Henkirikos Oulussa, 24.5.25
Re: Henkirikos Oulussa, 24.5.25
Luulen että kaikilla pohjoismailla on samat säännöt karkotukseen suhteen. Rötästely kannattaa siis suorittaa vain siinä maassa minkä kansalainen olet
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Onko Norjassa sitten parempi invaliidituki, kun sinne ovat lähteneet?kakkosurpo kirjoitti: Ma Touko 26, 2025 8:40 am Tiedän muutaman tapauksen jotka tätä harrasti pienen eläkkeensä tueksi. Nyt tosin nämä harrastajat ovat jo menneet vuorten taa.
Vaan eipä tuosta uhrista ole vielä mitään varmuutta, tiedä vaikka olisi murhaajan lähisukulainen.
Näyttäisi kuva olevan samaa laatua kuin ennen oli rikoslehdissä, sensuroimattomia.
Reipas isku tullut tuohon nenän yläpuolelle. Varmaankin kallon yläosa on hyvin irtonainen, eli helpottaa patologin työtä kun ei tartte kalloa kopsutella auki. Riittää kun leikkaa päänahan niin siinäpä se, pääsee suoraan aivo-osastolle.
Invaliidin tappaminen on yhtä alhaista kuin lapsen.
-
Arjalainen 88
- Hetty Wainthropp
Matu. Yllätyitkö? Minä en.
Yllätys oli se, ettei ollut idästä vaan aito tsuhnamatu tyyliin Viheraho.
Yllätys oli se, ettei ollut idästä vaan aito tsuhnamatu tyyliin Viheraho.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Kuoksa oli mitä ilmeisimmin ruotsin uusnatsipiireissä.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Einsteinin tasoinen kysymys, tosin jätetään tosta Einsteinistä 4 kirjainta pois.Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Touko 26, 2025 1:48 pmOnko Norjassa sitten parempi invaliidituki, kun sinne ovat lähteneet?
Invaliidin tappaminen on yhtä alhaista kuin lapsen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
No ei oo ollu.
-
Marlon420m
- Alokas
Re: Näyttävä poliisioperaatio Oulussa, 24.5.25
Tiedän tämän tyypin asuin ruotsissa naapuri talossa,sai lähöt sieltä,hänen isän tunnenTouhupuntti kirjoitti: Su Touko 25, 2025 9:57 pm^Papesi kirjoitti: Su Touko 25, 2025 7:16 pmNiin tai sitten näät mahdollisesti yht äkkiä hyvän ystäväsi kuvan netissä naama tohjona etkä saa sitä enää kiinni mistään kauttaNahkis kirjoitti: Su Touko 25, 2025 7:01 pm
Vittu teitä ”olen melkein sukua mediassa olleeseen/olisin voinut kuolla ku olin vaikka kouluampumispaikassa 10 vuotta aiemmin”. Eiköhän tieto sut tavoita sikäli mikäli oot millään tavalla merkityksellinen![]()
Vai meinasitko et miilisit soittelevat myös koko kaveripiirin läpi kun sattuu tämmöinen keissi. Vittu valoja hieman päälle. Ja tuskin mä tässä olisi kyselemässä infoa jostain murhainfosta jos mulla muita kontakteja olisi.
Ootko vielä saanut häneen yhteyttä? Tiedätkö onko hän ton mahdollisen tekijäksi nimetyn kanssa ollut tekemisissä?
Marcuksen nimellä joku FB-tili. Onko oikea?
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Nyt on sitten otettu velat otsanahkasta ja korvasta, eikä selkänahasta niinkuin ne toivoo.
Ohivetäjä rotta saanut vain sen, mikä olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten.
Muista katsella taaksesi, jos olet tehnyt koruja elämäsi aikana, nyt ne alkaa tulemaan maksuun.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Oliko tässä siis kyse siitä, että uhri oli luvannut persettä, mutta sitten olisi halunnut rahaa? Eikös Kuoksa ole tullut tunnetuksi kiinnostuksestaan toisten miesten perseitä kohtaan.
-
fallen_angel
- Jack Taylor
Tämä kuva uhrista on todellisuudessa video jonka Kuoksa on kuvannut omaan julkiseen snapchat mystoryynsa.
-
Väsynyt Taistelija
- Scooby-Doo
Uhrin nimi kiinostaa,ei niinkään ketä on kiinostunut kenenkin perseestä.
Uhri on ollut viime vuodet pyörätuolissa ollut kaikkien tuntema Wili.
Saisiko koko nimen kiitos kun kiinnostaisi kovasti enkä liene ainoa.Arthur kirjoitti: Ma Touko 26, 2025 7:33 pm Uhri on ollut viime vuodet pyörätuolissa ollut kaikkien tuntema Wili.
Willman?
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Ei ehkä ihan kaikkien tuntema. Minä en ainakaan tuntenut Wiliä. Palstaa saattaa lukea joku muukin, joka ei häntä tuntenut. Rauha hänen sielulleen. Ei varmasti ansainnut tuollaista kuolemaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku.