Iranin moraalipoliisi tappoi 22-v. naisen huntusäännön vuoksi - mielenosoituksia puhjennut

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Matti Ja Maija
Adrian Monk

Re: Keskeiselle paikalle Helsingissä ilmestyi erikoinen ohjetaulu naisille

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

"Iran pidätti viikonloppuna nuoren naisen, joka riisuutui alusvaatteilleen protestina maan pukeutumiskoodia vastaan."

Ihan hyvän näkönen flikka ilman niitä pakko-kaapuja.
Slava Ukraini! <3

JanitaSlima nauraa joka paikkaan. :D

Bänniä hänelle.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: Keskeiselle paikalle Helsingissä ilmestyi erikoinen ohjetaulu naisille

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Matti Ja Maija kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 3:12 pm "Iran pidätti viikonloppuna nuoren naisen, joka riisuutui alusvaatteilleen protestina maan pukeutumiskoodia vastaan."

Ihan hyvän näkönen flikka ilman niitä pakko-kaapuja.
Juu kyse oli mielenhäiriöstä ja uhri kuljetettiin lepäämään sairaalaan. Kyse ei ollut mistään protestista kuten länsimedia heti asiaan tarttui. Tämän kyseisen ketjun otsikkokin on harhaanjohtava sillä "moraalipoliisi" ei suinkaan tappanut naista huntusääntöjen vuoksi vaan nainen sai sairaskohtauksen ja kuoli niille jaloilleen. Tästä tapahtumasta löytyy myöskin video joka täälläkin pitäisi olla. Kas tässä olkaa hyvä. Mode voisi korjailla otsikkoa hieman uskottavampaan suuntaan.

En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
kantavapalju
Rico Tubbs

Re: Iranin moraalipoliisi tappoi 22-v. naisen huntusäännön vuoksi - mielenosoituksia puhjennut

Viesti Kirjoittaja kantavapalju »

miksi ne sitten tapausta tutkii jos todiste on tuossa ylhäällä
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
kantavapalju
Rico Tubbs

Re: Iranin moraalipoliisi tappoi 22-v. naisen huntusäännön vuoksi - mielenosoituksia puhjennut

miksi ne sitten tapausta tutkii jos todiste on tuossa ylhäällä
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

kantavapalju kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 10:24 pm miksi ne sitten tapausta tutkii jos todiste on tuossa ylhäällä
Niin kuka tutkii ? Siinä on video jossa nainen tuupertuu niille sijoilleen ihan ilman mitään moraalipoliisin tappamisia vai kuinka itse tulkitset tuon videon ? Itse ainakaan en tappoa tuosta oikein saa väännettyä edes yrittämällä. Propagandan (Juutalais) avulla saatiin kuitenkin aikaiseksi mellakoita paikallisesti jotka sitten tyrehdytettiin lopulta rautaisin ottein :lol:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
kantavapalju
Rico Tubbs

pokkapitää kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 10:28 pm
kantavapalju kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 10:24 pm miksi ne sitten tapausta tutkii jos todiste on tuossa ylhäällä
Niin kuka tutkii ? Siinä on video jossa nainen tuupertuu niille sijoilleen ihan ilman mitään moraalipoliisin tappamisia vai kuinka itse tulkitset tuon videon ? Itse ainakaan en tappoa tuosta oikein saa väännettyä edes yrittämällä. Propagandan (Juutalais) avulla saatiin kuitenkin aikaiseksi mellakoita paikallisesti jotka sitten tyrehdytettiin lopulta rautaisin ottein :lol:
nämä vähän samoja onnekkaita sattumia kuin venäjän ellitissä, tiputaan ikkunoista, hukutaa, ja kone hajoaa ilmassa...
Vastaa Viestiin