä sitten ihan samaa. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Miksen toivoisi Lakulle hyvää?
Laku on ollut tosi avoin ja rehellinen taustastaan sekä terveydestään — henkkoht en tajua, miten kukaan voi sen kaiken huomioiden olla toivomatta hänelle hyvää?
En jaa kaikkia näkemyksiä ja Lakullekin (kuten mm.mulle) tapahtuu palstalla ylilyöntejä, osa on tarkoituksellistakin. Omasta mielestäni Laku on silti tärkeä herättelevä osa minfoa näkemyksineen kaikkineen. Mikään ei ole niin tylsää kuin samanmielisten keskittymät, missä jo ryhmäajattelukin estää edistymistä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
No en. Mietin yleensä pillua kuten terveen miehen kuuluu.Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 6:45 pmEtkö itse koskaan mieti, mitähän kellekin aktiivikirjoittajalle mahtaa kuulua, jos häntä ei hetkeen näy (kun sellaisen ehtii hoksata)? Toivo niille hyvää?Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 2:02 pmmiks?Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 1:45 pm
Mietin muutama päivä sitten ihan samaa. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Laku on ollut tosi avoin ja rehellinen taustastaan sekä terveydestään — henkkoht en tajua, miten kukaan voi sen kaiken huomioiden olla toivomatta hänelle hyvää?
En jaa kaikkia näkemyksiä ja Lakullekin (kuten mm.mulle) tapahtuu palstalla ylilyöntejä, osa on tarkoituksellistakin. Omasta mielestäni Laku on silti tärkeä herättelevä osa minfoa näkemyksineen kaikkineen. Mikään ei ole niin tylsää kuin samanmielisten keskittymät, missä jo ryhmäajattelukin estää edistymistä.
Jaa niin poliisi on vittu natsi ja amfetamiinia pitäis saada ruokakaupasta. Toivottavasti et lapsilles opeta tollasia hyviä näkemyksiä(?) -----------
Toi mieskuva, mitä yrität pakottaa, saa mut miettimään oletko nikkisi takana oikeasti nainen, joka haluaa provosoida miesvihaa. Esim. ehkä joku neoliberaalifeministi?Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 10:14 pmNo en. Mietin yleensä pillua kuten terveen miehen kuuluu.Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 6:45 pmEtkö itse koskaan mieti, mitähän kellekin aktiivikirjoittajalle mahtaa kuulua, jos häntä ei hetkeen näy (kun sellaisen ehtii hoksata)? Toivo niille hyvää?
Jaa niin poliisi on vittu natsi ja amfetamiinia pitäis saada ruokakaupasta. Toivottavasti et lapsilles opeta tollasia hyviä näkemyksiä(?) -----------
Terveet miehet, kun tekee paljon muutakin kuin miettivät p*llua.
En pidä lainkaan mahdottomana, ennemmin vain todennäköisenä, että osa poliiseista on natsisikoja.
Mutta muunkinlaisia poliiseja on, toivottavasti enemmistö.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
kysy siltä sun ouija laudalta? tottakai tekee, mutta ihan varmasti eivät mieti jotain random narkkeja ja mitä heille kuuluu. ei ainakaan pitäis? feministit voi mennä vittuun wokensa kanssa.Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 10:56 pmToi mieskuva, mitä yrität pakottaa, saa mut miettimään oletko nikkisi takana oikeasti nainen, joka haluaa provosoida miesvihaa. Esim. ehkä joku neoliberaalifeministi?Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 10:14 pmNo en. Mietin yleensä pillua kuten terveen miehen kuuluu.Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 6:45 pm
Etkö itse koskaan mieti, mitähän kellekin aktiivikirjoittajalle mahtaa kuulua, jos häntä ei hetkeen näy (kun sellaisen ehtii hoksata)? Toivo niille hyvää?
En pidä lainkaan mahdottomana, ennemmin vain todennäköisenä, että osa poliiseista on natsisikoja.
Mutta muunkinlaisia poliiseja on, toivottavasti enemmistö.
ahaa, poliisiviha siis yhdistää teitä.
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Olisiko mädännyttämässä suoniaan 
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
-
MustaNaamion
- Poliisikoira Rex
Mut eikö sossutuet tule alkukuusta?
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
*KÖH* *KÖH*Bird kirjoitti: Ti Huhti 28, 2026 10:56 pm
MUTTA, toivottavasti Lakulla, Millalla, Jannella, Birdillä ym. Suuria tunteita herättävillä kirjoittelijoilla on kaikki hyvin...
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
kaikkea sitä
oon lukenu tyyliin vitusti nyt kun on mun elämäni ekat lukulasit.
jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois.
mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta

jopa keskisarja päässy lukulistoille mutta vain 1918 tapahtumista joista se pystyy jättää persu oksennuksen pois.
mun jengi chelsea kyykkäs taas ni senkään takia paljon netissä viihtynyt kyllä tommonen pari viikkoa per kuukaus tekis muillekin hyvää ku mulle taukoa somesta
Antifa Free Palestina
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Mätäkäsinistin kuvaus itsestä, ja omasta isästään
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
On se mestari haukkumaan puolta suomea.perusporilaine kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:04 pmMätäkäsinistin kuvaus itsestä, ja omasta isästään![]()
Mutta naisia alistava ja umpeenompelua vaativa imami on saatanan hyvä ihminen.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.