Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 1)
-
Astrokemisti
- Susikoski
Ainakin jenkkilässä puhutaan Rohypnolista "daterape drug" -nimellä. En tiedä miten paljon Suomessa kyseistä ainetta liikkuu, jos liikkuu.
Viimeksi muokannut Astrokemisti, Su Touko 27, 2007 9:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Tuo on todella erittäin kaukaa haettua...metallikukko kirjoitti:Mieleen tuli tämmöinen aika kaukaa haettu ajatus.
Olen kuullut juttua jostain huumeesta / lääkeaineesta joka tekee uhrista seksuaalisesti halukkaan miltei kenen kanssa tahansa.
Mahdollisista yhteisvaikutuksista alkoholin kanssa ei minulla ole tietoa.
Tältä tiimoilta mieleen tulee kaksi vaihtoehtoa:
Raisa sai lääkettä juomaan sotkettuna ja useampikin mies kävi mahdollisesti panemassa häntä.
Toinnuttuaan lääkkeistä hän alkoi uhkailla miehiä poliisilla jotka sitten vaiensivat tytön lopullisesti.
Toinen vaihtoehto on että tyttö kuoli aineen ja alkoholin yhteisvaikutuksiin .
Onko aine tuttu kellekkään?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Niin onhan essojen vetäminen tietty mahdollista mutta vähän turhan kaukaa haetulta vaikuttaa. Onko tosta mitään vihjettä edes vai ihan summa summassa hakua-ammuntaa.
Vaihtoehtojahan on tuhansia mitä lienee käynyt.
edit:tampereen tyttö kerkis enste.
Vaihtoehtojahan on tuhansia mitä lienee käynyt.
edit:tampereen tyttö kerkis enste.
Viimeksi muokannut Yggdrasil, Su Touko 27, 2007 10:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Astrokemisti
- Susikoski
Niin siis joo mäkin olen ajatellu Rohypnolin olevan vaikutuksiltaan jotakuinkin silmätippatyrmäystä vastaava, en tosin tiedä. "Tyrmäystipat" ei kyllä ehkä oikein sovi kuvioon jos ja kun Raisa on ollu tolkuissaan vielä siellä Sokoksen kulmilla [?]. Tietty jos vaikutukset olis iskeny vasta sen jälkeen.
Mulla tulee vaan usein mieleen että paljonko näitä katoamisia pystyttäisiin estämään, jos kaverit pitäisivät silmällä toisiaan. En kyllä tiedä mikä nykyään on meininki. Mun kultaisessa nuoruudessa vuonna keppi ja kivi pidettiin kyllä aina kaverista huolta ja harvemmin tuli liikuttua missään yksin. Sovittiin aina että tullaan porukalla takaisin.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
onhan noita huumeita kaikennäkösiä,mutta amfetamiini,essot (kuuluvat myös amfetamiineihin)tai kokaiini tuottavat seksuaalisia himoja (hyvä sanavalinta)..onko Raisan tapauksessa kyse aineista,sitä en tiedä. Mutta miksei,useinhan (uskomattomankin) jopa urheilupiireissä saattaa tavata viihdekäyttöä (mikä sitten sulkisi pois amfetamiinin) sellaista pintaliitoporukan harrastelua..en tiedä sittenmetallikukko kirjoitti:Mieleen tuli tämmöinen aika kaukaa haettu ajatus.
Olen kuullut juttua jostain huumeesta / lääkeaineesta joka tekee uhrista seksuaalisesti halukkaan miltei kenen kanssa tahansa.
Mahdollisista yhteisvaikutuksista alkoholin kanssa ei minulla ole tietoa.
Tältä tiimoilta mieleen tulee kaksi vaihtoehtoa:
Raisa sai lääkettä juomaan sotkettuna ja useampikin mies kävi mahdollisesti panemassa häntä.
Toinnuttuaan lääkkeistä hän alkoi uhkailla miehiä poliisilla jotka sitten vaiensivat tytön lopullisesti.
Toinen vaihtoehto on että tyttö kuoli aineen ja alkoholin yhteisvaikutuksiin .
Onko aine tuttu kellekkään?
Heikot itkevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
-
metallikukko
- Neuvoja-Jack
Voisiko olla mahdollista että Raisa olisi tieten tahtoen halunnut päästä eroon kavereistaan koska hänellä oli tapaaminen jonkun kanssa josta hän ei halunnut kavereittensakkaan tietävän?
Tällainen voisi olla esim joku ukkomies.
Raisahan oli avioerolapsi ja kaipasi ehkä jonkunlaista isähahmoa.
Sellainen läheinen aikuinen saattaisi löytyä esim koripallojoukkueen ympärillä pyörivästä porukasta.
Tällainen voisi olla esim joku ukkomies.
Raisahan oli avioerolapsi ja kaipasi ehkä jonkunlaista isähahmoa.
Sellainen läheinen aikuinen saattaisi löytyä esim koripallojoukkueen ympärillä pyörivästä porukasta.
-
metallikukko
- Neuvoja-Jack
-
metallikukko
- Neuvoja-Jack
Mutta ei mahdotonta.
Ei tunnu oikein sattumalta tuo Raisan eri matkoihin jäänti niissä kuteissa.
Tai voihan kyseessä olla joku linnavenkula jonka kanssa tyttö on ollut kirjeenvaihdossa yms.
Tuonikäisillä on taipumus ihastua kaikenmaailman hiippareihin.
Syy salailuun voisi olla siinä että Raisa tiesi etteivät perhe ja kaverit hyväksyisi miestä.
Seuraan nimittäin lähipiirissäni tällaista tragediaa kun nuorta, hyväuskoista ja rakastunutta naisihmistä kustaan silmään oikein urakalla.
Ei tunnu oikein sattumalta tuo Raisan eri matkoihin jäänti niissä kuteissa.
Tai voihan kyseessä olla joku linnavenkula jonka kanssa tyttö on ollut kirjeenvaihdossa yms.
Tuonikäisillä on taipumus ihastua kaikenmaailman hiippareihin.
Syy salailuun voisi olla siinä että Raisa tiesi etteivät perhe ja kaverit hyväksyisi miestä.
Seuraan nimittäin lähipiirissäni tällaista tragediaa kun nuorta, hyväuskoista ja rakastunutta naisihmistä kustaan silmään oikein urakalla.