Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Hus hus, Tara, mää ehdin ensin!..
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

Tatuoitu mieskö murhasi Jukka Lahden? Mistä tämä tieto on peräisin? Annu-mammaltako?
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Hauskaa halloweenia :wink:

Kuva
lähde:
Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Pieni liekki kirjoitti:
Vuosia kestäneen oikeusprosessin varrella en ole huomannut missään uutisoidun, että Auer olisi kertaakaan menettänyt malttiaan tai käyttäytynyt aggressiivisesti ketään henkilöä kohtaan. 
Jaaha, mitähän tapaus-Aueria pieniliekki seuraa?

Joko on unohtunut lapsen lyömiset? Noin niinkuin vähimmästä päästä Annelin tekosia. Eikä unohdeta 7,5 vuoden tuomiota, jonka Anneli sai rikoksistaan lapsiaan kohtaan.

Kovin on valikoiva muistisi Annelin tekosista.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9290
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Clawdeen kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Vuosia kestäneen oikeusprosessin varrella en ole huomannut missään uutisoidun, että Auer olisi kertaakaan menettänyt malttiaan tai käyttäytynyt aggressiivisesti ketään henkilöä kohtaan. 
Jaaha, mitähän tapaus-Aueria pieniliekki seuraa?

Joko on unohtunut lapsen lyömiset? Noin niinkuin vähimmästä päästä Annelin tekosia. Eikä unohdeta 7,5 vuoden tuomiota, jonka Anneli sai rikoksistaan lapsiaan kohtaan.

Kovin on valikoiva muistisi Annelin tekosista.
Clawdeen!

Toivon, ettet joudu koskaan kokemaan puolisosi väkivaltaista murhaa, oman elämäsi tarkastelua peitetoiminnan ja telekuuntelun avulla, kotietsintöjä, lastesi huostaanottoa, itsesi syyllistämistä omalta kohdaltasi tekemättömiin tekoihin jne.

Meitä on useita korkeasti koulutettuja ihmisiä, jotka olemme huolestuneina seuranneet Ulvilan murhan oikeusprosessin etenemistä. Me haluamme asiallista keskustelua ja muutoksia toimintatapoihin, jotta jatkossa tämän kaltaiset oikeusmurhat, mitä on osunut Jens Kukan ja Anneli Auerin osalle, vältetään.

Haluan, että me perheelliset ihmiset, joita sinäkin edustat, voimme luottaa siihen, että Suomessa murhaajat joutuvat vastuuseen teoistaan, lastensuojelu toimii ja viranomaiset hoitavat tehtävänsä rehellisesti, vastuullisesti ja ammattitaitoisesti.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

sisotalo kirjoitti:En ymmärrä mitä näillä numeroilla on merkitystä. Kun sain haltuuni Hätäpuhelun poistin siitä heti kaikki tunnukset. Mistä se tuli on sivuseikka, mutta lähettäjällä oil käytettävissä juuri arkiston aineisto. Onneksi valokuvasin sen levyn jota kuuntelin arkistossa, siitä selviää alkuperä

Minulle kysymys on sisällöstä. Se mitä kuuntelen kovalevylläni on sama kuin mitä kuuntelin KKO arkistossa. Jos TM ei tätä usko hänen pitää mennä KKO arkistoon ja kuunella siellä säilytettävä orignaali, aivan numerosta riippumatta.

Edellisestä TM kirjoituksessa sanotttiin, että myös Susanna Laune vahvistaa yhden ja sman nauhan olevan hänellä ja KKO arkistossa. Hänen litterointinsa alkuperästä kysyi Valkama kerran oikeudessa. Ihan turhaan.

Hejacilla on maksullisessa arkistossa varmaan sama aineisto kuin täällä ilmaiseksi. Monet kirjoittavat molemmissa paikoissa, paitsi minä jolla on ikuinen porttikielto Hejaciin.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=716086#p716086

Älä vääristele. Olet ennenkin esittänyt saman valheen.

Ei ole mitään ''maksullista arkistoa'' hejacissa.
Hejacin esitutkintamateriaalien arkistoon (jollaista minfossa ei ole, ei ainakaan vastavaa) tallennetut materiaalit on hankittu suurelta osin ostamalla, eli jäsenamaksuilla, laillisesti, ei menemällä poliisin arkistoon ja sielä salaa pihistämällä..

Jäsenmaksu on 20 euroa vuosi. Se ei ole 'arkiston käyttöoikeusmaksu'!! Enpä usko, että jos joku haluaisi päästä hejacin arkistoa käpälöimään, että se onnistuisi anynoominä ostamalla, ilman hejacin jäsenyyttä.

Materiaaleista saattaisi olla kiinnostunut myös joku sellainen, joka ei luottamusta ansaitse.

hejac on rekisteröity yhdistys, sellaisena sillä kuuluu olla myös jäsenrekisteri.
hejac ei ole liikeyritys.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Alleviivaus minun.
Pieni liekki kirjoitti:Haluan, että me perheelliset ihmiset, joita sinäkin edustat, voimme luottaa siihen, että Suomessa murhaajat joutuvat vastuuseen teoistaan, lastensuojelu toimii ja viranomaiset hoitavat tehtävänsä rehellisesti, vastuullisesti ja ammattitaitoisesti.
Niinhän ne tekevätkin. Mikä ongelma sinulla tässä oikein on?
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Pieni liekki kirjoitti:
Clawdeen kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Vuosia kestäneen oikeusprosessin varrella en ole huomannut missään uutisoidun, että Auer olisi kertaakaan menettänyt malttiaan tai käyttäytynyt aggressiivisesti ketään henkilöä kohtaan. 
Jaaha, mitähän tapaus-Aueria pieniliekki seuraa?

Joko on unohtunut lapsen lyömiset? Noin niinkuin vähimmästä päästä Annelin tekosia. Eikä unohdeta 7,5 vuoden tuomiota, jonka Anneli sai rikoksistaan lapsiaan kohtaan.

Kovin on valikoiva muistisi Annelin tekosista.
Clawdeen!

Toivon, ettet joudu koskaan kokemaan puolisosi väkivaltaista murhaa, oman elämäsi tarkastelua peitetoiminnan ja telekuuntelun avulla, kotietsintöjä, lastesi huostaanottoa, itsesi syyllistämistä omalta kohdaltasi tekemättömiin tekoihin jne.

Meitä on useita korkeasti koulutettuja ihmisiä, jotka olemme huolestuneina seuranneet Ulvilan murhan oikeusprosessin etenemistä. Me haluamme asiallista keskustelua ja muutoksia toimintatapoihin, jotta jatkossa tämän kaltaiset oikeusmurhat, mitä on osunut Jens Kukan ja Anneli Auerin osalle, vältetään.

Haluan, että me perheelliset ihmiset, joita sinäkin edustat, voimme luottaa siihen, että Suomessa murhaajat joutuvat vastuuseen teoistaan, lastensuojelu toimii ja viranomaiset hoitavat tehtävänsä rehellisesti, vastuullisesti ja ammattitaitoisesti.

Miten tämä vuodatus liittyy siihen, että kerrot omaa, vääristeltyä totuuttasi idolistasi? Ja niin kauan kuin puhut nimimerkin suojissa, puhu vain omasta puolestasi. "Me korkeasti koulutetut..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9290
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Clawdeen kirjoitti: Miten tämä vuodatus liittyy siihen, että kerrot omaa, vääristeltyä totuuttasi idolistasi? Ja niin kauan kuin puhut nimimerkin suojissa, puhu vain omasta puolestasi. "Me korkeasti koulutetut..."
Tiedätkö, jos se olisi minusta kiinni, niin täällä ei kirjoittaisi kukaan nimimerkkinsä suojassa, vaan kaikki joutuisivat vastaamaan omalla nimellään kirjoituksistaan. Uskon, että maailma paranisi kerralla huomattavasti, jos nettiin kirjoittaminen vaatisi rekisteröinnin ja jokainen kirjoittaja pystyttäisiin tarvittaessa jäljittämään.

Minulla ei ole tarvetta vääristellä totuutta kenestäkään, koska sellainen ei ole koskaan kuulunut toimintatapoihini. Yleensä otan selvää asioista ja pyrin pysymään faktoissa, koska valheella on lyhyet jäljet. Kaikki, jotka viitsivät nähdä hieman vaivaa perehtymällä Ulvilan surman oikeudenkäyntimateriaaleihin ja käyttävät omia aivojaan, huomaavat varsin pian sen oikeusmurhan, jonka kohteeksi on valikoitu Anneli Auer lapsineen.

Mieti edes pieni hetki sitä, jos sinulta otettaisiin lapsesi pois ilman, että olisit syyllistynyt mihinkään rikokseen. Minä käsitän, että kuka tahansa voi olla seuraava syntipukki, jos tällaiseen toimintaan ei puututa eikä tehdä vaadittavia korjaavia toimenpiteitä. Minä teen omalta osaltani töitä, ettei Suomessa loukata yksittäisen henkilön oikeusturvaa ja että täällä noudatetaan oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin periaatetta. Mitä sinä teet?

Jos laitat minulle yksityisviestillä tiedoksi oman nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin olen yhteydessä sinuun ihan omana itsenäni.
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Juu, paas Clawdeen yhteystietos niin pääsette oikein puhelun yhteydessä jakamaan näkökantoja. Eikö olisikin hemmetin mielenkiintoista ? Kaikki puhelussa litteroidaan ja sujautetaan ruskeaan kirjekuoreen ja lähetetään tarkistettavaksi faktoiltaan, en kerro minne.
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

^ Niinpä, ei ole enään mitään epäselvyyttä siitä että kuka sen suoran lähetyksen manipuloi.
Yhtä paljon häiriöitä kiertoääniä kuin TV/ratio livelähetyksissä, pahus kun nyt ei kuulu laittaisitko taustaäänet kiinni, ei ihmiset tajuu, ei tajuttu Ulvilassakaan vuonna 2006, onhan sanottu että AA nauhoitti lähetyksen :mrgreen:
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Pieni liekki kirjoitti:Minulla ei ole tarvetta vääristellä totuutta kenestäkään, koska sellainen ei ole koskaan kuulunut toimintatapoihini. Yleensä otan selvää asioista ja pyrin pysymään faktoissa, koska valheella on lyhyet jäljet. 
Anteeksi nyt vaan, mutta mielestäni on totuuden vääristelyä, jos väität, ettei Anneli ole koskaan ollut agressiivinen ketään kohtaan. Hän on ITSE myöntänyt lyöneensä lastaan. Nuin vaan ohitat tämän ja maalaat kuvaa maailman parhaasta äidistä! ÄLÄ VALEHTELE! Vaikka uskot mitä tahansa, miten kehtaat jatkuvasti väittää valeita? Ja kun siitä huomauttaa, saa vastaukseksi litannian pikkusievää viisastelua.

Jos oikeasti haluat auttaa Annelia, lopeta älyttömät kirjoittelusi. Et saa niillä muuta kuin vahinkoa aikaan. Sitäkö haluat?
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Clawdeen kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Minulla ei ole tarvetta vääristellä totuutta kenestäkään, koska sellainen ei ole koskaan kuulunut toimintatapoihini. Yleensä otan selvää asioista ja pyrin pysymään faktoissa, koska valheella on lyhyet jäljet. 
Anteeksi nyt vaan, mutta mielestäni on totuuden vääristelyä, jos väität, ettei Anneli ole koskaan ollut agressiivinen ketään kohtaan. Hän on ITSE myöntänyt lyöneensä lastaan. Nuin vaan ohitat tämän ja maalaat kuvaa maailman parhaasta äidistä! ÄLÄ VALEHTELE! Vaikka uskot mitä tahansa, miten kehtaat jatkuvasti väittää valeita? Ja kun siitä huomauttaa, saa vastaukseksi litannian pikkusievää viisastelua.

Jos oikeasti haluat auttaa Annelia, lopeta älyttömät kirjoittelusi. Et saa niillä muuta kuin vahinkoa aikaan. Sitäkö haluat?
On useitakin Auerin omia kertomuksia siitä miten hän on menettänyt malttinsa:
Esim isäänsä kohtaan 2007 vuoden alussa asuessaan vanhempiensa luona. Isä oli sanonut Annelista, että tämä on samanlainen laiska kuin ennenkin, ja Anneli oli tästä raivostunut ja alkanut pakata, oli aikonut muuttaa heti takaisin Ulvilaan. Äiti oli kuitenkin estänyt asian, mutta siinä oli tapahtunut jotain käsikähmää(?), josta Annelille oli jäänyt käsivarteen äidin kynnen jäljet (Auer itse kertonut).

Nämä muutkin ovat varmaan monille jo tuttuja:

Auer: ''Minulla on ollut tapana heitellä esineitä kun suutun''
Auer: ''Olen kyllä tukistanut ja antanut lapsille tavanomaiset läimäykset poskille''

On myös totta, että Auer on lyönyt jollain muovilautasella poikaa niin, että kasvoihin tulleen mustelman takia poika ei äidin mielestä voinut mennä kouluun (surman jälkeisena aikana).

Jukan väkivaltaisesta kohtelusta jo ennen surmaa (josta lapset ovat kertoneet 2011) Auer on sanonut, että ei ole koskaan lyönyt Jukkaa ''vaikka Jukka olikin minua pienempi''. :( ..eli, pienempiään siis voisi lyödä??
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

Jukka on voinut olla väkivallan pelossa.

Jospa riita onkin eskaloitunut siitä, että Anneli Auer tietää menettävänsä lapset!! Jukka on saanut tietotoon Annelin puuhastelut lasten suhteen ja Annelin järjetön väkivalta on sen seurausta.

No - kuulostaa liiankin mahdolliselta, ja nykyisten tiedossa olevien taustojen osalta, hyvinkin mahdolliselta motiivilta!!
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Tara kirjoitti:On useitakin Auerin omia kertomuksia siitä miten hän on menettänyt malttinsa:
Esim isäänsä kohtaan 2007 vuoden alussa asuessaan vanhempiensa luona. Isä oli sanonut Annelista, että tämä on samanlainen laiska kuin ennenkin, ja Anneli oli tästä raivostunut ja alkanut pakata, oli aikonut muuttaa heti takaisin Ulvilaan. Äiti oli kuitenkin estänyt asian, mutta siinä oli tapahtunut jotain käsikähmää(?), josta Annelille oli jäänyt käsivarteen äidin kynnen jäljet (Auer itse kertonut).

Nämä muutkin ovat varmaan monille jo tuttuja:

Auer: ''Minulla on ollut tapana heitellä esineitä kun suutun''
Auer: ''Olen kyllä tukistanut ja antanut lapsille tavanomaiset läimäykset poskille''

On myös totta, että Auer on lyönyt jollain muovilautasella poikaa niin, että kasvoihin tulleen mustelman takia poika ei äidin mielestä voinut mennä kouluun (surman jälkeisena aikana).

Jukan väkivaltaisesta kohtelusta jo ennen surmaa (josta lapset ovat kertoneet 2011) Auer on sanonut, että ei ole koskaan lyönyt Jukkaa ''vaikka Jukka olikin minua pienempi''. :( ..eli, pienempiään siis voisi lyödä??
Tara (htanut) ei ole koskaan menettänyt malttiaan? Ai ootkin :mrgreen:

Oikeesti, onko sulla omaa elämää lainkaan? Oot kohta kymmenen vuotta roikkunut netissä ties kuinka monella sivustolla mustamaalaamassa ihmistä, josta et oikeasti tiedä yhtään mitään. Sairaudelta tollainen käytös ulkopuolisesta vaikuttaa. Sulla on varmaan aika köyhä seksielämä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin