Jo 1002 rekisteröitynyttä käyttäjää ! (8.11.2007)
Tässä on tämän hetkinen hra/rva/nti 790 joka ei tule koskaan pääsemään tänne spämmäilemään (puhdistin kotisivun, ettei joku vahingossa paina)
Luulen, että nämä ovat jonkinlaisia botteja.OCR (ne numerot/kirjaimet rekisteröinnin aikana) näytti helppolukuiselta.OCR-pohjainen kräkkeröinti on ollut mahdollista jo muistaakseni vuodesta 2003.Käyttäjätiedot :: kerenkaratzi
Viestejä yhteensä: 0
[0.00% kaikista viesteistä / 0.00 viestiä per päivä]
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut kerenkaratzi
Kotisivu: h**p://xxx.xxxx.xxxxxxxxxxx.xxx/health-insurance
Ammatti: Bussiness & Advertising
Harrastukset: ICQ
-
Tramontana Veggente
- Alokas
Oikosulku aivokopassani
Joo, jotenkin olin deletoinut päästäni salasanan ja en löytänyt sitä mistään arkistoistakaan. Sen piti olla idioottimaisen helppo muistaa, mutta kun niitä idioottimaisen helppo muistaa-salasanoja alkaa olla jo tarpeeksi monta eli liikaa. Joka paikkaan pitäisi kirjautua. Kerran vaihdoin kännykkäänikin salasanan niin monta kertaa ja tiheään että menin itse jo aivan sekaisin mikä se niistä tietyistä sattui juuri silloin olemaan päällä. Puhelin sammui ja en saanut avattua sitä, kun olin totaalisesti unohtanut koodin. Monta kertaa olen halunnut tännekin kirjautua, mutta on ollut sen verran kiire, että kun muisti ei palautunut edes pätkittäin sen salasanan suhteen päätin lopulta pyytää uuden.
KYLLÄ ON NOLOA! Kiitos tänne ylläpidolle kun viitsi laittaa pienin epäilyn uuden salasanan. Pitäisiköhän tuo tatuoida sinne salaiseen paikkaan.
Ja jos joku sattuisikin sen huomaamaan
ei hän tietäisi mihin se salasana kuuluisi. Mulla kun on niitä salasanoja vaikka mihin...
SE SIITÄ!
Tulin juuri koiruuden kanssa ulkoa.
Viime perjantaina pyöräilin kauppaan illalla hämärän, mutta ei pimeän aikoihin. Matkalla näin keskellä pyörätietä ruusun. Se oli todellakin elämäni kaunein ruusu jonka olen nähnyt ja joka oli leikattu n. 20cm pituiseksi varrestaan. Ihan kun se olisi odottanut ottajaansa. Hiljensin vauhtia ja hetken ajattelin jo poimia, kunnes niin hyvä vaistoni käski olla pysähtymättä ja lisätä vauhtia. Ihan kun olisin kuullut pusikosta ääntä. Lisäsin vauhtia ja kun tulin kaupasta, eli ruusua enään näkynyt siinä kohden tai muuallakaan. Se oli harvinaisen kaunis se ruusu ja verenpunainen. Muuten olisin sen varmaan poiminut pieneen maljakkooni, mutta tuo intuitio - joka minulla on harvinaisen hyvä- kehotti jatkamaan nopeasti matkaa. Liian kaunis ruusu, liian keskellä tietä, juuri siinä asennossa, että se toi sen ruusun kauneuden parhaiten esille. Voihan olla että siellä pusikossa oli vaikka esim. kissa, mutta tuo intuitioni...
KYLLÄ ON NOLOA! Kiitos tänne ylläpidolle kun viitsi laittaa pienin epäilyn uuden salasanan. Pitäisiköhän tuo tatuoida sinne salaiseen paikkaan.
SE SIITÄ!
Tulin juuri koiruuden kanssa ulkoa.
Viime perjantaina pyöräilin kauppaan illalla hämärän, mutta ei pimeän aikoihin. Matkalla näin keskellä pyörätietä ruusun. Se oli todellakin elämäni kaunein ruusu jonka olen nähnyt ja joka oli leikattu n. 20cm pituiseksi varrestaan. Ihan kun se olisi odottanut ottajaansa. Hiljensin vauhtia ja hetken ajattelin jo poimia, kunnes niin hyvä vaistoni käski olla pysähtymättä ja lisätä vauhtia. Ihan kun olisin kuullut pusikosta ääntä. Lisäsin vauhtia ja kun tulin kaupasta, eli ruusua enään näkynyt siinä kohden tai muuallakaan. Se oli harvinaisen kaunis se ruusu ja verenpunainen. Muuten olisin sen varmaan poiminut pieneen maljakkooni, mutta tuo intuitio - joka minulla on harvinaisen hyvä- kehotti jatkamaan nopeasti matkaa. Liian kaunis ruusu, liian keskellä tietä, juuri siinä asennossa, että se toi sen ruusun kauneuden parhaiten esille. Voihan olla että siellä pusikossa oli vaikka esim. kissa, mutta tuo intuitioni...
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...Kalessin kirjoitti:![]()
![]()
mä oon vissiin kasvanut jossain pumpulissa, kun en ole tällaistakaan ajatellut....ei käynyt edes mielessä, että joku botti onnistuu ominavuin pääsemään tänne...
![]()
Kyllä sen mun arvaus 10.10 pitää kutinsa,eikös
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
DonHessu
- Rico Tubbs
100% varma että tää tekee kohta englanninkielisen topicin missä myy omia tuotteitansa.wretch kirjoitti:Tässä on tämän hetkinen hra/rva/nti 790 joka ei tule koskaan pääsemään tänne spämmäilemään (puhdistin kotisivun, ettei joku vahingossa paina)Luulen, että nämä ovat jonkinlaisia botteja.OCR (ne numerot/kirjaimet rekisteröinnin aikana) näytti helppolukuiselta.OCR-pohjainen kräkkeröinti on ollut mahdollista jo muistaakseni vuodesta 2003.Käyttäjätiedot :: kerenkaratzi
Viestejä yhteensä: 0
[0.00% kaikista viesteistä / 0.00 viestiä per päivä]
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut kerenkaratzi
Kotisivu: h**p://xxx.xxxx.xxxxxxxxxxx.xxx/health-insurance
Ammatti: Bussiness & Advertising
Harrastukset: ICQ
What you do... Makes you who you are.