Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Kalle-Ville kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Luulisi että naiset arvostaa rehellisyyttä? Jos ei miellytä niin sillehän mä en mitään voi :wink:
Naiset eivät useinkaan arvosta vankilassa henkirikoksesta lusinutta, vaan ajattelevat usein itse olevansa sen seuraavan henkirikoksen uhri. Jotenkin näin se vaan menee usein.

Mä olen niitä nuijia, jotka ei ajattele noin. Mulle on yksi ja sama mitä mies on ennen ollut / tehnyt (olenhan itsekin ehtinyt kaikenlaista...), tärkeintä on se, mitä on oikeanlainen asenne ja se, että ihminen itse tulee toimeen itsensä kanssa. Laittaisin PB:lle hakemuksen mutta oon jo liian vanha. :wink:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Sasse75 kirjoitti:Mä olen niitä nuijia, jotka ei ajattele noin. Mulle on yksi ja sama mitä mies on ennen ollut / tehnyt (olenhan itsekin ehtinyt kaikenlaista...), tärkeintä on se, mitä on oikeanlainen asenne ja se, että ihminen itse tulee toimeen itsensä kanssa.
Tässä mä olen kyllä samaa mieltä. Turhan moni muodostaa kuvansa menneiden asioiden perusteella, kun tarkoitus on tutustua siihen, onko toisen sydän itsellensä sopivaa laatua. Mä en luokittele ihmistä hyväksi tai pahaksi esim. lain puitteissa, vaan sydämen. Rikollinenkin voi olla sellainen jolla ei ole päihdeongelmaa, viittä sukupuolitautia tai ei hakkaa vaimoansa. Se mitä sisältä löytyy ihan oikeasti, kaiken mahdollisen alta, on se johon mä rakastun. Olipas kliseen kuullosta :D "Sisin on tärkein".. Mutta ihan tosi. Ja ei sillä ole merkitystä mitä on aiemmin tehnyt. Jos olisi, niin esimerkiksi kaikki jotka ovat joskus pettäneet, voidaan jättää huomioimatta saman tien sen perusteella että "ne tekee sen kuitenkin". Ei näin :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^^ Olen sinänsä samaa mieltä kaikesta edellisestä, en itsekään mene ensi kädessä tuomitsemaan menneisyyden perusteella. Rehellisyyden nimissä pitää kuitenkin sanoa, että kyllä todellakin vaivaisi mieltä jos oma kulta olisi tappanut ihmisen. Oli sitten kyse nuoruudenhairahduksesta tai jostain muusta "lieventävästä" tekijästä, kyllä se vaivaisi yön pimeinä tunteina. En minäkään lain kautta arvioi, vaan sydämen, mutta kyllä sydänkin sanoo että kannattaa mieluummin ottaa mies joka ei ole vahingoittanut toisia.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Joillekkin kelpaa joillekkin ei, sama se mulle on nykyään.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kalle-Ville
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

joey kirjoitti:... lääkäreistä, kamoon, ihan homoja ne valkoset takit ...
Kirurgit pukeutuvat muuten tummahkon vihreisiin vaatteisiin, etteivät veriroiskeet näytä niissä niin pahoilta lapsille sekä heikkohermoisille yms. (joita sairaalan käytävillä saattaa olla esim. potilasta siirreltäessä ambulanssista leikkaussaliin). Leikkaussalissa toiminta on paljon toisenlaista kuin ihmisten yleiskäsitys lääkäreistä valkoisine takkeineen sairaalan käytävillä tai vastaanottohuoneissa.

EDIT:Psykiatrit puolestaan käyttävät hyvin paljon omia vaatteitaan, esim. siksi, että on helpompi saada keskusteluyhteys usein vaikeaan vastapeluriin, tai lastenpsykiatrit esim. siksi, etteivät lapset kiinnitä liikaa huomiota lääkärin valkoiseen takkiin, jolloin tehtävästä tulee vastaavasti helpompaa.

BTW: En usko juurikaan psykiatrian (mokoma huuhaa; eihän se ole edes oikeaa lääketiedettä) parantavaan voimaan, joten ei tullut heti ensimmäisenä tämä mieleen.
Viimeksi muokannut Kalle-Ville, Ke Maalis 05, 2008 11:11 am. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Eikös Napoleonilla ollut samasta syystä punainen paita ja ruskeat housut?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kalle-Ville kirjoitti:
joey kirjoitti:... lääkäreistä, kamoon, ihan homoja ne valkoset takit ...
Kirurgit pukeutuvat muuten tummahkon vihreisiin vaatteisiin, etteivät veriroiskeet näytä niissä niin pahoilta lapsille sekä heikkohermoisille yms. (joita sairaalan käytävillä saattaa olla esim. potilasta siirreltäessä ambulanssista leikkaussaliin). Leikkaussalissa toiminta on paljon toisenlaista kuin ihmisten yleiskäsitys lääkäreistä valkoisine takkeineen sairaalan käytävillä tai vastaanottohuoneissa.

EDIT:Psykiatrit puolestaan käyttävät hyvin paljon omia vaatteitaan, esim. siksi, että on helpompi saada keskusteluyhteys usein vaikeaan vastapeluriin, tai lastenpsykiatrit esim. siksi, etteivät lapset kiinnitä liikaa huomiota lääkärin valkoiseen takkiin, jolloin tehtävästä tulee vastaavasti helpompaa.

BTW: En usko juurikaan psykiatrian (mokoma huuhaa; eihän se ole edes oikeaa lääketiedettä) parantavaan voimaan, joten ei tullut heti ensimmäisenä tämä mieleen.
Olen leikkaussalissa vieraillut, joten tiedän kyllä etteivät georgeclooneyt pyöri siellä valkoisissa takeissaan.. Mutta en kyllä pidä vihreästäkään... :lol: Enkä psykiatreista (ilman lääkkeitä parempi)!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

no mikä on minfolaisten treffi-tilanne? ei ole kuulunut vähään aikaan mitään.. että joko on pari löytynyt vai vielä haussa? kiinnostaa tietää missä mennään :wink: kevättä rinnassa/rinnoissa ni luulis et edes jotain säpinää ilmaantuis..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
PitBull
Martin Beck

vittuun koko treffi systeemi :evil:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Siis tähän on tultu täälläkin.. Ei hemmetti mä repesin :lol:
Ilmeisesti tää kääkkä on tosissaan ollut LIIAN kauvan pois kuvioista. :roll:
PitBull
Martin Beck

Mother_North kirjoitti:Siis tähän on tultu täälläkin.. Ei hemmetti mä repesin :lol:
Ilmeisesti tää kääkkä on tosissaan ollut LIIAN kauvan pois kuvioista. :roll:
Kuka sä oot :shock:

:lol:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Mother_North
Roger Murtaugh

^ Sellanen joka kirjotteli täällä jo kaaaaaauan ennen sinua ja muutamia muitakin :wink:
Syväunessa ollut useemman kk :twisted:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No mut, huomenta äitee ja tervetuloa takaisin. :)
Mother_North
Roger Murtaugh

Huååååmenta vain katsallekkin ja kiitos, kiva olla takaisin :)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Terve vaan mammalle minunkin puolestani, it´s nice to have You back :)

Joo, ihan turhaan minäkin sinne ketjun ekalle sivulle ilmotuksen laitoin, eipä ole postiloota kolissut... (rehellisyydestä sakotetaan näemmä) :wink: :roll:

-aika hauskaa on kuitenkin ollut lueskellessa noitten nuorien treffeistä-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin