Hyva isaehdokas ja passeli av(i)omies

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Miehen pitää olla kiltti ja hellä, mutta ei kuitenkaan mikään tohvelisankari. Oma-aloitteinen pitää olla, ja osata hoitaa omat asiansa. Vasaran pitää pysyä kädessä eikä sormi mene suuhun auton konepeltiä avatessa tai pyykkikoneen hajotessa. Lapsista ja eläimistä tulee pitää, eikä missään nimessä saa pelätä niitä. Olisi kuitenkin suotavaa, ettei tahdo lapsia, sillä minä en niitä luonnollisin keinon enää voi hankkia, ennestään niitä kyllä löytyy eikä haittaa vaikka miehelläkin sellaisia olisi.
Pituutta sais olla sellaset +185cm,lihaksikas ja vähäkarvainen, paitsi yläpäästään, sekä parta että pitkät hiukset on plussaa.
Hoh, olipas vaatimuksia, ilmankos ei ole sopivaa tullut vielä vastaan :lol:
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ihannemies: melkeen mikä tahansa muu paitsi tämä -> http://www.youtube.com/watch?v=IV9lFCwT ... re=related :shock:
hui sentään mikä äijä! mustasukkaisuus on huono piirre ja energian tuhlausta kaikenkaikkiaan. jos joku menee ja pettää, ni sit se sen tekee ja that`s it. sit on paras siirtyä seuraavaan kumppaniin, koska pettäjä ei oo mustasukkaisuuden arvoinen. se on moi-moi, ei muuta sitten.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Niin no jaa.. 8) Tuo Dr Phill on myöskin poissa laskuista. Yök, sanoisin. Tytär sanoo, että Phillin vaimo hakisi eroa, koska ukkonsa on kontrollifriikki. Mene tiedä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Ihannemies on ulkoiselta olemukselta jotain tämmöstä..
http://www.pinnisi.fr/images/rammstein/till4.jpg
miehelle riittää kun saa a) seksiä b) ruokaa. Naisen vaatimuslista olikin sitten hieman pidempi...
joo nii on, listaan pitää lisätä auto ja rintakarvat.

*edit* isä mul on joten sitä ei tarvii toista ettiä
Viimeksi muokannut Maxwell Smart, Pe Kesä 06, 2008 5:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Maxwell Smart kirjoitti:Ihannemies on ulkoiselta olemukselta jotain tämmöstä..
http://www.pinnisi.fr/images/rammstein/till4.jpg
^till lindeman on kyl hyvä, itsekään en tykkää mistään rimpula-honkkeli-miehistä. miehen pitää olla maskuliininen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Koska kaikkia kiinnostaa varmaan ihan vitusti, millainen on mielestäni ihannemies, niin kommentoin jotain:

Ihannemiehen ominaisuudethan riippuvat tietysti ratkaisevasti siitä tarkoituksesta, johon miestä haetaan. Erityisesti suhteen pituus on ratkaiseva. Esim. lyhyessä suhteessa hyvä ulkonäkö on plussaa, kun taas pidempää suhdetta tavoiteltaessa siitä on vain haittaa, koska hyvännäköinen mies karkaa helpommin. Lyhyessä suhteessa myöskään ei varallisuudella ole suurta merkitystä, kun taas pitkää yhdessäoloa tavoiteltaessa maallinen omaisuus nousee ratkaisevaan asemaan.

Yleisesti ottaen voidaan kuitenkin todeta, että ihannemies on sellainen, joka pitää minusta, ja josta minä pidän.

Mielellään EI saisi olla: pedofiili, sadisti, nekrofiili, koprofiili, narkkari. Perushygienia pitäisi olla hallussa ja ei saisi odottaa elatusapua muilta kuin itseltään. Plussaa olisivat äly ja koko, tosin tässä aletaan jo taas olla harmaalla alueella eli pitäisi alkaa määritellä mitä suhteelta halua, ks. yllä.
Every ship must sail a world.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

ABC kirjoitti:Yleisesti ottaen voidaan kuitenkin todeta, että ihannemies on sellainen, joka pitää minusta, ja josta minä pidän.

SE ON SIINÄ :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Täydellinen mieheni olisi seuraavanlainen:

- Miellyttää ulkoisesti minun silmääni. Tatutoinnit ja minua suurempi koko on aina plussaa.nam.
-Eläinrakas, muttei sairaalloinen. En halua pururadalla pysähtyä jokaista leppäkerttua auttamaan. Terve järki ja kunnioitus.
-Tulee toimeen ystävieni ja perheeni kanssa. En ala valitsemaan miehen ja muiden läheisteni välillä.
- Hyväksyy minut vahvuuksineni ja heikkouksieni. Sietää temperamenttisuuttani ja satunnaista äkkipikaisuutta. Tulisen luonteen rakastaja.Very Happy
-Spontaani. Raja tässäkin: ei tarvitsisi pelätä joka kerta puistossa, että kohta se hyppää suihkulähteeseen tai jotain.
-Terve positiivisuus ja kannustavuus. Itse olen kyllä melkoinen pessimisti, mutta hieman positiivisempi ihminen tasapainottaisi.
-Hyvät käytöstavat muttei nipo tai snobi. Perusjutut riittää. Tietynlainen maltillisuus ja tilannetaju tottakai kuuluvat tähän myös. Fiksuus ja asioista perillä oleminen on hyvä ominaisuus myöskin. Yleissivistys yleisellä tasolla edes.
-Helppo ja hyvä keskustelija ja lähestyttävä niin hyvissä kuin huonoissakin asioissa. Tykkään keskustella joskus elämääkin syvemmistä asioista ja parisuhteessa kumppani on paras ystäväni.
-Ei ole liian mustasukkainen. Ei siis ala riehumaan ja heittelemään baarissa pöytiä jos näkee minun juttelevan tiskillä juomaa odottaessa jonkun pojan kanssa. (huom. en flirttaa vaan small talkia.u know?) Eikä myöskään soittele koko ajan perään jos olen muualla kuin kotona.
-Romanttinen lässytys sikseen, tilataan ennemmin pitsaa ja vuokrataan leffa. Eikä syyllistä minua omista röyhtäyksistäni ynnä muista.
-Perussiisti. Ei tyyliin kuseksi nurkkiin.
- Yksinkin toimeentuleva eli ei kaikille aina velkaa ja on vieroittunut äidistään sen verran. Rahatajua jos näin voisi sanoa.
-Alkoholinkäyttö on fiksua eli ei joka päiväistä tai ihan joka vkonloppuistakaan. Saunaoluet yms asia erikseen, mutta lärvejä ei kiitos joka vkoloppu. Osaa käyttäytyä edes jotenkin inhimillisesti humalassa ja osaa käyttää sitä kuningas alkoholia sopivasti. Festareilla tai vastaavilla saa ottaa enemmänkin jos siltä tuntuu. Tupakointikaan ei haittaa, koska poltan itsekin.
-Ei ole väkivaltainen ja kunnioittaa myös minunkin sanomisia ja ottaa ne vakavasti. Ei siis liian itsekäs tai välinpitämätön.
- Lopuksi nämä perusjutut: uskollinen, luotettava, rehellinen, aito ja suvaitsevainen.

Ohhoh. En tiennytkään, että minulla on noinkin monta vaatimusta.
Shocked

EDIT: kuten ystäväni joskus sanoi minusta "En hyväksy miestä, joka ei erota ruuvimeisseliä vasarasta." No juu, oikeastaan pitää paikkansa.. Eihän tuo oikeastaan mitään remonttitaidoista sano vaan yleisestikin asioiden ymmärtämisestä, maybe. En tahdo ihan lapasta, joka ei tajua mistään mitään. Remonttitaidot eivät kuitenkaan ole välttämättömiä..
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Minulla nyt ei varmaan ole varaa vaatia miehiltä yhtään mitään, koska olen itse huono siivooja... Puhtaasti teoreettisessa mielessä kuitenkin esitän seuraavan listan (näistäkään harva on oikeastaan vaatimus):

-on jokseenkin kivaa yhdessä (tämä sisältää tietysti sen, ettei ole vakavaa päihdeongelmaa, väkivaltaisuutta tai loisivaa elämäntapaa)
-olisi hyvä jos tykkäisi jostain liikunnasta, tämä ei liity mitenkään urheilusta seuraavaan ulkonäköön vaan kaikki fyysiset jutut ovat lempiharrastuksiani, enkä oikein ns. ymmärrä täysiä sohvaperunoita
-ei ole liian tyhmä ja on joskus eri mieltä minun kanssani
-ei kovin mielellään saa olla samalla alalla kuin minä, ei kiinnosta puhua työasioista kotona ja muutenkin tämän alan tyypit on melko kuivakoita...

En nyt keksi oikein muuta tähän hätään.
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

no niin. mää tykkään sellasesta, joka osaa antaa mulle tilaa.. en kestä ketään 24/7 ja exänkin komensin kaljoille kavereiden kanssa, että sai katsoo kauhuelokuvia kaikessa rauhassa.. kai minussa sit elää pieni erakko tai aika suurikin :lol: mutta sitten kun on sitä yhdessä olo aikaa, niin en minä sitä jaksa jakaa formuloiden tai muun penkkiurheilun kanssa..

juu, ja sit kun tää täti sattuu olemaan sellanen itepäinen junttura, niin ei minun kanssa pärjää sellanen joojookylläkulta-mies.. jatkuva myötäily ärsyttää.

itsensä liika korostaminen ja joka turha vouhkaaminen ei oo hyvä ja vielä jos joka toinen sana on v*ttu niin ei ainakaan pisteet huristen nouse..

ulkoisia juttuja en ala luettelemaan, koska ite oon ihastunut niin erilaisiin miehiin ulkoisesti, joten olen ihan satavarma siitä, että mitään yksiyhteen käypää vaatimusluetteloa en voisi edes asettaa... huumorintajuiset, älykkäät miehet, sellanen pitäs löytyy :lol:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Useammankin kerran tästä eri sovinistiporukoissa jutelleena yhteenvedoksi totean:

Miehen pitää saapua valkoisella ratsulla romanttisesti ja viedä nainen upeaan linnaan. Tarjota puitteet perheelle, mutta osallistua lasten kasvatukseen ja ottaa lopullinen vastuu kaikesta. Rahaa ja varallisuutta pitää löytyä sen verran, etteivät raha-asiat häiritse päivittäisten asioiden hoitoa koskaan. Miehen tulee olla myös hyvästä suvusta ja vailla sairauksia.

Miehen tulee olla mallin näköinen 25-vuotias ja erittäin romanttinen luonteeltaan. Hänen tulee olla aina valmis seksiin, kun nainen niin haluaa. Itse hän ei saa kuitenkaan "vongata".

Jos joku näistä seikoista ei täyty, nainen on tyytymätön ja kokee suhteessaan "pahaa oloa"

8)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^ :D Noin se vaan menee...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

EuroJR kirjoitti:Miehen tulee olla mallin näköinen 25-vuotias ja erittäin romanttinen luonteeltaan.
Ei helvetissä.
EuroJR kirjoitti:Hänen tulee olla aina valmis seksiin, kun nainen niin haluaa. Itse hän ei saa kuitenkaan "vongata".
Tietty 8) ja vongatakin saa.

Nainen kyllä saattaa vaatia enemmän mieheltään kuin mies naiseltaan, se saattaa olla hyvinkin totta. Ehkä alkukantaisista tavoista on periytynyt se, että naisen tarpeena on löytää tarpeeksi turvallinen uros lasten isäksi ja kotia puolustamaan. Lisääntymisvietti luo erilaisia tarpeita naisille. Mies taas kokee tärkeäksi näyttää muille miehille loppupeleissä miten hyvä muija on kierroksissa :D Kilpailuvietti. Se ei kaipaa naiselta itsellensä niin paljoa kuin nainen mieheltä.

Mutta JiiÄrrä kuvaili kyllä ihan liian söpön romanttisen mallipoikanyhverön meikäläisen makuun. Ei mitään vaaleanpunaista prinsessapaskaa, se on naisten homma :) Naiset syytää ja lietsoo rakkautta ja mies tuo sitä kivijalkaa taloon ja balanssi on kunnossa. Menee vähän imeläksi jos molemmat täysillä hörhöilee hattarapäissään... Ei saatana :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Joo, tunnen pari naista, jotka edellyttää JRn kuvaamaa. Tosin ne on sinkkuja ja sellaisina pysyy. Lopun ikänsä. Vähemmistö kuitenkin.

Sen myönnän, että mitä ammattiin, tuloihin, statukseen jne tulee, monet naiset todellakin varmasti edellyttävät miehiltä enemmän kuin naiset miehiltä. Ulkonäön suhteen kuitenkin (keskimäärin) vähemmän. Ja onhan niitä renttujen hoivaajiakin...

Sairauksien osalta muuten: luulen, että kuitenkin jos muut asiat ovat kunnossa, terveet naiset hyväksyvät miehiltä helpommin oikeanlaisen vamman (jos se ei ole liian paha, esim työssäkäynti mahdollista tai muuten rahaa). Samassa kerrostalossa kanssani asui kerran sokea mies, jolla kyllä riitti hoivaviettisiä naisia kiusaksi asti... vastenmielinen tyyppi muuten, mutta vammaisia ei kait saisi haukkua.

No ei noi miesten listatkaan tuolla toisessa ketjussa kovin lyhyitä olleet... että ei voi syyttää, että naiset olisivat vaativampia. Ja muka siivotakin pitäisi osata...
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

sorsake kirjoitti:Ja muka siivotakin pitäisi osata...
No joo no jotain rajaa :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Vastaa Viestiin