mielikuvasi edellisestä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tää on samaa mieltä tuosta elokuvasta..... "Arvet muistuttavat meitä siitä, että menneisyys oli totta...."

Mutta Samarinasta olen sitä mieltä, että hän on yksi asiallisimmista leideistä täällä, oikea pohojalaasen emännän perikuva :wink: :)

-ja eikun Lauri Tähkä soimaan... ja lujaa sittenkin 8) -
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

maijasemme :wink: : ystävällinen, huumorintajuinen, tunteikas, maanläheinen MUTTA saattaa yllättää! Sillä on terävämmät hoksottimet ja analyyttisempi mieli kun mitä me täällä tullaan ajatelleeksikaan! Ja muistakaa että sen ukkokullalla on ASE!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

maija turjukka kirjoitti:Tää on samaa mieltä tuosta elokuvasta..... "Arvet muistuttavat meitä siitä, että menneisyys oli totta...."

Mutta Samarinasta olen sitä mieltä, että hän on yksi asiallisimmista leideistä täällä, oikea pohojalaasen emännän perikuva :wink: :)

-ja eikun Lauri Tähkä soimaan... ja lujaa sittenkin 8) -
Kiitos, tuo oli todella kohteliaisuus *kumartaa* Lauri Tähkää on soitettu tarpeeksi.. Ennemmin soimaan Klamydian Pohjanmaalla.

Ja Kylli, vanha tuttu, huumorintajuinen naseva kommentoija. Jostain syystä, jota en tiedä, mulla tule Kyllistä mieleen Agatha Christie...
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Samarinasta tulee mieleen semmoinen vakaa tallaaja, joka tietää mitä haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen. Jostain syystä minusta tuntuu, ettei Samarinalla ole hirveästi taloudellisia ongelmia (eli ei ole jäänyt tyyliin hirveät keot laskuja maksamatta) ja että hän on joko kouluttautunut tai on jo alalla josta oikeasti pitää ja jossa viihtyy.

Juuri semmoinen perusihminen, tavallinen suomalainen joka tekee kuten pitääkin, eikä yritä kiusata lakia ja luistaa semmoisista jutuista. Siisti ihminen, jonka perhe-elämä on tasapainoista ja rauhallista.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

VoDKa:
Poikamies, joka asuu kaksiossa. Iältään..hmm..28...
Ystävällinen, varmasti auttaa ystäviään hädässä, joita sillä muuten riittää.
Tekee osa-aikaista työtä. Rakastaa tummaa olutta ja makkaraperunoita.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Itse ajattelin, että "kossu" on tyttö, iältään enintään 20v. Opiskelija, kasvissyöjä, lukee paljon, kierrättää, ei käytä alkoholia tai tupakoi. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Minustakin "kossu" on tyttö tai nainen koska mä sitten taas arvioisin että on suunnilleen minun ikäluokkaa...eli kolmekymppinen...

Kossulla on ehkä yksi lapsi joka on jo aikaa sitten ohittanut taaperoiän...veikkaisin myös hyvää koulutusta ja laajaa elämäntuntemusta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

VoDKaa...tulehan kertomaan, mikä on totuus... 8)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

villivadelma kirjoitti:VoDKaa...tulehan kertomaan, mikä on totuus... 8)
Hoho. Melkoisia päätelmiä.

Mitähän noista uskaltaisi sanoa, kun en tykkää hirveästi oikeastaan mitään paljastaa. Asun kaksiossa, se meni ekalta ainakin oikein. Makkarapotut on ihan ok, kyllä niitä nälkäänsä syö. Eli en ole kasvissyöjä. Kierrätän. En opiskele, enkä oikeastaan käy töissäkään.

"Lapsia" on kaksi, haukkuvaisia ja karvaisia molemmat. Sukupuolesta sen verran, että en koe olevani selkeästi kumpaakaan, joten jään jonnekin sinne välille, vaikka takuulla lääkärit osaisivat sanoa tarkalleen kumpi olen pelkällä vilkaisulla. :wink:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

APuva,onkos minua huijattu??En ole edes ajatellut sitä vaihtoehtoa,että Vodkuliini olisi nainen :shock:
Minä olen ajatellut mieheksi,tosin vähän olen seuraillut viimeaikoina,satunnaisista syistä,pitääkin nyt tarkentaa tätä juttua että miten on :lol: .
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mun mielestä vodka on ihan selvästi nainen...kerro nyt olinko oikeassa?!?!?!muuta ei tarvitse kertoa :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Minustakin VoDKa on selvasti nainen. Vaikuttaa varsin empaattiselta henkilolta.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Kalessin kirjoitti:mun mielestä vodka on ihan selvästi nainen...kerro nyt olinko oikeassa?!?!?!muuta ei tarvitse kertoa :lol:
En kerro.

Ja enemmistön hypätessä sillalta ei kannata muiden mennä perässä. :roll:
sorsake kirjoitti:Minustakin VoDKa on selvasti nainen. Vaikuttaa varsin empaattiselta henkilolta.
Aww. Kiitos. Empaattinen ei tosin ole listan kärkipäässä kuvaillessani itseäni. ;)

Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

VoDKa on aika mahtava. Tyyppi jolle voisin antaa toisen kynsikkääni ja aivonesteeni. :wink:
VoDKa on järkevä, kärkevä, mietteliäs... Oikeastaan mulla ei ole VoDKasta kauheasti mielikuvia, koska tiedän hänestä totuudenkin. VoDKa on aika äijä.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Vaikea mennä sanomaan VoDkan sukupuolta, mutta kovasti on ahkera kirjoittaja ja ottaa kantaa moniin asioihin kiitettävästi!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Vastaa Viestiin