Kirkkonummen kolmoissurma -tapaaminen Volsissa keväällä 2026 11.4 tai 18.4 tai 25.4 tai 2.5 tai 9.5 tai 16.5 tai jne.
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen kolmoissurma -tapaaminen Volsissa keväällä 2026 11.4 tai 18.4 tai 25.4 tai 2.5 tai 9.5 tai 16.5 tai jne
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, mikset ole tehnyt mitään saadaksesi "Korpisoturi"-sivupersoonaasi/sukkanukkeasi osallistumaan mjööttään? Entä osallistuuko lähinnä tällä Lautamies-alueella riehuvat "Nerokatti" tai "Orge Gerwel"... Tai ylläpidon teloittama nimimerkki "Jani Pervo", joka aloitti lapsellisen herjausketjun naissivupersoonastasi "Birdistä"...

"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Re: Kirkkonummen kolmoissurma -tapaaminen Volsissa keväällä 2026 11.4 tai 18.4 tai 25.4 tai 2.5 tai 9.5 tai 16.5 tai jne
Tosiaan joo Nils.Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 21, 2026 1:00 pm Kyllä siihen riittää ihan se, että olet sitä mieltä, että Nils on tekijä.
Mikä juttu muuten noiden vihreiden irvistelijöiden viljeleminen on? Kaksi foorumin hönöä tunkee niitä liki jokaiseen viestiin. Tai ainakin joka toiseen. Kolmen vihreän naaman rivi joko viestin alkuun tai loppuun. Voittaako sillä debatin vai mites?
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Jos nyt olet täysin varma asiasta, ettei mitään miittiä ole, ja kaikki nimimerkit ovat saman henkilön tuotoksia, niin eikö olisi vain helpointa mennä sinne miittipaikalle kun sen pitäisi tapahtua, ottaa kuvat sieltä ja näyttää kaikille, ettei siellä mitään/ketään ole?
Jos sinne vaikka neljä "sukkanukkea" olisi menossa, mutta paikalla olisi vain yksi henkilö, niin sehän olisi aika helppo todentaa.
Jos sinne vaikka neljä "sukkanukkea" olisi menossa, mutta paikalla olisi vain yksi henkilö, niin sehän olisi aika helppo todentaa.
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
JasseHames
- Perry Mason
Orge Gerwell kirjoitti: La Maalis 21, 2026 4:17 pmTosiaan joo Nils.Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 21, 2026 1:00 pm Kyllä siihen riittää ihan se, että olet sitä mieltä, että Nils on tekijä.
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 23, 2024 12:50 am Sekin sinun kannattaa huomioida, että Minfossa on myös kaltaisiani hyvin korkeasti koulutettuja kirjoittajia kaltaistesi elämänkoululaisten seassa.
Hauskinta tässä on se, ettei kummankin nimimerkin takana oleva lahtelainen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen selvästikään ole suorittanut mitään korkeakoulututkintoa. "Kostin" naamasta vähän isompi kuva, kuten jo on ollut hieman puhetta:Korpisoturi kirjoitti: To Heinä 18, 2024 8:15 pm En mä nyt silti ala ylemmällä korkeakoulututkinollani leijumaan, mutta lautamiehillä ei välttämättä ole akateemista koulutusta ollenkaan.
- Liitteet
-
- kosti.jpg (127.72 KiB) Katsottu 430 kertaa
Tämä nimenomaan. Täähän tässä onkin hauskinta. Toi viime tapaaminenhan Kallion Sivukirjastossa, jos siis olimme minä, Ross Sullivan ja Quorthon, oli 8.3. 2025. Siellä ei ollut muita minfolaisia. Joku minfolainen, en nyt muista kuka, miitin jälkeen leijui minfossa kuinka olisi voinut tulla paikalle koska asui suht lähellä mutta ei viitsinyt. Kovasti kuitenkin epäili, ettei ketään meistä ollut siellä mutta vissiin hänen oli sit kivempi onanoida himassaan.Eskimopuikko kirjoitti: La Maalis 21, 2026 4:31 pm Jos nyt olet täysin varma asiasta, ettei mitään miittiä ole, ja kaikki nimimerkit ovat saman henkilön tuotoksia, niin eikö olisi vain helpointa mennä sinne miittipaikalle kun sen pitäisi tapahtua, ottaa kuvat sieltä ja näyttää kaikille, ettei siellä mitään/ketään ole?
Siis kuvitteleeks toi onneton hame-jasse, että mun naamankuvan lätkiminen tänne olis joku pelote? Korkeintaan se ärsyttää toisia minfolaisia. Saa laittaa mun äääärimmäisen komean lärvin vaikka minfon taustakuvaksi, niin että yksäriäkin lähettäessä ja lukiessa sitä on pakko katella, käy mulle. Sit tyyppi ite ei ensinnäkään uskaltaudu miitteihin vaikka asuu pk-seudulla ja pelokkaasti kuvailee jotain ostoskoreja korkeintaan. Eihän tollasen sääliön kanssa kehtaa edes riidellä.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Kai sillä ikään kuin jauhotetaan.Orge Gerwell kirjoitti: La Maalis 21, 2026 4:17 pmTosiaan joo Nils.Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 21, 2026 1:00 pm Kyllä siihen riittää ihan se, että olet sitä mieltä, että Nils on tekijä.
Mikä juttu muuten noiden vihreiden irvistelijöiden viljeleminen on? Kaksi foorumin hönöä tunkee niitä liki jokaiseen viestiin. Tai ainakin joka toiseen. Kolmen vihreän naaman rivi joko viestin alkuun tai loppuun. Voittaako sillä debatin vai mites?
Tosin luulisin, että aika moni ottaa ne sellaisena "aha, onpas ton tunteita pahasti raadeltu" tai "jaahas, siellä on itkuisena kirjoitettu".
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
Jassehan säännöllisesti uhkailee muita kirjoittajia poliisitutkinnoilla.Kosti kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 10:52 amTämä nimenomaan. Täähän tässä onkin hauskinta. Toi viime tapaaminenhan Kallion Sivukirjastossa, jos siis olimme minä, Ross Sullivan ja Quorthon, oli 8.3. 2025. Siellä ei ollut muita minfolaisia. Joku minfolainen, en nyt muista kuka, miitin jälkeen leijui minfossa kuinka olisi voinut tulla paikalle koska asui suht lähellä mutta ei viitsinyt. Kovasti kuitenkin epäili, ettei ketään meistä ollut siellä mutta vissiin hänen oli sit kivempi onanoida himassaan.Eskimopuikko kirjoitti: La Maalis 21, 2026 4:31 pm Jos nyt olet täysin varma asiasta, ettei mitään miittiä ole, ja kaikki nimimerkit ovat saman henkilön tuotoksia, niin eikö olisi vain helpointa mennä sinne miittipaikalle kun sen pitäisi tapahtua, ottaa kuvat sieltä ja näyttää kaikille, ettei siellä mitään/ketään ole?
Siis kuvitteleeks toi onneton hame-jasse, että mun naamankuvan lätkiminen tänne olis joku pelote? Korkeintaan se ärsyttää toisia minfolaisia. Saa laittaa mun äääärimmäisen komean lärvin vaikka minfon taustakuvaksi, niin että yksäriäkin lähettäessä ja lukiessa sitä on pakko katella, käy mulle. Sit tyyppi ite ei ensinnäkään uskaltaudu miitteihin vaikka asuu pk-seudulla ja pelokkaasti kuvailee jotain ostoskoreja korkeintaan. Eihän tollasen sääliön kanssa kehtaa edes riidellä.
Mitähän muuten poliisi sanoisi/tekisi, jos ottaisit yhteyttä? Varmaan ylittyisi kunnianloukkaus tai jopa vainoaminen.
Todennäköisesti. Olishan se veikeää, kun poliisi lätkäisisi jasserinasserille lähestymiskiellon meihin kolmeen tällä foorumilla ja muualla, nasserin elämältä lähtisi tarkoitus pois.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 9:24 pm Jassehan säännöllisesti uhkailee muita kirjoittajia poliisitutkinnoilla.
Mitähän muuten poliisi sanoisi/tekisi, jos ottaisit yhteyttä? Varmaan ylittyisi kunnianloukkaus tai jopa vainoaminen.
Eih bennek, eih blavek
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Niin hyvä syöttö suoraan lapaan mutta en viitsi.Kosti kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 10:25 pmTodennäköisesti. Olishan se veikeää, kun poliisi lätkäisisi jasserinasserille lähestymiskiellon meihin kolmeen tällä foorumilla ja muualla, nasserin elämältä lähtisi tarkoitus pois.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 9:24 pm Jassehan säännöllisesti uhkailee muita kirjoittajia poliisitutkinnoilla.
Mitähän muuten poliisi sanoisi/tekisi, jos ottaisit yhteyttä? Varmaan ylittyisi kunnianloukkaus tai jopa vainoaminen.![]()
Jos nyt kävisi niinkin ikävästi että hamejesse saisi poliisilta minfon käyttökiellon niin epäilen suuresti ettei sitä noudattaisi.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
JasseHames
- Perry Mason
Lahtelainen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen on syyllistynyt "Ross Sullivan" -sukkanukellaan/sivupersoonallaan lääkäri Olli Tenovuon törkeään kunnianloukkaukseen:
Samasta syystä kukaan ei myöskään ilmesty mjööttään ainakaan täällä julkisesti ilmoitettuna ajankohtana.

Joten anna palaa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ja mene tekemään rikosilmoitus omilla tiedoillasi!JasseHames kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 3:39 pm Kyseinen nimimerkki on selkeyttänyt näkökantaansa:
Mielestäni tuota ei tarvitse kommentoida millään muulla tavalla kuin sillä, että se on täysin mielisairasta paskaa ja tietysti neurotraumatologian professori Olli Tenovuohon kohdistuva törkeä kunnianloukkaus.Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 22, 2025 9:17 pm PUOLUSTUKSEN APURI (TENOVUO) OLI SELKEÄSTI LAHJOTTU!
Samasta syystä kukaan ei myöskään ilmesty mjööttään ainakaan täällä julkisesti ilmoitettuna ajankohtana.
- Ross Sullivan
Hassu-Jaanan mukaanhan maan kuuluisin henkirikostapaus, jossa KRP edelleen epäilee Nisseä tekijäksi ja Tenovuota paskanpuhujaksi, vertautuu siihen, että spämmii yksityishenkilön kuvaa oikein urakalla Minfossa.Kosti kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 10:25 pmTodennäköisesti. Olishan se veikeää, kun poliisi lätkäisisi jasserinasserille lähestymiskiellon meihin kolmeen tällä foorumilla ja muualla, nasserin elämältä lähtisi tarkoitus pois.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 9:24 pm Jassehan säännöllisesti uhkailee muita kirjoittajia poliisitutkinnoilla.
Mitähän muuten poliisi sanoisi/tekisi, jos ottaisit yhteyttä? Varmaan ylittyisi kunnianloukkaus tai jopa vainoaminen.![]()
Kyllä siitä tulisi Hassu-Jaanalle sakkoa kunnianloukkauksesta.
Jaanan mukaanhan me olemme sama henkilö, mutta itse hoitaisin hassun kuseen, jos alkaisi kuvaani spämmiä Minfossa. Se on ihan saletti. Tosin en sano, että se toimintatapa olisi oikea. Varmaan tuo sinun linjasi on oikeampi. Ei siis minään arvosteluna.
^ ymmärrän, Ross.
Edelleenkään en tätä koko kuviota tiedä, mutta kyllähän Jassella on näköjään välillä ihan rajoja ylittäviä juttuja.
Esim. toi kuvien spämmääminen (vaikka kuvan olisi kuvassa esiintyjä itse joskus aikoinaan tänne linkannut) sekä mielenterveysspekuilla ihan jatkuvasti, törkeästi ja näkyvästi retostelu on oikeasti vain jo mautonta.
Oon pitänyt Jassea jossain määrin vielä hupaisana, mutta kun mäkin näen nyt joitain edellä mainittujen kaltaisia kirjoituksia siltä, mieleen tulee väkisinkin, että eikö se tajua trollaamisen(kaan) rajoja ja onko se hitto sittenkin ihan tosissaan. Ja, että mikä hitto sitä oikeasti vaivaa. Vaikka toki jotkut trollit tähtää nimenomaan siihen, että ovat mahdollisimman kauheita.. Mutta se ei ehkä tätä koko kuviota selitä.
Joo, Jassella näyttää toki olevan ihan pakonomainen tarve olla oikeassa ja myös osoittaa se eri tavoin. Todistella ja päästä niskan päälle. Mutta onko sillä vahvaa vihaa pohjalla ja, jos on, niin mistä se viha kumpuaa. Se onkin mielenkiintoista. Tai no, mun mielestä ainakin, kun ihmisten korvien väli kiinnostaa ylipäänsä tosi paljon.
Mielenkiinnosta oon lukenut aiemmin joitain tutkimuksia internet-trolleistakin. Ilmeisesti joillekin trollaus toimii pelkkänä mielihyvää antavana kognitiivisena haasteena. Muistelen kuitenkin myös, että ainakin yhdessä tutkimuksessa oli löydetty korrelaatio tylsyyden kokemuksen ja sadismin välillä, mikä käytännössä ilmeni mm. nettitrollauksena. Pitänee ehkä etsiskellä niitä uudelleen, en kaikkea muista edes.
Teille varmaan tuttuja asioita noi kirjoittamani jutut, mutta mä oon vielä newbie.
Edelleenkään en tätä koko kuviota tiedä, mutta kyllähän Jassella on näköjään välillä ihan rajoja ylittäviä juttuja.
Esim. toi kuvien spämmääminen (vaikka kuvan olisi kuvassa esiintyjä itse joskus aikoinaan tänne linkannut) sekä mielenterveysspekuilla ihan jatkuvasti, törkeästi ja näkyvästi retostelu on oikeasti vain jo mautonta.
Oon pitänyt Jassea jossain määrin vielä hupaisana, mutta kun mäkin näen nyt joitain edellä mainittujen kaltaisia kirjoituksia siltä, mieleen tulee väkisinkin, että eikö se tajua trollaamisen(kaan) rajoja ja onko se hitto sittenkin ihan tosissaan. Ja, että mikä hitto sitä oikeasti vaivaa. Vaikka toki jotkut trollit tähtää nimenomaan siihen, että ovat mahdollisimman kauheita.. Mutta se ei ehkä tätä koko kuviota selitä.
Joo, Jassella näyttää toki olevan ihan pakonomainen tarve olla oikeassa ja myös osoittaa se eri tavoin. Todistella ja päästä niskan päälle. Mutta onko sillä vahvaa vihaa pohjalla ja, jos on, niin mistä se viha kumpuaa. Se onkin mielenkiintoista. Tai no, mun mielestä ainakin, kun ihmisten korvien väli kiinnostaa ylipäänsä tosi paljon.
Mielenkiinnosta oon lukenut aiemmin joitain tutkimuksia internet-trolleistakin. Ilmeisesti joillekin trollaus toimii pelkkänä mielihyvää antavana kognitiivisena haasteena. Muistelen kuitenkin myös, että ainakin yhdessä tutkimuksessa oli löydetty korrelaatio tylsyyden kokemuksen ja sadismin välillä, mikä käytännössä ilmeni mm. nettitrollauksena. Pitänee ehkä etsiskellä niitä uudelleen, en kaikkea muista edes.
Teille varmaan tuttuja asioita noi kirjoittamani jutut, mutta mä oon vielä newbie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
***Kosti kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 10:25 pmTodennäköisesti. Olishan se veikeää, kun poliisi lätkäisisi jasserinasserille lähestymiskiellon meihin kolmeen tällä foorumilla ja muualla, nasserin elämältä lähtisi tarkoitus pois.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 9:24 pm Jassehan säännöllisesti uhkailee muita kirjoittajia poliisitutkinnoilla.
Täällä näköjään vääntö jatkuu. Se olisi kohtuuttoman julmaa kellohame jesseä kohtaan. Poika voisi murtua.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Ymmärrän et RS ja Jasse ovat selkeästi riidoissa mutta miksi muutama muu kirjoittaja yhtyy mukaan haukkumiseen? Onko jotain omakohtaista kaunaa Jassen kanssa vai kompataanko vain Rossia? Ross on kyllä karismaattinen kirjoittaja, joten johtuuko peesaaminen tästä? Tämä kiinnostaisi tietää, sillä tällä hetkellä tuntuu jo Jassen kiusaamiselta.
Joo ja miksi en itse osallistu Bodom kirjoitteluun; osallistuin kerran johonkin kyselyyn siellä ja kerroin mielipiteeni tekijästä ja syyn siihen. Tuli ihan yv:nä paskaa niskaan. En muista kuka oli, mutta päätin et pitäkää tunkkinne.
Ja tästä möötestä; en osaa sanoa juuta ja jaata tulenko, sillä voi olla etten ole maisemissa tuolloin.
Ugh, ei mulla muuta.
Joo ja miksi en itse osallistu Bodom kirjoitteluun; osallistuin kerran johonkin kyselyyn siellä ja kerroin mielipiteeni tekijästä ja syyn siihen. Tuli ihan yv:nä paskaa niskaan. En muista kuka oli, mutta päätin et pitäkää tunkkinne.
Ja tästä möötestä; en osaa sanoa juuta ja jaata tulenko, sillä voi olla etten ole maisemissa tuolloin.
Ugh, ei mulla muuta.