Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja matlockb »

No, eiköhän me kohta saada uusi "Paatero", nykyinen muistaakseni täyttää kesällä tai syksyllä 65 vuotta (joku voi varmistaa muistanko oikein) eli suomeksi sanoen jää eläkkeelle.
Mutta Sirpa, jos tuo pitää paikkansa että pidät kissastasi ja koirastasi noin hyvää huolta niin eläinrakkaana ja kissoja omistavana ihmisenä pidän sitä erittäin hienona ja kiitettävänä asiana.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kiitoksia, luonto on osa meitä ja me osa sitä, ja aikoinaan kivoilla jättiläissaduilla hahmotettiin lapsille elollisten olioiden mittasuhteita niin, että lapset oppisivat ottamaan luontokappaleetkin koosta huolimatta huomioon. Tuollainen eettinen kasvatus on tainnut nykyään kokonaan unohtua. Sääli, koska luonto ja eläimet ovat ihmiselle suuri rikkaus.

Muistaisin lukeneeni jo ajankohdan, että koska Paatero jää eläkkeelle, mutta maassa on jotakin nurinniskoin, jos poliisiylijohtajaksi kohotaan moraalilla, jossa julkisesti kuulutetaan, että hän on estänyt murhatutkintaa tai toimii itse lakia rikkoen. Mutta kuten Hautalan asioista tänään luin, niin ministereitä valvoo heidän valtiollinen neuvonantajansa oikeuskansleri ja eduskunta valitsee taas oikeusasiamiehen.

Miten sitten pieni kansalainen voi saada oikeusturvaa, jos suhmuroijat valvoo itse itsensä, ja moraalillakaan ei ole mitään väliä. Eikä missään muualla olekaan Euroopassa tällaista järjestelmää poliisinkaan suhteen kuin Liettuassa ja Suomessa. Ovat tehneet järjestelmän itselleen kuin Paatero konsanaan Poliisihallituksen valiten kaikkien uusien alueiden päällikötkin itse, ja sopien uusia järjestelmiä luodessaan itsensä kanssa myös itse itsensä valvonnan.

Näinhän tämä Suomen muokkaus on mennyt, ja nyt ollaan valvomattomuudella lähes joka kuilun reunalla.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Kisuvauvan paino ei ole tänään noussut, vaikka on syönyt pieniä annoksia koko päivän - ilmeisesti viimeöinen syömättömyys ja eläinlääkärireissu ottivat veronsa, ja päätinkin siirtää koko pahuksen vaakan kaapin taaimmaiseen nurkkaan.

Jos vaavi venyttelee, haukottelee ja tykkää köllötellä selällään tassut pyöreän masun päällä, ja vaikuttaa tyytyväisen oloiselta, niin sama sen grammamäärän on.

Vauva on oppinut tänään kehräämään - kokoon nähden (noin kahden tulitikkuaskin verran) kova ääni - aivan kuin joku narisuttaisi kaapinovea, jossa on ruostuneet saranat. Vähän koneisto pätkii vielä.

Ja kun tuota peukalonpään kokoista pientä päätä silittelee korvan takaa, se yrittää omalla pikku tassullaan pestä nassuaan. Hoksasin, että miten emokissa opettaa pentua esimerkillään - jestas, on tässä vielä emoksi opettelemista.

Tiedättekö muuten, että tiede ei pysty tänä päivänäkään selittämään, että mistä kissan kehräysääni syntyy?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ei tainnut minun jutustani "olen lirissä" selvitä, että mitä tarkoitin?

Tarkoitin sitä, että kun yön valvoin tuon pienen elämän kanssa; ruoka ei maistunut ja vatsa vain pömpötti, ja olin jo höyläämässä pikku kirstua, niin mietin tietysti näitä syntyjä syviä sekä tarkoituksia ja merkityksiä.

Tunsin, että miten kohtalon sormi osoitti suoraan ohimooni, se kaikista liipasinherkin sormi: jos vielä kiukuttelet näiden totuuksien ja oikeudenmukaisuuksien kanssa tyylillä "mä en tykkää" tai "mä haluun", niin me ei myöskään täältä Universumista laiteta pikkuista enkeliä istumaan vauvakopan päätyy, ja vahtimaan kisuvauvasi unta.

Näin minä sen koin. Tai en ainoastaan kokenut, vaan tein tilanteesta tieteellisen tarkan analyysin ydinfyysikkojen Einsteinin ja Laurikaisen mukaan (atomeistahan tämä meidän koko maailma koostuu!): ensimmäinen oli sitä mieltä, että Jumala ei heitä noppaa, vaan viskoo kiviä ja jälkimmäinen oli sitä mieltä, että havainnoitsija vaikuttaa atominytimen kvanttitilaan; toisin sanoen määrää oman kohtalonsa.

Katsoin viisaimmaksi tehdä kaupat - OK, hoidan totuus- ja oikeudenmukaisuusvelvoitteeni, ja he katsovat, että vauvallani on kaikki kunnossa.

Ja kuten havaitsitte - otin välittömästi tuon totuusurakan tehtäväkseni: voin ilolla kertoa, että vauva voi myös erinomaisen hyvin.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Tässä kirjoittamisen välillää aina syötän, pesen, pissatan ja putsaan sekä paijaan vauvan, ja laitan takaisin nukkumaan.

Olemme saaneet yhteistyön toimimaan hyvin ja säännönmukaisesti, ja nyt jo suostuu jäämään koppaansa kitisemättä, kun vain tuo yhdessäolon hetki on oikealla tavalla mitoitettu.

Tämä edellä mainittu eläinlääkärin toteamus: "Ai, sait sen sitten takaisin! Hieno juttu!". Eikö olekin täysin järjetön lausahdus, eikä sen sanoma voi aueta edes kenellekään muulle kuin itselleni.

Mikä sai eläinlääkärin tokaisemaan näin?

Olen useamman kerran törmännyt tähän ilmiöön, ja todella tärkeissä asioissa ja penkomisissani: yht äkkiä jonkun henkilön suusta saattaa tulla lause, joka aukeaa itselleni vihjeenä, mihin seuraavaksi on mentävä.

Tilanne on aina yhtä hämmästyttävä, koska useissa tapauksissa jään miettimään vielä sitäkin, että miten sanoja itse liittää kyseisen lauseen omaan puheeseensa. Tätä tekisi mieli joskus kysyä, mutta saatu vihje on ollut niin tärkeä - usein myös aikataulu tiukassa - niin että on kiirehdittävä eteenpäin.

Huikein vihje kuitenkin on tullut vuosia sitten eräänä yönä huoltoasemalla - oli yöaika, paikka 24 tuntia auki, ja olin tärkeällä ajomatkalla.

Kahvilassa ei ollut juuri ketään muita, kun ovesta astui sisälle mies, asetti rahapussinsa ja kännykän eteeni, ja pyysi, että voisinko vahtia niitä sen aikaa, kun hän käy hakemassa tiskiltä kahvikupin.

Tässä vaiheessakin tilanne oli jo täysin absurdi, kun otetaan huomioon reaaliteetit, ja sekin vielä, että tämä ei tapahtunut Suomessa.

Hän palasi takaisin, istui viereiseen pöytään, ja alkoi jutella. Hetken kuluttua hän kysyi, että voiko liittyä seuraan. Totta kait se sopi.

Hän otti tuolin, veti sen alleen, ja hetken tunnustelun jälkeen ryhtyi kertomaan tarinaansa: hän oli ollut nukkumassa kotona vaimon vieressä, kun hän oli saanut unessa määräyksen tulla kyseiselle huoltoasemalle, jossa häntä odotetaan, ja hänen pitää kertoa seuraava asia ...

Ja hän kertoi tuon asian, ja "tuota asiaa" tarvitsinkin seuraavaksi.

Mies jätti nimensä, käyntikorttinsa ja kertoi taustansa - perheestään ja vaimostaan; hän ei esiintynyt nimettömänä, eikä ollut mitään syytä olettaa, että hän edes tiesi mihin viestinsä liittyi.

En ole koskaan ollut yhteydessä häneen tämän tapauksen jälkeen, tai käynyt kertomassa, että mikä merkitys hänen jättämällään viestillä oli.

Voin vain kuvitella, että tehdä tuo temppu - se itsessään jo vaatii rohkeutta, sekä totuuden ja oikeudenmukaisuuden kunnioitusta: laittaa itsensä alttiiksi vaikka hullunleimalle; pääasia, että annettu tehtävä tulee hoidettua.

Ehkä hänelläkin oli kopassa pieni kissavauva, jonka vatsa pömpötti liiasta ilmasta?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ehkä tämä Biasin viesti sopisi paremmin tähän väliin - olen nimittäin kutsunut tuota kyseistä henkilöä "Ufo-mieheksi".
Bias kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=HQoRXhS7vlU

Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Etenkin Minfossa.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Edellä oleva tarinani synnyttää varmasti hämmästystä, kummastusta ja ihmettelyä.

Silloin kun se tapahtui - liki 10 vuotta sitten - en ehtinyt tapausta juuri ihmetellä - se oli vain yksi useiden muiden samankaltaisten joukossa - mutta jälkeenpäin kyllä.

Oliko perääni laitettu peräti peiteseppo, joka katsoi tilaisuutensa koittaneen, ja naamioufomiesroolissaan toi mystistä viestiä kaiken ajan ja paikan tuoltapuolen vain valheellisesti vakuutellen Universumin ja unimaailman todellisuutta peitehenkilöllisyyden turvin - voisi tarinastani päätellä.

Olisi erittäin merkillistä, jos tästä olisi ollut kyse, nimittäin mies kertoi tuomansa viestin koskeneen sitä, että hänen pitää kertoa minulle meksikolaisesta (oliko hän meksikolainen?) sähköinsinööristä nimeltään Jose Silva, ja pyytää minua etsimään tietoja hänestä.

En ollut koskaan kuullutkaan kenestäkään Jose Silvasta, enkä tiennyt, että mikä tämä hänen sähköinsinööriasiansa olisi, mutta on sanomattakin selvää, että ryhdyin perehtymään siihen vähään tietoon, jonka miehestä löysin.

Suomenkielellä hänestä ei ollut mitään tietoja saatavana, mutta englanninkielellä löysin jonkin verran.

Myöhemmin, kun googlasin, huomasin, että hänen metodinsa olikin jo rantautunut suomeen. Itse en ole asiaan pidemmälti perehtynyt - vain tuon hetken, kun tarvitsin hänen löytämiään aivojen alfa-taajuusasioita ja alueita, mutta jotenkin tuntui, kun luin suomalaisia selostuksia, että metodi oli matkan varrella muuttunut siitä, miten itse sen tuolloin kymmenen vuotta sitten oivalsin.

Mutta näinhän käy lähes kaikkien ideoiden, jos ja kun niitä ei syvällisesti ymmärretä, mutta ryhdytään opettamaan aina seuraavalle suusta suuhun tietona kuin konsanaan Jeesuksen sanoja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_ ... chologist)

Jos joku lukijoista on nyt käynyt Silva-kurssia tai perehtynyt asiaan, niin tiedoksi, se todella toimi - ensin tämän viestintuojan ominaisuudessa ja sitten itselläni, kun sitä jouduin apuna hetkellisesti käyttämään.

En nyt onnistunut löytämään Jose Silvasta kuin tämän kirjaesittelyn suomenkielellä, ja jos katsotte ja vertaatte sitä tarinaani - niin ymmärrätte, että mitä tarkoitan tuolla muuttumisella, ja miten huonosti tuo esittelyteksti sopii omaan tilanteeseeni.

Mutta mitäpä ihminen muuta ajattelee hienosta ideasta kuin soveltaa se omaksi hyödyksi: mulle tänne heti kaikki ja äkkiä - täydellinen terveyskin. Osta, maksa ja myy.
Teos perustuu maailman menestyksellisimpään mielenhallintamenetelmään, Silva-menetelmään. Täydellisen parantamiskurssin tekniikat auttavat elämään terveenä ja parantumaan sairauksista. Mukana on myös kertomuksia ihmisistä, jotka ovat erinomaisin tuloksin käyttäneet menetelmää ja parantuneet sairauksista ja vammoista. Jose Silva aloitti tutkimusmatkansa ihmismielen syvyyksiin 1940-luvulla. Monien kokeilujen jälkeen hän sai selville, että kun ihmisen aivot värähtelevät alfataajuudella, ihminen paranee nopeammin ja pysyy ylipäätään terveempänä. Alfataajuutta voidaan käyttää niin itsensä kuin muidenkin parantamiseen.Miljoonat ihmiset yli 90 maassa ovat tämän menetelmän avulla löytäneet tavan ylläpitää terveyttään, menestyä työssään ja elää onnellisina.
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9529586221

Jestas, kun teki oikein pahaa lukea tämä:
Miljoonat ihmiset yli 90 maassa ovat tämän menetelmän avulla löytäneet tavan ylläpitää terveyttään, menestyä työssään ja elää onnellisina.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Jäin hämmästelemään, kun en löydä asiallista tietoa asiasta. Onkohan kuulkaa niin, että minun pitäisi tuota peiteseppoasiaa ajatella uudelleen?! Tähän löytyy sentään ihan aito ja oikea salaliittoteoriakin.

Hypin näemmä taas uskonnon isoilla varpailla, ja suoraan illuminatin asialla, höh.
Mielen pitäminen Alfa-tilassa

Monarch-orjan koko sivupersoonien-järjestelmän nukkumista kontrolloidaan. Monet sivupersoonat ohjelmoidaan niin että ne eivät saa todellista unta. Ne itse asiassa nukkuvat hypnoottista Alfa-tason unta, tai sellaista jota voidaan kutsua transsi-uneksi.

Hypnotisoijat (ja aivotutkijat) voivat kertoa sinulle että todellinen uni ja hypnoottinen uni eivät ole aivoille sama asia. Joidenkin sivupersoonien (mutta ei monien) täytyy olla sisäisesti valveilla 24 tuntia vuorokaudessa ja tarkkailla huolellisesti kaikkea mitä sivupersoonien järjestelmälle tapahtuu. Jonkun täytyy ottaa ruumis ja nukkua -- mutta minkä hyvänsä sivupersoonan käsketään näin tehdä, hänet määrätään hypnoottisesti nukkumaan vain noin kolme tuntia jotta varmistettaisiin että mieli pysyy Alfa-tilassa ja että sen ohjelmoiminen olisi helppoa. Koska sivupersoonat jotka eivät pidä ruumista hallussaan "lepäävät" henkisesti tietyssä mielessä -- kun nämä ottavat ruumiin ne ovat henkisesti "virkeitä". Mieli jakautuu kun sille annetaan epämiellyttäviä asioita kuunneltavaksi, sellaisia joita se ei halua kuulla.

Elektronisia implantteja jotka lähettävät ääniä uhreille käytetään edesauttamaan orjien mielen jakautumista; kuten myös tiettyjä implantteja ja laitteita jotka lähettävät tietynlaisia sähkömagneettisia aaltokuvioita orjan mieleen saattaakseen sen Alfa-tilaan. Luvussa 6 kerrotaan enemmän näistä mielanhallinta-implanteista.

Illuminati alkaa kouluttaa lapsiuhria tähtivalo-tasolla. Tätä kutsutaan maagiseksi harjoitukseksi. Lapsen kykyä rentoutua, visualisoida, keskittyä ja kohdistaa valjastetaan sitten Alfa-tasolla "MAAGISELLA HARJOITUKSELLA" joka avaa tämän "TÄHTIVALO-TIETOISUUDEN". Tähtivalo-tietoisuus on toinen keino tietää että mikä kuuluu oikeaan aivopuoliskoon, ja sallii uhrin ottaa yhteyttä "JUMALALLISEEN ITSEENSÄ". Tämä jumalallinen itse uhrin sisällä ovat itse asiassa joukko sukupolvien henkilä (=generational spirits) jotka asetetaan paikoilleen Kuulapsi-seremoniassa josta kerrotaan terkemmin aiemmassa kirjassa.

Nämä sukupolvien henget asetetaan helpottamaan ohjelmoinnin rakentamista ja vartioimaan sitä. Kuitenkin, uhrin (teknisesti puhuen -- sivupersoonan) tahto & ajatukset toimivat käsi kädessä henkien kanssa. Lapsen täytyy oppia visualisoimaan sekä ottamaan osaa sisäisten maailmojen, rakenteiden, jne. henkiseen rakentamiseen. Kuitenkin, nämä demonit asetetaan strategisesti suojelemaan näitä rakenteita sitten kun ohjelmointi on rakennettu lapsen mieleen.
http://www.heinola.org/~patato/fritz4.html

Pitääkö minun nyt ymmärtää, että minulla on jokin implantti päässä, vai?!

Onko niidenkin päässä implantti, joiden suusta tulee näitä edellä kerrottuja lauseita avuksi? Eläinlääkärilläkin oli implantti vai? Entä kisuvauva - onko se oikeasti kissa ollenkaan? Joku robotti vai? Sus siunatkoon!

Voiko jossakin käydä tutkituttamassa päänsä implanttivaaran varalta? :shock:

Kauheeta, sanokaa tekin nyt jotakin... Ajatelkaa, jos koko salaliittoteoria olinkin minä itse?!

Onko tämä nyt se liipasinherkkä sormi?
Illuminati alkaa kouluttaa lapsiuhria tähtivalo-tasolla.
Tässä tilanteessani on näemmä jopa varaa valitakin; päädynkö oikeasti olemaan atominytimen Jumalan fyysisten lakien mukaan todennököisyyspelillä kohtaloita säätävän voiman alla Einsteinin ja Laurikaisen mukaan, jotka vastaavat Jeesuksen sanoja totuudesta ja oikeudenmukaisuudesta, vai valitsenko olevani Illuminatin kolutettu implanttilapsiuhri?

Kumman valitsen?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Hyvä Luoja, hyvä Luoja, anna pennun selvitä, en koskaan, en ikinä enää epäile olevani demonien vallassa, jos vain pentu selviää.

Tulen eläinsairaalasta.

Kun löin edellisen viestin enterin, löysin vauvan henkitoreissaan.

Amblanssivauhtia sain sen eilisen käynnin eläinlääkärin kämmenelle, kun hän oli jo ulko-ovella vastassa kädet ojossa.

Itkua. Itkua. Itkua.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Eläinlääkäri ilmoitti juuri, pentu on menehtynyt.
Alethes doksa meta logu
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Pitäisköhän sun pitää tänne vähän taukoa - ihan itse. Vaikka puoli vuotta näin aluksi.
..saapa nähä..
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Sirpa kirjoitti:Eläinlääkäri ilmoitti juuri, pentu on menehtynyt.
:cry: Surullista. Sirpa, teit kuitenkin minkä voit. Poloisella oli sentään muutaman päivän ajan joku, joka välitti siitä, helli ja antoi ruokaa... yhdelle pienimmistä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Pikkuisella oli selvästi elämäänsä tarkoitus: Me muut näemme sinut nyt ihmisenä, ei virtuaalisena keskustelijana. Osanottoni.
härkä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja härkä »

Pahoitteluni kissan johdosta. Ja myös edellisen.
Löytänet pian uuden kissan , sikäli kun osaan arvata ?

Katso postilaatikkoosi !
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Siis... Mitä mä olen lukenut nyt kahden sivun edestä?! :shock: :shock: :shock:

Osanotot kissan puolesta tosin! :( Ehkä se pääsi nyt parempaan paikkaan, jossa ei tartte ottaa implantteja päähän tai muuallekaan. :/
Vastaa Viestiin